Geeli Kynnet Lohkeilee Jo Viikko Niiden Laittamisesta Ammattilaisella....Missä Mahtanee Olla Vika? Laittaja Vastasi: Ilman Vaihdos Syynä? Voiko Olla? Nyt Kolme Viikkoa Mennyt Ja Neljästä Kynnestä Jo Isohko Palanen Poissa, Ensimmäinen Palanen Irtosi Tasan 7pvän Päästä Niiden Laittamisesta. Missä vika? Rahaa Kuluu Kivasti.
GEELI KYNNET lohkeilee.....
4
926
Vastaukset
- takuuta?
Kyllä ilmat on muuttunut moneen kertaan sen jälkeen kun minulle laitettiin geelikynnet, mutta paloja ei ole lohjennut. Ensimmäinen haaveri sattui pari viikkoa ensimmäisen laiton jälkeen. Sormi osui ovenpieleen ja tippi irtosi toisesta sivusta. Tuo yksi kynsi korjattiin, viikkoa myöhemin lähti etusormesta koko tippi irti kun sormi lipesi painavaa tavaraa nostettaessa. Selvä syykin huonolle kiinnittymiselle oli kun tippi oli kunnolla kiinni vain 2/3 oman kynnen vaurion vuoksi. Huollossa siihen tehtiin muottikärki ja nyt kaikki kynnet ovat olleet pari viikkoa hyvässä kunnossa, vaikka ilmatkin on vaihdellut enkä ole säälinyt käsiäni (on kuorittu kymmeniä kiloja perunoita ja käsiä liotettu tiskivedessä). Huollossa havaittiin yhdessä kynnessä geelin halkeama ja toisessa pieni irtoama kynnen juuressa. Nämä korjattiin jollakin korjausaineella eikä geeliä tarvinnut poistaa.
- 11
"Nämä korjattiin jollakin korjausaineella eikä geeliä tarvinnut poistaa"
...liimae?
- mk
tippi viilattu liian ohueksi jos sellaset on.
- myyyy
liian vähän aikaa annettu olla uv-valossa.. Itellä tuli tollanen huolto kerran kanssa kohale ja huolsi ilmaseks kaikki kynnet ku viikon päästä jo repsotti ja sama toistui... Enpä sinne enää mene vaikka kyseessä oliki kesätyöntekijä. Vaihda tekijää, varsinkin jos ei myönnä virhettään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789