Ulkomailta kenkiä halvalla?

miumiu4

Onko kukaan tilannut ulkomailta kenkiä? Katselin juuri, että esim. saksalaisilla sivuilla kengät halvempia.. sitten löysin muutamaan UK sivuston, mutta eivät toimita Suomeen tilauksia.

Olisiko kenelläkään hyviä linkkejä, joista saisi halvalla saappaita esim. syys ja talvi.

6

6155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lishfslkdnvzl

      asos :)

    • Kenkäilijäsyksy
    • Monégasque

      www.fassta.com on äskettäin aloittanut kotimainen verkkokauppa, jossa vain käsintehtyjä eurooppalaisia tuotteita.

    • brittien Ebay

      Tässä on Styleforumilla kehitetty Ebay-haku (brittiversio, amerikasta asti ei kannata tilata), jolla löytyy kaikkein laadukkaimmilta valmistajilta kaikki kengät joita Ebayssa on halvalla myynnissä. Tämän parempaa laatua ja edullisempaan hintaan ei mistään muualta löydä.

      http://clothes.shop.ebay.co.uk/Mens-Shoes-/63850/i.html?_nkw=("edward green" peal "brooks brothers" alden lingwood lobb vass testoni edmonds mcafee church hermes crispin zegna santoni faconnable ferragamo sutor mantellassi "shell cordovan" "purple label" trickers grenson crockett gravati kiton tramezza sargent weston lattanzi heschung balint scafora valextra branchini bontoni bemer aubercy corthay Dinkelacker "paul stuart" asprey tods etro sander carmina albaladejo "paul smith" martegani altan artioli barrett bestetti stefanobi borgioli cheaney cleverly ducker donegan gaziano guyot klemann loake maftei melkersson moreschi materna meier myhre pape peron petrocchi reiter scheer schneider stanislas suzuki crisci ugolini vogel yanko certo barbera)&_catref=1&_dmd=1&_fln=1&_in_kw=2&_ipg=50&_oexkw=&_okw=boss canali "emporio armani"&_sop=12&_trksid=p3286.c0.m282&_udhi=&_udlo=

      • brittien Ebay

        Olihan tuolla heti mm. Edward Greenin uudet, käyttämättömät nilkkurit kokoa UK8 todella halvalla ja luotettavalta myyjältä. Huippuhyvät talvikengät jos on noin pieni jalka.


    • Tamaris pumput :)

      Olen tilannut Saksasta viime aikoina kävelykenkiä. Postimaksut vaihtelevat 4,90 - 11,50 euroon. Hinnat on hieman halvempia kuin Suomessa. Toki postimaksu tulee päälle. Toimitus tulee perille 7-10 päivässä. Palautuksista ei ole kokemusta, koska tilasin varman päälle Suomessa sovittamani kengät ja samaa merkkiä. TIetysti, jos tietyn valmistajan mitoitus on tiedossa niin silloin varmimmin saat sopivat kengät. Alennuksia ja tarjouksia näkyy on paljon ainakin Amazon.de sivustolla. Suosittelen ehdottomasti tilaamaan. Saksassa on paljon verkkokenkämyyntiä mutta kaikki ei toimita Suomeen. Nämä seuraavat toimittaa ja homma toimi hyvin tilausteni osalta. Voin suositella. Halvin postimaksu oli Schuhhaus Meyerillä vain 4,90, Elbandilla oli 11,50 ja Amazonilla ne vaihtelee.

      http://www.amazon.de/Schuhe-Handtaschen-Accessoires/b?ie=UTF8&node=355006011

      http://www.elbandi.de/schuhe/damen/

      http://www.schuhhaus-meyer.eu/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe