Nyt kun paljon kirjoitellaan miesten sukkahousuista jotka tekevät paluuta renesanssin jälkeen niin miten on miesten hameet ? Sukkahousu/hameyhdistelmä olisi tosi mukava myös miehille.Mutta naiset ne nostavat äläkän kun taas viedään heiltä jotain ;)
Miesten sukkahousut
61
5370
Vastaukset
- Neuvo:
Älä varasta naiselta hametta, vaan osta ihan oma. Ei tarvitse sitten kuunnella äläkkää.
- --
Mutta kannattaa ajella jalat ennen kuin vetäisee sukkahousut jalkaan.
- Kokemusta on
Kannattaa todellakin ajella säärikarvat jo sen takia koska sukkikset ovat paljon miellyttävämmät käyttää.
- Jaa ketkä?
Miehethän ne yleensä on niitä pahimpia äläkän nostajia, oli kyseessä sitten "miesten vaatteisiin" pukeutuva nainen tai "naisten vaatteisiin" pukeutuva mies. Naisiltahan on tullut täälläkin varmaan enimmäkseen positiivisia kommentteja miesten sukkahousujen käytöstä. Homofobiset ja omasta miehuudestaan epävarmat miehet sen sijaan ovat ilmeisesti erityisen herkkiä kokemaan uhkaavaksi ja pelottavaksi sen, jos ihminen ei toimi (vanhanaikaisen) sukupuoliroolinsa mukaisesti. Tämmöiset miehethän ovat aina toitottamassa, kuinka naisten tulee käyttää hameita ja sukkanauhaliivejä ja miesten pysyä erossa sukkahousuista, stringeistä ja muista mielestään vain naisille tarkoitetuista vaatteista.
- Reiska 45
säärikarvat partakoneella ja nyt kutittaa ihan tajuttomasti mut sukkikset tuntuu ihan erilaisilta pitää ku ennen kun oli säärikarvoja.Jotenki naisellisempi ja sensuelli olo...
- Tr.ansu
Reiska 45 kirjoitti:
säärikarvat partakoneella ja nyt kutittaa ihan tajuttomasti mut sukkikset tuntuu ihan erilaisilta pitää ku ennen kun oli säärikarvoja.Jotenki naisellisempi ja sensuelli olo...
rintsikat ja peruukki ja oot mahrottoman naisellinen :) sitähän sä varmaa haluatki...
- kaupunkilainen
ja mielipiteeni on että jos olet mies pukeudu kuten miehet.ja jos olet nainen voit pukeutua kuten naiset.lopussa listaan muutaman miehelle kuulumattoman vaatteen.
-sukkahousut
-rintaliivit
-hiihtarit
-hameet,ja mekot.
nainen taas voi esim käyttää miesten farkkuja jos ne istuu paremmin.samoin eihän kukaan estä miestä käyttämästä naisten mitoituksella olevia farkkuja.
ja mitä homoihin tulee jätän heidät rauhaan sairautensa kanssa.siis tämä on minun mielipiteeni enkä halua lietsoa mitään suurempaa vihaa ketään kohtaan.. - GayBoy1
kaupunkilainen kirjoitti:
ja mielipiteeni on että jos olet mies pukeudu kuten miehet.ja jos olet nainen voit pukeutua kuten naiset.lopussa listaan muutaman miehelle kuulumattoman vaatteen.
-sukkahousut
-rintaliivit
-hiihtarit
-hameet,ja mekot.
nainen taas voi esim käyttää miesten farkkuja jos ne istuu paremmin.samoin eihän kukaan estä miestä käyttämästä naisten mitoituksella olevia farkkuja.
ja mitä homoihin tulee jätän heidät rauhaan sairautensa kanssa.siis tämä on minun mielipiteeni enkä halua lietsoa mitään suurempaa vihaa ketään kohtaan..Oletko GAY ? Kuullostat tutulta...
- listaasi
kaupunkilainen kirjoitti:
-sukkahousut
-rintaliivit
-hiihtarit
-hameet,ja mekot.
ja mitä homoihin tulee jätän heidät rauhaan sairautensa kanssa.siis tämä on minun mielipiteeni enkä halua lietsoa mitään suurempaa vihaa ketään kohtaan..Lainaan tähän viestiäsi aika paljon koska siinä on runsaasti korjattavaa!
"ja mielipiteeni on että jos olet mies pukeudu kuten miehet.ja jos olet nainen voit pukeutua kuten naiset."
Nainen voi pukeutua kuten itse haluaa, naisten tai miesten vaatteisiin eikä kukaan tule sanomaan siitä muuta kuin ehkä kehumaan muotitietoiseksi. Miehen on pukeuduttava hyvin kapeaskaalaisesti eikä siitä saa poiketa koska kaverit alkaa haukkua homoksi.
"lopussa listaan muutaman miehelle kuulumattoman vaatteen.
-sukkahousut" Missä näin on määrätty? Sukkahousut on ollut miesten vaate satoja vuosia, naiset ovat käyttäneet sukkahousuja vasta 50 viimeistä vuotta.
"-rintaliivit" Tuon minäkin allekirjoitan koska miehellä ei ole käyttöä rintaliiveille.
"-hiihtarit" Eihän niitä käytä kukaan muukaan! Pois muodista. Vielä 1960 luvulla hiihtarit oli aivan normaali miestenkin vaate, vain vetoketjun sijoituksesta näki oliko ne naisten vai miesten mallia.
"-hameet,ja mekot." Hameita voi myös miehet käyttää halutessaan ja joissakin kansallispuvuissa hame kuuluukin miehen asuun. Mekko on jo hieman epäsopivampi miehen käyttöön, mutta eihän sitä ole kielletty.
"ja mitä homoihin tulee jätän heidät rauhaan sairautensa kanssa.siis tämä on minun mielipiteeni enkä halua lietsoa mitään suurempaa vihaa ketään kohtaan.."
Homous ei ole ollut sairaus enää vuosikymmeniin. Yhtä hyvin voisi sanoa että vaaleatukkaisuus on sairaus. - Jabamtu
listaasi kirjoitti:
Lainaan tähän viestiäsi aika paljon koska siinä on runsaasti korjattavaa!
"ja mielipiteeni on että jos olet mies pukeudu kuten miehet.ja jos olet nainen voit pukeutua kuten naiset."
Nainen voi pukeutua kuten itse haluaa, naisten tai miesten vaatteisiin eikä kukaan tule sanomaan siitä muuta kuin ehkä kehumaan muotitietoiseksi. Miehen on pukeuduttava hyvin kapeaskaalaisesti eikä siitä saa poiketa koska kaverit alkaa haukkua homoksi.
"lopussa listaan muutaman miehelle kuulumattoman vaatteen.
-sukkahousut" Missä näin on määrätty? Sukkahousut on ollut miesten vaate satoja vuosia, naiset ovat käyttäneet sukkahousuja vasta 50 viimeistä vuotta.
"-rintaliivit" Tuon minäkin allekirjoitan koska miehellä ei ole käyttöä rintaliiveille.
"-hiihtarit" Eihän niitä käytä kukaan muukaan! Pois muodista. Vielä 1960 luvulla hiihtarit oli aivan normaali miestenkin vaate, vain vetoketjun sijoituksesta näki oliko ne naisten vai miesten mallia.
"-hameet,ja mekot." Hameita voi myös miehet käyttää halutessaan ja joissakin kansallispuvuissa hame kuuluukin miehen asuun. Mekko on jo hieman epäsopivampi miehen käyttöön, mutta eihän sitä ole kielletty.
"ja mitä homoihin tulee jätän heidät rauhaan sairautensa kanssa.siis tämä on minun mielipiteeni enkä halua lietsoa mitään suurempaa vihaa ketään kohtaan.."
Homous ei ole ollut sairaus enää vuosikymmeniin. Yhtä hyvin voisi sanoa että vaaleatukkaisuus on sairaus.Hohoijaa.Ei ihme kun suomalaiset tekevät itsemurhia ahdistuneisuutensa takia. Mikä teitä riivaa ??
- olen mies
GayBoy1 kirjoitti:
Oletko GAY ? Kuullostat tutulta...
olenhan minä
- sopii!
Jaa... Kyllä minun mielestäni mies voi hyvin laittaa sukkikset jalkaansa. Omakin mieheni käyttää sukkiksia, paksumpia sellaisia. Ne sopivat hyvin kiltin (sekä perinteisen että modernin) kanssa!
Aika nolo tuo "homous on sairaus"-kommentti...- Avoin mieli
Aika nolo tuo "homous on sairaus"-kommentti...
Enemmän suoranaista vittuilua kuin mitään muuta. Mutta kun suomalainen mies on todella ahdistunut ja kaavoihinsa kangistunut ei asialle voi mitään... - T.Utkija
Avoin mieli kirjoitti:
Aika nolo tuo "homous on sairaus"-kommentti...
Enemmän suoranaista vittuilua kuin mitään muuta. Mutta kun suomalainen mies on todella ahdistunut ja kaavoihinsa kangistunut ei asialle voi mitään...Ja kiinnostuneena lueskellut tätä "miesten" sukkahousupalstaa.Eniten ihmettelen sitä että nämä "miespuoliset" "transvestiitit" kirjoittelevat tänne naisten osastolle.
Miehet kirjoittelevat täällä miesten muotipuolelle ja tuntuu että "transvestiitit" kehuvat kilvan kiihottimiaan täällää naisten osastolla.
Olen lukenut että muunmuassa Venäläiset ja Suomalaiset miehet ovat kovin kiihoittuvaisia naisten sukkahousuista kaikissa muodoissa... - Kotiryssää taas
T.Utkija kirjoitti:
Ja kiinnostuneena lueskellut tätä "miesten" sukkahousupalstaa.Eniten ihmettelen sitä että nämä "miespuoliset" "transvestiitit" kirjoittelevat tänne naisten osastolle.
Miehet kirjoittelevat täällä miesten muotipuolelle ja tuntuu että "transvestiitit" kehuvat kilvan kiihottimiaan täällää naisten osastolla.
Olen lukenut että muunmuassa Venäläiset ja Suomalaiset miehet ovat kovin kiihoittuvaisia naisten sukkahousuista kaikissa muodoissa...sen käyttämistä sukkahousuista.Arvatkaa alkoikoi vaimo huutaan kun Putinin vs. Stalinin seksuaaliset mieltymykset eli naisten sukkahousut löytyivät erivärisinä Putinin kas ...aina kaapin takaa tulee heheheheeh
- samoja...
T.Utkija kirjoitti:
Ja kiinnostuneena lueskellut tätä "miesten" sukkahousupalstaa.Eniten ihmettelen sitä että nämä "miespuoliset" "transvestiitit" kirjoittelevat tänne naisten osastolle.
Olen lukenut että muunmuassa Venäläiset ja Suomalaiset miehet ovat kovin kiihoittuvaisia naisten sukkahousuista kaikissa muodoissa...Minä taas naisena ihmettelen, että missä palstan sanotaan olevan vain naisille?
Ja ihmettelen myös sitä, että aina kaikille palstoille, joilla puhutaan miesten vapaammasta pukeutumisesta, ilmestyy kaikennäköisiä transvestiitti-fetisismi-homofobia-vaippa-juttuja. Miksi? Onko suomalaisen miehen itsetunto niin heikko, että sitä pitää pönkittää jollain äijäilyjutuilla ja vetää heti fetisismit esiin?
Kannattaisi hankkia apua, jos miehuus on niin herkässä, että se rapisee niinkin pienestä asiasta kuin sukkahousut. - Tiitti 24
samoja... kirjoitti:
Minä taas naisena ihmettelen, että missä palstan sanotaan olevan vain naisille?
Ja ihmettelen myös sitä, että aina kaikille palstoille, joilla puhutaan miesten vapaammasta pukeutumisesta, ilmestyy kaikennäköisiä transvestiitti-fetisismi-homofobia-vaippa-juttuja. Miksi? Onko suomalaisen miehen itsetunto niin heikko, että sitä pitää pönkittää jollain äijäilyjutuilla ja vetää heti fetisismit esiin?
Kannattaisi hankkia apua, jos miehuus on niin herkässä, että se rapisee niinkin pienestä asiasta kuin sukkahousut.Kyllä tuntuu siltä että transsujuttuja nämä ovat. Miksi ihmeessä miesten pitäisi paljastella karvaisia koipiaan julkisesti ?? Meillä naisilaa sääret ovat luonnostaan olleet ihailun kohteena ja nyt nämä karvakoipitranssut väittävät sukkahousujen olevan "luonnollinen asia" 10 denin hamesukkiksissa monen miehen karvakoivet näyttävät todella naurettavilta verrattaessa meidän naisten säärin.
Hui ! ainakin oma mieheni lentäisi pellolle jos tapaisin hänet sukkahousuissa... - S.Suomalainen mies
Tiitti 24 kirjoitti:
Kyllä tuntuu siltä että transsujuttuja nämä ovat. Miksi ihmeessä miesten pitäisi paljastella karvaisia koipiaan julkisesti ?? Meillä naisilaa sääret ovat luonnostaan olleet ihailun kohteena ja nyt nämä karvakoipitranssut väittävät sukkahousujen olevan "luonnollinen asia" 10 denin hamesukkiksissa monen miehen karvakoivet näyttävät todella naurettavilta verrattaessa meidän naisten säärin.
Hui ! ainakin oma mieheni lentäisi pellolle jos tapaisin hänet sukkahousuissa...Kyllä se niin on ettei mies vedä sukkahousuja jalkaansa kuin korkeintaan kännissä ja silloinkin vetää käteensä...ne jalassa...Kyllä se niin on että täällä pohjanmaalla miehet erotetaan muijista vaatehien perusteella.
- ristiriitainen...
Tiitti 24 kirjoitti:
Kyllä tuntuu siltä että transsujuttuja nämä ovat. Miksi ihmeessä miesten pitäisi paljastella karvaisia koipiaan julkisesti ?? Meillä naisilaa sääret ovat luonnostaan olleet ihailun kohteena ja nyt nämä karvakoipitranssut väittävät sukkahousujen olevan "luonnollinen asia" 10 denin hamesukkiksissa monen miehen karvakoivet näyttävät todella naurettavilta verrattaessa meidän naisten säärin.
Hui ! ainakin oma mieheni lentäisi pellolle jos tapaisin hänet sukkahousuissa...viesti! Viestistäsi pääsi käsitykseen että olet nainen. Kuitenkin nimimerkkisi mukaan olet tiitti, pukeudut siis välillä miesten vaatteisiin ja äijäilet parit tennissukat myttynä housuissa ja irtokarvat naamassa.
Näissä miesten sukkahousuviesteissä on äärimmäisenä vähemmistönä tuollaiset 10 denierin karvakintut. Enemmistö kertoo käyttävänsä paksuja sukkahousuja pitkien kalsareiden ja nilkkasukkien sijasta pitkien housujen alla varsinkin talvella. Harva mies haluaa esiintyä ohuissa sukkahousuissa sääriään esitellen ja silloin minunkin mielestäni taustalla voi olla transvestisuus.
Olet kummallinen nainen (jos edes olet nainen) jos heittäisit pellolle sukkahousuja käyttävän miehen. Minä en tekisi tuollaista. Naiset ovat käyttäneet sukkahousuja vasta 50 vuotta, miehet aikaisemmin satoja vuosia ja sitten naiset huutavat kurkku suorana että sukkahousut ovat vain naisten asuste. Kuitenkin osa naisista vihaa sukkahousuja ja pitävät pitkiä kalsareita ja nilkkasukkia kuten miehet. Minä käytän naisena sukkahousuja tarpeen mukaan enkä ole kieltämässä niitä miehiltäkään.
Joillakin naisilla taitaa tulla kateuskin esiin, kun ne miesten sääret sukkahousuissa on paremman näköiset kuin omat sääret. - samoja...
Tiitti 24 kirjoitti:
Hui ! ainakin oma mieheni lentäisi pellolle jos tapaisin hänet sukkahousuissa...Eihän tässä puhuta mistään 10 denierin "hamesukkiksista" ja paljastelusta, vaan melko paksuista sukkahousuista kalsareiden tilalla, oli miehellä päällään sitten housut tai kiltti. Esim. kiltin kanssa eivät sovi mitkään miesten kalsarit (rumia kuin mitkä!), vaan silloin käytetään sukkiksia ja/tai sukkia. Tummien, paksujen sukkisten alta eivät mitkään karvat näy.
Monet miehet käyttävät naisten sukkismalleja, kun valikoimaa ei Suomessa juuri ole. Maailmalla miehille on sukkisvalikoimaa enemmänkin. Ja onhan paljon miehiä, joilla on terveyssyiden takia tukisukkahousut.
Olisi aika surullista, jos oma mieheni heittäisi minut pellolle siksi, että käytän housuja! Ne kun eivät ole olleet naisten vaatteina kuin hetken. Käytän välillä myös lenkkareita tai jopa kumppareita, hyi kuinka miehiset. Samoin minulla oli jossain vaiheessa miesten toppatakki. Voi kamalaa, transu olen ihan selvästi! Ja farkut ne naisella kamalat onkin! Miehinen vaate, alunperin laivaston työhousut.
Enemmän tuntuu fetisismiltä tuo "Meillä naisilaa sääret ovat luonnostaan olleet ihailun kohteena"-juttu. Jos jollain on suuri tarve olla vaatteineen/säärineen ihailun kohteena ja jos joku vielä tuollaisia ihailee, niin silloin voidaan puhua fetisismistä. Vaatteiden normaali käyttö ei sitä ole. - Bydyyyyy
samoja... kirjoitti:
Eihän tässä puhuta mistään 10 denierin "hamesukkiksista" ja paljastelusta, vaan melko paksuista sukkahousuista kalsareiden tilalla, oli miehellä päällään sitten housut tai kiltti. Esim. kiltin kanssa eivät sovi mitkään miesten kalsarit (rumia kuin mitkä!), vaan silloin käytetään sukkiksia ja/tai sukkia. Tummien, paksujen sukkisten alta eivät mitkään karvat näy.
Monet miehet käyttävät naisten sukkismalleja, kun valikoimaa ei Suomessa juuri ole. Maailmalla miehille on sukkisvalikoimaa enemmänkin. Ja onhan paljon miehiä, joilla on terveyssyiden takia tukisukkahousut.
Olisi aika surullista, jos oma mieheni heittäisi minut pellolle siksi, että käytän housuja! Ne kun eivät ole olleet naisten vaatteina kuin hetken. Käytän välillä myös lenkkareita tai jopa kumppareita, hyi kuinka miehiset. Samoin minulla oli jossain vaiheessa miesten toppatakki. Voi kamalaa, transu olen ihan selvästi! Ja farkut ne naisella kamalat onkin! Miehinen vaate, alunperin laivaston työhousut.
Enemmän tuntuu fetisismiltä tuo "Meillä naisilaa sääret ovat luonnostaan olleet ihailun kohteena"-juttu. Jos jollain on suuri tarve olla vaatteineen/säärineen ihailun kohteena ja jos joku vielä tuollaisia ihailee, niin silloin voidaan puhua fetisismistä. Vaatteiden normaali käyttö ei sitä ole.Hei kulta ! Lainaatko kynsilakkaasi kun bodyyni tuli silmäpako...
http://www.comfilon.com/Images/Products2008/Body Stocking.jpg
- jotain6
mutta sopivan pituiset shortsit kyllä sopisivat minusta miehelle sukkahousujen kanssa.
Onpa niitä joitakin näkynytkin Helsingin kaduilla. Se kun ei olisi "liian" naisellista
pukeutumista. Minulla ei ainakaan kestäisi kantti liikkua hameessa yleisellä paikalla,
mutta shortseja voisin harkitakin sukkahousujen kanssa.- raja!
Miksi miehen pitäisi käyttää shortseja ja sukkahousuja, se ei mene päähäni. Mies voi hyvin pitää pitkiä housuja ja kalsareiden sijasta sukkahousuja. Shortseja ja sukkahousuja (ja leggingsejä) käyttää vain nuoret tytöt, varttuneempana naisena en lähtisi sellaisissa (ainakaan vielä) julkisesti liikkeelle. Tuollainen asuyhdistelmä sopii hoikalle nuorelle, mutta jos kiloja on kertynyt lantiolle ja reisiin, näky on hurja. Jo lyhyt hame tai tunika on melkoinen näky tällaisen naisen päällä.
- sukkis mies
raja! kirjoitti:
Miksi miehen pitäisi käyttää shortseja ja sukkahousuja, se ei mene päähäni. Mies voi hyvin pitää pitkiä housuja ja kalsareiden sijasta sukkahousuja. Shortseja ja sukkahousuja (ja leggingsejä) käyttää vain nuoret tytöt, varttuneempana naisena en lähtisi sellaisissa (ainakaan vielä) julkisesti liikkeelle. Tuollainen asuyhdistelmä sopii hoikalle nuorelle, mutta jos kiloja on kertynyt lantiolle ja reisiin, näky on hurja. Jo lyhyt hame tai tunika on melkoinen näky tällaisen naisen päällä.
Olen jo useamman vuoden käyttänyt sukkahousuja farkkujen alla pitkien kalsarien sijasta. Vaimollekin asia on ollut ok. Nyt syksyllä olin shortseissa, ja illasta alkoi tuntua viileältä. Vaimo kävi laittamassa ohuet sukkahousut lisälämmikkeeksi. Kysyin vaimolta, että lämmittääkö noin ohuet sukkahousut jotain. Vaimo totesi että ihan riittävästi, ja totesi perään, että kokeile itsekin niin tiedät. Niimpä kävin laittamassa ohuet ihon väriset sukkahousut jalkaani. Tykkäsin asusta sen verran paljon, että käytin aikapaljon shortsi sukkahousu yhdistelmää kotiasuna, mutta en julkisesti. Mielestäni tuo oli mukavampi asu kuin jotkut verkkarit tai gollege housut.
- Tavallinen Jussikals
sukkis mies kirjoitti:
Olen jo useamman vuoden käyttänyt sukkahousuja farkkujen alla pitkien kalsarien sijasta. Vaimollekin asia on ollut ok. Nyt syksyllä olin shortseissa, ja illasta alkoi tuntua viileältä. Vaimo kävi laittamassa ohuet sukkahousut lisälämmikkeeksi. Kysyin vaimolta, että lämmittääkö noin ohuet sukkahousut jotain. Vaimo totesi että ihan riittävästi, ja totesi perään, että kokeile itsekin niin tiedät. Niimpä kävin laittamassa ohuet ihon väriset sukkahousut jalkaani. Tykkäsin asusta sen verran paljon, että käytin aikapaljon shortsi sukkahousu yhdistelmää kotiasuna, mutta en julkisesti. Mielestäni tuo oli mukavampi asu kuin jotkut verkkarit tai gollege housut.
kirjoittelee ihan samoja runoja joka vitun palstoilla joissa kehutaan miten hyvät ovat sukkahousut miehille.
Kysyin vaimolta, että lämmittääkö noin ohuet sukkahousut jotain...
Transvestiitin kirjoituksiin viittaavia lauseita nuo kuvitellut kysymykset. - Transtiitti
sukkis mies kirjoitti:
Nyt syksyllä olin shortseissa, ja illasta alkoi tuntua viileältä.Kysyin Jormalta olisiko hänellä tarvetta ehkä ostamiini 40 denin sukkahousuihin. Jorma otti paketin käteensä ja samalla alkoi imeä oma Norlynin peittämää kankea suihinsa...ah olihan sillä tarvetta koska tulossa olivat transujen iltamat.
- The nakkimen
Transtiitti kirjoitti:
Nyt syksyllä olin shortseissa, ja illasta alkoi tuntua viileältä.Kysyin Jormalta olisiko hänellä tarvetta ehkä ostamiini 40 denin sukkahousuihin. Jorma otti paketin käteensä ja samalla alkoi imeä oma Norlynin peittämää kankea suihinsa...ah olihan sillä tarvetta koska tulossa olivat transujen iltamat.
vai olisko Jorma nakissa
- jotain6
The nakkimen kirjoitti:
vai olisko Jorma nakissa
ovat osoitus meidän miesten asiallisuudesta ja hyvästä
mausta asiaa kohtaan. No omapa on vika kun otin osaa
keskusteluun. - Terveellisesti
jotain6 kirjoitti:
ovat osoitus meidän miesten asiallisuudesta ja hyvästä
mausta asiaa kohtaan. No omapa on vika kun otin osaa
keskusteluun.Ei missään nimessä mitään sukkahousuja miehille. Talvikin tulossa joten raappahousut ovat poikaa.
- paljon luultu
Terveellisesti kirjoitti:
Ei missään nimessä mitään sukkahousuja miehille. Talvikin tulossa joten raappahousut ovat poikaa.
Luuletko todellakin että joku vielä käyttää raappahousuja tai että niitä vielä löytyy jostain. Miesten kalsarit muistuttavat naisten leggingsejä, vain sepalus ja kuviointi erottaa.
- Terveellisesti
paljon luultu kirjoitti:
Luuletko todellakin että joku vielä käyttää raappahousuja tai että niitä vielä löytyy jostain. Miesten kalsarit muistuttavat naisten leggingsejä, vain sepalus ja kuviointi erottaa.
Kyllä kunnon pitkät kalsarit ovat terveellisemmät ja miehekkäämmät kuin sukkahousut. Näin se vaan on.
- Sheebaba
Terveellisesti kirjoitti:
Kyllä kunnon pitkät kalsarit ovat terveellisemmät ja miehekkäämmät kuin sukkahousut. Näin se vaan on.
Vielä se ruskea vauhtiviiva takaa miehekkään menon joka lähtöön...
- vapaamielinen äijä
Sheebaba kirjoitti:
Vielä se ruskea vauhtiviiva takaa miehekkään menon joka lähtöön...
Onneksi mieskin nykyään voi pukeutua oman maksunsa mukaan eikä tarvitse niin ajatela mitä muut siitä tykkää. Voi käyttää sukkiksia tai raappahousuja. Hajottaako, kun keskustelulla täällä ei ole mitään merkitystä siihen mitä ihmiset oikeasi pukevat päällensä. Onneksi myös miesten pukeutumisessa nähdään jotain uutta, ja ne jotka haluavat, pysyköön raappahousuissa.
- Hannaleena 33
vapaamielinen äijä kirjoitti:
Onneksi mieskin nykyään voi pukeutua oman maksunsa mukaan eikä tarvitse niin ajatela mitä muut siitä tykkää. Voi käyttää sukkiksia tai raappahousuja. Hajottaako, kun keskustelulla täällä ei ole mitään merkitystä siihen mitä ihmiset oikeasi pukevat päällensä. Onneksi myös miesten pukeutumisessa nähdään jotain uutta, ja ne jotka haluavat, pysyköön raappahousuissa.
Onhan noi sukkikset jätkillä vähän gayt.
- auki...
paljon luultu kirjoitti:
Kuka ostaa enää sepaluksellisia malleja? Itse ostan ja olen ostanut jo parikymmentä vuotta ilman sepalusta (mm. slogit), on se vaan niin paska käyttää, helpompi venyttää vyötärönauhaa.
- !!!
Hannaleena 33 kirjoitti:
Onhan noi sukkikset jätkillä vähän gayt.
Eihän homot käytä sukkahousuja. Osa pukeutuu jopa machommin kuin tavisjätkät (mm. nahkaan).
- Holappapappa
!!! kirjoitti:
Eihän homot käytä sukkahousuja. Osa pukeutuu jopa machommin kuin tavisjätkät (mm. nahkaan).
Et gayt ei käytä sukkikisia. Eiks ne o sellasii naisellisia muutenki.
- useita...
Holappapappa kirjoitti:
Et gayt ei käytä sukkikisia. Eiks ne o sellasii naisellisia muutenki.
eikä naisellisia ole kuin pieni osa. Aivan tavallisia miehiä joita kadulla ei tunnista homoiksi. Pieninä ääripäinä on neitihomot ja nahkagayt, jotka ovat ainoat näkyvät. Yksikään tuntemani homo ei ole kertonut käyttävänäsä sukkahousuja, miksi käyttäisikään sen kummemmin kuin muutkaan miehet.
Todennäköisesti suurin osa sukkahousuja käyttävistä miehistä on heteroita, enemmistö transvetiittimiehiä jotka välillä pukeutuu naisiksi tai transvestiittisiä fetistejä jotka hakevat seksuaalista kiihottumista naisten alusasuista, mm. sukkahousuista.
Ettet syytä minua homoksi niin voin kertoa olevani hetero nainen, jolle homot on kivoja kavereita. - Maija 33
useita... kirjoitti:
eikä naisellisia ole kuin pieni osa. Aivan tavallisia miehiä joita kadulla ei tunnista homoiksi. Pieninä ääripäinä on neitihomot ja nahkagayt, jotka ovat ainoat näkyvät. Yksikään tuntemani homo ei ole kertonut käyttävänäsä sukkahousuja, miksi käyttäisikään sen kummemmin kuin muutkaan miehet.
Todennäköisesti suurin osa sukkahousuja käyttävistä miehistä on heteroita, enemmistö transvetiittimiehiä jotka välillä pukeutuu naisiksi tai transvestiittisiä fetistejä jotka hakevat seksuaalista kiihottumista naisten alusasuista, mm. sukkahousuista.
Ettet syytä minua homoksi niin voin kertoa olevani hetero nainen, jolle homot on kivoja kavereita.No sittenhän isäinpäivälahjana sukkahousut iskälle olisivat varmasti kova sana.
Vaan eipä niitä taida saada Mikki hiiri tai formula kuvioisena olleskaa... - Justiiina
auki... kirjoitti:
Kuka ostaa enää sepaluksellisia malleja? Itse ostan ja olen ostanut jo parikymmentä vuotta ilman sepalusta (mm. slogit), on se vaan niin paska käyttää, helpompi venyttää vyötärönauhaa.
Onpas täällä ahdasmielistä porukkaa! Kyllä nykyaikaisen miehen pukeutumisetikettiin suorastaan kuuluvat sukkahousut! Jotta minun pojistani ei tulisi ahdasmielisiä tiukkapipoja, puen heidät kouluun lähtiessään sukkanauhoihin, sieviin kukkaleninkeihin ja korkokenkiin.
- elämänkevät!
Justiiina kirjoitti:
Onpas täällä ahdasmielistä porukkaa! Kyllä nykyaikaisen miehen pukeutumisetikettiin suorastaan kuuluvat sukkahousut! Jotta minun pojistani ei tulisi ahdasmielisiä tiukkapipoja, puen heidät kouluun lähtiessään sukkanauhoihin, sieviin kukkaleninkeihin ja korkokenkiin.
Nyt ei puhuttu sukkanauhoista, kukkaleningeistä ja korkokengistä pojilla tai miehillä. Sellaiselle on aivan eri osastot tällä keskustelupalstalla. Mutta ajattelepa sellaista että minä olen alle kouluikäisenä pikkupoikana käyttänyt sukkanauhoja ja sukkia (sukkahousuja ei ollut). Onko nykyäidit pelotelleet pikkupoikansa kun ovat pitäneet sukkahousuja liian vanhaksi. Tuliko se pikkupoika joskus itkien tarhasta kun isommat pojat oli kiusannut sukkahousuista. Tällaisia me aikuiset olemme, kuten näistäkin viesteistä on voinut lukea. Sukkahousut pojalla tai miehellä on äärimmäinen häpeä.
- jukkis...
elämänkevät! kirjoitti:
Nyt ei puhuttu sukkanauhoista, kukkaleningeistä ja korkokengistä pojilla tai miehillä. Sellaiselle on aivan eri osastot tällä keskustelupalstalla. Mutta ajattelepa sellaista että minä olen alle kouluikäisenä pikkupoikana käyttänyt sukkanauhoja ja sukkia (sukkahousuja ei ollut). Onko nykyäidit pelotelleet pikkupoikansa kun ovat pitäneet sukkahousuja liian vanhaksi. Tuliko se pikkupoika joskus itkien tarhasta kun isommat pojat oli kiusannut sukkahousuista. Tällaisia me aikuiset olemme, kuten näistäkin viesteistä on voinut lukea. Sukkahousut pojalla tai miehellä on äärimmäinen häpeä.
Mua ei ainakaan hävetä.
- Jarna Seven
jukkis... kirjoitti:
Mua ei ainakaan hävetä.
ja vaietkaa mutta juaraan viinaa se on kivaa ! ja sitte saaki partio tulla korjaamaan isän joka on omiinsa estohin sammunut ollkarin lattialle ja kyse oli vaan saako mies käyttää sukkahousuja vai ei ?
- Jarna 221
Jarna Seven kirjoitti:
ja vaietkaa mutta juaraan viinaa se on kivaa ! ja sitte saaki partio tulla korjaamaan isän joka on omiinsa estohin sammunut ollkarin lattialle ja kyse oli vaan saako mies käyttää sukkahousuja vai ei ?
ainakin mulla se on ihan kiva.Norlyneissä sellaisialöytyy ihna isäinpävälahjaksikin
- ZZtop-osa
Jarna 221 kirjoitti:
ainakin mulla se on ihan kiva.Norlyneissä sellaisialöytyy ihna isäinpävälahjaksikin
Tuon liivimäisenhousuosan kanssa täytyy tietää tarkkaan kokonsa .Liian tiukka tekee ahdistavan olon ja taasen liian löysä tekee sen että menee hm... punttiin joka taas ei ole ollenkaan hauskaa.Napakka ja sopiva housuosa on todellakin hyvä myös miesten sukkiksissa.
- Norlyn forever
ZZtop-osa kirjoitti:
Tuon liivimäisenhousuosan kanssa täytyy tietää tarkkaan kokonsa .Liian tiukka tekee ahdistavan olon ja taasen liian löysä tekee sen että menee hm... punttiin joka taas ei ole ollenkaan hauskaa.Napakka ja sopiva housuosa on todellakin hyvä myös miesten sukkiksissa.
Oletkos kokeillut Norlynin tukisukkahousuja ? Niissä on todella hyvä liivimäinen housuosa.
- pönttö.....
ZZtop-osa kirjoitti:
pitää sukkahousuja ilman pikkukalsareita! Eihän naisetkaan pidä sukkahousuja ilman pikkupöksyjä, ellei ole jotain 'mielessä'. Liivimäinen housuosa on miehellä vain haitaksi ellei sitten hae sukkahousuilla seksuaalista laukeamista. Asiallisessa käytössä tavalliset sukkahousut on mukavimmat ja se perheonnikin säilyy.
- Hönönö
pönttö..... kirjoitti:
pitää sukkahousuja ilman pikkukalsareita! Eihän naisetkaan pidä sukkahousuja ilman pikkupöksyjä, ellei ole jotain 'mielessä'. Liivimäinen housuosa on miehellä vain haitaksi ellei sitten hae sukkahousuilla seksuaalista laukeamista. Asiallisessa käytössä tavalliset sukkahousut on mukavimmat ja se perheonnikin säilyy.
housuosa on ihan paikallaan.Tavara pysyy tukevasti eikä sitä punttiinvalumista tarvitse pelätä.Kuka muuten kertoi pitävänsä sukkiksia ilman alkkareita ?
- Stiina V
Hönönö kirjoitti:
housuosa on ihan paikallaan.Tavara pysyy tukevasti eikä sitä punttiinvalumista tarvitse pelätä.Kuka muuten kertoi pitävänsä sukkiksia ilman alkkareita ?
Jos tukea haluaa niin housuliivit ovat paremmat.
- kertoo...
Hönönö kirjoitti:
kalujen lipsahtamisesta punttiin liian löysässä sukkahousujen yläosassa, voi päätellä ettei alla ole kalsareita jotka pitäisi paikat ojennuksessa. Mutta ehkäpä tämä punttiilivahtaja pitää sukkahousujen alla löysiä boksereita tai pitkiä kalsareita. Eiköhän nuo liivimäisellä yläosalla tai housuliivien käyttäjät ajattele muuta tarkoitusta. Joko ne miehiset vehkeet halutaan piilottaa tai sitten haetaan sitä kiihotusta.
- Femmari
kertoo... kirjoitti:
kalujen lipsahtamisesta punttiin liian löysässä sukkahousujen yläosassa, voi päätellä ettei alla ole kalsareita jotka pitäisi paikat ojennuksessa. Mutta ehkäpä tämä punttiilivahtaja pitää sukkahousujen alla löysiä boksereita tai pitkiä kalsareita. Eiköhän nuo liivimäisellä yläosalla tai housuliivien käyttäjät ajattele muuta tarkoitusta. Joko ne miehiset vehkeet halutaan piilottaa tai sitten haetaan sitä kiihotusta.
Jokainen pitää just sellasia sukkahousuja kuin haluaa.
- jotain6
Femmari kirjoitti:
Jokainen pitää just sellasia sukkahousuja kuin haluaa.
on pitämättä. Nytkin -15 pakkasta ja farkkujen alla paksut
Sidosteen villaiset sukkahousut koko 50. - Mies käyttäjä
jotain6 kirjoitti:
on pitämättä. Nytkin -15 pakkasta ja farkkujen alla paksut
Sidosteen villaiset sukkahousut koko 50.Ja mulla Voguen 70 denin tukisukkahousut.Molemminpuolinen hyöty eli kohjuiset jalat pysyvät kunnossa ja lämpimänä.
- Metsien mies
Mies käyttäjä kirjoitti:
Ja mulla Voguen 70 denin tukisukkahousut.Molemminpuolinen hyöty eli kohjuiset jalat pysyvät kunnossa ja lämpimänä.
Mitä miesneitejä täällä oikeen sipsuttelee sukkiksissa ja tyllihamosissa ?
Onkos tää nyt oikein mistään kotosin. - savotta sankari
Metsien mies kirjoitti:
Onkos tää nyt oikein mistään kotosin.Meikä käyttää sukkahousuja metsätöissä. Ei oo heti alkuunsa sukat saappaankärjissä. Ei oo mukava kokoajan ottaa saappaita pois ja nykiä sukkia ylös tämmösillä pakkasilla. Saa keskittyä työn tekoon.
- missä kohdassa
Metsien mies kirjoitti:
Onkos tää nyt oikein mistään kotosin.on kerrottu sipsutelemisesta tai tyllihamosista. Sinulla on kummallinen ajatuksenkulku.
- ...
missä kohdassa kirjoitti:
on kerrottu sipsutelemisesta tai tyllihamosista. Sinulla on kummallinen ajatuksenkulku.
On tainneet hänen omat latentit haaveet ja ketjun viestit mennä iloisesti sekaisin.
- HomeliteMÄN
savotta sankari kirjoitti:
Meikä käyttää sukkahousuja metsätöissä. Ei oo heti alkuunsa sukat saappaankärjissä. Ei oo mukava kokoajan ottaa saappaita pois ja nykiä sukkia ylös tämmösillä pakkasilla. Saa keskittyä työn tekoon.
laitan puntteihin talirasvakönttejä joita nokkelat metsänlinnut alkavat pian runsaina parvina nokkia...
- Sääri karva
... kirjoitti:
On tainneet hänen omat latentit haaveet ja ketjun viestit mennä iloisesti sekaisin.
Mies kiskoo jalkaansa sukkahousut.Onko sääri komea ? Jos karvat ajaa niin aika monella miehellä on "suorat" sääret.Monella naisella on aika hirvittäviä sääriä kuten kansanedustajien vaimoilla etc. naisilla on vaikka millaisia pattipolvia ja länkisääriä mutta niistä ei van kirjoiteta koska naiset saa aliarvostetun aseman TAAS JÄLLEEN KERRAN miesten keskuudessa.
- Suomalainen mies
Sääri karva kirjoitti:
Mies kiskoo jalkaansa sukkahousut.Onko sääri komea ? Jos karvat ajaa niin aika monella miehellä on "suorat" sääret.Monella naisella on aika hirvittäviä sääriä kuten kansanedustajien vaimoilla etc. naisilla on vaikka millaisia pattipolvia ja länkisääriä mutta niistä ei van kirjoiteta koska naiset saa aliarvostetun aseman TAAS JÄLLEEN KERRAN miesten keskuudessa.
Todellakin monella miehellä ovat sääret kauniimpia kuin naisila mikä on ihan luonnollista.Esim Somalimiesten keskuudessa miehet eivät tee työtä vaan naiset tekevät kaikki työt myös miesten puolla.Siksi naisilla on länkisääret ja miehilä suoremmat.Ehdotankin että somalimiehiä voitaisiin käyttää rusekitten sukkahousujen mannekiineiksi koska he eivät rasitu tästä "työstä" .
- Wannabee 1
Suomalainen mies kirjoitti:
Todellakin monella miehellä ovat sääret kauniimpia kuin naisila mikä on ihan luonnollista.Esim Somalimiesten keskuudessa miehet eivät tee työtä vaan naiset tekevät kaikki työt myös miesten puolla.Siksi naisilla on länkisääret ja miehilä suoremmat.Ehdotankin että somalimiehiä voitaisiin käyttää rusekitten sukkahousujen mannekiineiksi koska he eivät rasitu tästä "työstä" .
Muistan että joskus mies olisi palkintosijalla valittaessa vuoden sukkahoususäärtä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain597474Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232896- 1421746
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651639Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151448Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671384- 1291116
- 73817
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707