eikä vittu mitään tapahdu... ristus ku on saamatoon olo.
Meidän toinen kollikissa nappas hiiren tänään ja rääkkäs sitä autotallin edessä. Olenko mä nyt kissanomistajana syyllistynyt eläinsuojelurikkomukseen? Pitääkö se kissa nyt lopettaa, kun se kävi toisen luontokappaleen kimppuun ja kidutti sitä?
Täällä mä vaan roikun,
18
179
Vastaukset
- ei
Luonno(i)lla on oma lakinsa.
Bungolo! Luontoa ei voi lakipykälillä säätää.
- almasty
Se sen hiiren,olen nähnyt kuinka kissa suolistaa hiiren ennen syömistään ja jättää sisuskalut syömättä.
- .......
Oikein ravittu kissa ei syö hiiriä.
Emmä sitten kerenny sitä tilannetta pidempään seurata, päästin vaan koirat pihalle kissojen ja raatohiiren seuraksi... Tarina ei kerro mitä siellä pihalla sitten tapahtui...
....... kirjoitti:
Oikein ravittu kissa ei syö hiiriä.
sellaista kissaa sanotaan läskiksi.
- almasty
....... kirjoitti:
Oikein ravittu kissa ei syö hiiriä.
Broidin kissa syö hiiriä sen lisäksi että vetää purkillisen jotain kitekat lihamössöä päivässä.
- almasty
relaxed_eyes kirjoitti:
Emmä sitten kerenny sitä tilannetta pidempään seurata, päästin vaan koirat pihalle kissojen ja raatohiiren seuraksi... Tarina ei kerro mitä siellä pihalla sitten tapahtui...
Tekevän ilmaisesti kotikissa oppii nirsoksi ajan mittaa ja valikoi syötävänsä.
Olen nähnyt senkin kun kissa hyväksyy alkuun perkaamattomat särjet mutta kun ensimmisen kerran saa fileen palasen lautaselleen jotain kalaa ei sen jälkeen kelpaa enää muu kuin siivottu fileroitu kala.
Tai sitten se ei ole. ;-)
Miksi muuten aina täytyy saada niin kauheasti aikaiseksi jotain? Milloin on hetki, milloin vain ollaan? Haa! Se hetki on nyt. Nauti siitä!ehkä nauttia tästä saamattomuudestani, jos ei olis niin paljon rästissä kaikkee tekemistä.
- almasty
Joskus tuntuu tuolle muttei nyt,jotenkin kuvittelen että olisin onnellisempi tällä hetkellä jos olisin töissä.
vammautuko se vai??? lopetitko sen vai söikö kissa sen???
mutta kyllä se niinä käsittelyssä ainakin ensiksi vammautui.... Minkähänlaiset henkisetkin käsimykset sillä oli ennen kuolemaa?
- yhteyttä
Hossiin.
Ehkä jotain vihdoinkin tapahtuu.
Meinaan että Hossilla on köysi ja sinä varmaan osaat rakentaa Tukevan oksan.- hirren
toim. korj.
- almasty
siekii niin positiivinen
roikut vaan, älä turhia mieti. Saahan sitä joskus ottaa iisisti ja ladata akkuja.
Ota mallia sun kissasta, silläkin on kauheesti hommia, kaikki hiiret pitää metsästää, mutta yksi kerrallaan...
ei niistä mitään stressiä kannata ottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416
