Matkamittari lenkille

Puolimarathonille

Olen tähän mennessä mitannut lenkkieni pituutta ajassa ja nyt on alkanut kiinnostaa, kuinka pitkiä matkoja on tullut juostua. Matkan pituutta tarvin treenin suunnitteluun, että tarviiko matkavauhtia nostaa. Sykemittarina on Suunnon T3C, mutta sen lisävaruste GPS-podi on niin kallis, etten raaski siihen investoida. Verkkokauppa.comissa on yksi Ventus podi, mutta löytyisköhän muita vaihtoehtoja?

5

7115

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tienvartta

Jos lenkkisi kulkee tienvieressä, niin tuolta voi klikkailla reitin alku ja loppupisteen ja sen jälkeen välietapit järjestyksessä, niin saat matkanpituuden.
      http://kartat.eniro.fi/

Jos maasto on tasalaatuista, niin hyvä askelmittarikin joka on kulkuusi säädetty pelaa noin.

• Puolimaratonille

Lenkit kulkee osittain tietä ja osittain metsäpolkuja pitkin, joten lenkin mittaaminen karttapalveluilla on aika hankalaa. Askelmittarillakin kokeilin, mutta sama noin 5km lenkki näytti eri kerroilla 3 ja 6km. En viitsi noista kuitenkaan ihan keskiarvoa ottaa. :D

• iBT

Googleen hakusanaksi gps data logger, niin löytyy ventukselle vaihtoehtoja.

• Run Forrest run!

Jos sinulla on Nokian puhelin jossa on sisäänrakennettu GPS (ulkoinenkin käy mutta on hankalampi ottaa mukaan) voit ladata esim. Sports Tracker sovelluksen ilmaiseksi puhelimeesi (http://www.sports-tracker.com). Tuetut mallit löytyvät heti etusivulta. Käytän itse tätä juostessani ja se toimii mielestäni oikein hyvin. Puhelin toimii samalla MP3-soittimena lenkillä.

• juoksijan_smei

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      160
      3489
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      61
      2735
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      33
      2120
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      130
      1687
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      80
      1583
    6. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      83
      1544
    7. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      368
      1472
    8. Kerro mulle mitä pitäs tehdä

Sun mielestä? Anna neuvo?
      Ikävä
      97
      1215
    9. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1125
    10. On tullut aika lukita kaupunginjohtajan ovi, ja hlö pihalle

Ei kahta eikä yhtäkään selitystä, ylimielisyys on kääntyi varomattomuudeksi, ja kaupungin jo ennestään kuihtuva talou
      Pyhäjärvi
      195
      1106
    Aihe