asiakaspalvelua torniossa

utelias-

Missä olet saanut huonoa palvelua? miksi?

46

3690

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huh huh

Silloin kun saat niin sanottua huonoa palvelua, mietippä olitko itse osallinen ja miksi
      menitkö naama kurtussa narisemaan myyjälle kun sinulla satui olemaan herne nenässä tai kivi kengässä.
      Olen 40v palveluammatissa olessani tuon asian huomanu metsä vastaa niinku sinne huudetaan.

• eräs asiakas

Olen usein saanut huomata, että jos joissakin paikoissa palvelu on mitä on, niin se ei aina johdu myyjästä eikä asiakkaasta, vaan se että joissakin paikoissa toimitaan niin, että sen voi tulkita huonoksi asiakaspalveluksi, johtuu usein omistajasta eli työnantajasta itsestään. Työnantajahan se käskee myyjää toimimaan tietyllä tavalla, vaikka se olisi täysin ristiriidassa hyvän asiakaspalvelun kanssa. Usein onkin niin, että myyjä hallitsee omistajaa peremmin hyvien asiakassuhteiden hoitamisen. Työnantaja taas ei useinkaan ole vahvimmillaan sillä saralla, vaan toimii vaarallisen usein ylimielisesti ja aliarvioi asiakkaan tietämyksen.

Usein tarjotaan ensimmäisenä jotain ihan halvinta sutta ja sekundaa, tällainen toiminta on hyvin vaarallista hyvän asiakassuhteen luomisessa, sillä asiakkaat loukkaantuvat tällaisesta toiminnasta. Mistäpä se kauppias voi tietää päällepäin, että hakeeko asiakas sitä halvinta tuotetta, vai onko kysymyksessä kenties jokin äveriäs asiakas, joka hakee sitä tietyn tuotekatekorian "mersua"

• ex asiakas

olen itse hyväntuulinen ja kohtelias ihminen. k-supermarketissa torniossa oli kuitenkin todella epäystävällinen myyjä, vähän vanhempi nais henkilö. kyllä hän tervehti ja kiitti, tiuskaisemalla. eniten kuitenkin kummastutti se miten hän "paiskoi" ostoksiani. ja vaihtorahat melkein lensivät lattialle, kun "heitti" ne melkeen minulle. katsekontaktia ei myöskään ollut.
        Oikeen alkoi harmittamaan, että tuollaisia myyjiä on asiakastehtävissä:( harvoin saan itse huonoa palvelua, kun olen itsekkin ystävällinen myyjille. Mutta tämä oli poikkeus....sanoinkin isännälle, että ennemmin vien rahani sellaiseen kauppaan missä saa hyvää palvelua.

• minunsyykö?
        ex asiakas kirjoitti:

olen itse hyväntuulinen ja kohtelias ihminen. k-supermarketissa torniossa oli kuitenkin todella epäystävällinen myyjä, vähän vanhempi nais henkilö. kyllä hän tervehti ja kiitti, tiuskaisemalla. eniten kuitenkin kummastutti se miten hän "paiskoi" ostoksiani. ja vaihtorahat melkein lensivät lattialle, kun "heitti" ne melkeen minulle. katsekontaktia ei myöskään ollut.
        Oikeen alkoi harmittamaan, että tuollaisia myyjiä on asiakastehtävissä:( harvoin saan itse huonoa palvelua, kun olen itsekkin ystävällinen myyjille. Mutta tämä oli poikkeus....sanoinkin isännälle, että ennemmin vien rahani sellaiseen kauppaan missä saa hyvää palvelua.

itse olen k-supermarketin ns.vaki asiakas ja huomannut että hieman vanhempi naiskassa paiskoo tavaroita ja on muutenki happaman näköinen! liekö aina paha päivä vaikko ammatinvalinnassa tehty virhe?

• 6781
        minunsyykö? kirjoitti:

itse olen k-supermarketin ns.vaki asiakas ja huomannut että hieman vanhempi naiskassa paiskoo tavaroita ja on muutenki happaman näköinen! liekö aina paha päivä vaikko ammatinvalinnassa tehty virhe?

natsi siwassa (lidl) myyjät paiskoo lattialle asti ostokset.

• ostajana usein
        6781 kirjoitti:

natsi siwassa (lidl) myyjät paiskoo lattialle asti ostokset.

Enpä ole koskaan saanut huonoa palvelua Lidlissä! Ei ole paiskottu tavaroita eikäö rahoja!

• nainen 34vv
        ex asiakas kirjoitti:

ett se on aina vain mulle sellanen katsoo tosi halveksuvasti..pieni tumma nainen vanh. en mee kun pakosta sen kassalle kireä ja epäyst..ollut sellanen jo vuosia..ihmettelen miten voi olla tollasessa ammatissa..kerran meinasin siittä tehdä valituksen.

• paikassa

Aika monessa paikassa Torniossa, joten on helpompi luetella paikat joissa olen saanut Todella hyvää asiakaspalvelua!!!
      Tornion parhaat ja ystävällisimmät myyjät löytyy K-market Kirsikasta. Todella iloisia nuoria kassaneitejä. Heillä on todellista asennetta asiakaspalvelutyöhön.
      Myös Suomalaisessa kirjakaupassa muutama todella palvelualtis nuori myyjä.
      Ilo asioida näissä liikkeissä. Koskaan en ole mieltäni pahoittanut Tornion Kirsikassa. Kiitos vaan Kimmolle hyvistä valinnoista!!!Vaikka valikoima on pienempi kuin Citymarketissa, enkä kaikkea haluamaani sieltä saa, pyrin tekemään suurimman osan ostoksistani Kirsikassa juuri tukeakseni näin hyvää kauppaa. Muutama tarvitsemani tuote kun saatais vielä hyllyyn, ei tarttis käydä Cittarissa lainkaan.
      Cittarissa myös nuoria kassaneitejä, mutta painivat aivan eri sarjassa. Yleensä heitä kiinnostaa vain toistensa kanssa juttelu, muutenkin ovat vähän tympiintyneen näköisiä. Liekö syynä sitten kauppiaan säästölinja, kun esim. Outokumpulaisten tilipäivänä vain 2 kassaa ja jonot ulottuivat elektroniikkahyllyjen yli....

• ööh mööh

miksi kaupoissa pitää myyjien olla yli pirteitä ja mielisteleviä. kiitosta hoetaan joka väliin.

• Kimmo Juntti

Tämä keskustelu kantautui minun, "Kirsikan Kimmon" korviin, ja olipas mukava ilostuttaa meän tyttöjä noin mukavalla palautteella!
        Tuo onkin mukavan positiivinen tapa lähestyä asiakaspalvelua ja tuoda välillä julki hyvät kokemukset huonojen sijaan. Kyllä tuo auttaa taas meidän tyttöjä ylittämään itsensä kiireisenäkin.

Kiitos kovasti kivasta palautteesta itseni ja "Kirsikoiden" puolesta

ps. Kerro meille mitkä ne kaipaamasi tuotteet ovat, niin methän tilhaama!

• kuluttaja nro 1

Käy S-marketissa jos suurta valikoimaa havittelet.
        S-marketista saa kortilla paremmat edutkin.

• kengän kuluttaja
        kuluttaja nro 1 kirjoitti:

Käy S-marketissa jos suurta valikoimaa havittelet.
        S-marketista saa kortilla paremmat edutkin.

Mitä hyötyä on maksaa tuotteista normaalia suurempaa hintaa vain sen vuoksi, että niistä saapi korkeintaan 5% bonusta? Ja tuohon 5% bonukseen päästäkseen, täytyisi kantaa joka päivä kaksin käsin tavaraa ulos kyseisestä marketista. Eli ensin rosvotaan reippaasti oikealla kädellä ja sitten annetaan rippeet ja ropot vasemmalla takaisin...
        Sama pätee muihinkin bonus- ja blop blop-kauppoihin ja rahalaitoksiin.
        Ihmiset ovat niin rutiiniensa ja tapojensa vankeja, että eivät näe "metsää puilta", ja ovat näin ollen helposti kusetettavissa. Vastahan tuosta oli taas uusi tukmimuskin:
        http://www.taloussanomat.fi/myynti/2010/09/20/varo-nain-bonuskortti-hamaa/201012839/135

"Bonusten metsästäminen kauppareissulla voi käydä kalliiksi. Se hämärtää helposti hintavertailukyvyn, varoittaa Kilpailuvirasto. Kortinhöylääjä ostaa monesti huomaamattaan lähtöhinnaltaan kalliimpia tuotteita. Myös ostosten keskittäminen ajaa helposti maksamaan liikaa esimerkiksi bensasta tai vakuutuksesta. Oletko sinä bonusorja?"

• ei bonusorja
        kengän kuluttaja kirjoitti:

Mitä hyötyä on maksaa tuotteista normaalia suurempaa hintaa vain sen vuoksi, että niistä saapi korkeintaan 5% bonusta? Ja tuohon 5% bonukseen päästäkseen, täytyisi kantaa joka päivä kaksin käsin tavaraa ulos kyseisestä marketista. Eli ensin rosvotaan reippaasti oikealla kädellä ja sitten annetaan rippeet ja ropot vasemmalla takaisin...
        Sama pätee muihinkin bonus- ja blop blop-kauppoihin ja rahalaitoksiin.
        Ihmiset ovat niin rutiiniensa ja tapojensa vankeja, että eivät näe "metsää puilta", ja ovat näin ollen helposti kusetettavissa. Vastahan tuosta oli taas uusi tukmimuskin:
        http://www.taloussanomat.fi/myynti/2010/09/20/varo-nain-bonuskortti-hamaa/201012839/135

"Bonusten metsästäminen kauppareissulla voi käydä kalliiksi. Se hämärtää helposti hintavertailukyvyn, varoittaa Kilpailuvirasto. Kortinhöylääjä ostaa monesti huomaamattaan lähtöhinnaltaan kalliimpia tuotteita. Myös ostosten keskittäminen ajaa helposti maksamaan liikaa esimerkiksi bensasta tai vakuutuksesta. Oletko sinä bonusorja?"

Miksi ei voisi olla hintatietoinen ja silti kerätä bonuksia? En minä ainakaan osta aivan mitä tahansa, vain bonukset silmissä kiiluen?! Käyn aivan missä kaupoissa haluan, en ainakaan minä ole yhden kauppaketjun bonusorja!

• Konsta Jysäri

Melkeinpä helpompi olisi sanoa, mistä saa asiallista palvelua. No, en nyt kuitenkaan ala luetella.
      Tuo ihmiskunnan luonne on (noin yleisesti) sen verran kieroutunut tässä lähiaikoina, että palvelualaakin on lähes mahdotonta toteuttaa asiallisesti palvellen ja asiakasta nälvimättä.

Kuten vanhassa biisissä mainitaan:
      "muuttuuko ihminen ja mihin suuntaan..."

• zzzsrd

sie se jaksat joka viestiketjuun jauhaa ihmiskunnan kieroutumista. minkälaisissa piireissä sie oikein liikut ku noin ahistaa?

• Tytär ja sen äiti

Timpantorilla Vojakkalassa on aina hyvä palvelu. Siellä on aina hyvä asioida. Hyvät valikoimat noinkin pieneksi kaupaksi ja ostokset saa äkkiä tehtyä kun ei tarvi kiertää montaa sataa metriä tavaroita hakien.

• pikku vee

Kyllä Citymarketissa on mukavia myyjiä,ja jono ei johdu myyjästä,he tekee varmasti kaikkensa saadakseen jonon etenemään,ja kun yksi ihminen menee jonoon niin siihen tulee vinhaa vauhtia kaikki jotka näkee että yksi on jo jonossa,kaikki hyökkää laumassa, ja ainahan voi työkaverin kanssa vaihtaa sanan tai kaksi,ei sitä missään tuppisuuna tarvi istua:)

• pikku hoo
        pikku vee kirjoitti:

Kyllä Citymarketissa on mukavia myyjiä,ja jono ei johdu myyjästä,he tekee varmasti kaikkensa saadakseen jonon etenemään,ja kun yksi ihminen menee jonoon niin siihen tulee vinhaa vauhtia kaikki jotka näkee että yksi on jo jonossa,kaikki hyökkää laumassa, ja ainahan voi työkaverin kanssa vaihtaa sanan tai kaksi,ei sitä missään tuppisuuna tarvi istua:)

Kauppakeskuksen yläkerran eläinkaupassa. Onneksi ei ole pakko asioida siellä.

• asiakas25
        pikku vee kirjoitti:

Juu, ei myyjissä mitään vikaa ole :-D...Siellä olis mukava asioida ihan säännöllisesti, mutta jatkuvat pitkät jonot ärsyttää. Monta kassaa tyhjillään....tämän vuoksi asioin muualla, missä saan asiani hoidettu suht. nopeasti.

• eläinnnnnnnnnnnnnnn
        pikku hoo kirjoitti:

Kauppakeskuksen yläkerran eläinkaupassa. Onneksi ei ole pakko asioida siellä.

Missä yläkerrassa eihän siellä ole aikoihin ollut läinkauppaa, Haloooo

• ´entinen asiakas´
        asiakas25 kirjoitti:

Juu, ei myyjissä mitään vikaa ole :-D...Siellä olis mukava asioida ihan säännöllisesti, mutta jatkuvat pitkät jonot ärsyttää. Monta kassaa tyhjillään....tämän vuoksi asioin muualla, missä saan asiani hoidettu suht. nopeasti.

Pörhön Audi/VW -huollon "asiakaspalvelussa" olisi todella paljon parantamisen varaa !
        Hyvä, ettei asiakasta naureta pihalle kun yrittää asiaansa esittää.
        Onpa kumma, ellei asiakaskunta tuolla menolla vähene...

• Kurmootus

Sampo-pankissa.
      Ojanperällä.
      Pohjolassa.
      Hesburgerilla.
      Likipitäen joka ruokakaupassa, paitsi Lidl.
      Musiikkiliikkeessä.
      Säästö-Texissä.

Kaipa tuo johtuu siitä että työelämä on mennyt niin paskamaiseksi. Ja pienyrittäjien osalta palvelu on huonoontunu, kun tärkeää on vain se tulos viivan alla (vaikka hyvällä palvelulla se paranisi).

• R

Gränsenin R-kioskilla en ole koskaan saanut edes välttävälle tasolle yltävää palvelua.

• Tavallinen äitee
        R kirjoitti:

Gränsenin R-kioskilla en ole koskaan saanut edes välttävälle tasolle yltävää palvelua.

Kaikkein parasta asiakaspalvelua saa Karungin K-kaupassa. Ystävälliset ja reippaat kassat ja omistajat oivallisia ammatissaan. Siellä on kiva käydä, kaikki löytyy mitä tarvitseekin ja sopivan pieni kauppa muutenkin. Näin on, vaikken Karunkilainen olekaan.

• Fart Gibbons
        Tavallinen äitee kirjoitti:

Kaikkein parasta asiakaspalvelua saa Karungin K-kaupassa. Ystävälliset ja reippaat kassat ja omistajat oivallisia ammatissaan. Siellä on kiva käydä, kaikki löytyy mitä tarvitseekin ja sopivan pieni kauppa muutenkin. Näin on, vaikken Karunkilainen olekaan.

... ei palvelu enää voi huonontua ! Ellei sitten jossakin asiakasta vedetä jo turpiin.
        Tornion Tex:ssä myyjät juoksee vain karkuun, kuten Lakkapäälläkin.

• huono asiakasko?
        Fart Gibbons kirjoitti:

... ei palvelu enää voi huonontua ! Ellei sitten jossakin asiakasta vedetä jo turpiin.
        Tornion Tex:ssä myyjät juoksee vain karkuun, kuten Lakkapäälläkin.

Eräässä (en viitsi nimetä) kaupassa Torniossa olen kokenut joskus, että raha lähes siepataan kädestä ja loppurahat viskataan tiskille, ilman "ole hyviä" tai muitakaan toivotuksia.

• edsndnss
        huono asiakasko? kirjoitti:

Eräässä (en viitsi nimetä) kaupassa Torniossa olen kokenut joskus, että raha lähes siepataan kädestä ja loppurahat viskataan tiskille, ilman "ole hyviä" tai muitakaan toivotuksia.

vaalea silmälasip n 40v nainen on kuin paskan niellyt usein siel käytyäni..väärällä alallako?

• illooooo
        Tavallinen äitee kirjoitti:

Eilen sain todella ystävällistä palvelua Lakkapään kassalla oli nuori nainen joka avusti ostoksessani todella ystävällisesti. Oikeassa ammatissa tyttö oli jota on ilo katsoa.

• kyllä!!!
        illooooo kirjoitti:

Eilen sain todella ystävällistä palvelua Lakkapään kassalla oli nuori nainen joka avusti ostoksessani todella ystävällisesti. Oikeassa ammatissa tyttö oli jota on ilo katsoa.

olikohan sellainen tumma pitkä tyttö? kiitoksia saa hän minunkin puolelta, aina iloinen ja ystävällinen, ilo asioida. jos yhtäaikaa kassalla on vanhempi vaaleatukkainen nainen n.40v , tiedän kyllä kumman kassan valitsen. häneltä ei saa palvelua yhtään! aina kuin myrkkyä niellyt..!

• Nauloja ostanut
        kyllä!!! kirjoitti:

olikohan sellainen tumma pitkä tyttö? kiitoksia saa hän minunkin puolelta, aina iloinen ja ystävällinen, ilo asioida. jos yhtäaikaa kassalla on vanhempi vaaleatukkainen nainen n.40v , tiedän kyllä kumman kassan valitsen. häneltä ei saa palvelua yhtään! aina kuin myrkkyä niellyt..!

Lakkapään pitkän tytön taidan tietää, ei näyttele kassalla iloista ja ystävällistä.
        Siviilissäkin samanlainen

• naulapää'
        Nauloja ostanut kirjoitti:

Lakkapään pitkän tytön taidan tietää, ei näyttele kassalla iloista ja ystävällistä.

Aina parempi että eivät "näyttele", vaan ovat aitoja omia itseään. Sellaisen teennäisyyden ja tekonaurun kun huomaa aina, ja se vasta vihaksi pistääkin!! Mukavampi että ilmaisee tunteensa jos vituttaa, kuin että yrittää sitä kaikin konstein peitellä, kun se kuitenkin on niin läpinäkyvää.
        Oma olemus ja naurukin täytyy tulla suoraan sydämestä, eikä teennäisesti: http://www.youtube.com/watch?v=6eY23Wow2WQ

• tiiän tunteen
        naulapää' kirjoitti:

Aina parempi että eivät "näyttele", vaan ovat aitoja omia itseään. Sellaisen teennäisyyden ja tekonaurun kun huomaa aina, ja se vasta vihaksi pistääkin!! Mukavampi että ilmaisee tunteensa jos vituttaa, kuin että yrittää sitä kaikin konstein peitellä, kun se kuitenkin on niin läpinäkyvää.
        Oma olemus ja naurukin täytyy tulla suoraan sydämestä, eikä teennäisesti: http://www.youtube.com/watch?v=6eY23Wow2WQ

En minä mitään naurua kuullut aidon hymyn vain, se ei maksa mtään eikä rasita ketään mennään sitten kotia naama kurtussa jos vielä jaksaa hymyn jälkeenkin =)))))))

• hehehehehe
        Nauloja ostanut kirjoitti:

... myyjät juoksee karkuun tosissaan.
        "Loistavaa kaupankäyntiä" ! Varmaan kannattaa

• hämmästyin
        edsndnss kirjoitti:

vaalea silmälasip n 40v nainen on kuin paskan niellyt usein siel käytyäni..väärällä alallako?

Toden totta! Iloisempi ja ystävällisempi palvelu oli ennen!

• Joskus Jurppii

Tatun Tarvikkeessa pari kertaa käynyt ja voin kertoa että huonoa pitää palvelu olla jos sitä huonomman palvelun saa, tai silloin sitä ei varmaan saa ollenkaan.

ETRA:lla kans olis jonkunverran palvelussa parannettavaa, vaikkei ole iso liike niin silti vain myyjillä aina ns. tärkeämpää tekemistä tuntuu olevan, kuten esim kahvilla istuminen. Mitään erikoisempaa ei viitsitä edes selvittää onko saatavilla jos ei satu olemaan se kysytty tuote näköetäisyydellä ja mitään ei ole hyllyssä, kaikki tilaamalla ja sitten ei viitsitä ilmoittaa kun tavara saapuu.

• erix

Olen vahvasti eri mieltä. Olen aina saanut ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua. Niin konepuolen poijilta kuin varustepuolen tyäriltäki :)

Asiakaspalvelussa itsekin työskentelen ja täytyy sanoa, että kyllä joskus joitakin ihmisiä on kertakaikkiaan mahdoton miellyttää vaikka kuinka haluaisi.

Mutta totta on sekin, että ennen maksan tuotteesta enemmän liikkeessä, josta saa hyvää palvelua kuin, että säästä muutaman euron ja ostan jostain missä henkilökunta on myrkyn niellyt

• muualtaostos
        erix kirjoitti:

Olen vahvasti eri mieltä. Olen aina saanut ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua. Niin konepuolen poijilta kuin varustepuolen tyäriltäki :)

Asiakaspalvelussa itsekin työskentelen ja täytyy sanoa, että kyllä joskus joitakin ihmisiä on kertakaikkiaan mahdoton miellyttää vaikka kuinka haluaisi.

Mutta totta on sekin, että ennen maksan tuotteesta enemmän liikkeessä, josta saa hyvää palvelua kuin, että säästä muutaman euron ja ostan jostain missä henkilökunta on myrkyn niellyt

en ole ikinä saanut hyvää palvelua tatun tarvikkeesta. aina tullaan vihasena kyseleen mitä hakee ja alennusta on turha edes ajatella. en enää asio kyseisessä liikkeessä ja samaa on moni muukin sanonut. enkä ymmärrä miksi pitäisi maksaa enemmän jonki palvelun vuoksi.

• Johanna Q

Mennessäni kassalle, viereisen kassan tyttö hieroo toisen kassan niskoja. Haen turhaan katsekontaktia, että voisi tervehtiä, mutta sitä ei tule eikä myöskään tervehdystä. Maksaessani ostokseni, kassa kääntää selkänsä saman tien ja jatkaa juttua toisen kassan kanssa.

• merkkantti

itse aasiakaspalvelijana olevana alkaa ärsyttään nämä iänikuiset asiakaspalveja arvostelut.men kää ite tavikset istuun kassan taakse 8 tunniksi,2 pikkutauoilla,ja sit kun joku sattuu tulemaan viimesen tunnin aikana ja ollut hirveitä asiakkaita koko päivän ja sattuu ettei huomioi jaksa enää tarpeeksi asiakasta ja tämä heti kirjoittamassa lehteen tekstariåpalstalle,,haloo..voi että näitä idiootti asiakkaita riittää.välillä pitää hammasta purra ettei sano suorat sanat jollekkin ääliöille.ja niitä riittää. kaikki pitää niellä,jotkut ottaa ihan asiakseen tulla ärsyttään ja joka päivä pitää handlata,mikswei voi kerralla ettei tarvi joka päivä juosta kaupassa.sitten kerätään kaikki viissednttiset ja jonossa aletaan niitä tihruttaan ja työnnetään bonuskortiot maksun jälkeen ..voi v..u että ottaa joskus pääähän.jos asiakkaat arvostelee asiakspalvelijoita,niin kuulisittepas miten teitä ääliöasiakkaita haukutaan ja nauretaan takahuoneissa.teidän kauheita kuteita,kampauksia,idioottijuttuja,yms..ja sitten on tälläset haisevat hielle,pask,vanhalle viinalle valkosipulille kaikki pitää kestää.sit on sellaset vanhat blondiakat jotkaa luulee olevansa parikymppisiä ,vähän naurattaa.tulispa lottovoitto että ei tarvis katella ennää kaikkia v..n idiootteja.

• tirlittannnnn
        merkkantti kirjoitti:

itse aasiakaspalvelijana olevana alkaa ärsyttään nämä iänikuiset asiakaspalveja arvostelut.men kää ite tavikset istuun kassan taakse 8 tunniksi,2 pikkutauoilla,ja sit kun joku sattuu tulemaan viimesen tunnin aikana ja ollut hirveitä asiakkaita koko päivän ja sattuu ettei huomioi jaksa enää tarpeeksi asiakasta ja tämä heti kirjoittamassa lehteen tekstariåpalstalle,,haloo..voi että näitä idiootti asiakkaita riittää.välillä pitää hammasta purra ettei sano suorat sanat jollekkin ääliöille.ja niitä riittää. kaikki pitää niellä,jotkut ottaa ihan asiakseen tulla ärsyttään ja joka päivä pitää handlata,mikswei voi kerralla ettei tarvi joka päivä juosta kaupassa.sitten kerätään kaikki viissednttiset ja jonossa aletaan niitä tihruttaan ja työnnetään bonuskortiot maksun jälkeen ..voi v..u että ottaa joskus pääähän.jos asiakkaat arvostelee asiakspalvelijoita,niin kuulisittepas miten teitä ääliöasiakkaita haukutaan ja nauretaan takahuoneissa.teidän kauheita kuteita,kampauksia,idioottijuttuja,yms..ja sitten on tälläset haisevat hielle,pask,vanhalle viinalle valkosipulille kaikki pitää kestää.sit on sellaset vanhat blondiakat jotkaa luulee olevansa parikymppisiä ,vähän naurattaa.tulispa lottovoitto että ei tarvis katella ennää kaikkia v..n idiootteja.

Vaihda hyvä ihminen alaa, tuo kuuostaa tosi pahalta. Puhun kokemuksesta ei kaikista ole asiakaspalveluun onhan muitakin aloja tartu härkää sarvista ja kouluta itses oikeaan,mielekkäämpään ammattiin ennen kun elämä loppuu ja on niin vanha ettei enää jaksa, on se vanha kääkkä kassalla jota kaikki kiertää kaukaa.Että slleen iloista loppuelämmää.

• tööt tööt

Luuletko että kaikki ajattelevat niin kuin sinä? Kyllä tähänkin junttilaan mahtuu jos jonkinlaista pultsaria, nihlistiä ja turvansoittajaa, joten en yhtään ihmettele että kassallakin alkaa joskus mitta täyttymään. Ihmisiä hekin ovat.

• samapa sama
        tööt tööt kirjoitti:

Luuletko että kaikki ajattelevat niin kuin sinä? Kyllä tähänkin junttilaan mahtuu jos jonkinlaista pultsaria, nihlistiä ja turvansoittajaa, joten en yhtään ihmettele että kassallakin alkaa joskus mitta täyttymään. Ihmisiä hekin ovat.

Tarkoitinkin että vaihda alaa koska alalla vain pahenee vuosivuodella koska siellä on pultsareita ja nihilistejä ja muita kivoja jos nyt jo väsyttää niin vanhana vituttaa vieläkin enemmän. Ei millään pahalla itsekkin ollut kassalla ja vaihdoin alaa jopa helpottaa. =]sama

• tööt tööt
        samapa sama kirjoitti:

Tarkoitinkin että vaihda alaa koska alalla vain pahenee vuosivuodella koska siellä on pultsareita ja nihilistejä ja muita kivoja jos nyt jo väsyttää niin vanhana vituttaa vieläkin enemmän. Ei millään pahalla itsekkin ollut kassalla ja vaihdoin alaa jopa helpottaa. =]sama

Vastaukseni ei ollut alunperin sinulle, vaan tuohon "tirlittannnnn" nimimerkillä kirjoitettuun kommenttiisi oli alunperin vastattu, ja sitä kommenttia joku taas sääli kovasti yms, Ja sille minä vastasin, mutta ne kommentit ovat näköjään lähteneet ö-mappiin, ja siltä osin tämän viestiketjun rakennepuu alkaakin näyttää aika sekametelisopalta, jossa ei kohta kenenkään vastaukset ole oikeille henkilöille tarkoitettuja...

• No huh huh
        merkkantti kirjoitti:

"Bonuskortit"? Eli olet mahdollisesti K- tai S-kaupassa töissä? Vaihda ihmeessä alaa ennenkuin menetät hermosi täysin! Kuulostaa jo aika vaaralliselta!

• tiett
        No huh huh kirjoitti:

"Bonuskortit"? Eli olet mahdollisesti K- tai S-kaupassa töissä? Vaihda ihmeessä alaa ennenkuin menetät hermosi täysin! Kuulostaa jo aika vaaralliselta!

k-kaupoissa on plussa kortti ei bonuskortti käytössä.

• *Rodney
        No huh huh kirjoitti:

... yksi juntti yritti olla taas "nenäkäs" sekoillessaan Bonusten ja plussien kanssa.
        Eipä siellä ruostetehtaalla tarvi älliä omata...

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      108
      6937
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4441
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      49
      3885
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3538
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3522
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      190
      3479
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2979
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2684
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      48
      2532
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13