aattelin vaan ku usein tulee käytettyä tuota sanaa.
onks hemmetti kirosana???
18
1157
Vastaukset
- naunou
Mä muistan Hertsikan Starkilla gimatsun kivahtaneen, että johan nyt on vittu, jos ei jono liiku.
Tää jäi mieleen.- !
NYT ON KIIRE TODELLA KIIRE!!!!!
- naunou
! kirjoitti:
NYT ON KIIRE TODELLA KIIRE!!!!!
Vittuako niitä sosiaali-skeidojaan jauhaa ja jonossa jumittaa?
Har du ett hem? painu hemmettiin
- naunou
Musta nattfack on yhä ruotsin kielen eeppisin ja siten arkkuja avaavin sana. Mutta onko se kirosana, niin siihen en ota kantaa.
se on ja melkein mikä tahansa sana voi olla voimasana jos se sanotaan tietyssä tilanteessa ja tietyllä äänenpainolla. - Jotkut pitävät sitä varmaan ihan kartettavana kirosanana, mun mielestä se on kyl aika lievä sellaiseksi.
modelli kirjoitti:
manzana en el interior culo
ompun ja perseen kyl ymmärsin, meinaatko tunkea ompun jonkun anukseen?
monte24 kirjoitti:
ompun ja perseen kyl ymmärsin, meinaatko tunkea ompun jonkun anukseen?
se on vaan sanonta ja voi ymmärtää monella eri tavalla. interior=sisäpiiri
- kirpela
Ei.
Ei oikeastaan, ei ainakaan mun mielestä, "hemmetti" on enemmänkin turhautumiseen ja äkkipikaiseen ärsytykseen viittaava huudahdus. Voimasanat ja manaaminen onkin jo eri juttu.
lähes aina hämmästystä tai yllätynyttä , oon käyttänyt väärin tuota sanaa :(
mut on ymmärretty väärin mua on luultu turhautuneeksi ja äkkipikaiseksi turhaan.
ok oma moka :(monte24 kirjoitti:
lähes aina hämmästystä tai yllätynyttä , oon käyttänyt väärin tuota sanaa :(
mut on ymmärretty väärin mua on luultu turhautuneeksi ja äkkipikaiseksi turhaan.
ok oma moka :(Hemmetti, miten sä nyt noin väärin oot asian ymmärtänyt ja sitä sanaa noin huolettomasti käyttänyt?
Sanojen väärinkäytöstä lankeaa ankarat rangaistukset! :)
hämmennys sana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174346
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842489Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731627Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella251280Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641187Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42922- 113918
- 171904
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä75894Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72830