Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Rekkakuski??

Rekkakuskin tyttöyst

Seurustelen miehen kaa joka nyt ajaa taksia mutta hän haluaa vaihtaa ammattia rekkakuskiksi. Onko kellään kokemusta miten se vaikuttaa suhteeseen, jos rekkakuski ajaa pitkiä reissuja esim Eurooppaan niin silloin hän on monta päivää poissa.

80

14281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotimaanrahtari

      No kai sä nyt itekin tajuat mitä se merkitsee ja vaatii suhteelta.

      • ??

        rahtari kun hän on keikoilla?


      • voikuuuuuule
        ?? kirjoitti:

        rahtari kun hän on keikoilla?

        Kaksi pahinta ammattia! Taksikuskit saavat ehdotuksia tuon tuostakin--> siis maksua luonnossa. Erään tuttuni kanssa tästä väiteltiin, enkä uskonut, mutta tämä tuttu taksikuski sanoi, että voi laittaa päänsä pantiksi, että jokaiselle taksikuskille on ehdotettu maksua luonnossa. Se on sitten eri asia ottaako maksun vastaan.

        Mitä tulee rekkakuskiin niin eikös ole joku sanonta, että heila joka kaupungissa ja toinen jostain maksullisten tuntemisesta?? Rekkakuskit ovat yleensä myös kouluttamottomia ja joillakin tämä voi kertoa heikkolahjakkuudesta ja tällaisethan niistä vosuista makselee. Mutta tiedä sitä sitten, en tunne yhtään rekkakuskia, kuka olisi ns. järjen jättiläinen ja tissi-alastonkuvia rekat täynnä-->eikös sekin jo kerro missä ne yöt vietetään. Ja joskus tuli joku dokumetti tai vastaava?? (muistaako kukaan) rekkakuskin elämästä ja maksulliset ja rekkakuskit oli siinä ainakin hyvää pataa. Mutta ei saa yleistää, vaikka minun tuntemuksen perustella pakko yleistää


      • kotimaanrahtari
        voikuuuuuule kirjoitti:

        Kaksi pahinta ammattia! Taksikuskit saavat ehdotuksia tuon tuostakin--> siis maksua luonnossa. Erään tuttuni kanssa tästä väiteltiin, enkä uskonut, mutta tämä tuttu taksikuski sanoi, että voi laittaa päänsä pantiksi, että jokaiselle taksikuskille on ehdotettu maksua luonnossa. Se on sitten eri asia ottaako maksun vastaan.

        Mitä tulee rekkakuskiin niin eikös ole joku sanonta, että heila joka kaupungissa ja toinen jostain maksullisten tuntemisesta?? Rekkakuskit ovat yleensä myös kouluttamottomia ja joillakin tämä voi kertoa heikkolahjakkuudesta ja tällaisethan niistä vosuista makselee. Mutta tiedä sitä sitten, en tunne yhtään rekkakuskia, kuka olisi ns. järjen jättiläinen ja tissi-alastonkuvia rekat täynnä-->eikös sekin jo kerro missä ne yöt vietetään. Ja joskus tuli joku dokumetti tai vastaava?? (muistaako kukaan) rekkakuskin elämästä ja maksulliset ja rekkakuskit oli siinä ainakin hyvää pataa. Mutta ei saa yleistää, vaikka minun tuntemuksen perustella pakko yleistää

        No siis toi on just ihan vanha stereotyyppi rekkakuskeista. Ite oon ollu 10v rekka hommissa ja en ole kertaakaan pettänyt töissä enkä muuallakaan. Enkä huorissa ole käynyt enkä aiokaan. Tietyst täytyy lisätä et olen vielä nuori reilu 30v kaveri. Uskon et OSA vanhemmista kaljamahaisista puukenkä rahtareista varmaan huorissa käykin. Mutta kuten sanoitkin et ei saa yleistää.


      • Ammattimies 100
        voikuuuuuule kirjoitti:

        Kaksi pahinta ammattia! Taksikuskit saavat ehdotuksia tuon tuostakin--> siis maksua luonnossa. Erään tuttuni kanssa tästä väiteltiin, enkä uskonut, mutta tämä tuttu taksikuski sanoi, että voi laittaa päänsä pantiksi, että jokaiselle taksikuskille on ehdotettu maksua luonnossa. Se on sitten eri asia ottaako maksun vastaan.

        Mitä tulee rekkakuskiin niin eikös ole joku sanonta, että heila joka kaupungissa ja toinen jostain maksullisten tuntemisesta?? Rekkakuskit ovat yleensä myös kouluttamottomia ja joillakin tämä voi kertoa heikkolahjakkuudesta ja tällaisethan niistä vosuista makselee. Mutta tiedä sitä sitten, en tunne yhtään rekkakuskia, kuka olisi ns. järjen jättiläinen ja tissi-alastonkuvia rekat täynnä-->eikös sekin jo kerro missä ne yöt vietetään. Ja joskus tuli joku dokumetti tai vastaava?? (muistaako kukaan) rekkakuskin elämästä ja maksulliset ja rekkakuskit oli siinä ainakin hyvää pataa. Mutta ei saa yleistää, vaikka minun tuntemuksen perustella pakko yleistää

        Joo ajelen rekkaa ammatikseni . Siitä järjen jättiläinen kirjoituksesta niin pelaan shakkia aapelissa hopea tähden tasolla.Mulla ei oo yhtään sutturaa avoliiton ulkopuolelta .Ammatti on kyllä raskas työvuorot monesti yö työtä.Kotona ei vältämättä jaksa tehdä kaikkee mitä pitäs kun nukkuakin pitäisi.Ainakin minä olen noin 4 päivää viikossa pois kotoa.


      • Eipäs leimata
        Ammattimies 100 kirjoitti:

        Joo ajelen rekkaa ammatikseni . Siitä järjen jättiläinen kirjoituksesta niin pelaan shakkia aapelissa hopea tähden tasolla.Mulla ei oo yhtään sutturaa avoliiton ulkopuolelta .Ammatti on kyllä raskas työvuorot monesti yö työtä.Kotona ei vältämättä jaksa tehdä kaikkee mitä pitäs kun nukkuakin pitäisi.Ainakin minä olen noin 4 päivää viikossa pois kotoa.

        Eiköhän tuommoset asiat riipu miehestä eikä ammatista. Kaikissa ammateissa on monenlaisia miehiä, ja jos et voi luottaa miehees, ei siihen vaikuta se mitä työtä tekee. Ehkä ongelma onkin sun epävarmuutesi eikä miehen epäluotettavuus? Rekkaa ajaa yhtä kunnollisia miehiä kuin on myös kauppiaina tai opettajina, eikä älykkyystasoakaan voi päätellä ammatista, eikä ainakaan luonnetta joka on vielä tärkeämpää. Ammatinvalintaan vaikuttaa monet asiat, ja joku voi esim. tykätä ajamisesta ja homman itsenäisyydestä. Aika monessa työssä myös matkustetaan ja ollaan paljon pois kotoa, ja perheet sopeutuu ihan hyvin.


      • ei pettäjä
        Eipäs leimata kirjoitti:

        Eiköhän tuommoset asiat riipu miehestä eikä ammatista. Kaikissa ammateissa on monenlaisia miehiä, ja jos et voi luottaa miehees, ei siihen vaikuta se mitä työtä tekee. Ehkä ongelma onkin sun epävarmuutesi eikä miehen epäluotettavuus? Rekkaa ajaa yhtä kunnollisia miehiä kuin on myös kauppiaina tai opettajina, eikä älykkyystasoakaan voi päätellä ammatista, eikä ainakaan luonnetta joka on vielä tärkeämpää. Ammatinvalintaan vaikuttaa monet asiat, ja joku voi esim. tykätä ajamisesta ja homman itsenäisyydestä. Aika monessa työssä myös matkustetaan ja ollaan paljon pois kotoa, ja perheet sopeutuu ihan hyvin.

        Mutta jos onkin aiemissa suhteissa petetty,se on vaan takaraivossa jos uusikin pettää .


      • yleistäjät, huoh.
        voikuuuuuule kirjoitti:

        Kaksi pahinta ammattia! Taksikuskit saavat ehdotuksia tuon tuostakin--> siis maksua luonnossa. Erään tuttuni kanssa tästä väiteltiin, enkä uskonut, mutta tämä tuttu taksikuski sanoi, että voi laittaa päänsä pantiksi, että jokaiselle taksikuskille on ehdotettu maksua luonnossa. Se on sitten eri asia ottaako maksun vastaan.

        Mitä tulee rekkakuskiin niin eikös ole joku sanonta, että heila joka kaupungissa ja toinen jostain maksullisten tuntemisesta?? Rekkakuskit ovat yleensä myös kouluttamottomia ja joillakin tämä voi kertoa heikkolahjakkuudesta ja tällaisethan niistä vosuista makselee. Mutta tiedä sitä sitten, en tunne yhtään rekkakuskia, kuka olisi ns. järjen jättiläinen ja tissi-alastonkuvia rekat täynnä-->eikös sekin jo kerro missä ne yöt vietetään. Ja joskus tuli joku dokumetti tai vastaava?? (muistaako kukaan) rekkakuskin elämästä ja maksulliset ja rekkakuskit oli siinä ainakin hyvää pataa. Mutta ei saa yleistää, vaikka minun tuntemuksen perustella pakko yleistää

        Ite juuri opiskelemassa ns "rekkakuskiksi" ja voin todellakin sanoa, että ei todellakaan tulla olemaan kouluttamattomia. Nykyään lait on tarkat ja koulutukset pitkät, ja sielä käydään asioita hyvinki tarkasti läpi. Kolme vuotta siihen pitää opiskella. -mutta tottakai, voi sen kortin suorittaa myös autokoulussa, mutta sitten on vielä suoritettava ammattipätevyyskoulutus, joka kestää 280 tuntia... että ei ne nyt niin kouluttamattomia ole kuin luulet.


      • hahahahahhhhh
        yleistäjät, huoh. kirjoitti:

        Ite juuri opiskelemassa ns "rekkakuskiksi" ja voin todellakin sanoa, että ei todellakaan tulla olemaan kouluttamattomia. Nykyään lait on tarkat ja koulutukset pitkät, ja sielä käydään asioita hyvinki tarkasti läpi. Kolme vuotta siihen pitää opiskella. -mutta tottakai, voi sen kortin suorittaa myös autokoulussa, mutta sitten on vielä suoritettava ammattipätevyyskoulutus, joka kestää 280 tuntia... että ei ne nyt niin kouluttamattomia ole kuin luulet.

        Nyt saa nauraa!! Rekkakuskiksi pitkällä koulutuksella? hahhahhahh. Joo-o


      • 16+19
        voikuuuuuule kirjoitti:

        Kaksi pahinta ammattia! Taksikuskit saavat ehdotuksia tuon tuostakin--> siis maksua luonnossa. Erään tuttuni kanssa tästä väiteltiin, enkä uskonut, mutta tämä tuttu taksikuski sanoi, että voi laittaa päänsä pantiksi, että jokaiselle taksikuskille on ehdotettu maksua luonnossa. Se on sitten eri asia ottaako maksun vastaan.

        Mitä tulee rekkakuskiin niin eikös ole joku sanonta, että heila joka kaupungissa ja toinen jostain maksullisten tuntemisesta?? Rekkakuskit ovat yleensä myös kouluttamottomia ja joillakin tämä voi kertoa heikkolahjakkuudesta ja tällaisethan niistä vosuista makselee. Mutta tiedä sitä sitten, en tunne yhtään rekkakuskia, kuka olisi ns. järjen jättiläinen ja tissi-alastonkuvia rekat täynnä-->eikös sekin jo kerro missä ne yöt vietetään. Ja joskus tuli joku dokumetti tai vastaava?? (muistaako kukaan) rekkakuskin elämästä ja maksulliset ja rekkakuskit oli siinä ainakin hyvää pataa. Mutta ei saa yleistää, vaikka minun tuntemuksen perustella pakko yleistää

        "kouluttamottomia ja joillakin tämä voi kertoa heikkolahjakkuudesta ja tällaisethan niistä vosuista makselee."

        aha,ja valkokauluksetko eivät sitten käy huorissa tai petä...
        Voin kuule kertoa että tekevät,ihan siinä missä duunaritkin.Vai mistäs olis muuten tullut sihteerien höyläämiset kopiokoneen päällä.


      • rekkakuskin omainen
        hahahahahhhhh kirjoitti:

        Nyt saa nauraa!! Rekkakuskiksi pitkällä koulutuksella? hahhahhahh. Joo-o

        Et taida tietaa rekkakuskeista tuon taivaallista. Kaikenlaisia kursseja rekkamiehelle -pakollisia,mm vaarallisten aineiden kuljetus,tyoaikalaki...ja saannollisesti kuljettajan tutkinto. Disponenttikoulutus suotavaa(tyonjohdollinen) Rekkakuskin olisi myos osattava puhua vahintaan englantia ja saksaa,venajan kieli eduksi. Osattava lukea karttaa,ja pukeuduttava siististi,pitaa olla raitis. Osattava liikennelaki,tielle osuu usein rekoille kontrollia,lasti,ajokortti..ym oltava muistissa


      • Anonyymi
        hahahahahhhhh kirjoitti:

        Nyt saa nauraa!! Rekkakuskiksi pitkällä koulutuksella? hahhahhahh. Joo-o

        hah hah hah kyllä olet helvetin tyhmä pidätkö rekka kuskin hommaa niin helppona ettei se nyky aikana vaadi koulutusta saisitko aikaan kulma peruutuksen täys perällä sanon etu käteen ha ha haa


      • Anonyymi
        ?? kirjoitti:

        rahtari kun hän on keikoilla?

        No se riippuu miehestä, että miten hyvin hän niitä pitkiä aikoja yksin kestää. Taksikuskina on sikäli parempi, että vuoron jälkeen kotiin, jossa oma kultsi odottaa pxxxllu kuumana. Rekalla tiedät, että oma kultsi odottaa kuumana viikon päästä.


    • Rami Pussinen

      Jos ikävä on noin kova niin mikset mene mukaan.

      • kaupparatsu

        Täällä jotkut näyttää luuevan että mies kuin mies menee huoriin heti jos on työssä pois kotoa. Aika kehno käsitys miehistä ja aika heikko itseluottamus naisilla. Useimpia miehiä ei kuitenkaan kiinnosta huorat eikä puolison pettäminen. Hameheikkejä on myös ollut aina, mutta se ominaisuus ei riipu ammatista. Mietis monessako ammatissa matkustetaan ja ollaan paljon erillään, olis maailma sekaisin jos pelkkä kotoo pois oleminen aiheuttais aina epäilyksiä. Entäs kotona olevan puolison uskollisuus? Jospa vaimo hyppääkin naapureitten sänkyyn...

        Pitkät erilläänolot voi olla ikäviä, mutta siihen tottuu ja silloin voi harrastaa kaikenlaisia omia juttuja. Vaatii vähän ajankäyttösuunnitelmia.


      • mun mielestä
        kaupparatsu kirjoitti:

        Täällä jotkut näyttää luuevan että mies kuin mies menee huoriin heti jos on työssä pois kotoa. Aika kehno käsitys miehistä ja aika heikko itseluottamus naisilla. Useimpia miehiä ei kuitenkaan kiinnosta huorat eikä puolison pettäminen. Hameheikkejä on myös ollut aina, mutta se ominaisuus ei riipu ammatista. Mietis monessako ammatissa matkustetaan ja ollaan paljon erillään, olis maailma sekaisin jos pelkkä kotoo pois oleminen aiheuttais aina epäilyksiä. Entäs kotona olevan puolison uskollisuus? Jospa vaimo hyppääkin naapureitten sänkyyn...

        Pitkät erilläänolot voi olla ikäviä, mutta siihen tottuu ja silloin voi harrastaa kaikenlaisia omia juttuja. Vaatii vähän ajankäyttösuunnitelmia.

        Oltu perheenä parikymmentä vuotta, miehellä matkatyö liikealalla, viikot pois ja viikonloput kotona. Yhteyttä pidetään puhelimella ja kaikki vapaa-aika ollaan yhdessä. Perheen arjen pyöritän minä, mutta yhdessä jaetaan elämä, neuvotellaan lasten asiat ja muut, siis ihan toista kuin yksinhuoltajalla. On myös onnellista että on se oma kulta olemassa, vaikkei olekaan joka päivä paikalla, mieluummin näin kuin sinkkuna.

        Näkisin että vaihto taksikuskista rekkamieheksi on muutos parempaan. Taksikuskin työssä on enemmän vaaroja, kaikenlaisia kuskattavia ja yöelämää, rekkamies tekee tavallaan "vakaampaa" työtä.

        Miksi kysymys on Avoin suhde-osiossa?


      • rekkakuskin kanssa
        mun mielestä kirjoitti:

        Oltu perheenä parikymmentä vuotta, miehellä matkatyö liikealalla, viikot pois ja viikonloput kotona. Yhteyttä pidetään puhelimella ja kaikki vapaa-aika ollaan yhdessä. Perheen arjen pyöritän minä, mutta yhdessä jaetaan elämä, neuvotellaan lasten asiat ja muut, siis ihan toista kuin yksinhuoltajalla. On myös onnellista että on se oma kulta olemassa, vaikkei olekaan joka päivä paikalla, mieluummin näin kuin sinkkuna.

        Näkisin että vaihto taksikuskista rekkamieheksi on muutos parempaan. Taksikuskin työssä on enemmän vaaroja, kaikenlaisia kuskattavia ja yöelämää, rekkamies tekee tavallaan "vakaampaa" työtä.

        Miksi kysymys on Avoin suhde-osiossa?

        Mä oon pitkässä seurustelussa jo niin tottunut omaan ajankäyttöön että en haluaisikaan olla joka ilta yhdessä. Käyn jumpassa, tapaan likkakavereita, luen, siivoan... Mutta viikonloput ja lomat ollaan ehdottomasti aina yhdessä, enemmän kuin monet parit, jotka menee joka viikonloppu erikseen. Mies on usein väsynyt työviikon jälkeen, mutta sitten lepäillään yhdessä.


      • kaksinko parempi
        rekkakuskin kanssa kirjoitti:

        Mä oon pitkässä seurustelussa jo niin tottunut omaan ajankäyttöön että en haluaisikaan olla joka ilta yhdessä. Käyn jumpassa, tapaan likkakavereita, luen, siivoan... Mutta viikonloput ja lomat ollaan ehdottomasti aina yhdessä, enemmän kuin monet parit, jotka menee joka viikonloppu erikseen. Mies on usein väsynyt työviikon jälkeen, mutta sitten lepäillään yhdessä.

        Olin lähes 20-vuotta rahtarin kanssa. Ensin 13-vuotta mies ajoi rekkaa, loppuajan kuorma-autoa. Ei parane ajatella mitä mies tekee kun ei ole kotona, hulluksihan sitä tulee jos ajattelee. Kyllähän sitä tiesi niiden piirien kavereita, jotka vieraissa kävivät. Sen huomasin, että meitä vaimoja ei esitelty toisillemme, olisko ollut kaverisopimus, en tiedä.

        Olin hänen mukanaan aina kun töiltäni ehdin. Eipä ollut hääppöstä, nukkumisesta rekassa ei tullut mitään. Muutaman kerran sitä tein ja totesin, että sopu pysyy paremmin kun minä pysyn kotona viikot.

        Kun mies jäi kotinurkille, meinattiin molemmat tulla hulluksi. Kesti melkein vuoden, ennen kuin opin, että pitää olla ruokaa joka päivä pöydässä ja kuorsaava mies vieressä joka yö :)


    • en luottaisi

      rekkakuskit ottaa kyytiin liftareita ja jututtaa kahvilla käydessään naisia pyytäen kyytiin. Koettu on. Ehdotettu hytin takaosassa olevaan petiin yhdessä menemistä jne.
      Ei ole vaimot mielessä silloin ja kuulema kaikki tekee sitä, siksi pettämiseen taipuvaiset äijät valitsee ammatikseen rekalla ajamisen, on helppoa pettäminen.
      Ja joka vain osaa nettiä käyttää, niin seuraa vonkaajista on suurin osa rekkakuskeja.
      Juu, kyllä kotona ollaan kilttiä miestä kun on vierasta reissussa saatu. Ja vaimo uskoo.
      Kuulisipa vaimot niiden jutut kun ne kahvilla käyvät ja vertaavat keskenään touhujaan, yök.
      Ja vielä sanottava, että kouluttautuneet ja fiksut, hyvännäköiset naiset eivät katsokaan niihin punaniskoihin, kaljalle haiseviin likahampaisiin äijiin.
      Siis, en luottaisi, on kuultu ja nähty tarpeeksi. Onneksi en itse ole koskaan seurustellut rekkakuskin kanssa. Mulle kelpaa vain kouluttautuneet ja fiksut miehet.

      • kotimaanrahtari

        Tekstistä päätellen sulla ei ole minkäänlaista kokemusta rekkakuskeista. Vaan huhuja toistelet täällä.


      • R-mies

        Rahtarina kotoo pois ollessa jatkuva huoli mitä vaimo tekee sillä välin, meneekö vieraisiin. Itsellä raskas työ ja yötöitä, ei jaksa tarpeeksi edes oman vaimon kanssa, puhumattakaan että voimia riittäisi edes kiinnostua muista.

        Mistäs edellinen kirjoittaja tuntee kuvaamiaan rekkakuskeja kun kuitenkin sanoo että ei ole kokemuksia ;) Mistä moinen viha?


      • en luottaisi
        R-mies kirjoitti:

        Rahtarina kotoo pois ollessa jatkuva huoli mitä vaimo tekee sillä välin, meneekö vieraisiin. Itsellä raskas työ ja yötöitä, ei jaksa tarpeeksi edes oman vaimon kanssa, puhumattakaan että voimia riittäisi edes kiinnostua muista.

        Mistäs edellinen kirjoittaja tuntee kuvaamiaan rekkakuskeja kun kuitenkin sanoo että ei ole kokemuksia ;) Mistä moinen viha?

        Ei tässä missään tapauksessa mitään vihaa (kauhea sana) ole vaan tunnen jonkun verran rekkakuskeja.
        Ja suoraan sanottuna monet "vonkaajista" ovat paljastuneet rekkakuskeiksi.
        Eräskin olisi halunnut tavata eräässä kaupungissa mutta hänen omassa kotikaupungissaan ei missään nimessä, oli katsos naimisissa.
        En ole kertaakaan ollut tai seurustellut rekkakuskien kanssa mutta kuten sanoin, tunnen muutaman jotka avoimiesti kyllä kertovat juttujaan ja tuskin he palturia puhuvat ja on muutama henk.koht. kokemus juuri vikittelystä ja kopin takaosaan menemispyynnöistä.
        Inhottavinta on kun näkee rekkakuskin vaimonsa kanssa kaupugilla ja vaimo ei huomaakaan kuinka miehellään katse kiertää naisissa aivan kuin seuraa etsien.
        Kyllähän ne rekkakustit kotona kllttejä ja ollakseen normaaleja ovat mutta työssään toellisia pettäjiä.
        Jos olet poikkeus niin olet harvinaisuus rekkakuskien joukossa, onnea.


      • en luottaisi
        kotimaanrahtari kirjoitti:

        Tekstistä päätellen sulla ei ole minkäänlaista kokemusta rekkakuskeista. Vaan huhuja toistelet täällä.

        Hei, taitaa olla vaimo vieressä kun satuja kirjoitat :)
        Etköhän sinäkin liftareita kyytiin ota ja toisten rekkakuskien kanssa kahvitauolla puhe ole just naisista, vaimot varmasti unohdatte.
        Vaimolle terkkuja, voihan olla et juuri sinä olet yksi niistä pyytäjistä kyytiin ja muuhun yhteiseen ..
        Katsos, ei savua ilman tulta. Tunnusta vaan reilusti vaimollesi kaikki :)


      • Ka-Leena
        en luottaisi kirjoitti:

        Ei tässä missään tapauksessa mitään vihaa (kauhea sana) ole vaan tunnen jonkun verran rekkakuskeja.
        Ja suoraan sanottuna monet "vonkaajista" ovat paljastuneet rekkakuskeiksi.
        Eräskin olisi halunnut tavata eräässä kaupungissa mutta hänen omassa kotikaupungissaan ei missään nimessä, oli katsos naimisissa.
        En ole kertaakaan ollut tai seurustellut rekkakuskien kanssa mutta kuten sanoin, tunnen muutaman jotka avoimiesti kyllä kertovat juttujaan ja tuskin he palturia puhuvat ja on muutama henk.koht. kokemus juuri vikittelystä ja kopin takaosaan menemispyynnöistä.
        Inhottavinta on kun näkee rekkakuskin vaimonsa kanssa kaupugilla ja vaimo ei huomaakaan kuinka miehellään katse kiertää naisissa aivan kuin seuraa etsien.
        Kyllähän ne rekkakustit kotona kllttejä ja ollakseen normaaleja ovat mutta työssään toellisia pettäjiä.
        Jos olet poikkeus niin olet harvinaisuus rekkakuskien joukossa, onnea.

        Mäkin tunnen työni kautta monia kuskeja ja ehdotuksia on sadellut ja sataa edelleen.. Nuorempana tulikin vähän sekoiltua muutaman varatun kanssa. Harmi, ettei löytynyt kivaa, vapaata miestä heidän joukostaan, koska ovat rentoa ja mukavaa porukkaa. Niin, no, enpä olisi voinut luottaa kuitenkaan.. Kaiki kunnioitus heidän työlleen kuitenkin.


      • juntteja isolla J:ll
        kotimaanrahtari kirjoitti:

        Tekstistä päätellen sulla ei ole minkäänlaista kokemusta rekkakuskeista. Vaan huhuja toistelet täällä.

        Mulla on ja voin kaiken saman allekirjoittaa. Tämän tuntemani rahtarin kaikki kaverit aivan samaa luokkaa, juntti, juntti ja vielä juntimpi. Ja KYLLÄ naisia ja juuri näitä baariruusuja, joka pojan reikiä tai muuten vaan sitä tasoa, että paremmat miehet eivät näiden tyttöjen seurassa näyttäytyisi.


    • Naiskuljettaja

      Olen 12 vuotta ollut onnellisesti naimissa mieheni kanssa, lapsiakin on. Aloitin parisen vuotta sitten rekkakuskin hommat ja kotimaan ajossa olen, 2 vkon jaksossa olen poissa kotoa 2-3 yötä. Ainakaan vielä ei ole kertaakaan tullut luottamuspulaa!!!!!
      Mutta: jos joudut tuollaista pohtimaan niin pohdi onko suhteenne tarpeeksi kestävällä pohjalla!!!!

      • usko tai älä

        pystyisi pettämään miestäsi sillä eihän oikeesti kukaan mies halua naista joka on rekkakuski koska sellaiset naiset ovat ulkonäöltäänkin miehiä, tsorry.
        Tietysti homppelimiehiä voi kiinnostaa.
        Mut ootko aatellut mitä miehesi tekee kotona kun sä oot poissa? Mietihän tarkkaan :)


      • Mikä mättää?
        usko tai älä kirjoitti:

        pystyisi pettämään miestäsi sillä eihän oikeesti kukaan mies halua naista joka on rekkakuski koska sellaiset naiset ovat ulkonäöltäänkin miehiä, tsorry.
        Tietysti homppelimiehiä voi kiinnostaa.
        Mut ootko aatellut mitä miehesi tekee kotona kun sä oot poissa? Mietihän tarkkaan :)

        Täällä on nyt joku, joka kokee katkeraa vihaa rekkakuskeja kohtaan. Onhan se ammatti siinä missä muutkin. Entäs bussikuskit, junailijat, lentäjät, laivankapteenit, kuuluvatko kaikki vihasi piiriin? Kaikilla heillä myös epäsäännölliset työajat ja kulkuneuvo käsiteltävänä. Siis hommassa suoritetaan määrätty työsuoritus, noudatetaan säädettyjä työaikoja ja hankitaan toimeentulo, ei sen kummempaa. Nainen sopii hommaan siinä missä mieskin, ajaahan naiset muutenkin autoa, ja rekan rattia hallitsee kohtuullisin voimin. Olen nähnyt kauniita sympaattisia naiskuskejakin niin rekan kuin taksinkin ratissa.

        Kukaan ei ole aina kumppaninsa valvonnassa. Jos puolisoonsa ei voi luottaa, se on ihmissuhdeasia, eikä riipu ammatista.


      • kotimaanrahtari
        Mikä mättää? kirjoitti:

        Täällä on nyt joku, joka kokee katkeraa vihaa rekkakuskeja kohtaan. Onhan se ammatti siinä missä muutkin. Entäs bussikuskit, junailijat, lentäjät, laivankapteenit, kuuluvatko kaikki vihasi piiriin? Kaikilla heillä myös epäsäännölliset työajat ja kulkuneuvo käsiteltävänä. Siis hommassa suoritetaan määrätty työsuoritus, noudatetaan säädettyjä työaikoja ja hankitaan toimeentulo, ei sen kummempaa. Nainen sopii hommaan siinä missä mieskin, ajaahan naiset muutenkin autoa, ja rekan rattia hallitsee kohtuullisin voimin. Olen nähnyt kauniita sympaattisia naiskuskejakin niin rekan kuin taksinkin ratissa.

        Kukaan ei ole aina kumppaninsa valvonnassa. Jos puolisoonsa ei voi luottaa, se on ihmissuhdeasia, eikä riipu ammatista.

        Järki puhetta vaihteeksi tähänkin ketjuun. Tosiaan se o ihan sama missä ammatissa työskentelee. Pettäjä on pettäjä vaikka se vaihtaisi alaakin. Eikö.

        Kai tolla yhellä on vain jostain syystä meitä rekkakuskeja kohtaan jotain patoutumia jotka juontaa juurensa jostain menneisyydestä...


      • 14
        usko tai älä kirjoitti:

        pystyisi pettämään miestäsi sillä eihän oikeesti kukaan mies halua naista joka on rekkakuski koska sellaiset naiset ovat ulkonäöltäänkin miehiä, tsorry.
        Tietysti homppelimiehiä voi kiinnostaa.
        Mut ootko aatellut mitä miehesi tekee kotona kun sä oot poissa? Mietihän tarkkaan :)

        rekkakuskin tuntee muuten näöstä, tämä on muuten totta-->niin hullulta ku se kuulostaakin


      • 25v.
        usko tai älä kirjoitti:

        pystyisi pettämään miestäsi sillä eihän oikeesti kukaan mies halua naista joka on rekkakuski koska sellaiset naiset ovat ulkonäöltäänkin miehiä, tsorry.
        Tietysti homppelimiehiä voi kiinnostaa.
        Mut ootko aatellut mitä miehesi tekee kotona kun sä oot poissa? Mietihän tarkkaan :)

        tuohon että naiskuskit ovat ulkonäöltään miehiä, montako naiskuskia tunnet? ehkä olet tavannut vain näitä ääritapauksia, mutta voin kertoo ihan sulleki että monet naiskuskit ovat hyvin kauniita ja timmejä. jos itse ajaisit ni tajuaisit kyllä. ja vielä tuohon että mies ei halua naista joka on rekkakuski, itse olen rekkakuski ja joka kerta yöelämästä on joku komea nuori mies tulossa luokseni yömyssyille:)


      • Anonyymi
        Mikä mättää? kirjoitti:

        Täällä on nyt joku, joka kokee katkeraa vihaa rekkakuskeja kohtaan. Onhan se ammatti siinä missä muutkin. Entäs bussikuskit, junailijat, lentäjät, laivankapteenit, kuuluvatko kaikki vihasi piiriin? Kaikilla heillä myös epäsäännölliset työajat ja kulkuneuvo käsiteltävänä. Siis hommassa suoritetaan määrätty työsuoritus, noudatetaan säädettyjä työaikoja ja hankitaan toimeentulo, ei sen kummempaa. Nainen sopii hommaan siinä missä mieskin, ajaahan naiset muutenkin autoa, ja rekan rattia hallitsee kohtuullisin voimin. Olen nähnyt kauniita sympaattisia naiskuskejakin niin rekan kuin taksinkin ratissa.

        Kukaan ei ole aina kumppaninsa valvonnassa. Jos puolisoonsa ei voi luottaa, se on ihmissuhdeasia, eikä riipu ammatista.

        "Entäs bussikuskit, junailijat, lentäjät, laivankapteenit, kuuluvatko kaikki vihasi piiriin? "

        No rekkakuskit ja taksikuskit on kyllä eri kategoriaa kun noi luettelemasi. Lento- ja laivakapteeneita nyt vonkaa 90% naisista, eli se niistä.
        Junailijat? HAH :)
        Kuka bussikuskille haluaa maksaa luonnossa? Ajeluttaako bussikuskit niitä baariruusuja koko vuoronsa ajan ;)

        Totta, nainen sopii siihen hommaan siinä kuin mieskin. Harvassa tosin ovat sivistyneet ja koulutetut ihmiset ratin takana. Kaveri rekkakuski sanoi mulle, että harmitti kun tuli tähän tommaan lähdettyä ja "apinakin osaisi tehdä tätä".


      • Anonyymi
        kotimaanrahtari kirjoitti:

        Järki puhetta vaihteeksi tähänkin ketjuun. Tosiaan se o ihan sama missä ammatissa työskentelee. Pettäjä on pettäjä vaikka se vaihtaisi alaakin. Eikö.

        Kai tolla yhellä on vain jostain syystä meitä rekkakuskeja kohtaan jotain patoutumia jotka juontaa juurensa jostain menneisyydestä...

        Ei se elämä ihan näin yksinkertaista ole. Ammatilla on tosiaan väliä, etenkin 2. ryhmässä.
        Miehiä on kolmenlaisia:
        1. Pettäjät. Käyttää joka tilaisuuden ja etsii aktiivisesti lisää niitä.
        2. Niin tai näin. Suurin osa miehistä kuuluu tähän porukkaan. Skaala on laaja, mutta täällä pettäminen on mahdollista, mutta sitä ei välttämättä tapahdu. Osa pettää, jos tilanne tulee, mutta eivät itse itse tee mitään asian eteen. Voivat kuitenkin elää koko elämänsä kunnollisesti, jos ei vain koskaan tullut vierasta tarjolle. Parhaat haluavat olla uskollisia ja saattavat pettää vain heikkouttaan ja kovan paineen alla. Pahimmat ei välitä, ottaa jos annetaan.
        Suurin osa opportunisteja, jotka eivät aktiivisesti etsi mitään.
        Täällä ulkonäöllä ja ammatilla on todellakin suuri merkitys.
        3. Uskolliset. Voit päästää vaikka rekkakuskiksi, eivät petä, edes unissaan.


      • Anonyymi
        25v. kirjoitti:

        tuohon että naiskuskit ovat ulkonäöltään miehiä, montako naiskuskia tunnet? ehkä olet tavannut vain näitä ääritapauksia, mutta voin kertoo ihan sulleki että monet naiskuskit ovat hyvin kauniita ja timmejä. jos itse ajaisit ni tajuaisit kyllä. ja vielä tuohon että mies ei halua naista joka on rekkakuski, itse olen rekkakuski ja joka kerta yöelämästä on joku komea nuori mies tulossa luokseni yömyssyille:)

        Kun eivät tiedä, että olet rekkakuski :)
        Tai no, yömyssyille voi kyllä lähteä, mutta pyydäpä jäämään asumaan?


    • en usko

      seurustelen rahtarin kanssa.Se on kyllä pettänyt muttei työmatkalla.En ole osannut edes pelätä sitä että töissä sen tekee...

    • liftari...

      Olen liftannut rekkojen kyytiin paljonkin enkä kyllä mitään tissikuvia ole yhdessäkään rekassa bongannut? Ja petiinmenoehdotuksiakin olen kuullut tasan yhden. Hyviä ja turvallisia kyytejä liftarille, mukavaa juttuseuraa ja pääsee yleensä pitkän matkan jos vaan rekkakuski viitsii sen laitoksensa tienreunaan pysäyttää.

      • Rekkamiehen vaimo

        Tässä tämä suuren suuri luottamus taas löytyy rahtareita kohtaan... Jännä homma vaan että oletteko koskaan miettineet MITEN se teidän kaipaamanne leipä/maito/ruoka/pesuaineet sinne kauppoihin päätyy?? Onko koskaan kukaan miettinyt että ne hyödykkeet eivät mene kauppaan itsekseen?? Rahtarit ne sinne kuljettaa.. Samoin kun autot sun muut!!

        Itse en ole rahtari, mutta olen ollut viisi vuotta naimisissa rekkamiehen kanssa.. Olen myös itse nähnyt mitä se homma oikeasti on.. Raskasta mutta ei paskasta!! Tietty riippuu mitä ajaa ja mihin!
        Itse en myöskään usko että just rekkamiehet on niitä pettäjiä, tosin niinhän se on että muutama mätä omena pilaa koko sadon! Jokaiseen ammattikuntaan kuuluvien ihmisten keskeltä löytyy niitä pettäjiä, se että ajaa työkseen ei tarkoita että heti olisi pettämässä..

        Ja ennen kuin kukaan alkaa kiertää pultteja siitä että puolustan rahtareita, en minä sitä tiedä mistä keskenään puhuvat mutta MINÄ luotan mieheeni ja hän minuun.. Tuolla ylempänä joku sanoi että jos koko ajan mietii mitä toinen työssään tekee, tulee vaan hulluksi ja lamaantuu.. Minä luotan ja jos joskus pettäisi en KOSKAAN syyttäisi koko ammattikuntaa mieheni virheistä! Eli peesaan teitä järkeviä ketkä eivät provoile..

        Sen verran vielä tuosta koulutusasiasta..
        Tiedän sattumalta 100% varmuudella että JOKAISEN rekkakuskin on pakko suorittaa ammattitutkinto jos mielii jatkossakin rekan rattiin = ammattiliikenteeseen..
        Jos koulutusta ei suorita ei saa ajaa työkseen!

        Eli turha kenenkään on rekkakuskeja haukkua, se on työ ja jonkun sekin on tehtävä! Lisäksi monet jopa oikeasti pitävät työstään, sitä se on kun veri vetää maantielle..
        Minä ja MONET muut ymmärtävät arvostaa ammattia, joka tuo päivittäin tarvitsemamme tavarat lähikauppohimme.. Jos kaikki Suomen rekat pysähtyisivät puoleksi vuodeksi, tulisi monelle itku silmään kun ei ole itsellä lehmää mistä saisi maitoa tai sikaa jonka pistäisi lihoiksi!
        Mietikääpä sitä!


      • usko huviksesi
        Rekkamiehen vaimo kirjoitti:

        Tässä tämä suuren suuri luottamus taas löytyy rahtareita kohtaan... Jännä homma vaan että oletteko koskaan miettineet MITEN se teidän kaipaamanne leipä/maito/ruoka/pesuaineet sinne kauppoihin päätyy?? Onko koskaan kukaan miettinyt että ne hyödykkeet eivät mene kauppaan itsekseen?? Rahtarit ne sinne kuljettaa.. Samoin kun autot sun muut!!

        Itse en ole rahtari, mutta olen ollut viisi vuotta naimisissa rekkamiehen kanssa.. Olen myös itse nähnyt mitä se homma oikeasti on.. Raskasta mutta ei paskasta!! Tietty riippuu mitä ajaa ja mihin!
        Itse en myöskään usko että just rekkamiehet on niitä pettäjiä, tosin niinhän se on että muutama mätä omena pilaa koko sadon! Jokaiseen ammattikuntaan kuuluvien ihmisten keskeltä löytyy niitä pettäjiä, se että ajaa työkseen ei tarkoita että heti olisi pettämässä..

        Ja ennen kuin kukaan alkaa kiertää pultteja siitä että puolustan rahtareita, en minä sitä tiedä mistä keskenään puhuvat mutta MINÄ luotan mieheeni ja hän minuun.. Tuolla ylempänä joku sanoi että jos koko ajan mietii mitä toinen työssään tekee, tulee vaan hulluksi ja lamaantuu.. Minä luotan ja jos joskus pettäisi en KOSKAAN syyttäisi koko ammattikuntaa mieheni virheistä! Eli peesaan teitä järkeviä ketkä eivät provoile..

        Sen verran vielä tuosta koulutusasiasta..
        Tiedän sattumalta 100% varmuudella että JOKAISEN rekkakuskin on pakko suorittaa ammattitutkinto jos mielii jatkossakin rekan rattiin = ammattiliikenteeseen..
        Jos koulutusta ei suorita ei saa ajaa työkseen!

        Eli turha kenenkään on rekkakuskeja haukkua, se on työ ja jonkun sekin on tehtävä! Lisäksi monet jopa oikeasti pitävät työstään, sitä se on kun veri vetää maantielle..
        Minä ja MONET muut ymmärtävät arvostaa ammattia, joka tuo päivittäin tarvitsemamme tavarat lähikauppohimme.. Jos kaikki Suomen rekat pysähtyisivät puoleksi vuodeksi, tulisi monelle itku silmään kun ei ole itsellä lehmää mistä saisi maitoa tai sikaa jonka pistäisi lihoiksi!
        Mietikääpä sitä!

        olipas tulista tekstiä. tiedä vaikka juuri sun ukkelis on pyytänyt ja ehdottanut vaikka mitä ällöä kahvilla käydessään tai liftareita kyytiin ottaessaan. vaan mitä et tiedä niin se ei sinua satuta, eikö?
        mut jos ukkos on tanakka, punakka ja hanakka niin voit olla hieman levollisempi, ei kovin moni sen mukaan lähdekään mut usko pois jos on hiukkaakaan jotensakin miehen näköinen niin mukaan lähtijöitä on. on nimittäin rekkakuskien pysäköintipaikoilla juuri niitä naisia jotka on valmiita mihin vaan.
        terveisiä ukollesi :)


      • Neitsyt mikä neitsyt
        usko huviksesi kirjoitti:

        olipas tulista tekstiä. tiedä vaikka juuri sun ukkelis on pyytänyt ja ehdottanut vaikka mitä ällöä kahvilla käydessään tai liftareita kyytiin ottaessaan. vaan mitä et tiedä niin se ei sinua satuta, eikö?
        mut jos ukkos on tanakka, punakka ja hanakka niin voit olla hieman levollisempi, ei kovin moni sen mukaan lähdekään mut usko pois jos on hiukkaakaan jotensakin miehen näköinen niin mukaan lähtijöitä on. on nimittäin rekkakuskien pysäköintipaikoilla juuri niitä naisia jotka on valmiita mihin vaan.
        terveisiä ukollesi :)

        Taitaa täti olla joko setä tai lepakko... Vai on se esim. seksin ehdottaminen ällöä, hmm.. Saattais tehä ihan hyvää sullekin kuule saada oikeen kunnolla joskus niin tietäisit kuinka ällöä se voikaan olla

        Terveisin. Diplomi-insinööri, IT-merkonomi ja ennen kaikkea REKKAKUSKI!


      • rekka opiskelia
        Rekkamiehen vaimo kirjoitti:

        Tässä tämä suuren suuri luottamus taas löytyy rahtareita kohtaan... Jännä homma vaan että oletteko koskaan miettineet MITEN se teidän kaipaamanne leipä/maito/ruoka/pesuaineet sinne kauppoihin päätyy?? Onko koskaan kukaan miettinyt että ne hyödykkeet eivät mene kauppaan itsekseen?? Rahtarit ne sinne kuljettaa.. Samoin kun autot sun muut!!

        Itse en ole rahtari, mutta olen ollut viisi vuotta naimisissa rekkamiehen kanssa.. Olen myös itse nähnyt mitä se homma oikeasti on.. Raskasta mutta ei paskasta!! Tietty riippuu mitä ajaa ja mihin!
        Itse en myöskään usko että just rekkamiehet on niitä pettäjiä, tosin niinhän se on että muutama mätä omena pilaa koko sadon! Jokaiseen ammattikuntaan kuuluvien ihmisten keskeltä löytyy niitä pettäjiä, se että ajaa työkseen ei tarkoita että heti olisi pettämässä..

        Ja ennen kuin kukaan alkaa kiertää pultteja siitä että puolustan rahtareita, en minä sitä tiedä mistä keskenään puhuvat mutta MINÄ luotan mieheeni ja hän minuun.. Tuolla ylempänä joku sanoi että jos koko ajan mietii mitä toinen työssään tekee, tulee vaan hulluksi ja lamaantuu.. Minä luotan ja jos joskus pettäisi en KOSKAAN syyttäisi koko ammattikuntaa mieheni virheistä! Eli peesaan teitä järkeviä ketkä eivät provoile..

        Sen verran vielä tuosta koulutusasiasta..
        Tiedän sattumalta 100% varmuudella että JOKAISEN rekkakuskin on pakko suorittaa ammattitutkinto jos mielii jatkossakin rekan rattiin = ammattiliikenteeseen..
        Jos koulutusta ei suorita ei saa ajaa työkseen!

        Eli turha kenenkään on rekkakuskeja haukkua, se on työ ja jonkun sekin on tehtävä! Lisäksi monet jopa oikeasti pitävät työstään, sitä se on kun veri vetää maantielle..
        Minä ja MONET muut ymmärtävät arvostaa ammattia, joka tuo päivittäin tarvitsemamme tavarat lähikauppohimme.. Jos kaikki Suomen rekat pysähtyisivät puoleksi vuodeksi, tulisi monelle itku silmään kun ei ole itsellä lehmää mistä saisi maitoa tai sikaa jonka pistäisi lihoiksi!
        Mietikääpä sitä!

        Järki puhetta!!!


    • Kokemusta on

      ..Rahtaria mieheks jos vähänkään haluaa pysyä luotettavassa suhteessa.

      • rekkapekka gg

        Kyllä pettää kun tilaisuus tulee ja ruusuja on valmiisi poimittavaksi tiellä,baareissa ym.
        Olen ajanut rekkaa n.15v , vaimo jätti saatuaan ns tippurin,
        Kimppakivaa ollaan kavereitten kanssa harrastettu rekoissa, ryypätty on ja muuta paskaa.

        Käyn 2vk:n välein testeissä mitä tautia nyt on,aika usein tulos positiivinen.
        Mutta rakastan ex-avovaimoani ja kun en saa häntä enää taksasin niin antaa palaa vaan.

        Yksikään suttura ei ole reissua pitempään kyytissä, siitä mä päätän itse.
        En nauti elämästä mutta katkeruus vie voiton, olen hävijäjä !


      • huomasin
        rekkapekka gg kirjoitti:

        Kyllä pettää kun tilaisuus tulee ja ruusuja on valmiisi poimittavaksi tiellä,baareissa ym.
        Olen ajanut rekkaa n.15v , vaimo jätti saatuaan ns tippurin,
        Kimppakivaa ollaan kavereitten kanssa harrastettu rekoissa, ryypätty on ja muuta paskaa.

        Käyn 2vk:n välein testeissä mitä tautia nyt on,aika usein tulos positiivinen.
        Mutta rakastan ex-avovaimoani ja kun en saa häntä enää taksasin niin antaa palaa vaan.

        Yksikään suttura ei ole reissua pitempään kyytissä, siitä mä päätän itse.
        En nauti elämästä mutta katkeruus vie voiton, olen hävijäjä !

        Tää yks ja sama kirjoittelee herjoja eri nimimerkeillä


      • hajoasiihen
        huomasin kirjoitti:

        Tää yks ja sama kirjoittelee herjoja eri nimimerkeillä

        Varmaa joku verisesti katkera ihminen joka ei saanu rekka korttii ja nyt kiukuttelee täällä.


      • rahtarin ex-vaimo
        hajoasiihen kirjoitti:

        Varmaa joku verisesti katkera ihminen joka ei saanu rekka korttii ja nyt kiukuttelee täällä.

        ovat, siis kaikki rekkakuskit ovat puusta pudonneita.


      • 27
        rekkapekka gg kirjoitti:

        Kyllä pettää kun tilaisuus tulee ja ruusuja on valmiisi poimittavaksi tiellä,baareissa ym.
        Olen ajanut rekkaa n.15v , vaimo jätti saatuaan ns tippurin,
        Kimppakivaa ollaan kavereitten kanssa harrastettu rekoissa, ryypätty on ja muuta paskaa.

        Käyn 2vk:n välein testeissä mitä tautia nyt on,aika usein tulos positiivinen.
        Mutta rakastan ex-avovaimoani ja kun en saa häntä enää taksasin niin antaa palaa vaan.

        Yksikään suttura ei ole reissua pitempään kyytissä, siitä mä päätän itse.
        En nauti elämästä mutta katkeruus vie voiton, olen hävijäjä !

        No tuollainen kuva minullakin on rekkakuskeista. Liekö ihan yleinen kuva. Normaalit naiset kiertää kaukaa niin nämä rentun ruusut jäävät ja niitä riittää. Kai niitä poikkeuksiakin on, kuten tuolla jo todettiin, mutta tällainen käsitys itesellänikin valitettavasti on. Maksulliset, baariruusut, isomaha, tanakka, punakka, ja juntti. =D


      • tappelu
        huomasin kirjoitti:

        Tää yks ja sama kirjoittelee herjoja eri nimimerkeillä

        vai mahtaako olla yksi ja sama kuka vastustaa tätä näkemystä =D. Jos totta puhut, et voi sinäkään kieltää, että täällä esitety asiat eivät olisi rekkakuskeihin liitettyjä mielikuvia.


    • luotettava rahtari

      hieman ottaa kyllä päähän kun tiedän heti mitä ihmiset ajattelee ku kerron ammattini. ite oon ajanu rekkaa kolme vuotta ja joka ikisen yön oon saanu viettää kotona. että se vähän riippuu minkälaista työtä se on. ite en oo ikinä pettäny ex-tyttöystäviäni (en siis seurustele tällä hetkellä) mutta on kylllä exiä jotka ovat pettäneet kun olen ollut pitkiä työpäiviä töissä. ensin kehuneet että "sä oot kyllä maailman luotettavin mies" ja sitten ite menneet ja...niin.... mulla on enemmän sellanen fiilis että jos seurustelisin ni saisin varoa että pettääkö se nainen mua jonku kanssa kun olen töissä. vaikkakin joka yö siis kuitenkin kotona saan olla mutta eipä se vaadi montaa tuntia se pettäminen. tunnen kyllä paljon rekkakuskeja ja kyllä ottaa päähän ku monet himoitsevat nii kovaan ääneen kaikkia naisia mitä näkevät. toisen vielä puhuvat että olis pitäny pysyy vaa huorissa ku tulee pitemmän päälle halvemmaks ku vaimo. olis varmaa kannattanu miettiä sitäkin sitten ajoissa... alan vaihto on kiinnostanu mutta mut ei nais-asioitten takia tässä vaiheessa, tämän työn kun parhaiten osaan.

      • www=www

        Minä saan rakastella hyvän rakastajani kanssa kun ukkoni ajaa rekkaa ja hän saa rakastella tienpäällä.
        Ei valittamista.


      • katuva setä
        www=www kirjoitti:

        Minä saan rakastella hyvän rakastajani kanssa kun ukkoni ajaa rekkaa ja hän saa rakastella tienpäällä.
        Ei valittamista.

        Hei, Rekkakuskin tyttöyst!

        Seurustelin itse 80-luvulla juurikin samankaltaisen "kuskitakinkääntäjän" kanssa, ja voin kertoa että alku oli vaikeaa mutta tätäkin kirjoittaessani rekkakuskirakkaani (ent. taksikusi) hieroo olkapäitäni ja kuiskailee lemmensäkeitä korvakäytäväni sisään.
        Suhteen puoliväli - 90-luku - oli vaikeaa aikaa. Rekkamieheni oli usein ajossa, milloin Saksassa, milloin Porvoossa. Tai joskus pitkällä Itä-Euroopassa Puolassa, mistä hän toi usein tuliaisena paikallista suklaata ja nahkiintunutta kuivalihaa ("цнатлівая мякіна"). Hänen tarinansa pitkistä asfalttiteistä, yöttömistä öistä ja istumisvaikeuksista olivat kuin tuhat ja yksi yön satua. Kuuntelin silmät kiiluen kun hän kertoi ajaneensa 80kmh alueella 95kmh (modattu rajoitin).
        Reima, kuten hän haluaa itseänsä kutsuttavan, on tätä nykyä täysipäivänen fysiikkaharrastaja ja rekkakuski. Edes lievä alkoholiongelma tai atooppinen ihottuma sukupuolen elimien ympärillä ei raasta saatanan vahvaa suhdettamme. Öisin, seksin harrastamisen jälkeen makaamme extaasissa ja luemme Cosmopolitanin seksinovelleja toisillemme ihopoimuista kasvattettujen ecokynttilöiden valossa.
        Eräs paha kriisi kohtasi suhdettamme kohtasi paha kriisi vuonna 89 jolloin MADONNA tuli Suomeen konserttiin soittamaan musiikkiaan ja Reima tahtoi mennä mutta minun korsettikokonaisuuteni ei kuulemma kelvannut hänelle seuraksi joten hän meni tanssijalegendan Andy MCcoyn kanssa sinne, arvaa VITUTTIKO. No, voin kertoa että tuskin ollenkaan.
        Talossamme on maalämpö.
        En taaskaan tajunnut lopettaa ajoissa.


      • :DDDDDDDDDDD
        katuva setä kirjoitti:

        Hei, Rekkakuskin tyttöyst!

        Seurustelin itse 80-luvulla juurikin samankaltaisen "kuskitakinkääntäjän" kanssa, ja voin kertoa että alku oli vaikeaa mutta tätäkin kirjoittaessani rekkakuskirakkaani (ent. taksikusi) hieroo olkapäitäni ja kuiskailee lemmensäkeitä korvakäytäväni sisään.
        Suhteen puoliväli - 90-luku - oli vaikeaa aikaa. Rekkamieheni oli usein ajossa, milloin Saksassa, milloin Porvoossa. Tai joskus pitkällä Itä-Euroopassa Puolassa, mistä hän toi usein tuliaisena paikallista suklaata ja nahkiintunutta kuivalihaa ("цнатлівая мякіна"). Hänen tarinansa pitkistä asfalttiteistä, yöttömistä öistä ja istumisvaikeuksista olivat kuin tuhat ja yksi yön satua. Kuuntelin silmät kiiluen kun hän kertoi ajaneensa 80kmh alueella 95kmh (modattu rajoitin).
        Reima, kuten hän haluaa itseänsä kutsuttavan, on tätä nykyä täysipäivänen fysiikkaharrastaja ja rekkakuski. Edes lievä alkoholiongelma tai atooppinen ihottuma sukupuolen elimien ympärillä ei raasta saatanan vahvaa suhdettamme. Öisin, seksin harrastamisen jälkeen makaamme extaasissa ja luemme Cosmopolitanin seksinovelleja toisillemme ihopoimuista kasvattettujen ecokynttilöiden valossa.
        Eräs paha kriisi kohtasi suhdettamme kohtasi paha kriisi vuonna 89 jolloin MADONNA tuli Suomeen konserttiin soittamaan musiikkiaan ja Reima tahtoi mennä mutta minun korsettikokonaisuuteni ei kuulemma kelvannut hänelle seuraksi joten hän meni tanssijalegendan Andy MCcoyn kanssa sinne, arvaa VITUTTIKO. No, voin kertoa että tuskin ollenkaan.
        Talossamme on maalämpö.
        En taaskaan tajunnut lopettaa ajoissa.

        :D:D:D:D;D


      • vauvauutinen
        katuva setä kirjoitti:

        Hei, Rekkakuskin tyttöyst!

        Seurustelin itse 80-luvulla juurikin samankaltaisen "kuskitakinkääntäjän" kanssa, ja voin kertoa että alku oli vaikeaa mutta tätäkin kirjoittaessani rekkakuskirakkaani (ent. taksikusi) hieroo olkapäitäni ja kuiskailee lemmensäkeitä korvakäytäväni sisään.
        Suhteen puoliväli - 90-luku - oli vaikeaa aikaa. Rekkamieheni oli usein ajossa, milloin Saksassa, milloin Porvoossa. Tai joskus pitkällä Itä-Euroopassa Puolassa, mistä hän toi usein tuliaisena paikallista suklaata ja nahkiintunutta kuivalihaa ("цнатлівая мякіна"). Hänen tarinansa pitkistä asfalttiteistä, yöttömistä öistä ja istumisvaikeuksista olivat kuin tuhat ja yksi yön satua. Kuuntelin silmät kiiluen kun hän kertoi ajaneensa 80kmh alueella 95kmh (modattu rajoitin).
        Reima, kuten hän haluaa itseänsä kutsuttavan, on tätä nykyä täysipäivänen fysiikkaharrastaja ja rekkakuski. Edes lievä alkoholiongelma tai atooppinen ihottuma sukupuolen elimien ympärillä ei raasta saatanan vahvaa suhdettamme. Öisin, seksin harrastamisen jälkeen makaamme extaasissa ja luemme Cosmopolitanin seksinovelleja toisillemme ihopoimuista kasvattettujen ecokynttilöiden valossa.
        Eräs paha kriisi kohtasi suhdettamme kohtasi paha kriisi vuonna 89 jolloin MADONNA tuli Suomeen konserttiin soittamaan musiikkiaan ja Reima tahtoi mennä mutta minun korsettikokonaisuuteni ei kuulemma kelvannut hänelle seuraksi joten hän meni tanssijalegendan Andy MCcoyn kanssa sinne, arvaa VITUTTIKO. No, voin kertoa että tuskin ollenkaan.
        Talossamme on maalämpö.
        En taaskaan tajunnut lopettaa ajoissa.

        Nauran vedet silmissä. Kuvaukset sopivat tuntemiini rekkakuskeihin ja miten sattuikaan, että tänään oli kahvipöydässä juttu nimenomaan erään taksi/rekkakuskin sähläyksistä. Kuvaukset sopivat täysin tähän tuntemaani =DDD JA vielä kun tämä tuttuni osaa olla niin tavattoman yksinkertainen ongelma-lumipalloefekteillään =D . Mutta ei niin, että aina tarvitsisi nauraa! Tällaisiakin tarvitaan!!! Jos ei muuten niin varoittavina esimerkkeinä!!! =D2


      • Anonyymi
        katuva setä kirjoitti:

        Hei, Rekkakuskin tyttöyst!

        Seurustelin itse 80-luvulla juurikin samankaltaisen "kuskitakinkääntäjän" kanssa, ja voin kertoa että alku oli vaikeaa mutta tätäkin kirjoittaessani rekkakuskirakkaani (ent. taksikusi) hieroo olkapäitäni ja kuiskailee lemmensäkeitä korvakäytäväni sisään.
        Suhteen puoliväli - 90-luku - oli vaikeaa aikaa. Rekkamieheni oli usein ajossa, milloin Saksassa, milloin Porvoossa. Tai joskus pitkällä Itä-Euroopassa Puolassa, mistä hän toi usein tuliaisena paikallista suklaata ja nahkiintunutta kuivalihaa ("цнатлівая мякіна"). Hänen tarinansa pitkistä asfalttiteistä, yöttömistä öistä ja istumisvaikeuksista olivat kuin tuhat ja yksi yön satua. Kuuntelin silmät kiiluen kun hän kertoi ajaneensa 80kmh alueella 95kmh (modattu rajoitin).
        Reima, kuten hän haluaa itseänsä kutsuttavan, on tätä nykyä täysipäivänen fysiikkaharrastaja ja rekkakuski. Edes lievä alkoholiongelma tai atooppinen ihottuma sukupuolen elimien ympärillä ei raasta saatanan vahvaa suhdettamme. Öisin, seksin harrastamisen jälkeen makaamme extaasissa ja luemme Cosmopolitanin seksinovelleja toisillemme ihopoimuista kasvattettujen ecokynttilöiden valossa.
        Eräs paha kriisi kohtasi suhdettamme kohtasi paha kriisi vuonna 89 jolloin MADONNA tuli Suomeen konserttiin soittamaan musiikkiaan ja Reima tahtoi mennä mutta minun korsettikokonaisuuteni ei kuulemma kelvannut hänelle seuraksi joten hän meni tanssijalegendan Andy MCcoyn kanssa sinne, arvaa VITUTTIKO. No, voin kertoa että tuskin ollenkaan.
        Talossamme on maalämpö.
        En taaskaan tajunnut lopettaa ajoissa.

        Hyi helvetti, miten kuvottavaa juttua olet osannut hyvin kirjoittaa. Erityisesti oksettaa se itä-eurooppalainen suklaa


    • katuva setä

      Hei, Rekkakuskin tyttöyst!

      Seurustelin itse 80-luvulla juurikin samankaltaisen "kuskitakinkääntäjän" kanssa, ja voin kertoa että alku oli vaikeaa mutta tätäkin kirjoittaessani

      rekkakuskirakkaani (ent. taksikusi) hieroo olkapäitäni ja kuiskailee lemmensäkeitä korvakäytäväni sisään.
      Suhteen puoliväli - 90-luku - oli vaikeaa aikaa. Rekkamieheni oli usein ajossa, milloin Saksassa, milloin Porvoossa. Tai joskus pitkällä Itä-Euroopassa

      Puolassa, mistä hän toi usein tuliaisena paikallista suklaata ja nahkiintunutta kuivalihaa ("цнатлівая мякіна"). Hänen tarinansa pitkistä asfalttiteistä, yöttömistä öistä ja istumisvaikeuksista olivat kuin tuhat ja yksi yön satua. Kuuntelin silmät kiiluen kun hän kertoi ajaneensa 80kmh alueella 95kmh (modattu rajoitin).
      Rekkakuski, kuten hän haluaa itseänsä kutsuttavan, on tätä nykyä täysipäivänen fysiikkaharrastaja ja rekkakuski. Edes lievä alkoholiongelma tai atooppinen

      ihottuma sukupuolen elimien ympärillä ei raasta saatanan vahvaa suhdettamme. Öisin, seksin harrastamisen jälkeen makaamme extaasissa ja luemme

      Cosmopolitanin seksinovelleja toisillemme ihopoimuista kasvattettujen ecokynttilöiden valossa.
      Eräs paha kriisi kohtasi suhdettamme kohtasi paha kriisi vuonna 89 jolloin MADONNA tuli Suomeen konserttiin soittamaan musiikkiaan ja Reima tahtoi mennä

      mutta minun korsettikokonaisuuteni ei kuulemma kelvannut hänelle seuraksi joten hän meni tanssijalegendan Andy MCcoyn kanssa sinne, arvaa VITUTTIKO. No,

      voin kertoa että tuskin ollenkaan. Koska suhteeme kesti tämän uskoisin että se kestää mailman lopun tai sen, että jompikumpi meistä hankkii jonkin

      mauttoman tatuoinnin.

      En taaskaan tajunnut lopettaa ajoissa.

    • nainen 81

      enkä myöskään pistää pökköä pesään, mutta itselläni oli suhde n. 4 v sitten varattuun rekkakuskiin.
      Itselleni se oli vain seksiä, ja yhden kesän olin hänen kanssaan mukana ajossa. Syksyn tullen en saanut siitä enään mitään irti ja katkaisin suhteen. Mutta en usko että kaikki miehet ovat samanlaisia..

    • ei enää rekkamiestä

      ...kyllä ainakin se rekkamies johon törmäsin/ihastuin oli viimeisenpäälle sitoutumiskammoinen häntäheikki. Netti täynnä ilmoja ja porno vain aina mielessä. Pettäjiä on kyllä kaikissa ammateissa mutta kyllä nää rekkamiehet taitaa olla oma lukunsa. Se tyhmä kun ei osannut edes sanoa, että sillä on uusi nainen kierrossa. Eikä rassukka osannut edes keskustella suhteen päättämisestä, vaan mun piti tajuta se rivien välistä..... lukemalla niitä sen netti-ilmoja ! Ho-hoijaa ääliö oli se mies ainakin !

    • Tähän

      sopii vanha vitsi:"millä perustella rahtari valitsee vaimonsa? no sillä perusteella kuka peruuttaa parhaiten aisaan" Ihminen se on rahtarikin ja panee taatusti jos joku vaan antaa pimpsaa.

    • Rekkamiehen vaimo

      Hah Hah! Meitä on niin moneen junaan. LUOTTAMUS PUOLIN SUN TOISIN ON KAIKEN A JA O!!!! On niitä naisiakin jotka pettävät heti kun perävalot lakkaavat loistamasta.

    • Sääliksi käy teitä

      Ootta te ihmiset todella raukkoja! Täällä solvataan rekkakuskeja ja haukutaan pettäjiksi, ei taida olla sen ammatinharjoittajat oikein edes naisten suosiossa kun kerran täällä hakutaankin nui kovasti. Miksi siis pelätä? Teidän joilla on hyvä palkkainen ukko reissuhommissa kannattaa olla enemmän huolissaan kys. asiasta ,että pettääkö ukko sihteerin kanssa tai työreissulla käy huorissa.. :) Muistaaka kuitenkin kuka ne teidä paskat kuskaa nurkista pois tai kuskaa ruoat kauppoihin! Ja tyhmyydestä sen verran, että tunnen kuskeja jotka ovat käyneet lukion, yliopiston tai amk.n.. Ja miettikää myös mitä se ammattilainen teistä ajattelee tien päällä, sillä siellä on nyt jos jonkun moista törppöä joilla ei ole mitää käsitystä liikenne säännöistä tai eivät välitä!

      • Anonyymi

        Aika vxxxmoisia ovat nämä ammattilaiset tien päällä. Ylimielisiä omasta paremmuudestaan ratin takana, toisten opettajia. Ei ne siellä mitään suvaitsevaisuutta opi. Taito kyllä on hallussa, mutta asenne mitä surkein.


    • Martti Torniosta

      Minun tuttavapiirissäni on parikymmentä ystävää jotka kaikki rekkakuskeja joista yli puolet on onnellisesti naimisissa eikä kukaan niistä petä vaimoaan. Loput jotka ei ole naimisissa eivät myöskään ole koskaan käyneet maksullisissa naisissa.
      Itse ajan rekkaa ja ei sinne rekkaan kerkiä nykyaikatuluilla mitään vosua ottaa köyrittäväksi. eipä sen puoleen tulisi edes mieleenkään koska olen onnellisesti naimisissa ja vaimoni on myöskin korkeasti koulutettu ja vaikka jäisin työttömäksi niin hänen palkkansa riittäisi maksamaam asunto/auto/auto lainat helposti ja rahaa jäisi ylikin.

      Täällä rekkakuskeja haukkuvat taitavat vain olla joko katkeria siitä etteivät koskaan päässeet kuljetuspuolelle opiskelemaan eivätkä saaneert rekkakorttia, tai sitten osa on katkeria siitä että huoltoasemalla ei rekkakuski suostunutkaan ku olette menneet vonkaamaan rekkamieheltä kyytiä luonto-visaa vastaan.

      Ja minulla ei ainakaan ole pornolehtiä autossani mutta eikö nekin lehdet kertoisi vain siitä että ihmisiä ne on rekkakuskitkin. Mieluummin sitä varattuna varmaan paineensa purkaisi paperiin kuin vieraaseen vosuun joka on nähnyt parhaat päivänsä 50-luvulla. Kun en juuri koskaan ole huoltiksilla nähnyt oikeasti kauniita naisia pyytämässä kyytiä tai tarjoamassa jotain muuta viihdykettä. Taitavat täälläkin vinkujat olla jo elämänsä ehtoopuolella ja siksi niin saatanan katkeria.

      • Anonyymi

        No olettepa rikkaita, varsinkin se korkeasti koulutettu vaimoke, kun yhden palkallakin kaikki lainat hoituu tosta vaan.

        Ei niitä naisia huoltiksilla rekan kyytiin pyri, eikös se ollut 70-lukua se?


    • pitkän omaava

      no ainakin seksi paranee

    • Pettäjän tie

      Voi jestas... mistä nämä rekkakuskien sielunelämän tuntijat oikein ovat ryömineet esiin? Ei pettämistä tai uskollisuutta voi sitoa AMMATTIIN, yhtä paljon vaikkapa juristi tai toimitusjohtaja voi pettää ja ehdotella ties mitä työreissuillaan, tai tosiaan se kotiin jäävä rekkamiehen vaimo käydä vieraissa kun oma mies on viikot pois ja välillä viikonloputkin. Kiesus...

    • sepe

      rekkamiesten perään ne insinöörien vaimotki kuolaa.

    • Majuri Rigor

      MÄÄ SEURUSTELIN KERRAN REKKAMIEHEN KANS!!! SEN NIMI OLI VILLE MUT SEN ÄITI EI TYKÄNNY MUSTA NIIN SE JÄTTI MUT!!!!

    • nih, silälailla

      Luin just keskustelua missä yks maksullinen nainen kertoi työstään. Kertoi kaikkien asiakkaidensa olevan pukumiehiä...

    • Scania mies

      Voi vittu teidän kanssa ei rekka-miehillä oli aikaa tommoiseen paskaan ite oon rekka-kuski ja ajan 9tuntii päivässä suomen ja ruotsin välillä 1 viikko kotona ja 2viikkoa poissa ei mitään juomista tai huoria ei ole aikaa semmoiseen olkaa iloisia että saatte tuoreen leivän ja maidan ja kaikki elintarvikkeet kauppaan vaimokin on kotona ja ei mitään pettämistä :)

      • ketale

        voi,voi,ei siitä ole kysymys,me oome tien päälä viikottai,mee ny se kertoo naapureille ko mä tuun keikalta jononkin aikaa ja ajan autoni pihaan,ei saatana rupee hetken kuluttua puhelin soimaan,mä häiritsen naapureiden uni rauhaa,,,
        ia mähän en jätä autoani mihinkään muuaalle ko omaan pihaan,katos me ollaan fiksuja,mut noi muut,täysii idiootteja,ei ne tajuu,jos siwas ei oo tuoreita aplessiineja,ei se ole meidän syy,ihan turhaa aukoo päätä,,jos lännes on laiva myöhäss,en mä sille mitään voi,mä ajan vaan,,,,,,


    • LadyBug

      Hmh, yhden asian olen itse ainakin oppinut. Älä rakastu rekkakuskiin!

      • taisun

        jos mun suku on ajanut,repinyt rekkaa ympäri suomee,ulkomaita,siis miksen mäkiin lähtisi?????ei mua sido viell toistaiseksi mikään,paitsi rakkaus,ja sitä täältä ei löydy,siispä tien päälle


      • nappisilmä

        olen itse rekkasuvust ja eiköhän se mene suvust ett rekkakuski on mieski ja hellä sellainen kyll se tavallisen tallaajan voittaa rutistus syliin ja moiskaus suull..))))


    • ködesis58

      täytyy sanoo,et suhde on kuollut,miks sä päästät sen sinne,kuule nyt kulta pieni,
      homma ei toimi,mä tiedän sen ite,me luvattiin ummet ja lameet,et ootamme toisiamme,mä teen vain par keikkaa,mut ko ne venahti,muksut on aikuisii,ei ne tunne mua,mä olin vain rekkapekka,

    • Prinssinakki

      Panet vaan pummeja joka päivä. Viherlaakso on hyvä paikka metsästää, niitä kun siellä on joka puolella. Tai Jupperi. Pääasia on että petät vaan sitä kaiket päivät Harskan kanssa.

    • sammahäär

      Mie oon rakkaleski mikä lie luotan mieheeni ja pyöritän huussollia kotosalla ja koitan olla häälle hyvä kun kotia kerkiää lämmitän saunan pesen selään annan tarpeeksi kotona pi^^^) ja hyvää kotiruokaa silittelyineen saa maata sohvalla kaukosäätimen kanssa ihan rauhassa kunhan muistaa mua yöllä peiton alla;) Jaksan kun tiiän että ammatti on työtä ja kyllä se sieltä kotia tulee mulla on harrastuksia oma työ ja ystäviä ja koti .Älä epäile rupea mustasukkaiseksi kitisijäksi luota ole reilu ja kiltti .

    • Sun Vanhemmat

      MÄ OON REKAKUSKI

      POTKI MUA MUNILLE

      lautage40

    • Kyydissä ollut

      Siis oikeasti tuskin löytyy sellaista rekkamiestä joka ei ole pettänyt vaimoaan /tyttöä!!!! Sillä ne ukot oikeasti menevät ajamaan rahtia, että pääsevät nussimaan tienpäälle, joka helvetin levike on täynnä käytettyjä kortsuja ja joka ei kortsua ole käytä on tuonut tuliaisena jonkun sukupuolitaudin!!! Tämä on taivaan tosi, ihan turha kuvitella jonkun pikkurouvan että ukko kulta on niin uskollinen, se on vale.

    • PornoPertti

      Se mitä tiellä tapahtuu, se tielle jää.

    • Anonyymi

      Rekkakuskit on vajakkeja suurin osa. Ei tarvii koulutusta riittää loiva otsa.

    • Anonyymi

      onko hyvä palkka

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1829
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1565
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 60
      1396
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe