XL-vaatteisiin ja pukeutumiseen erikoistunut liike.

XL-Agentti

Olisin avaamassa Xl-vaatteiden erikoisliikettä Varsinais-Suomeen( liiketilaa vaan, siis sopivaa ,kun ei meinaa löytyä..)
ja ajattelin myös hiukan udella "sielunsiskojen" ajatuksia, toivomuksia jne..(lisä ideat ovat aina tervetulleet)
Eli Xl-vaatemuotiin erikoistunut liike (myös verkkokauppa tulossa)..alus-,juhla-,busines- ja arki käyttöön ja myös urheilu/ jumppa-asuja..sekä kenkä tarjonta(ei kenkä-kauppa), kesä-talvi ,muutamia hyviä malleja(sesonki) se riittää, esim. saappikkaat, niin et pohje ympäryskin riittää... vaatetarjontaa tulisi Euroopasta,sekä Amerikasta,osa ovat merkkejä, joita ei Suomessa vielä myydä. Maailmalla kun on kauniita malleja,värejä sekä hyviä kankaita(laskeutuvia)XL-koossa,(myös pientä korjauspalvelua olin ajatellut)
Kaipaisin vielä mielipiteitä:
1.Missä(sijainti,esim keskusta,ostoskeskus) ja Millaisessa(esim avara,hyvät sovitustilat jne) liikkeessä itse mieluiten asioit?
2. Onko jotain vaate,asuste yms, mitä on ihan "ärsyttävän" vaikeaa löytää mistään?

ja kaikillehan ei voi mieliksi olla ja täyttää kaikkia toivomuksia, mutta jostain se on aloitettava(myös itsellä xl-koot hakuses)
mielipiteet kehiin,"siskokullat".. Kiitoksia!!

18

1994

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kipsan

      Farkut!! Jenkeistä hyviä merkkejä, jotka istuu päälle eikä ole rievun näköisiä...
      etenkin kaipaan sellaisia, joita saa laihoille (esim jeans.fi sivuilla farkut)

      Ja tottakai kengät, myös näyttäviä saappaita, missä on pohkeelle tilaa....

    • xxl-madam

      Hei!
      Olipa kiva uutinen.
      Urheiluvaatteita salille ja jumpalle on tosi vaikea löytää mistään. Toinen on myös r i i t t ä vä n leveävartiset saappaat. Sikäli hassua, että niitä ei löydy, koska niiden kanssa "paksutkin pohkeet" näyttää sutkakammilta. Toki myös kunnon rintsikat ja pikkarit ja stringit isoille ovat vaikeasti saatavissa. Onhan Lindexissä ja Kappahlissa (Tku, Raisio), mutta kovin laadukkaiksi en niitä sanoisi. Itselläni on nyt talvitakki hakusessa - kivannäköinen ja sellaista laatua. joka ei ensi talvena ole variksenpelättimen peitoksi sopiva.

      Uskon, että sijainnilla ei muuten ole väliä, kunhan se on lähinnä suurta asiakaspotentiaalia (Tku etc). Olen tähänkin asti käynyt Loimaalta Turussa ja Raisiossa (Isosisko, Lindex, Kappahl ja Lorella). Meidän isokokoisten on pakko olla valmiita vähän kulkemaan vaatteiden perässä, mutta kuten sanottu esim ne saappaat ja salivermeet ovat vaikeasti saatavissa esim Turussa.

      Odotan innolla uutta liikettä sekä toivon Sinulle menestystä busineksessa. Tsemppiä-

    • XL-Agentti

      kiitoksia vinkeistä..ja juuri näihin puutteisiin olisi tarkoitus puuttua.
      Nyt olen myös saanut "hyppysiin" pari hyviä malleja/kauniita alusvaatetta edustavaa tukkuria (Amerikka/Tanska). Ny olen jonkun aikaa pyöritellyt noita nimi vaihtoehtoja mielessä. Mikä olisi naseva ja mieleenpainuva sekä osviittaa antava nimi liikkeelle.Olisi hyvä kun nimi antaisi suuntaa liikkeen sisällöstä ilman mitään "isojen tyttöjen" yms..letkautuksia.
      Kokoja kun olis tarjolla (44)46-48 alkaen..60-62(64)

      • loimaan lady

        moikka taas!

        ensimmäisenä tuli mieleen glorious.

        laitan lisää kunhan ideariihi taas lämpiää.


      • yksvaaaaaaaaa
        loimaan lady kirjoitti:

        moikka taas!

        ensimmäisenä tuli mieleen glorious.

        laitan lisää kunhan ideariihi taas lämpiää.

        et joku viittii tehdä meille "isoille" oman kaupan.

        Pyyntönä ois vaan, ettei ei sitten mitään "mamma" rytkyjä esim. jotain telttamaisia ruman värisiä/kuvisia tunikoita ja jotain muitakin kuin vain perus farkkuja :)

        Ja varsinkin nättejä leveävartisia saapaita ois kiva saada myös suomen valikoimiin, niistä vois maksaa jo hiukan kalliimman hinnan, kun niitä niin harvoin löytyy :)

        Ilmottele sitten kun kauppan valmistelut rupee olemaan valmiita, ja ois ihan kiva saada se nettikauppakin, kun ei aina viittis helsinkiin lähteä ostamaan vaatteita...


      • vieraampi
        yksvaaaaaaaaa kirjoitti:

        et joku viittii tehdä meille "isoille" oman kaupan.

        Pyyntönä ois vaan, ettei ei sitten mitään "mamma" rytkyjä esim. jotain telttamaisia ruman värisiä/kuvisia tunikoita ja jotain muitakin kuin vain perus farkkuja :)

        Ja varsinkin nättejä leveävartisia saapaita ois kiva saada myös suomen valikoimiin, niistä vois maksaa jo hiukan kalliimman hinnan, kun niitä niin harvoin löytyy :)

        Ilmottele sitten kun kauppan valmistelut rupee olemaan valmiita, ja ois ihan kiva saada se nettikauppakin, kun ei aina viittis helsinkiin lähteä ostamaan vaatteita...

        "Olisin avaamassa Xl-vaatteiden erikoisliikettä Varsinais-Suomeen" ei siis helsinkiin :)


      • yksvaaaaaaaaaaaaaaaa
        vieraampi kirjoitti:

        "Olisin avaamassa Xl-vaatteiden erikoisliikettä Varsinais-Suomeen" ei siis helsinkiin :)

        jotenkin vaan kaikki nämä "erikoisputiikit" tuntuvat olevan helsingissä, mutta ei se varsinais-suomeenkaan avaaminen kauheasti lohduta kun ei siellä asu.

        Mutta nettikauppa iso plussa :)


    • Liloseth

      Vihdoinkin jotain tapahtuu. :)
      Itse toivoisin suuresti jotain nuorekasta, söpöä ja rock-henkisiä vaatteita. Myös jotain rennontyylistä vaatetusta olisi kiva saada valokoimiisi. Olen siis 22- vuotias opiskelija ja varsinkin bilevaatteet tulisivat tarpeeseen. ;)

    • ck_one

      Hienoja ja erikoisia farkkuja todellakin uskomattoman vaikea löytää. Ei enää kestä niitä keski-iän ylittäneille tarkoitettuja perus 5tasku tai taskuttomia, venyviä, korviin asti ulottuvia tylsänvärisiä housuja. Itsellä kun vielä vyötärö enemmänkin ongelma, eli kun löytyy vyötäröstä sopiva, reisiin jää järkyttävät pussit, eli reilusti tilaa vyötäröön mutta reisistä napakampi. Grazy age-tyylistä, nuorekasta ja istuvaa. Ja tarpeeksi pitkiä.

      Saappaita täällä jo toivottiinkin, mikä on mahtavaa. Toinen olisi paksumpaa materiaalia olevat polvisukat hameen kanssa käytettäväksi, eli olisi kivaa, jos eivät jämähtäisi nilkkaan :)

      Takeista tuntuu aina puuttuvan tilaa hartioista, vaikka muuten olisikin sopivan kokoinen ja istuva.

      Itse tykkään kovasti paidoista, joissa on empire-vyötärö tai hieman korsettia muistuttavia yksityiskohtia.

      Tsemppiä yrityksen perustamiseen, mielenkiinnolla odotellaan

      PS. liikkeeseen kannattaa hankkia valot, jotka saavat ihon ja olemuksen näyttämään kauniilta, ei niitä hirveitä loisteputkivaloja, joita tuntuu joka paikassa olevan

    • Rintava ja mahakas

      ja myös värikkäitä talvitakkeja! Lämpimiä ja laadukkaita toppatakkeja, joissa olisi jokin kiva jippo. Tarpeeksi pitkiä ja löysiä pitkähihaisia peruspaitoja. Ja olisipa mukava löytää jostain joskus kyllin pitkiä kaula- ja rannekoruja sekä kelloja, joiden ranneke yltäisi vaivatta kiinni.. T-paidoissa pitäisi olla hieman hihaa, etteivät allit iske silmille.

      • hp

        liikkeen perustaminen yhtään edistynyt? :)


    • talvivaatteet

      TOPPAHOUSUT!!!!
      tai ulkoiluhousut yms.. ei löydy siis ei mistään!

      • vaate kauppias

        meillä oli koot 36-48 mutta kaikki meni kiitos pakkasen


    • Pilkun paksu viilaaj

      Edulliset vaatteet. En minä halua maksaa itseäni kipeäksi vaatteista. Mieluummin ostaisin KappAhl-Lindex- linjaa, eli en edes halua kovin laadukasta.

      • .

        Toivoisin värejä vaatteisiin ei pelkkää mustaa! Hyvin istuvat vaatteet olisivat mukavia ja samoin palvelu joka auttaisi korostomaan hyviäpuolia tai kertomaan mitä kannattaisi välttää. Hienot vyöt on hukassa :) Myös muodin ja perusvaatetuksen yhdistäminen olisi plussaa. Eli perusvaatteita, jotka on ns. "ikuisia" ja osa sellaisia muodin mukaisia ns. sesonki vaatteita.


    • +size

      NUOREKKAITA housuja ILMAN reisitaskuja! :)

    • Plus-mamma

      Hienoa, jos myös nettikauppa tulee, täältä Oulusta kun ei saa mitään.
      Itse olen etsiskellyt kaunista juhlamekkoa, jossa hyvä leikkaus, ei siis mitään äitiysvaate/mummotyyliä. Enkä tod. haluais maksaa hirveitä summia, kulutustavaraa kuitenkin kun on.
      Minäkin kaipailisin niitä riittävän leveävartisia saappaita, korkoakin saisi olla. Sekä kauniita vöitä.
      Kaikki isomman koon vaatteet on jotain ihme kaapuja, ei kaikki halua muotojaan peittää kun on sinut itsensä ja kilojensa kanssa :) Siis muodokkaille naisille muodokkaita vaatteita.

    • FR1da

      Mun mielestä brittiläisten pluskoon vaatteiden nettikauppojen (evans,yours,forever21 etc) tyylisiä vaatteita ei saa mistään Pohjoismaista. Henkkamaukka on ehkä hieman jälijillä,mutta niiden mallistot on niin pienet,että vaikka ostaisit jokaisen kustakin mallistosta,pitäisi löytää muualta vielä täydennystä. Ja H&M:n nettikauppa oli jo kesäkuun alussa loppuunmyynyt isot koot kesämekoista :(.

      Näissä edellä mainituissa. on myös harvinaisesti isommille vaatteille hinta-laatu-suhde kohdallaan. En esimerkiksi ymmärrä suomalaisen nettikaupan Bigoliverin hinnoittelua, ts.lähinnä hintavuuden perusteita. Kaiken lisäksi kun vielä ko. sivutkin ovat sen näköiset,ettei ainakkaan niiden pitämiseen ole senttejä kulutettu.

      Mut kuka ikinä viitsiikään perustaa suomalaisen nettikaupan pluskokoisille, kopioi hieman Evansia, Yoursia,Forever21:a :b. Tulen asiakkkaaksi heti!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3339
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3071
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2318
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1456
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe