Kävinpä eilen palaveeraamassa kosteusvauriotyopaikallani n. tunnin ajan.
En ole käynyt aiellä n. vuoteen.
Nenä alkoi hieman vuotaa siellä, mutta ei se vielä mitään, iltaa kohti alkoi otsaa ja poskionteloita jomottaa.
Yö oli hanala, nukkumisesta ei tahtonut tulla mitään. Yöllä otin särkyläkettä, joka ei kyllä edes auta.
Muutaman tunnin torkuin.
Ajattelin jo etukäteen, että minun ei kannattaisi mennä sinne työpaikalle, mutta sitten taas kuvittelin, että jospa sitä vähän aikaa kestäisi. Enkä viitsinyt ehdottaa työnantajalle toista paikkaa palaveerata, olin taas liian kiltti.
Ja itsehän siitä saa maksaa, menee taas monta päivää.. Pitäisi lähteä edes ulos raittiiseen ilmaan räntäsateeseen, että hieman helpottaisi.
On tämä kyllä tosi masentavaa. Mikä ihme reaktio se on, mikä aiheuttaa tällaisen päänsäryn.
Onko se poskionteloturvotus vai mikä lie, vai myrkytystila. Ei auta kortisonisuihkeet.
Täytyy kokeilla iHerbistä juuri saamaani Sinus Busteria, josko se yhtään helpottaisi.
Työpaikalla käynti
11
301
Vastaukset
Koeta kestää.
Omista kuulumisistani en taida viitsiä täällä enää kirjoittaa, mutta hyvinhän pärjäätte ilmankin.- vertti-eetu
pärjätä millään ilman Sinua Sanasinko. Kunnon musaakin odottelen.
Kävin tuossa pihalla, "mutta en ollut ihan pihalla vielä" talvirenkaat tuli vaihdettua omin voimin. Vuosi vuodelta siinä vaan näköjään menee se oma aikansa ja nyt huomattavasti enemmän kuin vuosi sitten. Keväällä oli apujoukkoja tuossa hommassa vaikka en vielä ollut koomassa.
Tuli nyt varmistettua sekin tosiasia mistä vähän varoittelitkin. Ei näistä oireista niin vaan pois päästäkään.
Pihalla ollessa oli kaikki hyvin, ei mtään päänsärkyä, pahoinvointia kipuja eikä silmien kirvelyä.
Joten ei ainakaan ole kyse ns. mistään yleisestä viasta kuten ns. kosteusvauriomikrobiallergiasta koska en saanut oireita ULKONA. Vettä ja räntää sateli ja oli sitä "MUSTAA MULTAA". Kuolleita lehtiä ja mitä nyt syksyyn kuuluukin. vertti-eetu kirjoitti:
pärjätä millään ilman Sinua Sanasinko. Kunnon musaakin odottelen.
Kävin tuossa pihalla, "mutta en ollut ihan pihalla vielä" talvirenkaat tuli vaihdettua omin voimin. Vuosi vuodelta siinä vaan näköjään menee se oma aikansa ja nyt huomattavasti enemmän kuin vuosi sitten. Keväällä oli apujoukkoja tuossa hommassa vaikka en vielä ollut koomassa.
Tuli nyt varmistettua sekin tosiasia mistä vähän varoittelitkin. Ei näistä oireista niin vaan pois päästäkään.
Pihalla ollessa oli kaikki hyvin, ei mtään päänsärkyä, pahoinvointia kipuja eikä silmien kirvelyä.
Joten ei ainakaan ole kyse ns. mistään yleisestä viasta kuten ns. kosteusvauriomikrobiallergiasta koska en saanut oireita ULKONA. Vettä ja räntää sateli ja oli sitä "MUSTAA MULTAA". Kuolleita lehtiä ja mitä nyt syksyyn kuuluukin."No ei kyllä pärjätä millään ilman Sinua Sanasinko. Kunnon musaakin odottelen."
- Kiitos Vertti-Eetu tuesta. Joku on kuittaillut miinustelijan iskujakin väsyttyäni itse siihen :)
Emmehän me mitään täydellistä porukkaa ole, vaan hyvin erimielistä sakkia. Se erimielisyys tulee esiin jo oman jälkikasvun kanssa keskusteltaessa, joka ajattelee asioista omalla laillaan. Ei kukaan ole toisensa kopio.
*
"Tuli nyt varmistettua sekin tosiasia mistä vähän varoittelitkin. Ei näistä oireista niin vaan pois päästäkään."
- Niin, on se vaan kumma. Näissä jutuissa on jotain pintaa syvemmällä, jota nykytieto ei tavoita. Joku tekijä on, joka sairastuttaa ja pitää pinteessään.
- käy minullekin
aina siis palaverin jälkeen pahasti sairaana. Lohdutukseksi voin kertoa, ettei se auta vaikka palaveri olisi järjestetty muihin tiloihin, sillä vaikka ne sattuisivatkin olemaan altisteettomat, niin palaveriin osallistujat sieltä omalta työpaikaltasi tuovat kuitenkin ne altisteet siihen tilaan.
- reumainen
Sama täällä. :(
"Täytyy kokeilla iHerbistä juuri saamaani Sinus Busteria, josko se yhtään helpottaisi."
- Eikö olekin aika tujua tavaraa?
Harmittaa, että meikän pitää odottaa vaan, kun Alkalolia ei ole edelleenkään varastossa ja tilaukseni jumittaa sen takia. Kyseltyäni asiaa ilmoittivat, että puuttuvat tuotteet tulevat yleensä viikossa. Useampi viikko tässä on kuitenkin jo mennyt.- Oliivi.
ei hassumpaa kuitenkaan. Olen muutaman kerran laittanut.
Kyllä sillä nenä aukeaa jos on tukossa.
Olo rupeaa pikku hiljaa paranemaan, kun olen kotona, pois sieltä kosteusvauriotalosta. Oliivi. kirjoitti:
ei hassumpaa kuitenkaan. Olen muutaman kerran laittanut.
Kyllä sillä nenä aukeaa jos on tukossa.
Olo rupeaa pikku hiljaa paranemaan, kun olen kotona, pois sieltä kosteusvauriotalosta."Oli kyllä tujua
ei hassumpaa kuitenkaan."
Meikä se on vaan Nasonexin kanssa nassutellut.
Kauhea vääntö aiemmin siitä, että kortisonia pitäisi käyttää.
No nyt olen jo toista viikkoa käyttänyt. Kaikkea pitää yrittää ;)
Vain päällä seisominen vielä puuttuu, mutta voisin nyrjäyttää niskani niin, etten tohtine.- Oliivi.
sanasinko kirjoitti:
"Oli kyllä tujua
ei hassumpaa kuitenkaan."
Meikä se on vaan Nasonexin kanssa nassutellut.
Kauhea vääntö aiemmin siitä, että kortisonia pitäisi käyttää.
No nyt olen jo toista viikkoa käyttänyt. Kaikkea pitää yrittää ;)
Vain päällä seisominen vielä puuttuu, mutta voisin nyrjäyttää niskani niin, etten tohtine.Sama vääntö on ollut minullakin kortisonisuihkeista.
Lääkäri kovasti suositellut, että täytyisi yrittää käyttää, että josko sen kanssa vaikka voisi kosteusvauriorakennuksessa olla. Kokeiltu on, eikä voi olla.
Ehkä silloin alussa, kun oireilu alkoi työpaikalla, niin kortisonisuihkeesta tuntui olevan vähän apua,
mutta ajan myötä altistuksen jatkuessa ei enää auttanut.
Alkoi tuntua, että limakalvot turpoavat enemmän.
Nyt taas olen laittanut sitäkin pitkästä aikaa, kokeilen miltä tuntuu. Oliivi. kirjoitti:
Sama vääntö on ollut minullakin kortisonisuihkeista.
Lääkäri kovasti suositellut, että täytyisi yrittää käyttää, että josko sen kanssa vaikka voisi kosteusvauriorakennuksessa olla. Kokeiltu on, eikä voi olla.
Ehkä silloin alussa, kun oireilu alkoi työpaikalla, niin kortisonisuihkeesta tuntui olevan vähän apua,
mutta ajan myötä altistuksen jatkuessa ei enää auttanut.
Alkoi tuntua, että limakalvot turpoavat enemmän.
Nyt taas olen laittanut sitäkin pitkästä aikaa, kokeilen miltä tuntuu."Nyt taas olen laittanut sitäkin pitkästä aikaa, kokeilen miltä tuntuu."
- No nythän me olemme kilttejä potilaita molemmat eikä palstalla vierailevilla lääkäreillä ole syytä kiukutella meille. Hampaat irtoilevat suusta, punktioita on tehty ja antibioottikuureja syöty eikä luontaishoitoja ylistetty.
Juurihoitokin ensi viikolla jatkuu. Mukavaa päästä taas hammaslääkäriin, siellä koko keho rentoutuu ;)sanasinko kirjoitti:
"Nyt taas olen laittanut sitäkin pitkästä aikaa, kokeilen miltä tuntuu."
- No nythän me olemme kilttejä potilaita molemmat eikä palstalla vierailevilla lääkäreillä ole syytä kiukutella meille. Hampaat irtoilevat suusta, punktioita on tehty ja antibioottikuureja syöty eikä luontaishoitoja ylistetty.
Juurihoitokin ensi viikolla jatkuu. Mukavaa päästä taas hammaslääkäriin, siellä koko keho rentoutuu ;)Ai niin, en ookaan niin kiltti. Salaisesta aseestani en ole luopunut päiväksikään. Sisäisesti joka päivä menee, vaikken nenähuuhteluja ole nyt ottanutkaan. Ilman sitä en pärjäisi, helpottaa päänsärkyä ja muuta. Halvin ja tehokkain luontaishoitoaine - ja joku muukin on huomannut jo ennen minua saman: http://www.youtube.com/watch?v=jgBql4N9xGs&feature=related
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743710Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472906Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1732898Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572391Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3612162- 1601860
- 781545
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231378- 281360
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391342