kitaristi hakusessa!

korppukala

Bändissämme on siis 17-vuotias kosketinsoittaja ja solisti. Esikuviamme ovat mm. U2, Billy Talent, Paramore, Florence The Machine, HIM, Tegan and Sara eli musiikkityylimme olisi jotakin näiden väliltä. Biisimme tekisimme itse.
Myöhemmin tarkoituksessa olisi hommata vielä rumpali ja basisti, mutta katsotaan ensin kuinka homma lähtee käyntiin. Harjoittelisimme ainakin näin alkuun jonkun mistä kotona.
Tasoltasi haluaisimme, että osaisit säestyksen perusteet. Toivoisimme, että olisit noin meidän ikäinen ja asuisit mieluiten Pohjois-Helsingissä, mutta jos olet valmis tulemaan harjoituksiin kauempaakin, se käy.
Jos olet kiinnostunut ota yhteyttä sähköpostitse ja kerro jotakin itsestäsi ja soittotaustastasi.
[email protected]

0

602

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
        Ikävä
        88
        1551
      2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
        Ikävä
        115
        1431
      3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
        Maailman menoa
        70
        1285
      4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
        Suomussalmi
        30
        1182
      5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
        Ikävä
        117
        1000
      6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
        Kaste
        422
        981
      7. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
        Intohimo
        46
        938
      8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
        Seinäjoki
        19
        892
      9. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
        Ikävä
        66
        818
      10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
        Ikävä
        46
        743
      Aihe