Ongelma! Mummoni hautajaiset ovat huomenna ja avomieheni (33 vuotias pitkätukka) ei omista tummaa pukua..ei sellaista ole koskaan tarvinnut....Tummat mustat housut prässeillä löytyy, valkoinen kauluspaita ja solmio. Olisikohan ihan kamala tyylimoka, jos ostaisi mustan neuleen ja sen alle kauluspaita sekä tumma/musta solmio?? Ja hiukset tietysti kiinni.Puvulle ei kyllä tule käyttöä, joten en viitsisi sellaista pakottaa hankkimaan..Huoh. On tavannut mummoni pari kertaa, joten eivät juuri tunteneet toisiaan.
Itse kyllä olisin sen puvun kannalla, mutta onhan se kallis sijoitus häneltä.
Miehen hautajaispukeutuminen
Aqualan81
1
1472
Vastaukset 1
- Teva-ammattilainen
Neuleyhdistelmä on varsin sopiva asu. Puku on erittäin suotava kantajille ja ihan lähimmille omaisille, muuten voi käyttää harkintaa tilanteen mukaan. Toivottavasti pitkätukalta löytyy myös tumma päällystakki, siihen tarvittaessa musta kaulahuivi (valkoinen on kantajien väri). Hautajaisissa näkee vaikka mitä, viimeksi nelikymppinen nainen isänsä hautajaisissa kittanassa tissipaidassa :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651414
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58705Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87657Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203548- 48506
- 37496
- 112473
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15470- 25463
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo50434