Työkkäriltä tuli heti työhön osoitus,kun kävin ilmoittautumassa siellä.Luulin että saan omatoimisesti hakea töitä,sellaiseen paikkaan mihin haluan.Työ on minun kokemukseen liittyvää,mutta firma ei kiinnosta pätkääkään. Ei ole mitään järkeä hakea paikkaan,jos tietää valmiiksi ettei viihtyisi siellä.
Kysyisin teiltä kokemuksia,että tarkistaako työkkäri että olenko hakenut paikkaa? Jos vain sanon että hain ja mitään ei ole kuulunut?Lappusessa jonka sain niin annettiin ymmärtää niin että työkkäri tarkistaisi asian.Rupeeko ne muka soittelemaan työnantajille?
työhön osoitus
25
1072
Vastaukset
- antiosoitus
Jos et hae osoitettua paikkaa, saat karenssin. Hakeminen ei tarkoita sitä että sinut valitaan. Sinne voi olla satoja hakijoita ja työnantaja on se joka päättää, kuka siihen valitaan. Ne tosiaan soittaa työnantajalle ja tarkistaa kuka osoitetuista on hakenut paikkaa, tai joissakin tapauksissa työnantaja lähettää listan sähköpostilla, mutta tarkistavat kuitenkin jollakin tavalla.
- mooonaaa
Tämä tarkistaminen on siis yleinen käytäntö?
Joskus kauan sitten kun olin hetken työttömänä,niin sain työkkäri käynnillä tädistä muutaman paikan haettavaksi.Sanoi ettei tarkista olenko hakenut vaan luottaa muhun.Mutta tämä ei tullut virallisesti postitse työhön osoituksena,joten taitaa olla eri asia?
Tiedän toki että hakeminen ei tarkoita että pääsisin töihin.Mutta mulla on vaan käynyt aina niin että jos olen hakenut kokemusta vastaavaa työtä,niin olen aina päässyt töihin.Ei ole ollut siis ongelmia työllistymisen kanssa. Esim. olen elämäni aikana vain neljästi ollut työhaastattelussa ja jokaisen paikan olen saanut. Koska työ on kokemustani vastaavaa,niin pelkään että joudun haastatteluun. Tiedän varmasti että en viihtyisi kyseisessä paikassa,koska vaikka työ on kokemusta vastaavaa,niin haen erillaista työnkuvaa mitä tässä firmassa olis tarjolla.Lisäksi voin aidosti sanoa että yrityksen tuotteet ei kiinnosta minua pätkääkään.
Mahdollinen karenssi pelottaa siksi,että vaikka tarkoitus olisikin omatoimisesti työllistyä mahdollisimman pian,niin sopivan työpaikan etsimiseen voi kuitenkin mennä muutama kuukausi.En halua joka ikiseen firmaan hakea töihin vain hakemisen ilosta.Olen oppinut että työpaikka kannattaa valita huolella,että siellä viihtyisi.Eikä vaan mennä sinne mihin ekana pääsee ja olla sitten onnettomana päivästä toiseen.
Valitettavasti aina ei ole tietenkään varaa valita,ja joillakin on pääasia että pääsee ees johonkin. Olen kuitenkin positiivisellä mielellä menneisyyden kokemusten perusteella,enkä haluaisi hätiköidä heti alussa.
Mutta näköjään tarvii sitten laittaa hakemus ja kattoa mitä tapahtuu? Tuskin hyödyttää työkkäriinkään soittaa ja valittaa ettei paikka kiinnosta? - ^^^^^^^^^
mooonaaa kirjoitti:
Tämä tarkistaminen on siis yleinen käytäntö?
Joskus kauan sitten kun olin hetken työttömänä,niin sain työkkäri käynnillä tädistä muutaman paikan haettavaksi.Sanoi ettei tarkista olenko hakenut vaan luottaa muhun.Mutta tämä ei tullut virallisesti postitse työhön osoituksena,joten taitaa olla eri asia?
Tiedän toki että hakeminen ei tarkoita että pääsisin töihin.Mutta mulla on vaan käynyt aina niin että jos olen hakenut kokemusta vastaavaa työtä,niin olen aina päässyt töihin.Ei ole ollut siis ongelmia työllistymisen kanssa. Esim. olen elämäni aikana vain neljästi ollut työhaastattelussa ja jokaisen paikan olen saanut. Koska työ on kokemustani vastaavaa,niin pelkään että joudun haastatteluun. Tiedän varmasti että en viihtyisi kyseisessä paikassa,koska vaikka työ on kokemusta vastaavaa,niin haen erillaista työnkuvaa mitä tässä firmassa olis tarjolla.Lisäksi voin aidosti sanoa että yrityksen tuotteet ei kiinnosta minua pätkääkään.
Mahdollinen karenssi pelottaa siksi,että vaikka tarkoitus olisikin omatoimisesti työllistyä mahdollisimman pian,niin sopivan työpaikan etsimiseen voi kuitenkin mennä muutama kuukausi.En halua joka ikiseen firmaan hakea töihin vain hakemisen ilosta.Olen oppinut että työpaikka kannattaa valita huolella,että siellä viihtyisi.Eikä vaan mennä sinne mihin ekana pääsee ja olla sitten onnettomana päivästä toiseen.
Valitettavasti aina ei ole tietenkään varaa valita,ja joillakin on pääasia että pääsee ees johonkin. Olen kuitenkin positiivisellä mielellä menneisyyden kokemusten perusteella,enkä haluaisi hätiköidä heti alussa.
Mutta näköjään tarvii sitten laittaa hakemus ja kattoa mitä tapahtuu? Tuskin hyödyttää työkkäriinkään soittaa ja valittaa ettei paikka kiinnosta?'''Tämä tarkistaminen on siis yleinen käytäntö? '''
Joo.
''''Joskus kauan sitten kun olin hetken työttömänä,niin sain työkkäri käynnillä tädistä muutaman paikan haettavaksi.Sanoi ettei tarkista olenko hakenut vaan luottaa muhun.Mutta tämä ei tullut virallisesti postitse työhön osoituksena,joten taitaa olla eri asia?''''
Tuossa olet varmaan saanut tiedotteita, et osoituksia. Niillä on vissi ero.
'''''''''''Tiedän varmasti että en viihtyisi kyseisessä paikassa,koska vaikka työ on kokemusta vastaavaa,niin haen erillaista työnkuvaa mitä tässä firmassa olis tarjolla.Lisäksi voin aidosti sanoa että yrityksen tuotteet ei kiinnosta minua pätkääkään. '''''''''''''''
Tuo ei kiinnosta työkkäriä pätkääkään. Työkkäriä kiinnostaa vain saada sinut mahdollisimman nopeasti ulkopuolelle työttömyystilastojen. Keinolla millä hyvänsä.
''''Mutta näköjään tarvii sitten laittaa hakemus ja kattoa mitä tapahtuu? Tuskin hyödyttää työkkäriinkään soittaa ja valittaa ettei paikka kiinnosta? '''
Jos lähdet tuollaista työkkäriin soittelemaan, niin seuraava posti sieltä päin onkin sitten selvityspyyntö ja seuraavaksi tulee sitten karenssilausunto.
Tulipa työkkäristä osoitus tai tarjosi työtä kuka vain, niin pakko hakea ja ottaa vastaan. Sillä ei ole merkitystä, kuka työtä tarjoaa, jotta työkkäri karenssilla muistaisi. Tärkeää on vain se, onko työkkäri tietoinen tarjouksesta ja kieltäytymisestä vaiko ei. Monilla työnantajilla on taipumusta ilmiantaa työtön työkkäriin. Sitten on sama, mitä työtön sanoo, häviää aina. - mooonaaa
^^^^^^^^^ kirjoitti:
'''Tämä tarkistaminen on siis yleinen käytäntö? '''
Joo.
''''Joskus kauan sitten kun olin hetken työttömänä,niin sain työkkäri käynnillä tädistä muutaman paikan haettavaksi.Sanoi ettei tarkista olenko hakenut vaan luottaa muhun.Mutta tämä ei tullut virallisesti postitse työhön osoituksena,joten taitaa olla eri asia?''''
Tuossa olet varmaan saanut tiedotteita, et osoituksia. Niillä on vissi ero.
'''''''''''Tiedän varmasti että en viihtyisi kyseisessä paikassa,koska vaikka työ on kokemusta vastaavaa,niin haen erillaista työnkuvaa mitä tässä firmassa olis tarjolla.Lisäksi voin aidosti sanoa että yrityksen tuotteet ei kiinnosta minua pätkääkään. '''''''''''''''
Tuo ei kiinnosta työkkäriä pätkääkään. Työkkäriä kiinnostaa vain saada sinut mahdollisimman nopeasti ulkopuolelle työttömyystilastojen. Keinolla millä hyvänsä.
''''Mutta näköjään tarvii sitten laittaa hakemus ja kattoa mitä tapahtuu? Tuskin hyödyttää työkkäriinkään soittaa ja valittaa ettei paikka kiinnosta? '''
Jos lähdet tuollaista työkkäriin soittelemaan, niin seuraava posti sieltä päin onkin sitten selvityspyyntö ja seuraavaksi tulee sitten karenssilausunto.
Tulipa työkkäristä osoitus tai tarjosi työtä kuka vain, niin pakko hakea ja ottaa vastaan. Sillä ei ole merkitystä, kuka työtä tarjoaa, jotta työkkäri karenssilla muistaisi. Tärkeää on vain se, onko työkkäri tietoinen tarjouksesta ja kieltäytymisestä vaiko ei. Monilla työnantajilla on taipumusta ilmiantaa työtön työkkäriin. Sitten on sama, mitä työtön sanoo, häviää aina.Kiitos vastanneille. Eli laittelen hakemuksen tonne firmaan niin ei tuu sanomista.Jos sit haastatteluun joutuu,niin se on sit sen ajan murhe.Jos töitä mulle tarjottais niin aion kieltäytyä ja kärsiä sit seuraukset.
- kokenut vinkkimies
mooonaaa kirjoitti:
Kiitos vastanneille. Eli laittelen hakemuksen tonne firmaan niin ei tuu sanomista.Jos sit haastatteluun joutuu,niin se on sit sen ajan murhe.Jos töitä mulle tarjottais niin aion kieltäytyä ja kärsiä sit seuraukset.
Sulla pitää olla työhaastattelua varten vaatteet. Minä säilytän niitä kellarissa koska niitä ei viitsi asuntoon sisälle tuoda. Helvetin paskaiset ja reikäiset verkkarit ja collegepaita, sekä järkyttävät lenkkarit. Niitä on käytetty pääasiassa autoremontissa ja hitsatessa eikä niitä ole ikinä pesty. Se on sitä vaille ettei niissä kärpäset pörrää. Ei mikään kiva juttu sille joka joutuu minua haastattelemaan. Lisäksi ennen haastattelua käyn aamulla yleensä juoksulenkillä enkä käy suihkussa ennen haastattelua. Tämä on resepti joka toimii jos ei työpaikka kiinnosta.
- popkj
kokenut vinkkimies kirjoitti:
Sulla pitää olla työhaastattelua varten vaatteet. Minä säilytän niitä kellarissa koska niitä ei viitsi asuntoon sisälle tuoda. Helvetin paskaiset ja reikäiset verkkarit ja collegepaita, sekä järkyttävät lenkkarit. Niitä on käytetty pääasiassa autoremontissa ja hitsatessa eikä niitä ole ikinä pesty. Se on sitä vaille ettei niissä kärpäset pörrää. Ei mikään kiva juttu sille joka joutuu minua haastattelemaan. Lisäksi ennen haastattelua käyn aamulla yleensä juoksulenkillä enkä käy suihkussa ennen haastattelua. Tämä on resepti joka toimii jos ei työpaikka kiinnosta.
Tuossa on vain vaarana, että työnantaja ilmoittaa työkkäriin, ettei palkannut työttömästä johtuneista syistä ja työkkäri sitten lätkäisee karenssin, sillä on niin mainio karenssiperuste kuin että ''menettelyllään aiheuttanut sen, ettei työsuhdetta syntynyt''. Tuo peruste voi sitten sisältää ihan mitä vain.
Joten ei voi kovin näyttävästi toimia. Mutta pienet äkkinäiset pakkoliikkeet tai pieni naurahdus väärässä yhteydessä voisi tehdä tehtävänsä. - !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
popkj kirjoitti:
Tuossa on vain vaarana, että työnantaja ilmoittaa työkkäriin, ettei palkannut työttömästä johtuneista syistä ja työkkäri sitten lätkäisee karenssin, sillä on niin mainio karenssiperuste kuin että ''menettelyllään aiheuttanut sen, ettei työsuhdetta syntynyt''. Tuo peruste voi sitten sisältää ihan mitä vain.
Joten ei voi kovin näyttävästi toimia. Mutta pienet äkkinäiset pakkoliikkeet tai pieni naurahdus väärässä yhteydessä voisi tehdä tehtävänsä.Karenssia ei voi lätkäistä sillä perusteella että hakijalla on epäsiisti vaatetus.
- mooonaaa
kokenut vinkkimies kirjoitti:
Olen naispuolinen ja työ edellyttää siistiä pukeutumista.Jos pukeutusin ihan tuohon tyyliin,niin vois tosiaan epäillä jotain ja jos työkkäri kyselee niin ei varmaan tykkää hyvää.
Mutta ajattelin et naispuolisena voisin jo hakemuksessa kertoa rivien välissä että tarkoitus on hankkia lapsia. Ei nyt ihan suoralla lauseella,mut jotenkin niin että siitä saa sen kuva.
Ei ole lapsia tulossa,mutta koska olen "otollisessa" iässä niin tämä vois olla uskottavaa. Vaikka eihän tämän takia saisi syrjiä,mutta varmasti mieluummin ottaisivat toisen työhön soveltuvan joka ei ole hankkiutumassa raskaaksi. Yleensähän työhakemuksissa kerrotaan itsestään,harrastuksistaan ja elämäntilanteestaan. - nimimerkki..
mooonaaa kirjoitti:
Olen naispuolinen ja työ edellyttää siistiä pukeutumista.Jos pukeutusin ihan tuohon tyyliin,niin vois tosiaan epäillä jotain ja jos työkkäri kyselee niin ei varmaan tykkää hyvää.
Mutta ajattelin et naispuolisena voisin jo hakemuksessa kertoa rivien välissä että tarkoitus on hankkia lapsia. Ei nyt ihan suoralla lauseella,mut jotenkin niin että siitä saa sen kuva.
Ei ole lapsia tulossa,mutta koska olen "otollisessa" iässä niin tämä vois olla uskottavaa. Vaikka eihän tämän takia saisi syrjiä,mutta varmasti mieluummin ottaisivat toisen työhön soveltuvan joka ei ole hankkiutumassa raskaaksi. Yleensähän työhakemuksissa kerrotaan itsestään,harrastuksistaan ja elämäntilanteestaan.Jos kyselevät taustoista niin muista mainita että tupakoit ja alkoholia menee joka viikonloppu vähän holtittoman paljon, ja liikunta on sinulle kirosana. Sitten kysy että kattaako yrityksen työterveyshuolto myös työntekijöiden reseptilääkkeet, koska sinulla on tarvetta unilääkkeille univaikeuksien vuoksi, vaikka näin ei olisikaan. Tuossa onkin jo monta juttua joita ei lasketa hakijalle eduksi, mutta ei voida laillisesti sen takia syrjiäkään, koska siitä aiheutuisi työnantajalle vaikeuksia. Aika varmasti työnantaja tekee päätöksen että joku toinen hakija on sinua sopivampi tällä kertaa, valitettavasti, kiitos käynnistä, ja näkemiin.
- ''''''''''''''''''''
nimimerkki.. kirjoitti:
Jos kyselevät taustoista niin muista mainita että tupakoit ja alkoholia menee joka viikonloppu vähän holtittoman paljon, ja liikunta on sinulle kirosana. Sitten kysy että kattaako yrityksen työterveyshuolto myös työntekijöiden reseptilääkkeet, koska sinulla on tarvetta unilääkkeille univaikeuksien vuoksi, vaikka näin ei olisikaan. Tuossa onkin jo monta juttua joita ei lasketa hakijalle eduksi, mutta ei voida laillisesti sen takia syrjiäkään, koska siitä aiheutuisi työnantajalle vaikeuksia. Aika varmasti työnantaja tekee päätöksen että joku toinen hakija on sinua sopivampi tällä kertaa, valitettavasti, kiitos käynnistä, ja näkemiin.
Tiedän käytännöstä, että tuollaisten kertominen voi johtaa karenssiin, jos työntaja noista työkkärille kertoo.
- ''''''''''''''''''''
mooonaaa kirjoitti:
Ei ole lapsia tulossa,mutta koska olen "otollisessa" iässä niin tämä vois olla uskottavaa. Vaikka eihän tämän takia saisi syrjiä,mutta varmasti mieluummin ottaisivat toisen työhön soveltuvan joka ei ole hankkiutumassa raskaaksi. Yleensähän työhakemuksissa kerrotaan itsestään,harrastuksistaan ja elämäntilanteestaan.Ehkä jotkut täysin yhteensopimattomat värivalinnat vaatteissa voisi olla sellainen juttu, ettei niistä voi syyttää, mutta ei myöskään lukea siistiin pukeutumiseen. Eihän sille mitään voi, jos ei ole värisilmää.
- ''''''''''''''''''''
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:
Karenssia ei voi lätkäistä sillä perusteella että hakijalla on epäsiisti vaatetus.
Tietyissä tilanteissa voi.
- FAKTA!
'''''''''''''''''''' kirjoitti:
Tietyissä tilanteissa voi.
PASKAPUHETTA!
- .........
Tiedän käytännöstä, että tuollaisten kertominen voi johtaa karenssiin, jos työntaja noista työkkärille kertoo.
Jos hakija kysyy työterveyshuollon kattavuudesta niin siitä tulee karenssi? Vähän epäilen horinoitasi...
- ''''''''''''''''''''
FAKTA! kirjoitti:
PASKAPUHETTA!
Ei vaan ole. Tiedän tuon monivuotisen alan työkokemuksen perusteella.
- !!!!!
Ei vaan ole. Tiedän tuon monivuotisen alan työkokemuksen perusteella.
Minä taas tiedän kymmenen vuoden kokemuksella että puheesi on ehtaa paskaa. Minulla on karenssipäiviä takana tasan nolla.
- Yksi vainen joukossa
!!!!! kirjoitti:
Minä taas tiedän kymmenen vuoden kokemuksella että puheesi on ehtaa paskaa. Minulla on karenssipäiviä takana tasan nolla.
"Minä taas tiedän kymmenen vuoden kokemuksella että puheesi on ehtaa paskaa. Minulla on karenssipäiviä takana tasan nolla."
Mutta et ole ainut työtön kuten ymmärrät ja siten et voi yleistää omalla kohdallasi. Nuohan nyt ovat asioita, mitkä eivät ole missään kirjattuna mutta kyllä se vain niin on, että jos vedät touhun liian pahasti yli ja näyttää jo protestilta, niin tapauskohtaisesti voidaan todeta sinun olleen työnhakuvastainen, joka oikeuttaa karenssiin sanktiona. Ei nyt toki jokaisen, eikä edes joka toisen "vain" resuisesti pukeutuvan kohdalla mitään toimenpiteitä tule, mutta jos nyt suunnilleen viestit jo sekunnin sinua katsomalla kaikin tavoin kuin kylttiä kantaen, että "mä en halua tätä paikkaa, orjatyö alas" -niin vallan hyvin voi käydä heikosti.
Mutta jokainen voi kokeilla itse. Ja tosiaan en nyt tarkoita vain sitä, että menet haastatteluun virttyneissä verkkareissa ja Collegessa vaan, että homma karkaa lapasesta jo pukeutumisesta lähtien niin pahasti ettei sitä perustele enää mitenkään.
Ps. Kokeile vaikkapa mennä talvella toimistopaikan haastatteluun vaaleanpunaisissa kalsareissa riisuutuen työpaikan vessassa ja selität olevasti vesikammoinen, sekä likimain kaikille päihteille riippuvainen narkomaani ja kokeile sitten tuleeko sanomista. Jos et siis pysty perustelemaan järkevästi ja asiallisesti olevasi hullu, kun jälkikäteen kysytään..
Jätetään nyt urbaanilegendaksi onko tuo todella tapahtunut jollekulle:) Joku tietää, joku ei... - niin mulla
Yksi vainen joukossa kirjoitti:
"Minä taas tiedän kymmenen vuoden kokemuksella että puheesi on ehtaa paskaa. Minulla on karenssipäiviä takana tasan nolla."
Mutta et ole ainut työtön kuten ymmärrät ja siten et voi yleistää omalla kohdallasi. Nuohan nyt ovat asioita, mitkä eivät ole missään kirjattuna mutta kyllä se vain niin on, että jos vedät touhun liian pahasti yli ja näyttää jo protestilta, niin tapauskohtaisesti voidaan todeta sinun olleen työnhakuvastainen, joka oikeuttaa karenssiin sanktiona. Ei nyt toki jokaisen, eikä edes joka toisen "vain" resuisesti pukeutuvan kohdalla mitään toimenpiteitä tule, mutta jos nyt suunnilleen viestit jo sekunnin sinua katsomalla kaikin tavoin kuin kylttiä kantaen, että "mä en halua tätä paikkaa, orjatyö alas" -niin vallan hyvin voi käydä heikosti.
Mutta jokainen voi kokeilla itse. Ja tosiaan en nyt tarkoita vain sitä, että menet haastatteluun virttyneissä verkkareissa ja Collegessa vaan, että homma karkaa lapasesta jo pukeutumisesta lähtien niin pahasti ettei sitä perustele enää mitenkään.
Ps. Kokeile vaikkapa mennä talvella toimistopaikan haastatteluun vaaleanpunaisissa kalsareissa riisuutuen työpaikan vessassa ja selität olevasti vesikammoinen, sekä likimain kaikille päihteille riippuvainen narkomaani ja kokeile sitten tuleeko sanomista. Jos et siis pysty perustelemaan järkevästi ja asiallisesti olevasi hullu, kun jälkikäteen kysytään..
Jätetään nyt urbaanilegendaksi onko tuo todella tapahtunut jollekulle:) Joku tietää, joku ei...Varmaan se työtehtävä vaikuttaa myös asiaan. En hae toimistopaikan tai aivokirurgin töitä koska minulla ei ole kummastakaan mitään kokemusta tai edes vähäisintäkään koulutusta niihin, joten jätän turhat hakemukset lähettelemättä.
Nuo paskaset ja reikäiset vaatteet ei hirveästi poikkea arkivaatteistani. Vanhoissa verkkareissa ja lenkkareissa minä kuljen muutenkin mutta arkivaatteet sentään pesen lähes joka kuukausi. Häihin tai hautajaisiin saatan laittaa pestyt farkut, mutta niihinkään tilaisuuksiin ei kävisi mielessäkään laittaa pukua. Minä en kuulu niihin jotka tykkää keikistellä muotilehtien määrämissä hepeneissä. Sellaisiin pukeutuvia miehiä pidän automaattisesti hintteinä, ja varsinkin jos niiden työtehtävät on vielä siistiä ja kevyttä sisätyötä. - ''''''''''''''''''''
!!!!! kirjoitti:
Voipi olla. Ja voi olla, että sinun kohdallasi homma on mennyt läpi, mutta ei pidä antaa yleistäviä neuvoja, jotka saattavat johtaa jonkun toisen karenssiin.
Karenssitta selviäminen tietysti riippuu koulutuksestasi, siitä, minkälaista työtä haet jne. Myös työkkäreillä on eroa. Joiltakin työkkäreiltä napsahtaa karenssi hyvin paljon vähemmästä kuin toisilta. Itsellä on näkökulma työkkäreihin yleensä, ei vain yhteen, joten sen pohjalta kirjoittelen. - Ei toimi
popkj kirjoitti:
Joten ei voi kovin näyttävästi toimia. Mutta pienet äkkinäiset pakkoliikkeet tai pieni naurahdus väärässä yhteydessä voisi tehdä tehtävänsä.Tulee kaapin kokoiset vartijat hakemaan nykyään.
- pisii aina
Kannattaa kysellä että onko firmassa riitävästi wc ja kylpyhuone käyttö mahdollisuutta. Kun pidätyskyky on menny kun on tullu hrattua ja on menny paikat ihan huonoon niin kuntoon...
- Anna Ilmi
Karenssia tulee varmasti jos käyttää Tenoja.. :-)
- .-.-.--.
Anna Ilmi kirjoitti:
Karenssia tulee varmasti jos käyttää Tenoja.. :-)
Kyllä työnantaja sen ymmärtää ettei köyhällä työttömällä ole varaa vaatteita ostella.
Siksi itse menen työhaastatteluihin alasti.
Kukaan ei ole vielä palkannut minua...
- Ei kaikkeen pidä ryh
Kun olin työtön ja sain osoituksia niin aidosti ja kunnolla hain niihin, jotka kiinnosti. Epäkiinnostaviin kirjoitin hakemuksen siten, että korostin juuri niitä ominaisuuksia joita ko. työpaikassa ei tarvittu tai jotka olivat todella epäedullisia. Esim. fiksulla tavalla toin järjestelmällisyyttä vaativaan työpaikkailmoitukseen esille luovaa ja spontaania ongelmanratkaisukykyä ja suurpiirteistä työotetta. Ei kyllä kuulunut haastattelupyyntöjä.
Iloisen oloisena otin vastaan työkkäritädeiltä kaikki työhönosoitukset ja niiiiin esimerkillisesti hain kaikkiin. Ja voi, kun en työllistynytkään. Sit löysin itselleni hyvän työpaikan ja hain. Nyt teen tyytyväisenä niitä töitä, joita juuri itse haluan.- Tekee
Juuri tuollaisia hakemuksia tai pitäisikö sanoa kopioita hakemuksista, joita on kuullut toisten lähettäneen 30 vuotta sitten. Viranomaiset eivät osaa epäillä, koska elävät -70 luvulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201777
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481109Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441000Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37790Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760