onks hemmetti kirosana???

aattelin vaan ku usein tulee käytettyä tuota sanaa.

18

1239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naunou

Mä muistan Hertsikan Starkilla gimatsun kivahtaneen, että johan nyt on vittu, jos ei jono liiku.

Tää jäi mieleen.

• !

NYT ON KIIRE TODELLA KIIRE!!!!!

• naunou
        ! kirjoitti:

NYT ON KIIRE TODELLA KIIRE!!!!!

Vittuako niitä sosiaali-skeidojaan jauhaa ja jonossa jumittaa?

• Har du ett hem? painu hemmettiin

• häh

• naunou

Musta nattfack on yhä ruotsin kielen eeppisin ja siten arkkuja avaavin sana. Mutta onko se kirosana, niin siihen en ota kantaa.

• monte24 kirjoitti:

häh

hemmettiin=kotiin oot sä ihan genio:D

• se on ja melkein mikä tahansa sana voi olla voimasana jos se sanotaan tietyssä tilanteessa ja tietyllä äänenpainolla. - Jotkut pitävät sitä varmaan ihan kartettavana kirosanana, mun mielestä se on kyl aika lievä sellaiseksi.

• vissiii

• monte24 kirjoitti:

vissiii

Tuo sana ei kuulu mun sanavarastooni, mutta sinä sen tiedät ;)

• monte24 kirjoitti:

vissiii

manzana en el interior culo

• modelli kirjoitti:

manzana en el interior culo

ompun ja perseen kyl ymmärsin, meinaatko tunkea ompun jonkun anukseen?

• monte24 kirjoitti:

ompun ja perseen kyl ymmärsin, meinaatko tunkea ompun jonkun anukseen?

se on vaan sanonta ja voi ymmärtää monella eri tavalla. interior=sisäpiiri

• kirpela

Ei.

• Ei oikeastaan, ei ainakaan mun mielestä, "hemmetti" on enemmänkin turhautumiseen ja äkkipikaiseen ärsytykseen viittaava huudahdus. Voimasanat ja manaaminen onkin jo eri juttu.

• lähes aina hämmästystä tai yllätynyttä , oon käyttänyt väärin tuota sanaa :(
        mut on ymmärretty väärin mua on luultu turhautuneeksi ja äkkipikaiseksi turhaan.
        ok oma moka :(

• monte24 kirjoitti:

lähes aina hämmästystä tai yllätynyttä , oon käyttänyt väärin tuota sanaa :(
        mut on ymmärretty väärin mua on luultu turhautuneeksi ja äkkipikaiseksi turhaan.
        ok oma moka :(

Hemmetti, miten sä nyt noin väärin oot asian ymmärtänyt ja sitä sanaa noin huolettomasti käyttänyt?
        Sanojen väärinkäytöstä lankeaa ankarat rangaistukset! :)

• hämmennys sana

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      16953
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      41
      4674
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      297
      2657
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      138
      1944
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      132
      1569
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      396
      1512
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      16
      1419
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1293
    9. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      19
      1105
    10. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      10
      1049
    Aihe