ilotalot sosiaalitoimen yhteyteen. Pyrokratia jyllää, kansalaisten vapautta päättää omista asioistaan kavennetaan koko ajan tehtailemalla yhä uusia lakeja ja säädöksiä.
Byrokratia on rationaalinen organisaatiomalli – siis verrattuna aiempiin, joissa yhteiskunnan eliitti käytti rajatonta valtaa. Hallinnot ovat syntyneet vähitellen monarkkien avuksi, byrokratiassa on kyse hallinnon itsenäisyydestä hallitsijaan nähden.
Kuka tietää muuten, koska krusifix tulee.
Adressi: kannabis kauppoihin ja
9
182
Vastaukset
Trotyyliä maitokauppoihin, sillä sen hankinnan rajoittaminen on väärin.
(no oikeasti välillä olisi hyödyksi, sillä leka ei aina riitä)modelli kirjoitti:
toi on teidän heikkojen ongelma. Kannatetaan!
30 tonnin tunkka, 10 tonnin tunkka ja suurin leka ei riittänyt.
Pieni räjähde riitti (mutta sekin vasta kolmannella kerralla).
"byrokratiassa on kyse hallinnon itsenäisyydestä hallitsijaan nähden"
Tämä on onnellinen olotila varsinkin nykyisessä maailmassa, jossa kuka tahansa puolitaitoinen poliittinen nousukas saattaa löytää itsensä pääministerin pallilta, jos puoluetoverit niin päättävät päättää.
Miettikää nyt keitä kaikkia hallitukseenkin on viime vuosina lykitty. On hyvä, että hallinto haraa massallaan vastaan, kun hallitsijat alkavat muuttaa maailmaa...- kannatetaan
Mutta molemmat pitää olla sitten laatukamaa.
Eli kaupungin kustantamat supermodellit ja Karibialla kasvatetut kannabikset. Kyseistä asiaa ei taida edes laki kieltää, mutta nuorten ajamista pois kauppakeskuksista yritetään musiikilla tai vartijoilla. Maleksimisen porttiteorian mukaan ko. nuorista tulee laiskoja ja paskoja työntekijöitä.
Ilotalot taasen vois sijoittaa arkadian mäelle ja kunnan hallitusten tiloihin. Ko ammattiin arvottais henkilöitä ja itsensä myymisen lisäksi he hoitaisivat päivänpolttavat poliittiset jutut.- fhjdfhdjyfmku
Se on niin että kaikki huumaavat aineet alkoholia myöten joutais hevon perseeseen.
Tulispa joskus sellaiset päättäjät joilla olis munaa! Kannabis ilmaiseksi toimeentulotuen asiakkaille ja bentsot reseptivapaiksi. Tallinnan. ja Tukholmanlaivat voitais virallistaa laillisiksi bordelleiksi ja eduskunnan voisi alueellistaa Zimbabween kehitysyhteystyön nimissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056