Eli siis Matinkadullehan on avattu uusi lävistys- ja tatuointipaikka. Nimi taisi olla Red and White Ink. Onko hyvä paikka esim. laittaa tatuointeja? Onko kokeneita työntekijöitä? Onko täällä kukaan asioinut kyseisessä liikkeessä?
Uusin lävistys-/tatuointipaikka
27
9864
Vastaukset
- R&W
Moi!
Tornioon on avattu RED & WHITE INK LAPLAND tattoostudio eli tatuointeja, lävistyksiä, tatuointien laser poistoja ja vaatemyyntiä. Myös koruja ja kirjallisuutta tulossa syksyn aikana myyntiin.
Artistit ovat pitkänlinjan ammattilaisia ja myös kansainvälisesti noteerattuja. Paikka on auki ti-pe 12-18.00, la 12-16.00 tai sopimuksen mukaan.- NuclearMushroom
mahtaako liikkeessä olla myynnissä korviksia industrial-lävistyksiin..? jos on, niin minkähän hintaisia mahtaa olla..?
- pärinäparta
Saako Hells Angelsilta kuitin?
- Masut
Mitenkäs parturit ja kampaajat, oletko kuittia saanu?
Ite olen joskus saanu kampaajalta ilman kuittia :)
- En kävis
Kaveri kävi. Joutuu korjauttaan tatuointinsa myöhemmin muualla koska jälki oli ollut niin huonoa.
Lävistyksiä kuulema osaavat laittaa.- ofitroify6mnio7u5y
Itse kävin vähän aikaa sitten ottamassa pienen lävistyksen korvaan, ja se on kyllä laitettu oikein hyvin. Ei sattunut yhtään eikä ollut jälkeenpäinkään kipeä!
- jemppis
Minkälaisen kuvan kaverisi oli ottanut? Siellä on vissiin useampia tekijöitä? Itse olen nähnyt vaan sen joka oli tornion messuilla, ja se oli Kyllä mielestäni hyvä. Se joka siellä liikkeessä on siellä perällä, on vissiin se joka päivittäin siellä tekee.
- maikku83
jemppis kirjoitti:
Minkälaisen kuvan kaverisi oli ottanut? Siellä on vissiin useampia tekijöitä? Itse olen nähnyt vaan sen joka oli tornion messuilla, ja se oli Kyllä mielestäni hyvä. Se joka siellä liikkeessä on siellä perällä, on vissiin se joka päivittäin siellä tekee.
Olen ottanut kyseisessä liikkeessä jo 3 kuvaa, eikä ole mittään valittamista. Värit on pysyny hyvänä ja asiakaspalvelu hyvää, tosin aika roisia välillä, mutta se kai kuuluu tuon tyylisseen paikkaan. Aina on sanottu lähtiessä että rohkeasti tulla takaisin jos jottain on kuvassa vikana, tai tullee kysyttävää. Uskallan suositella muillekin.
- nahkakuula11
maikku83 kirjoitti:
Olen ottanut kyseisessä liikkeessä jo 3 kuvaa, eikä ole mittään valittamista. Värit on pysyny hyvänä ja asiakaspalvelu hyvää, tosin aika roisia välillä, mutta se kai kuuluu tuon tyylisseen paikkaan. Aina on sanottu lähtiessä että rohkeasti tulla takaisin jos jottain on kuvassa vikana, tai tullee kysyttävää. Uskallan suositella muillekin.
Olen ottanut kyseisessä paikassa jo 11 tatuointia ja 6 lävistystä eikä ole koskaan edes sattunut yhtään. Värit pysyivät paikoillaan ja ei tullut edes punoitusta että kyllä on hyvä paikka saa kaupan päälle vielä kahvipullat. Kaikki mukaan lävisteleen nahkoja
- booboo
ofitroify6mnio7u5y kirjoitti:
Itse kävin vähän aikaa sitten ottamassa pienen lävistyksen korvaan, ja se on kyllä laitettu oikein hyvin. Ei sattunut yhtään eikä ollut jälkeenpäinkään kipeä!
laittoivatko korviksen ampumalla vai ihan neulalla? koska olen itsekin harkinnut laittavani korvakorun, mutten haluaisi että se ammutaisiin.
- JEPULISTA JEE
jemppis kirjoitti:
Moi.
Millanen paikka onko luotettava , olen kuullut että hyvä tekijä mutta kertokaa jos on muitakin mielipiteitä paikasta - -Kokenut-
JEPULISTA JEE kirjoitti:
Moi.
Millanen paikka onko luotettava , olen kuullut että hyvä tekijä mutta kertokaa jos on muitakin mielipiteitä paikastaPaska paikka.
Vaihtasin paikkakuntaa jos haluaisin hyvän ja oikeasti osaavan tekijän nakuttamaan tai lävistämään ihoani. - Anonyymi
nahkakuula11 kirjoitti:
Olen ottanut kyseisessä paikassa jo 11 tatuointia ja 6 lävistystä eikä ole koskaan edes sattunut yhtään. Värit pysyivät paikoillaan ja ei tullut edes punoitusta että kyllä on hyvä paikka saa kaupan päälle vielä kahvipullat. Kaikki mukaan lävisteleen nahkoja
Miksi ihmeessä otatte tatuointeja. Nehän voidaan tulkita hyvin negatiivisella tavalla ts te olette vapautunut jossakin vaiheessa telkien takaa-
Amerikassa tatuoidun henkilön saattaa olla tosi vaikeaa saada kunnollista työpaikkaa.
Harkita pitäisi ja vielä enemmän moiseen ammattiin ryhtyneen. Turmella toisen iho aivan tarkoituksella.
- Tatuot
Kannattaa käydä paikalla tutustumassa tekijöihin ja heidän portfolioihin, kyselemällä ja katselemalla saat paljon tietoa, vastausten laadustakin voi päätellä ammattitaitoa. Janne tuntuu ainakin tekevän hyvää jälkeä, muista ei minulla ole tietoa.
- suosittelen
janne tekee hyvää jälkeä. Kävin kemissä Igor'sissa laitattamassa kuvan, jonka Janne teki. Värit olivat kuitenkin väärissä purkeissas, (ei jannen vika), no hän lupasi seuraavasta kuvastani alennusta koska jouduin käymään kahesti lisäämässä väriä :) Eli reilu kaveri!
- yujfg
aika räpimiseltä kuulostaa ... "värin väärissä pulloissa" ???
- Räpijä(kö)?
"Värin väärissä pulloissa"? Sulla näyttää tuo kirjotus räpimiseltä...Että punainen väri oli karmiininvärisessä ja taas karmiininväri punaisessa pullossa. eli ei liene tatuoijan vika? Ei taida pullottaa värejä paikanpäällä?
- tulehtunut
ite kävin laittaa siellä kulmakorun, ja moni muukin tuttu jotka on laittanu kulmakorun, on tulehtunut, niinkuin itselläniki.. KAuhea patti silmässä, mätää täynnä, ja lävistyksentekiä sähläsi silloin kokoajan ...
- hyviä kokemuksia
omat lävistykset on parantunu hyvin ja voi olla että tulehdukset voi johtua huonosta puhistamisesta ja muutenkin omasta hygieniasta. omasta mielestä se lyhyt tukkainen lävistetty lävistäjä osaa hommansa ja on vielä hyvin mukava. ja käskee tulla näyttään jos on jotain vikaa lävistyksessä. ei mulla muuta
- Anonyymi
Mitenkäs tuli hoidettua sitä läväriä?
- linsky
piti aluksi tulla kysymään tuosta hintaluokasta mutta huomasin ton kulmakorun "mätimisestä" keskustelun, kai tiedätte että kaikilla kulmakoru ei pysy, eli kasvaa ulos... ei liity lävistäjään mitenkään...
- iojk
Laittaako ne alle 18-vuotiaille Torniossa?
- kiinnostunuth
Itsekkin haluisin tietää minkä ikäsille laittaa kulmakoruja(huoltajan ollessa mukana)
- huihyi
http://is11.snstatic.fi/img/658/1288522148820.jpg
Tässä hyvä esimerkki,pakolaisista.Nyt pitää koko linna remontoida. - Anonyymi
Laittavatko tatuointeja alaikäisille, mikäli huoltaja on mukana?
- Anonyymi
Red White Ink:hän on Helvetin enkeleiden mesta. Eli tuet järjestäytynyttä rikollisuutta, kun käytät heidän palveluitaan.
- Anonyymi
oot oikeessa
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1795850
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263644- 802536
- 372069
- 331872
- 431837
- 1061754
- 211636
- 271492
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!371418