Adressi: kannabis kauppoihin ja

ilotalot sosiaalitoimen yhteyteen. Pyrokratia jyllää, kansalaisten vapautta päättää omista asioistaan kavennetaan koko ajan tehtailemalla yhä uusia lakeja ja säädöksiä.

Byrokratia on rationaalinen organisaatiomalli – siis verrattuna aiempiin, joissa yhteiskunnan eliitti käytti rajatonta valtaa. Hallinnot ovat syntyneet vähitellen monarkkien avuksi, byrokratiassa on kyse hallinnon itsenäisyydestä hallitsijaan nähden.

Kuka tietää muuten, koska krusifix tulee.

9

182

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trotyyliä maitokauppoihin, sillä sen hankinnan rajoittaminen on väärin.

(no oikeasti välillä olisi hyödyksi, sillä leka ei aina riitä)

• toi on teidän heikkojen ongelma. Kannatetaan!

• modelli kirjoitti:

toi on teidän heikkojen ongelma. Kannatetaan!

30 tonnin tunkka, 10 tonnin tunkka ja suurin leka ei riittänyt.
        Pieni räjähde riitti (mutta sekin vasta kolmannella kerralla).

• "byrokratiassa on kyse hallinnon itsenäisyydestä hallitsijaan nähden"

Tämä on onnellinen olotila varsinkin nykyisessä maailmassa, jossa kuka tahansa puolitaitoinen poliittinen nousukas saattaa löytää itsensä pääministerin pallilta, jos puoluetoverit niin päättävät päättää.
      Miettikää nyt keitä kaikkia hallitukseenkin on viime vuosina lykitty. On hyvä, että hallinto haraa massallaan vastaan, kun hallitsijat alkavat muuttaa maailmaa...

• kannatetaan

Mutta molemmat pitää olla sitten laatukamaa.

Eli kaupungin kustantamat supermodellit ja Karibialla kasvatetut kannabikset.

• Kyseistä asiaa ei taida edes laki kieltää, mutta nuorten ajamista pois kauppakeskuksista yritetään musiikilla tai vartijoilla. Maleksimisen porttiteorian mukaan ko. nuorista tulee laiskoja ja paskoja työntekijöitä.

Ilotalot taasen vois sijoittaa arkadian mäelle ja kunnan hallitusten tiloihin. Ko ammattiin arvottais henkilöitä ja itsensä myymisen lisäksi he hoitaisivat päivänpolttavat poliittiset jutut.

• fhjdfhdjyfmku

Se on niin että kaikki huumaavat aineet alkoholia myöten joutais hevon perseeseen.
      Tulispa joskus sellaiset päättäjät joilla olis munaa!

• maitokauppoihin! Päättäjät haisee!!! missä on krusifix?

• Kannabis ilmaiseksi toimeentulotuen asiakkaille ja bentsot reseptivapaiksi. Tallinnan. ja Tukholmanlaivat voitais virallistaa laillisiksi bordelleiksi ja eduskunnan voisi alueellistaa Zimbabween kehitysyhteystyön nimissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8485
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4588
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3632
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3156
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2910
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2616
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2394
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2083
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2056
    Aihe