aattelin vaan ku usein tulee käytettyä tuota sanaa.
onks hemmetti kirosana???
18
1315
Vastaukset
- naunouMä muistan Hertsikan Starkilla gimatsun kivahtaneen, että johan nyt on vittu, jos ei jono liiku. 
 Tää jäi mieleen.- !NYT ON KIIRE TODELLA KIIRE!!!!! 
- naunou! kirjoitti:NYT ON KIIRE TODELLA KIIRE!!!!! Vittuako niitä sosiaali-skeidojaan jauhaa ja jonossa jumittaa? 

- Har du ett hem? painu hemmettiin - naunouMusta nattfack on yhä ruotsin kielen eeppisin ja siten arkkuja avaavin sana. Mutta onko se kirosana, niin siihen en ota kantaa. 

- se on ja melkein mikä tahansa sana voi olla voimasana jos se sanotaan tietyssä tilanteessa ja tietyllä äänenpainolla. - Jotkut pitävät sitä varmaan ihan kartettavana kirosanana, mun mielestä se on kyl aika lievä sellaiseksi. - modelli kirjoitti:- manzana en el interior culo - ompun ja perseen kyl ymmärsin, meinaatko tunkea ompun jonkun anukseen? 
- monte24 kirjoitti:- ompun ja perseen kyl ymmärsin, meinaatko tunkea ompun jonkun anukseen? - se on vaan sanonta ja voi ymmärtää monella eri tavalla. interior=sisäpiiri 

- kirpelaEi. 
- Ei oikeastaan, ei ainakaan mun mielestä, "hemmetti" on enemmänkin turhautumiseen ja äkkipikaiseen ärsytykseen viittaava huudahdus. Voimasanat ja manaaminen onkin jo eri juttu. - lähes aina hämmästystä tai yllätynyttä , oon käyttänyt väärin tuota sanaa :( 
 mut on ymmärretty väärin mua on luultu turhautuneeksi ja äkkipikaiseksi turhaan.
 ok oma moka :(
- monte24 kirjoitti:- lähes aina hämmästystä tai yllätynyttä , oon käyttänyt väärin tuota sanaa :( 
 mut on ymmärretty väärin mua on luultu turhautuneeksi ja äkkipikaiseksi turhaan.
 ok oma moka :(- Hemmetti, miten sä nyt noin väärin oot asian ymmärtänyt ja sitä sanaa noin huolettomasti käyttänyt? 
 Sanojen väärinkäytöstä lankeaa ankarat rangaistukset! :)

- hämmennys sana 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset605160
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut333775
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti723523
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1052877
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral942752
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302700
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa131951
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161726
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2121562
- 1561384