Nonnii..Kainuu tai Suomi teki keppihepoilla maailman enkan..Siellä oli niinku n.845 keppihevosteliaa.Minä olin siellä ;) ;)Siellä oli myös kilpailu kenellä oli kaunein keppiheppa.Mä en tietenkään voittanu :,(
Siellä oli kiskoja ja muuta mukavaa. :)Siellä oli myös tosi paljon koiria.Outoo.. Mut päästiin tekee enkkaa ja se enkka tehtiin. JEE!!
Keppihevos MAAILMAN ENNÄTYS!!
Funy
7
5909
Vastaukset 7
- Niinuli Piinuli
Ettekös te ohittanu saksalaisten ennätyksen?;D
- Niinuli Piinuli
ouuu... paljoks hyppäsitte
- tyttelix121
OO... onx saksaski keppisharrastajia?
- Nunnukka123456789
ÖÖ... Siis se oli sellanen, et kui monta keppariratsastajaa saatiin paikalle, eikä mikään hyppykisa! :DD ja vissiin sit saksassaki on keppariharrastajia.. Mäkin olin siel
- KeppihevosHarrastaja
Wooooow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Hehe......olen täälä erittäin myöhään
- Anonyymi
Kiv
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va802137Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3681293Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu321220- 1411058
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa155935- 103876
- 63759
- 45747
- 61726
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63692