Täällä mä vaan roikun,

eikä vittu mitään tapahdu... ristus ku on saamatoon olo.

Meidän toinen kollikissa nappas hiiren tänään ja rääkkäs sitä autotallin edessä. Olenko mä nyt kissanomistajana syyllistynyt eläinsuojelurikkomukseen? Pitääkö se kissa nyt lopettaa, kun se kävi toisen luontokappaleen kimppuun ja kidutti sitä?

18

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei

      Luonno(i)lla on oma lakinsa.

      Bungolo!

    • Luontoa ei voi lakipykälillä säätää.

    • almasty

      Se sen hiiren,olen nähnyt kuinka kissa suolistaa hiiren ennen syömistään ja jättää sisuskalut syömättä.

      • .......

        Oikein ravittu kissa ei syö hiiriä.


      • Emmä sitten kerenny sitä tilannetta pidempään seurata, päästin vaan koirat pihalle kissojen ja raatohiiren seuraksi... Tarina ei kerro mitä siellä pihalla sitten tapahtui...


      • ....... kirjoitti:

        Oikein ravittu kissa ei syö hiiriä.

        sellaista kissaa sanotaan läskiksi.


      • almasty
        ....... kirjoitti:

        Oikein ravittu kissa ei syö hiiriä.

        Broidin kissa syö hiiriä sen lisäksi että vetää purkillisen jotain kitekat lihamössöä päivässä.


      • almasty
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Emmä sitten kerenny sitä tilannetta pidempään seurata, päästin vaan koirat pihalle kissojen ja raatohiiren seuraksi... Tarina ei kerro mitä siellä pihalla sitten tapahtui...

        Tekevän ilmaisesti kotikissa oppii nirsoksi ajan mittaa ja valikoi syötävänsä.
        Olen nähnyt senkin kun kissa hyväksyy alkuun perkaamattomat särjet mutta kun ensimmisen kerran saa fileen palasen lautaselleen jotain kalaa ei sen jälkeen kelpaa enää muu kuin siivottu fileroitu kala.


    • Tai sitten se ei ole. ;-)

      Miksi muuten aina täytyy saada niin kauheasti aikaiseksi jotain? Milloin on hetki, milloin vain ollaan? Haa! Se hetki on nyt. Nauti siitä!

      • ehkä nauttia tästä saamattomuudestani, jos ei olis niin paljon rästissä kaikkee tekemistä.


      • almasty

        Joskus tuntuu tuolle muttei nyt,jotenkin kuvittelen että olisin onnellisempi tällä hetkellä jos olisin töissä.


    • vammautuko se vai??? lopetitko sen vai söikö kissa sen???

      • mutta kyllä se niinä käsittelyssä ainakin ensiksi vammautui.... Minkähänlaiset henkisetkin käsimykset sillä oli ennen kuolemaa?


    • yhteyttä

      Hossiin.

      Ehkä jotain vihdoinkin tapahtuu.

      Meinaan että Hossilla on köysi ja sinä varmaan osaat rakentaa Tukevan oksan.

      • hirren

        toim. korj.


      • almasty

        siekii niin positiivinen


    • roikut vaan, älä turhia mieti. Saahan sitä joskus ottaa iisisti ja ladata akkuja.
      Ota mallia sun kissasta, silläkin on kauheesti hommia, kaikki hiiret pitää metsästää, mutta yksi kerrallaan...
      ei niistä mitään stressiä kannata ottaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe