Mikä on punk?

GirlS97

Moi :) Tääl kolme 97-tyttöö ja me haluttais tietää mitä on punk ja mitä on punkkarit? Me ei olla koskaan nähty oikeesti punkkaria, mutta halutaan tieto punkista. Ollaan alkamas punkkareiks, koska halutaan erottuu joukosta ja olla erilaisia. Punkkareita ei oo enää paljoo joten mekin halutaan olla punkkareita :) Kiitos etukäteen
T: 97-Girls

30

984

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GirlS97

      Haluttais viel tietoo Anarkiasta, koska halutaan olla kapinallisia ;)
      T:97-Girls

      • Vitunäpärät

        Oliko kyseessä Pyry? xD


      • trecool1

        mitä alat aukoo päätäs jollekki ilm. selvälle trollille.
        Ite oon punkkari, mut en kuitekaa oo mikää PUNKIN ORJA! Mitä pahaa siin on jos vaik sanoo et kuuntelee green dayta yms. ja sanoo olevansa punkkari (ehk green day on kaupallinen bändi.. tai sitte ne haluu vaa tehä sitä työkseen mitä rakastaa!! ja saada ÄÄNENSÄ KUULUVILLE SAATANA!!!!)
        punk oo kans aate senki pässi eikä pelkkää sun mielest " aitöö pynkki musan kuuntelemist!

        En ainakaa ite jaksais olla mikää kaikkee vihaava aineis heiluva urpo loputtomii !!!


      • Survottu ananas

      • oi oi oi
        Survottu ananas kirjoitti:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8253167

        Ette käy suihkussa, haisette kuselle, imppaatte liima ja juotte kiljua... siinä kai ne tärkeimmät. Käännytte vielä vasemmistolaisiksi ja lopetatte lihan syönnin.


    • Vitunäpärät

      Niinpä vitun paskat. Yhdyn edelliseen. Teistä ei noin vain tule punkkareita. Ei tolla saatanan asenteella ainakaan. Joten unohtakaa hanke ja menkää mäkkäriin saatana. Olkaa rikkaita, juokaa niitä saatanan siideri teinilitkuja, menkää vaikka saatana ratsastamaan, eläkää massateini elämää. Ette haluu olla angstisia punkkareita, Luopuisitte jostakin joka ois teille ehkä tärkeää. Esim ette jumalauta olis niin saatanan ''ihqqq vittu'' tyyppisiä paskoja ja lyön vetoo että ette pystyis olee kuukautta ostamatta mitään! Joten h. v. ja menkää vaikka kamppiin hengaamaan.

      ps. Ettekä ees haluis tavata punkkaria. Punkkarit ovat mun luokkalaisen mielestä ''PELOOOTTAVIAAA!'' Joten VITUNÄPÄRÄT!!!!

      • (A) (E)

        Yhdyn edelliseen! Vitun massa teinit perkele!

        ''Ssiis me ollään niinku tr00 punx! Emo punxi-pojat on niiiin södei


      • örmö
        (A) (E) kirjoitti:

        Yhdyn edelliseen! Vitun massa teinit perkele!

        ''Ssiis me ollään niinku tr00 punx! Emo punxi-pojat on niiiin södei

        tää on varmaa trolli.


    • Punkkari-85

      On muuten tosi kiva olla punk, mä muistan sanoa aina ihmisille, että mä olen punkkari, että ne tajuis, että mä olen erityinen, enkä tyhmää massaa.
      Se, että haluaa olla punkkari on jo merkki siitä, että tiedostaa tarpeeksi ollakseen punkkari, suurin osa on liian tyhmiä tajutakseen tätä.
      Punkkarina oleminen on elämän parasta aikaa, mä kuvittelin olevani onnellinen, mutta sitten mä kuuntelin ihan huvikseni Sex Pistolsseja ja tajusin, että ne oli tajunnut, että kaikilla on oikeus olla oma itsensä, ei ne muuten olis kehdannut olla sellasia, ja tehdä noin huonoa musiikkia ja olla jopa ylpeitä siitä, joten mäkin aloin punkkariksi. Ensin vain kuuntelin silloin tällöin punkkia, sitten aloin vähän kapinoida ja lopulta mä en enää muuta tehnytkään kuin kuunnellut punkkia ja kapinoinut, silloin mä tajusin, että musta oli tullut oikea punkkari.
      Mutta vaikka mä olin jo punkkari mä tajusin, että mun täytyy aina muistaa käyttäytyy kuin punkkari pysyäkseni oikeana punkkarina, onneksi toiset punkkarit neuvoi ja autto jos erehdyin luulemaan jotain asiaa punkkariuteen kuuluvaksi.
      Tärkeintä punkkarina olemisessa on korostaa aina erillaisuuttaa, tää onnistuu parhaiten pukeutumalla kuin muut punkkarit, että kaikki tajuu ilman, että joutuu selittämään, että on punkkari. Sitten pitää aina muistaa, että systeemi on mätä, mä en oikein tiedä mitä toi systeemi tarkottaa, mutta muut sano, ettei se ole tärkeetä. Kapina on kanssa kauheen tärkeetä, se onnistuu parhaiten olemalla anarkisti, sillä anarkia on kapinaa. Täytyy olla tarkkana mitä kuuntelee, sillä on paljon feikkipunkkia, ja täytyy kuunnella muita jotta kuulee jos joku bändi on myynyt itsensä, punkkarien takeista saa paljon vinkkejä mitkä on aidointa punkkia.
      Jos ottaa keesin pitää olla tarkkana, ettei se ole liian korkea, eli parasta alottaa lyhyestä keesistä ja pikku hiljaa kasvattaa sitä sitä mukaan kun sun punk-uskottavuus kasvaa.
      Rappio on kanssa tärkeää, eli pitää ryypätä paljon ja haista pahalle, ja muutenkin näyttää luuserilta.
      Kannan ottaminen kuuluu asiaan, se onnistuu parhaiten opettelemalla ulkoa bändien sanoja, yleensä niissä lauletaan miten systeemi sortaa, sota on paha, poliisit on natseja ja natsit pahoja, siis ei poliisi natsit vaan muuten vaan natsit. Se on tosi tärkeetä inhota ja vastustaa natseja sillä ne meidän pahimpia vihollia, vaikka en ole oikeastaan kun kerran nähnyt natsin. hakaristin vastaset merkit kuteissa on tärkeitä jotta muutkin kun punkkarit tajuaa, että natsit on pahoja.
      Vaikka on tärkeetä, että on punkkareita, niin on hyvä, että punkkareita on vähän, sillä jos punkkarien määrä kasvaa liikaa niin me ei olla enää niin erillaisia jolloin punkkariuden idea häviää, siksi on tärkeää antaa se kuva ulospäin, että me ollaan vain tyhmiä luusereita jottei oikeen kukaan halua olla punkkari, ja jottei joku joka vain luulee olevansa punkkari pääsis pilaamaan punkkariutta on tärkeetä tarkkailla toisia punkkareita ja raportoida heti jos huomaa jonkun käyttäytyvän eri tavalla kuin muut punkkarit, ja poistaa hänet piireistä.

      Pähkinänkuoressa punkkarius tarkoittaa vapautta olla oma itsensä, ilman, että kukaan toinen määrää mitä pitää tehdä tai ajatella.:)

      • CrustPunkInSörnäinen

        Just selität että täytyy olla eriilainen ja silti klooni toisten keesipäiden kanssa... vittu sun kaa, saatanan paska!

        1. Osta nahkatakki UFFista, halvat maiharit, paskaset farkut ja kaikki täytee niittei ja bändien/anarkistisia/epäkapitalistisiä ja systeemin vastaisia pätsejä...

        2. Juo paljon viinaa ja bisseä. Polta paljon spadduu. Joka päivä. Ja käy mielenosoituksissa, kadun valtauksissa, festareilla ja kaikissa anarkistisissa jutuissa. Ja muista ryypätä paljon. Ja ole kännissä. Ja tupakka suussa.

        3. Jos näet jonkun pikku pissis/fruide seppälä ''punkin'' - Vedä daijuu! Jos näät teddyjä - Turpiin vaa! Jos näät hoppareita - Potki päihin! Jos näät jossain uusnatseja - SILLOIN VARSINKIN.. TURPIIN! Jos kadulla tulee vastaan emoja - Päihin vaa! Ja jos näät jonkun muuten vaan vittumaisen tyypin... You know.. Turpaan vaa! Ja jos joku vittuilee kateudesta vaan sun keesille, vaatteille, kengille tai elämäntyylille.. TURPIIN VAAN!

        4. Punk ei ole turpiin vetämistä, vitun urpo! Se on sitä, että ELÄ VAPAASTI, kusipää!


      • punk jumala
        CrustPunkInSörnäinen kirjoitti:

        Just selität että täytyy olla eriilainen ja silti klooni toisten keesipäiden kanssa... vittu sun kaa, saatanan paska!

        1. Osta nahkatakki UFFista, halvat maiharit, paskaset farkut ja kaikki täytee niittei ja bändien/anarkistisia/epäkapitalistisiä ja systeemin vastaisia pätsejä...

        2. Juo paljon viinaa ja bisseä. Polta paljon spadduu. Joka päivä. Ja käy mielenosoituksissa, kadun valtauksissa, festareilla ja kaikissa anarkistisissa jutuissa. Ja muista ryypätä paljon. Ja ole kännissä. Ja tupakka suussa.

        3. Jos näet jonkun pikku pissis/fruide seppälä ''punkin'' - Vedä daijuu! Jos näät teddyjä - Turpiin vaa! Jos näät hoppareita - Potki päihin! Jos näät jossain uusnatseja - SILLOIN VARSINKIN.. TURPIIN! Jos kadulla tulee vastaan emoja - Päihin vaa! Ja jos näät jonkun muuten vaan vittumaisen tyypin... You know.. Turpaan vaa! Ja jos joku vittuilee kateudesta vaan sun keesille, vaatteille, kengille tai elämäntyylille.. TURPIIN VAAN!

        4. Punk ei ole turpiin vetämistä, vitun urpo! Se on sitä, että ELÄ VAPAASTI, kusipää!

        käykää tyttelit kuuntelemassa esim: shitter limitediä ja terveitä käsiä (erittäin punk!), jos haluatte sen jälkeen kutsua itseänne punkkariksi niin se teille suotakoon..


      • punk-.-
        punk jumala kirjoitti:

        käykää tyttelit kuuntelemassa esim: shitter limitediä ja terveitä käsiä (erittäin punk!), jos haluatte sen jälkeen kutsua itseänne punkkariksi niin se teille suotakoon..

        Nyt kyllä repesin pahasti ainakin tälle "Halutaan tietää kans anarkismista, koska halutaan olla kapinallisia!"
        Mutjoo..
        Punk on sellasta et eletään niin kuin halutaan, erotutaan joukosta ja näin.


      • punk-.-
        punk-.- kirjoitti:

        Nyt kyllä repesin pahasti ainakin tälle "Halutaan tietää kans anarkismista, koska halutaan olla kapinallisia!"
        Mutjoo..
        Punk on sellasta et eletään niin kuin halutaan, erotutaan joukosta ja näin.

        Anarkismi on sitä t halutaan vapaa valtio, ilman valtaa politiikassa, uskonnollisessa ja taloudellisessa mielessä. Tämä on mun käsitys.


      • ...

        Eiköhän toi punkkari-85:sen viesti ollut sarkasmia... Jos ei, niin sitten kyllä repesin. Tää keskustelu on kyllä aika turha, koska näkeehän ton sokeekin että tän ketjun alotti joku trolli.


      • hmh..
        ... kirjoitti:

        Eiköhän toi punkkari-85:sen viesti ollut sarkasmia... Jos ei, niin sitten kyllä repesin. Tää keskustelu on kyllä aika turha, koska näkeehän ton sokeekin että tän ketjun alotti joku trolli.

        kyllä veikkaisin että sarkasmista oli kyse.. Kaikki ihan vihasina nyt :D


      • ladies and gentlemen allow me to present you a real fresh POSER


    • voi jumalauta

      menkää kotiin panemaann sohvaa ja kysykää tota sit uudestaan.

    • SexDrugsRockNRoll

      Joukosta erottuminen on jees! Ja punk on hyvää musiikkia. Itse kuuntelen Rockia ja punkia. Toki se vaatii tiettyä asennetta. Voin sanoa, että Lady Gaga ja muut sellaiset popitukset on kaukana. Hyviä esimerkkejä punkista ja punkrockista ovat ihan näin biisenä:

      Green Day - F.O.D. http://www.youtube.com/watch?v=4AC7ebHkFcY
      Sex Pistols - Pretty Vacant http://www.youtube.com/watch?v=VcauCclfytI
      The Offspring - Self Esteem http://www.youtube.com/watch?v=eeWjzBHUdsI
      The Who - I Can't Explain http://www.youtube.com/watch?v=h3h--K5928M
      Joan Jett - Bad Reputation http://www.youtube.com/watch?v=5RAQXg0IdfI

      Siinä muutama enemmän tai vähemmän anarkinen punk-/punkrockbiisi :)

      Ja tuosta Green Daysta vielä. Se mitä siitä nykyään tunnetaan on ihan kivana poppirokkia. 90 luku on vähän eri meininkiä ja sita voi edustaa tuo F.O.D.!

    • Toselic

      Lankeette perus trolliin

      Siin on meil vittu punkkarit kun vaatethreadis on eniten posteja, ei saatana nauran
      Sit tääl jauhetaa et ''Greenday' ei oo punkkiihh yhyyy menkää pois oon kova punk hakkaaan teidän kuutelen Sex Pistolssii oon oikee punkkari!!!11''

      Sit kun ollaan niin saatanan kovii punkkareita ja niin epäkapitalistisia nii sit vittu kävellää kaduil kalliit converset jalas ja ladataan netist musat ja missä vittu vinyylit mikä on vinyyli AAAAAGHR.

      Ja tossa oli vaa muutama esimerkki

      • vanhus ,

        Joskus ennen punk= itse tekeminen , itse soittaminen?


    • the-incoming

      Punk on typerää

    • terne

      Punkin pitäis olla asenne, että ollaan omia itsejään ilman, että matkitaan esim. ulkonäössä muita ns punkkareita.

    • S SP

      Punk on kulttuuri/ilmiö, johon liittyy tiettyjä juttuja esim. oon mikä oon, teen mitä teen-asenne ja irokeesi. Sitten jotkut kokevat että heihin liittyy niin paljon juttuja mitä liittyy myös punk-kulttuuriin, että he voivat kutsua itseään "punkkariksi". Osa ei ota asiaa vakavasti, osa ottaa, osa tajuaa että ei voi sanoa kuka on punkkari ja kuka ei.

    • PND:ssä

      EI teistä koskaan tule punk, josko näistä tähän ketjuun vastanneistakaan yksikään on punk.

      Punk Never Dies

    • jenthesleeper

      Voi jumalauta ihan oikeesti. Ette voi olla tosissanne. Turha survoa itseään ja toisiaan johonki helvetin lokeroon. Ei kuulosta mun mielestä kovin punkilta, ts. vastakulttuurilta leimata ihmisiä "punkkareiksi ja massaksi". Sellanen ahdasmielinen klassifiointi kuulostaa enemmänkin just siltä mitä te kutsutte massaksi.

      Think outside the box, ok?

    • nojes

      Kuinka ihmiset ei älynneet että kyseessä oli vaan surkee trolli?

    • SpLö

      viddu mikä trolli :D:D

    • Passskavene

      GG Allin.

    • PUNK MAN

      PUNK ON ENEMMÄN AATE KUIN VAATE.

    • fdssda

      Hähä. Lol.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      34
      1461
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      6
      1224
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe