mistä personal trainer?

kroppa uusiksi

Pitäisi löytää personal trainer jonka kanssa saa kunnon tuloksia aikaan (kropan muokkaaminen, eli löysyyttä pois, laihdutuksen tarvetta ei ole). Helsingissä pitäisi olla. Onko teillä kokemuksia..? Ei kalleimmasta päästä mielellään..

16

1815

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt siro

      Laita viestiä osoitteeseen makelaha (at) gmail.com. Tyytyväinen asiakas suosittelee.
      Hintavertailussa oli halvimmasta päästä kun itse kesällä kilpailutin Pt palveluita.

      • Parjeena

        ja hinta kohdillaan asustaa Stadissa ( 50 ekua /2h) ja olen vuoden käynyt :)

        Hintoja kantsii tosiaan kilpailuttaa!


      • Pirittta
        Parjeena kirjoitti:

        ja hinta kohdillaan asustaa Stadissa ( 50 ekua /2h) ja olen vuoden käynyt :)

        Hintoja kantsii tosiaan kilpailuttaa!

        Personal trainereita on Hesa tulvillaan,kilpailuta ihmeessä hintoja,koska jotkut käyttävät akateemisen loppututkinnon omaavan henkilön tuntitaksaa,joka hirvittää,koska kurssihan kestää vaan vuoden ja yhteen aikaan sinne pääsi kuka vaan sisälle,ainakin työtön :)

        Mulla on miespuolinen traineri ja laittaa tekee duunia kovin kroppani hyväksi ja tuloksia on syntynyt,olen tyytyväinen,sekä hinta on kohtuullinen,kilpailutin!


      • pullapirkko
        Pirittta kirjoitti:

        Personal trainereita on Hesa tulvillaan,kilpailuta ihmeessä hintoja,koska jotkut käyttävät akateemisen loppututkinnon omaavan henkilön tuntitaksaa,joka hirvittää,koska kurssihan kestää vaan vuoden ja yhteen aikaan sinne pääsi kuka vaan sisälle,ainakin työtön :)

        Mulla on miespuolinen traineri ja laittaa tekee duunia kovin kroppani hyväksi ja tuloksia on syntynyt,olen tyytyväinen,sekä hinta on kohtuullinen,kilpailutin!

        laita hinnat ainakin kilpailuun,sikakovia tuntiliksoja pyytävät ;(


      • kotsa_
        pullapirkko kirjoitti:

        laita hinnat ainakin kilpailuun,sikakovia tuntiliksoja pyytävät ;(

        Hei!
        Täältä tuntuu läytyvän personal trainereiden palveluita käyttäneitä ihmisiä jonkin verran ja kaipaisin teidän apuanne.
        Teen tällä hetkellä graduani Helsingin yliopistolla personal trainereiden antamasta ravitsemusneuvonnasta. Olisin hyvin kiitollinen, jos saisin tätä kautta vielä muutamia vastauksia aineistooni. Periaatteessa kerään aineistoa haastatellen, mutta myös sähköpostin välityksellä voit vastata. Plussaa on, jos olet käyttänyt palvelua isossa kuntokeskuksessa (sats, elixia tms.), mutta kaikki muutkin huomioidaan. Tärkeintä kuitenkin on, että personal trainer on antanut harjoitteluohjeiden lisäksi myös ravitsemusvinkkejä.

        Valitettavasti en pysty vastauksista tarjoamaan mitään palkkiota, mutta teette yhden opiskelijan ikionnelliseksi, jos osallistutte.
        Yhteydenotot ja lisätiedot sähköpostitse: [email protected]


      • johtavatreeni
        Pirittta kirjoitti:

        Personal trainereita on Hesa tulvillaan,kilpailuta ihmeessä hintoja,koska jotkut käyttävät akateemisen loppututkinnon omaavan henkilön tuntitaksaa,joka hirvittää,koska kurssihan kestää vaan vuoden ja yhteen aikaan sinne pääsi kuka vaan sisälle,ainakin työtön :)

        Mulla on miespuolinen traineri ja laittaa tekee duunia kovin kroppani hyväksi ja tuloksia on syntynyt,olen tyytyväinen,sekä hinta on kohtuullinen,kilpailutin!

        Personal trainer palveluista on todella paljon hyötyä https://s3.eu-north-1.amazonaws.com/personal-trainer-tampere/index.html

        Saat enemmän tehoa treeniin.


      • 3232g4

        näin 9 vuotta myöhemmin on hyvä vastata.
        toki viruslinkillä.


    • Klaus_79

      Suosittelen lämpimästi www.pysyelossa.fi. Mr.Mäkelä saa tuloksia aikaan ja on kaiken lisäksi hemmetin mukava tyyppi. Treeni ei myöskään välttämättä rajoitu pelkkään kuntosaliharjoitteluun.

    • Määääääääääää

      Mä joskus luulin että PT on todella tsemppaava, myös niitä ja näitä höpisevä, kyselee perään, ohan kyse kumminkin isoista rahasummista. Mutta ei, on jotain ihan muuta. Ei enään ikinä rahaa noihin, ei ikinä tai sitten mulla oli idiootti PT joka aatteli vaan sitä rahaa. Mutta ei sillä väliä, paino putos sitten itekseen, ei sen PT aikana.

      • Kuntosali tyttö

        Sulla oli tosi huono tuuri:( ikävää että tuollaisia on. Kannattaa kokeilla että onko hyvä. Mulla on elixiassa todella hyvä personal trainer, joka osaa kyllä asiansa ja on todella mukava niitä näitä ja asiaa enemmänkin höpisevä trainer. Olen todella tyytyväinen.


      • sfthshsh
        Kuntosali tyttö kirjoitti:

        Sulla oli tosi huono tuuri:( ikävää että tuollaisia on. Kannattaa kokeilla että onko hyvä. Mulla on elixiassa todella hyvä personal trainer, joka osaa kyllä asiansa ja on todella mukava niitä näitä ja asiaa enemmänkin höpisevä trainer. Olen todella tyytyväinen.

        elixian pt:t ovat sen näköisiä, etteivät välttämättä itse juurikaan treenaa ovat käyneet jonkun pika valmennuskurssin. tietysti niistäin on apua, jollei itse tajua sitten yhtään mitään treenaamisesta. eli ei tyyliin tajua mennä salille ennenkuin pt sen sanoo.


    • Mari -78

      Todellakin suosittelen sellaista kuin Pohjanmaan Terveys ja Liikunta. Kaverilla on homma hallussa todellakin. Osaa hyvin perustella mitä tehdään ja miksi. On myös edullinen ja joustava. Olemme käyttäneet mieheni kanssa molemmat ja olemme olleet tyytyväisiä. Sijaitsee tosiaan pohjanmaalla. www.terveysjaliikunta.fi

    • en ottais

      Salien pt:t on usein salilla pikakoulutettuja tai vaan entisiä bodareita. Osaaminen sitä luokkaa.

    • vaadi parempaa

      itelläni on jonkun verran kokemusta isojen ketjujen personal trainereista ja kyllä ne silloin aikaisemmin tietämättömälle kelpas, kun ei ollut sen suurempia tavoitteita (en tiennyt paremmasta), kunhan kävi salilla nostelemassa penkkiä ja kääntämässä hauista. otin aina ennen "treenikausia" kuvat itestäni ja jälkeen. ainoo ero oli se, että tukka oli kasvanu. vuoden alussa sain tyttöystävältäni lahjakortin http://www.personaltrainingstudio.fi/fi/ ja voin sanoa olevani erittäin tyytyväinen. tehtiin ohjelma, mikä sopi mulle ja mentiin mun ehdoilla. tuolla käydessä oon ite oppinu samalla sen verran asioista, että en jalallanikaan astu elixiaan foreveriin tai muuhun vastaavaan, koska tuntuu, että tiedän yhtä paljon treenaamisesta ku ne.

    • Posse setä

      Haluut sä rainerilta munaa suoleen?

    • oneandonly4

      Jos oikeasti haluaa tuloksia niin Markulta ohjelmat ja ruokavaliot. Meriitit puhuu puolestaan. Halvat hinnat ja todella mukava kaveri. Tehnyt kilpaileville naisille ja miehille kisadietit. Muistaakseni EM-tasolle asti.

      www.protrainer.fi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1939
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1867
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1855
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe