Kertokaa nyt, hyvät ihmiset, mitä pitää tehdä, kun antaisi, laivalla siis, ihan hyvää hyvyyttään -
kaksi yötä, eikä mitään,
eläkeläisiä, sellaisia yli 80-vuotiaita pirteitä (mieti vaan niinistöä 80-vuotiaana ja jenniä 50-vuotiaana, hih), joille voisi hyvin esittää jotain priva-sylitanssia, ellei heitä kiinnosta sen kummempi,
mutta ei, kukaan ei uskalla pyytää.
Pitääkö kulkea joku kyltti kaulassa, että en tee rikosilmoitusta, jos ehdottelet jotain.
Auttaisiko, jos laittaisi sormukset sormeen, ettei miehet pelkäisi, että nainen jää roikkumaan tai muuta.
P.S. Saako laivan henkilökunta ottaa kontaktia asiakkaisiin; onhan niilläkin tarpeensa; joillain työpaikoilla se on kielletty, jopa solmimasta suhteita toisen henkilökuntaan kuuluvan kanssa.
taas ilman munaa laivalla
15
7047
Vastaukset
- neljännes matruusi
laivan henkilökunta ei saa otta kontaktia. puh.numeroa voit vaihdella.
laita se kyltti kaulaan, kyllä se siitä - 7+10
Et siis tehnyt yhtäkään aloitetta ja sitten ihmettelet, miksi jäit ilman? Voi pyhä yksinkertaisuus tätä nykyajan avuttomuutta.
Joo, laita se kyltti kaulaan, niin kyllä se siitä...- aloittellinen
kiva, kun saa alkeisoppitunteja.
Joskus joku mies on antanut hytin avaimensa ja hyvin on sujunut.
Jos alkaa kysellä miehiltä, että pidettäisiinkö vähän hauskaa, hmm, menevätkö ne tekemään ilmoituksen laivan neuvontaan häirinnästä.
- Tarvetta oli
Millos sä seuraavan kerran menet laivalle? Olin itekin laivalla eikä siellä tarjontaa tuntunut olevan, ei sillä että kovasti olisin kysellytkään. Ennalta sopien saataisiin kysyntä ja tarjonta kohtaamaan! ;)
- awfaagwag
Oletkohan vain liian lihava?
- varmaan läskit esti
yleensä kelpaa silti vanhemmille miehille, jotka tietää, mitä kokonaispaketti sisältää.
Hyvinkin mahdollista. Ettei lihavat kelpaa salskeille nuorille businessmiehille.
Tai niille, jotka ei tee sitä silmät kiinni tai siitä syystä takaa tms.
Jooh. - Pöytiinkaivertaja
varmaan läskit esti kirjoitti:
yleensä kelpaa silti vanhemmille miehille, jotka tietää, mitä kokonaispaketti sisältää.
Hyvinkin mahdollista. Ettei lihavat kelpaa salskeille nuorille businessmiehille.
Tai niille, jotka ei tee sitä silmät kiinni tai siitä syystä takaa tms.
Jooh.Laivalla taitaa olla aika paljon nuoria tai iäkkäämpiä virolaisnaisia. He ovat kovin harvoin roikkuperseitä.
No joo, pehmitetään. Antaisit minun kaltaisilleni vähän vihjettä, juttelemaan on kiva tulla jos toinen vähän auttaa... siitä sitten täytyisi yhdessä osata edetä... ei se aina ole niin helppoa.
- ........
Eikö tule kalliiksi etsiä seksiä laivalta?
Varmasti netistä löytyy joka puolelta yhtä kiimaisia nuoria kun vaan uskallat tehdä aloitteita- Miehet ehdotelkoon
Kun kerran ap. avaaja ei uskalla tehdä kontaktia livessä, niin miten hän uskaltaisi tehdä sitä netissäkään?
- ujo mies
Miehet ehdotelkoon kirjoitti:
Kun kerran ap. avaaja ei uskalla tehdä kontaktia livessä, niin miten hän uskaltaisi tehdä sitä netissäkään?
Eikös se yleensä ole juuri niin päin, että netissä on 100 kertaa helpompi jutella kuin oikeassa elämässä? :D
- metästävä uros
Olet joku lihava ruma plösö verkkareissa ja t-paidassa, tai sitten tympeä älykköblondi jota miehet pelkää?
Toisekseen: mitä iloa on risteilyllä? Minusta kaikkein tympeimpiä paikkoja edes etsiä seuraa: vittumaisen ahtaat nuhjuiset hytit, ahtaat vittumaiset suihku/wc-tilat aktin jälkeen ja keinuva laiva, paskat massaruuat ja pienet kapakat kalliine hintoineen.
Mene ensi kerran vaikkapa Stadissa lähiökapakkaan niin saat seuraa.- mlukku
..kuukaudessa teen ruotsin risteilyn ja ihan pelkästään pillun vuoksi. Kertaakaan en ole ilman jäänyt.
Se on minulle sivuseikka, onko nuori vai eläkeläinen. Eka kerran jyystää jämäytän seisaaltaan takaapäin, ja aina on tuntunut yhtä hyvälle. Jos melko alkuillasta jo onnistaa, niin silloin jaksaa vetäistä toisenkin kerran.
Silloin voi jopa kysästä toisen haluamaa asentoa.....
- Silja Line
Moi, voitaisiin sopia treffit laivalla etukäteen, niin päästään molemmat helpommalla, eikä tarvitse etsiä sen enempää kun olisi partneri jo sovittu etukäteen... Miltäs kuulostais? Olen lähdössä pe 21.1-11 Turusta Tukholmaan, ensi stadista junalla turkuun ja sitten vuorokausi hauskanpitoa ja helliä hetkiä kanssasi hytissä...
Säästyttäisiin myös siltä nololta kyltiltä kaulassa ;)
Laita viestiä [email protected] - blondi:)
vitun urpot laivalla saa helpoiten koko ajan joku on niskassa läähättämässä ja kysymässä lähetkö messiin? ;) Ihmettelen vaan miten joku ei olis laivalla sua käyny pyytää edes kertaakaan? itse laivalla ollessani kokoajan joku roikku vieressä ja koitti iskeä :) kyllä siellä seuraa saa jos vain haluaa ;)
just saying... - im hot..
Jaa..Mulla ei ole koskaan ollut tota ongelmaa! Aina joku herra itseään tarjoaa tykö:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645602Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204217Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1532181
- 171916
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1261749- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978