Harrastan kerran viikossa uimahallissa vesijuoksua. Nyt olen kiinnostunut tietämään kommentit vesijuoksusauvoista joita olen haaveillut ostaa itselleni. Mitä pidät sauvojen kanssa vesijuoksusta? Kannattaako ne ostaa?
vesijuoksusauvat
vesijuoksija
2
1588
Vastaukset
- hahaa!!
Ajattelen vaan muiden uimareiden parasta. Eihän uimisesta tule mitään, jos toiset tuovat altaaseen sauvoja ja suksia, polkupyöriä tai mopoja.
- liikuntaa omalla ehd
Sain tänään synttäriahjaksi (= jääkiekon maailmanmestaruustulos) vesijuoksusauvat. Kävin kokeilemassa (tietenkin) heti. Tulos: vastus oli aikamoinen - lavoissa tuntui - hyvä näin - hiirikäsi saa liikuntaa tälläkin tavalla. Eka kerran jälkeen sain (saimme) hyvän kokemuksen. Suosittelen etenkin hiirikäsisille ja muutenkin kunnostaan huolta pitäville ilman fys.jumppia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472