Tyttöystävän ulkonäkö häiritsee

kullinluikaus

Ennenkuin kukaan ehtii tulla sanomaan että tässä taas joku pikkupoika avautuu, kerron että olen 25v, osaan siis ajatella hieman paremmin kuin 15v ensimmäistä kertaa seurusteleva.
Olen nyt seurustellu pari kuukautta tytön kanssa, mutta hän on suoraan sanottuna sen verran ruma että en oikein kehtaa näyttää häntä kavereilleni. En ole vielä siis esitellyt häntä kellekkään. Itseäni hänen pärstäkertoimensa ei sinänsä haittaa, tässäkin tapauksessa sisäinen kauneus on niin täydellistä että minulle se korvaa ulkoiset "virheet".

Mutta tosiaan kavereideni mielipiteet pelottaa. Meidän porukassa on aina ollut sitä että toisten tyttöystäviä on haukuttu selän takana rumaksi ja ihmetelty porukassa että eikö se jätkä parempaa saa (en minä tietenkään ole näin puhunut :D ) ja nyt oma tyttöni vie kyllä rumuus ennätyksen nimiinsä.
Ei tietenkään saisi miettiä mitä muut ajattelee mutta...

Olen ajoittain jopa harkinnut eroa tästä syystä, löytyyhän niitäkin ihmisiä jostain ketkä mielyttää sekä sisäisesti että ulkoisesti..

Mitä itse tekisitte tässä tilanteessa? Antaisitteko mennä vaan ja olla välittämättä muiden puheista? Entä miltä teidän mielestä kuulostaa eron ottaminen tällaisen syyn takia? Ja miten se eroaminen kannattaisi sitten hoitaa, enhän voi mennä sanomaan että hän on liian ruma, hyvästi.

53

6590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiina--76

      Luulen, että ulkopuoliset arvioivat aika yleisesti tuttujensa uusia kumppaneita, sekä ulkonäöllisesti että muuten. Ei ole edes mitenkään iästä kiinni. Muistan, kun aikoinaan erosin komeasta miehestä, ja minulle ihmeteltiin, kuinka olen voinut erota niin komeasta.

      Mitäs jos toisit tyttöystäväsi näytille kaveripiiriin; kerran se kirpaisee ja sitten se on tehty. Sen jälkeen kaverisi todennäköisesti puhuvat teistä "pahaa", mutta en usko sen jatkuvan ikuisuuksiin. Jos tyttöystäväsi on todella kiva ihminen ja tulee hyvin toimeen muiden ihmisten kanssa, niin hänen ulkonäkönsä vähitellen "unohtuu".

      Teet minkä ratkaisun tahansa, älä anna kaverettesi vaikuttaa tähän asiaan. Jos katsot, että suhteenne on niin arvokas, että kannattaa jatkaa, esittele tyttösi muille. Jos taas et kestä tällaista spekulointia muiden taholta, niin älä ainakaan jätä tyttöäsi sanomalla hänelle, että hän on liian ruma. Keksi jotakin muuta.

      • Vähäks karsee

        Juu. Ei kannata jättää sanomalla, että tyttö on liian ruma. Ehdotankin, että toteat hänelle seuraavaa;

        "Mun kavereilla on tapana arvostella ihmisten ulkonäköä ja ihmetellä, miten joku voi olla ruman kanssa. Että eikö se saa parempaa? Itse en tietenkään moiseen osallistu. Homman nimi nyt vaan on se, että vaikka minulle riittää se, että sydämesi on kultaa, kavereilleni en kehtaa sinua esitellä, kun he ovat niin ulkonäkökeskeisiä. Sinä kun rikkoisit rumuusennätyksen. Ei tä johdu susta. Ei tosin mustakaan. Kavereista tä johtuu. Moro."

        Eipähän jää tyttö ainakaan itkemään perääsi, vaikka voikin jonkin aikaa moinen jätkä ottaa päähän. Kiittää luultavasti onneaan, ettei tullut kavereillesi esitellyksi ja löytää itselleen sopivampaa seuraa. Sinäkin voit sitten keskittyä sen esittelykelposemman naaraan metsästykseen.


      • Everstiluutnantti

        Edellinen on oikeassa. Jos annat kavereidesi kuvitellun mielipiteen vaikuttaa, olet looseri. Luultavasti he arvostavat sinua, jos uskallat seurustella 'ruman' tytön kanssa. Älä ikinä hylkää sisäistä kauneutta ulkoisen kauneuden vuoksi. Sisäinen kauneus jalostuu, ulkoinen kypsyy ja kaunistuu vuosien saatossa, mikäli on sisäistä kauneutta ja rakkautta. Jos sinulla aarre on, pidä siitä kiinni. Taidat kuitenkin olla liian tyhmä, epäitsenäinen, kenties synnynnäinen looseri. Ajattele itsenäisesti -ja tunne itsenäisesti rakkautesi.


    • mikä toimii milläkin

      Niin, no, emmä oikein menis tuosta sun ekasta lauseesta ihan takuuseen. Siis kyllähän sä saatat 25-vuotias olla, mutta kyllähän tuo pikkupojan puheelta kuulostaa: kenelle sä kumppanin valitset ja kenen mieliksi? Sä ilmeisesti ainakin kavereillesi, jotka siis ilmeisesti elää sun elämää, panee sun panot, rakentaa sun mielipiteet ja koska te olette aina olleet pinnallisia hölmöjä, samaa rataa täytyy jatkaa. No, mikäs siinä, kun se kerran noin vaikeeta on, niin ehkä kannattaa tosiaan olla rehellinen ja jättää mimmi rehellisesti, mutta ole nyt sen verran mies, ettei hän jää suremaan, että olet rehellinen: sano, että pelkäät kavereittesi mielipiteitä tyttöystävästäsi (eli elämäsi valinnoista) ja siksipä sinun on varmistettava, että kaikki menee niin ettei kavereilta tule sanomista. Asioissa pitää kuitenkin olla prioritetit ja hei, kun sulla ne on noi, niin ole sitten ainakin rehellinen. Sitten sä olet oikea tosi nynny ja luuseri, jos vielä yrität kaunistella totuutta jotenkin muuten, koska sussahan se vika on ja sähän olet tuollainen.
      Et todellakaan voi mennä sanomaan että hän on ruma, koska näytti hän miltä tahansa, sinä olet se ruma. Hän ei sitäpaitsi kaikkien mielestä ehkä ole ruma, joten älä yleistä. Pysy totuudessa, se vapauttaa. Kerro hänelle, millainen todella olet ja uskoakseni sinun ei tarvitse asiaa enää miettiä: mikäli sillä mimmillä on itsetunto, hän ei jätä sinua asiaa miettimään.

      Teillä tuntuu olevan syvällinen ja älykäs kaveripiiri, joille oikeat asiat on oikeita ja aitous tärkeintä, tunnutte arvostavan toisianne ja valintojanne ja oikeita asioita. Ja nyt se potkii perseelle. Voi snif. Kun surettaa ihan... Ei kun ei.
      "löytyyhän niitäkin ihmisiä jostain ketkä mielyttää sekä sisäisesti että ulkoisesti.."
      Löytyykö todella? Löytyykö sinulle? Voi olla, että löytyy, voi olla että tulet tyytymään pelkkään ulkoiseen, koska on pakko, voi olla että ei vaan löydy. Ja mielyttää ketä? Kavereitasi? No, kuten sanottu, jos heille elät, niin kai se täytyy olla niin. Varmaa on se, tuli tuosta jutusta ero tai mitä vaan, että sinä et ole rehellinen itsellesi, et tunne itseäsi, et osaa elää itsenäisesti etkä tule tekemään oikeita valintoja. Tuossa seurassa et varmaan tule aikuiseksi kasvamaankaan, tai ehkä aliarvioit vaan kavereitasi.

      Miltä siis tuo kuulostaa? No, surkeasta kaveripiiristä ja pinnallisesta paskasta riippuvaisen lapsellisen pojan puheilta, joka on niin epävarma, ettei osaa tehdä omia valintojaan.
      Kasvamista sinulla olisi aika tavalla tehtävänä, ja ehkä sinun ei pitäisi seurustella ollenkaan, et tunnu kypsältä siihen. Parisuhteessa ja rakkaudessa kuitenkin pitäisi pystyä kohtaamaan itsensä ja toinen, uskaltaa olla aito ihminen, tuntea omat tunteensa ja antaa toisen tuntea. Sinun pitäisi oikeasti myös itsenäistyä.
      En usko, että olet luuseri, uskon että olet vain lapsi. Pitäisi kiertää muutakin kuin tahkoa, kokea elämässä muutakin kun samat ympyrät ja ajatella lopultakin itse omat ajatuksensa. Ihminen ei tule onnelliseksi muita mielistelemällä, vaikka niin kovin moni niin elää, et siis todellakaan ole ainoa. "Mitä muut ajattelee?" on hyvin yleinen ajatus. Ja siihen myös kasvatetaan ja siihen painostetaan. Siiitä pitää kasvaa yli. Sinulla on pitkä tie kuljettavanasi.

      • tiina--76

        yhden naisen, joka on mennyt suhteeseen kriteerinään miehen ulkonäkö ja sopivuus saada hyvännäköisiä lapsia - eli ts. "siittäjää" on etsitty. Ja mietitty siltä kannalta, että mies on esittelykelpoinen kavereille. Tälläinen valinta on osoittautunut myöhemmin huonoksi, sillä tämä pariskunta ei ole onnistunut yhdessä.

        Eli kyllä olen samaa mieltä. Kypsymättömyyttä osoittaa tällaisessa ainakin se, että ei ota vastuuta valinnoistaan, eli on tyytymätön suhteeseensa, mutta ei ymmärrä, että on itse valinnut kumppaninsa tiettyjen kriteerien perusteella.


      • Jospa vaihtaisitkin
        tiina--76 kirjoitti:

        yhden naisen, joka on mennyt suhteeseen kriteerinään miehen ulkonäkö ja sopivuus saada hyvännäköisiä lapsia - eli ts. "siittäjää" on etsitty. Ja mietitty siltä kannalta, että mies on esittelykelpoinen kavereille. Tälläinen valinta on osoittautunut myöhemmin huonoksi, sillä tämä pariskunta ei ole onnistunut yhdessä.

        Eli kyllä olen samaa mieltä. Kypsymättömyyttä osoittaa tällaisessa ainakin se, että ei ota vastuuta valinnoistaan, eli on tyytymätön suhteeseensa, mutta ei ymmärrä, että on itse valinnut kumppaninsa tiettyjen kriteerien perusteella.

        kaveripiiriä? Voisi miehistyminen päästä alkuun. :)


      • Kokemus opettaa
        Jospa vaihtaisitkin kirjoitti:

        kaveripiiriä? Voisi miehistyminen päästä alkuun. :)

        Kavereitten suhtautuminen riippuu täysin siitä miten itse suhtaudut asiaan. Jos esittelet tytön reilusti ylpeänä onnellisesta suhteestanne, myös kaverit uskovat että sinulla on ylpeilyn aihetta. Voivatpa ajatella että tytössä ja suhteessanne on jotain todella hyvää ja kadehdittavaa, kun olet hänen kanssaan ulkonäöstä huolimatta. Mitä pikemmin esittelet hänet heille, sitä nopeammin pääset näyttämään heille että tyttösi on rakkautesi arvoinen. Kun aikuistut, tulet huomaamaan että vain omilla mielipiteilläsi on sinulle merkitystä.


    • avautui :)

      Kuule, jos sinä olisit mies niin sinä et välittäisi siitä mitä kaverisi ajattelevat asiasta.

    • Mies41v--

      Kyllä sä sitten vasta olet aikuinen mies, kun et huolehdi niin paljon muiden mielipiteistä, vaan tiedät mitä itse haluat ja elät sen mukaan.

      • ruma mies

        Olisipa mielenkiintoista nähdä kuva sekä aloittajasta että tästä tytöstä. Mutta vakavasti, nyt olisi syytä NOPEASTI miettiä yksi asia kuntoon: seurusteletko nyt hänen kanssaan lainkaan oikeista syistä? Välitätkö koko ihmisestä? Kuuntele nyt itseäsi, millaista kieltä hänestä käytät:

        "hän on suoraan sanottuna sen verran ruma"
        "oma tyttöni vie kyllä rumuus ennätyksen nimiinsä"

        Ei noin puhuta ihmisestä josta välittää, ei edes nimettömänä nettifoorumilla!!

        Kehotan siis katsomaan peiliin, ja tekemään päätökset sen mukaan.. itsetutkistelun paikka


    • trolli.

      heti ja säästä tyttösi isommilta sydänsuruilta.

      • puuhhuuh

        Tuo kaveriporukan mielipide tuntuu olevan tärekeämpi--olet sangen lapsellinen!


    • miekkonen-79...

      Ei kai tuollaisesa tilanteessa voi tehdä mitään muuta kuin arvion siitä, onko mahdollisuuksia parempaan.

      Jos on, eroa, jos ei ole, niin sitten jatketaan.

      "Meidän porukassa on aina ollut sitä että toisten tyttöystäviä on haukuttu selän takana rumaksi ja ihmetelty porukassa että eikö se jätkä parempaa saa "

      Kylläpä teidän porukassa on olleet huonot käytöstavat. Meidän sakissa toisten tyttöystävien ulkonäköä tai luonnettakaan ei ole koskaan arvosteltu. itseasiassa kavereiden naisvalintojen kaikinpuolinen arvosteleva kommentointi, olipa kommentit sitten positiivisia tai negatiivisia, on ollut itseasiassa täysin kielletty aihe! Ainoastaan puolituttujen tyttökavereita on voinut sanallisesti tölviä.

      • Ei arvostella

        Meidän porukassa ei olla koskaan arvosteltu toisten tyttöystäviä, vaan katsottu että kumppanin valinta on kaverin oma asia joka ei muille kuulu. Itse en edes mieti kavereitten tyttöystäviä arvostelevassa mielessä, kullakin on omat syynsä valintoihinsa ja sillä siisti. Naiset tulevat mukaan porukoihin luonnollisesti, hyväksytään kun kerran kaveri on hänet itselleen valinnut, ja jos nainen vaihtuu, ei siihenkään syitä ruveta miettimään, vaan luotetaan että kaveri tietää mitä tekee.


      • Jokujostain82

        Mä olen ihan samoilla linjoilla tuossa asiassa :)


    • rosetti

      "kauneus on katsojan silmissä." Jos välität tytöstä, ei hän mielestäsi ole ruma vaan kaunein ihminen maan päällä!

    • -

      eläksä elämääs siten, että ajattelet mitä muut ajattelee sun elämästä? eli kenen elämää sä elät? kato peiliin ja kasva aikuseksi, jos todella muiden mielipiteillä on muka väliä.

    • jälleen kerran

      Se mikä häiritsee nyt, häiritsee myös tulevaisuudessa. Ei kannata jatkaa.

      Kerropa tytölle suoraan ajatuksesi, niin näet jääkö hän sinua katselemaan.

    • Naimisis79

      Ei sinun tyttöäsi kiertoon pidä panna vaan kaverisi!

      25-vuotiaan luulisi ymmärtävän, että jokaisella miehellä on eri maku. Jos kuulisin kavereideni haukkuvan toisen kaverin tyttöystävää rumaksi, vaihtaisin kaverit oitis ja haukkuisin heidät avoimesti pystyyn ja rumiksi myös.

      Minun parhaalla kaverillani on aivan eri maku kuin minulla. Minä pidän pyöreistä ja kaveri anorektisista kyömynenistä. Mitä sitten? Yli 25-vuotiaina ymmärrämme tämän ja kunnioitamme toistemme mieltymyksiä.

      Jos tyttöystävän on tarkoitus olla näyttelyesine, sitten hankitaan sellainen, joka ihan varmasti on muiden mielestä kaunis - omasta mieltymyksestä ei väliä.

      Jos tyttöystäväsi ei ole sinun mielestäsi kaunis, niin seurustelunne on onnistunut jos päätät sen asiallisesti ko syystä. Ette ole toisillenne sopivia ja piste, ja tätä voit käyttää syynä. Pelkkä sisäinen ei riitä pitemmän päälle. On olemassa miehiä, joiden mielestä tyttöystäväsi olisi varmasti todella kaunis.

      Mieti, miksi haluat seurustella. Mitä tyttöystävä merkitsee? Statusta vai kumppanuutta? Oletko mies, joka seisoo omilla jaloillaan viisveisaten kavereiden mielipiteistä, vai oletko joku teinijengiläinen?

    • MissSweetH

      Ehkä sun kannattaa jättää tyttö, jos epäilet tunteitasi pelkästään sen takia, että pelkäät kavereittesi mielipiteitä tyttöystäväsi ulkonäöstä. Eiköhän juoruilu ole sen verran yleistä, että varmasti sinusta ja tytöstäsi puhuttaisiin kaikenlaista. Olen oppinut sen itsekin, kun eron jälkeen ihmiset uskalsivat vihdoin sanoa mulle entisestäni oikeat mielipiteensä. Kukaan ulkopuolinen ei koskaan voi kuitenkaan tietää, minkälainen parisuhde todellisuudessa on. Tästä syystä pitäisikin olla itsetuntoa ja -varmuutta sen verran, että uskaltaa rohkeasti olla omaa mieltänsä parisuhteestaan.

      Jos sulla ei riitä vahvuutta ja uskallusta puolustaa ihmistä, jota väität rakastavasi, et selvästikään rakasta häntä tavalla, jota hän ansaitsee. Särjet sen tytön sydämen joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin, kun kulissit kaatuu ja todellinen luonteesi paljastuu. Vaikka et särkisikään hänen sydäntään, tuskin suhteenne selviää oikeista ongelmista, jos olet puoliksi lähdössä suhteesta jo tällaisen syyn takia.

      Erotessa kannattaa ennen kaikkea olla rehellinen, kuitenkin korostaen omaa viallisuuttasi ja osallisuuttasi erossa, eikä niinkään syytellä häntä.

    • Jätkä27

      Minun mielestä tuo tyttö antsaitsee paremman! Ja sinä et antsaitse naista ennen kuin kasvat aikuiseksi.

      • .........

        Suosittelen kaikkia miehiä heittämään rumat naiset helvettiin ja panostamaan laatuun.
        En minäkään kehtaisi ajaa jollain ladalla, kun voin yhtä hyvin ajaa bemarilla.


      • Mikähän sinutkin sai kaivamaan esiin kaksi vuotta vanhan ketjun ja kuvittelemaan että sen kirjoittaja edelleen kaipaa viisasta kommenttiasi?


    • Armady3

      Onko tää just tuon muijan jätkäkaveri, muijan joka meinas että sen jätkäkaveri on niin rumilus että hyh, ja sydänkään ei ole täyttä kultaa vaan kehtaa arvostella kaverin misujen ulkonäöt..
      Oletko itse täydellinen? Katso peiliin ja mieti miksi oot saanu ruman muijan:D

    • kklnklnklml

      Jos hän näyttää kaveriesi mielestä rumalta, ja he tietäisivät että saat paremmannäköisenkin, mutta silti haluat olla juuri hänen kanssaan -> arvelevat, että tyttö on a) mukava luonne b) veikkaavat, että hän on mahtava pano sängyssä.

    • eiKIsunMIELIPITEES

      Mä seurustelen rumemman naisen kaa koska en todellakaan jaksa sitä draamaa mitä nää 5/5 muijat päivästä päivään jauhaa

      Ja nää rumemat naiset oikeesti välittää musta ja arvostaa mua eikä mun tarvi olla mustasukkainen koko vitun ajan

      Me voidaan kattoo peliä yhdessä ja oikeesti puhua asioista mistä molemmat tykkää ei pelkästään muoti ja näytänkö mä lihavalta tässä?

      Se että voi käydä tytön kaa lenkillä tai pelata lätkää tai ihan mitä vaan eikä se oo avuton siinä

      Ja se että ne ei kohtele sua kun paskakasaa jonka odotetaan tekevän mitä vaan koska naisella on pillu osaa ite ajaa tehdä ruokaa ja on ystävällinen

      Plussana kun mä kävelen kadulla rumemman naisen kaa mua katsotaan sellasena miehenä joka ei arvostele naisia ulkonäön mukaan ja oon hauska ihminen jonka kaa voi viettää aikaa

      Jos taas naiset on rumemman mihen kaa niitä pidetään kullankaivajina (tasa arvo) kukoistaa siinäkin naisten omaa syytä tosin

      Kaverit järkytty tästä mun uudesta naisesta ja alko vittuileen siitä mulle
      Tän takii oon vähentäny niiden seuraa huomattavasti ja alkanu viihtyyn vähän rauhallisemmassa porukassa oikeesti se tunne kun sulta ei vaadita mitään voit olla oma itsesi eikä ole turhaa draamaa ja elämä on hauskaa

      Ps tiedän että en köyttäny pilkkuja sun muuta
      En vaan nää tätä sivuu niin tärkeenä että vaivautuisin

      • Totta. Näillä palstoilla moni mies valittaa, kun nainen on kana ja tuhlaa rahansa meikkeihin ja vaatteisiin ja vähintään flirttailee muille miehille.

        Jos aikanaan on iskenyt sen pakkelipimun baarista, ja joka hyppäsi sänkyyn jo ekana iltana, niin tuskin muuta voi odottaa.


    • Tahvo54

      Niin ja mikä nyt sitten on ruma ja mikä ei. Ollaan kaikki luojan kiitos eri muotista ja pidetään eri asioista. 25 v on kyllä sen verran nuori että on täysin kavereiden pyöritettävissä ja liian tyhmä luomaan omia mielipiteitä!

      • 25 vuotias on kyllä jo täysi aikuinen, monet suunnittelevat naimisiinmenoa ja lapsia jo tuossa iässä. Missään nimessä ton ikäisen ei enää pitäisi kuunnella "kavereiden" mielipiteitä puolisosta,mitä hittoa,niin teini touhua. Aloitus on sen verran vanha että toivottavasti aloittaja aikuistui edes vähän:)


      • SuponProfiloija

        Täysi aikuinen? Heh. Ei kyllä ole, lapsia tai ei.


      • 7470
        peppupupu kirjoitti:

        25 vuotias on kyllä jo täysi aikuinen, monet suunnittelevat naimisiinmenoa ja lapsia jo tuossa iässä. Missään nimessä ton ikäisen ei enää pitäisi kuunnella "kavereiden" mielipiteitä puolisosta,mitä hittoa,niin teini touhua. Aloitus on sen verran vanha että toivottavasti aloittaja aikuistui edes vähän:)

        24 / 19 ikäisinä aloitimme seurustelun jonka aikana huomaamattamme suunnittelimme yhteisen elömämme puitteet ja sisällön lapsien hankintaa myöten. Ainoa avoin kysymys oli lapsiluku. Minä olin 4:n kannalla mutta tuleva vaimoni ei selkeästi ilmaissut kantaansa.
        Tosipaikan tullen, 2:n lyhyin väliajoin tehdyn tenavan jälkeen, vaimoni sanoi niiden riittävän.

        Vaimoni kohdun kääntymän johdosta viivästyneen, ennsimmäisen lapsemme syntymän aikaan olimme jo 27 / 23 ikäisiä ja aikalaisiksemme olimme tavanomaista vanhemppia "ekalapsekkaita".
        20v alkaen olin elänyt täysin itsenäistä elämää ( ilman mitään helvetin tukia tms. ) enkä edes ajatellut sitä olisinko valmis perhe-elämään ja isyyteen!


      • 7470 kirjoitti:

        24 / 19 ikäisinä aloitimme seurustelun jonka aikana huomaamattamme suunnittelimme yhteisen elömämme puitteet ja sisällön lapsien hankintaa myöten. Ainoa avoin kysymys oli lapsiluku. Minä olin 4:n kannalla mutta tuleva vaimoni ei selkeästi ilmaissut kantaansa.
        Tosipaikan tullen, 2:n lyhyin väliajoin tehdyn tenavan jälkeen, vaimoni sanoi niiden riittävän.

        Vaimoni kohdun kääntymän johdosta viivästyneen, ennsimmäisen lapsemme syntymän aikaan olimme jo 27 / 23 ikäisiä ja aikalaisiksemme olimme tavanomaista vanhemppia "ekalapsekkaita".
        20v alkaen olin elänyt täysin itsenäistä elämää ( ilman mitään helvetin tukia tms. ) enkä edes ajatellut sitä olisinko valmis perhe-elämään ja isyyteen!

        Olit aivan normaali nuori AIKUINEN. Todella outoa jos joku pitää 25-vuotiasta jotenkin nuorisona vielä. Useilla on jo tuossa iässä lapsia ja perhe-elämä menossa,tai ainakin oli,täytyy myöntää että nykyajan parikymppiset ovat hiton lapsekkaita niin kuin vähän vanhemmatkin,edellinen luultavasti tarkoitti tuota..


    • oottepatepinnallisis

      Mun mielestä alotus oli ällöttävä, varmaan trolli. Siis puhuuko ja haukkuuko ihmiset oikeesti toisia rumiksi. En käsitä, mä en ite oo tainnut ketään pitää rumana, no ilkeys on rumaa. Mutta mun mielestä jos on tykästynyt johonkin niin tätä ei voi edes pitää rumana. Mä oon aina tykännyt kumppanieni ulkonäöstä vaikkeivat tietenkään kaikkia miellyttäisi. Alottajan kantsii kyllä kertoo tuolle naiselle, että pitää häntä rumana. Kyllä suhteessa osapuolien tulee olla houkuttelevan.olosia toisilleen. En usko, että monikaan haluaa mitään ihmisestä, jonka mielestä on epämiellyttävä.

      • 765434

        Minäkin seurustelin nuorena miehen kanssa, joka haukkui muita rumiksi. Minun silmissäni he eivät olleet edes rumia, koska mielestäni kaikissa on jotain kaunista.
        Minut hän kehui ja esitteli kavereilleen kuin mitäkin palkintoa.
        Eipä ollut pitkä suhde, kertoohan se ihmisestä paljon kuinka hän puhuu muista.

        Nykyään minulla on ihana mies, ollut jo yli 20v! On muuten komeakin, muidenkin kuin minun mielestäni.
        Eli ei se ole ihmisen ulkonäöstä kiinni, miten arvostaa toisia. Fiksuja on niin komeissa, kuin vähemmänkin komeissa, ihmisissä.


    • Ole_mies

      Hanki parempia kavereita. Kaveriporukkasi vaikuttaa vastenmieliseltä.

      • Twelvepoints

        Täyskymppikommentti.


    • 7470

      Ikivanha fraasi. Kauneus on katsojan silmässä!
      Selityksestäsi huolimatta en aivan ymmärrä asennettasi tyttöystäväsi rumuuteen.
      Jos kerran viihdytte yhdessä ja kaikki pelaa niin miten voit olla tuota mieltä.
      Kaikki lässytys sisäisestä kauneudesta on joutavaa lepertelyä.

      Ei ole pakko ajatella toisten aivoilla! Mihin perustuu käsityksesi , että kaveripiirisi mielestä tyttöystäväsi on ruma? Taitaa olla vain sinun itsesi mielikuva?

      Toinen ikivanha fraasi mainitsee jotain kauneuden katoavaisuudesta.

      Luultavasti vaimoni ei vastannut 60-luvun naisihannetta joka oli reisevä, persevä ja rintava.
      Hoikka, niukkarasvainen ja siten pienirintainen nainen ei liene sopinut kuvaan.
      Hoikka, jäntevä, hyvin liikkuva ja, ennen kaikkea peruspositiivinen nuori naisihminen teki minuun vaikutuksen ja tutustuttuamme paremmin vaikutus vahvistui.
      Tutustuin tähän "mutanttiin" 51 vuotta sitten ja elämän kaikki perustoiminnot, ja niiden lisäksi paljon mukavaakin, toimii vielä.

    • siiskakskytviisvai

      Hmmm, mun neljätoistavuotias poikakin osaa tytöissä arvostaa muutakin kuin ulkonäköä, viime vuonna oli vielä vähän toisella tapaa.

    • kokemusonvalttia

      Kyllä 25 vuotias poika on vielä aivan liian lapsi parisuhteeseen puhumattakaan perheen perustamisesta. Ehkä 25 vuotiaan naisen vielä ymmärtää sillä edellytyksellä että mies on vähintään 10 vuotta vanhempi. Ja jos 25 vuotias mies taas seurustelee 15 vuotiaan tytön kanssa niin sellainen menee pedofilian puolelle.

    • trollli

      Nyt on trollaaja löytänyt mielenkiintoisen aiheen! Jannu hakee kaveripiirilleen sopivaa tyttöystävää itselleen. En oikein tiedä; itkeäkö vai nauraa?
      Mä ehdotan ett odotat vielä muutaman vuoden, kunnes tiedät; mitä sä ihan itse haluat?
      Tai vaihtoehtoisesti jäät ihan suosiolla ikiajoiksi yksinäiseksi vanhaksi pojaksi, ja muutat tälle palstalle, aiheena... naiset on pihtari huoria, läskejä ja susirumia! Kyllä se ikävä siitä helpottaa!
      Kestämistä... naiset on sekoja!

    • Lodari

      Itse seurustelin tytön kanssa, joka ei ollut kovin kaunis, päinvastoin. Itse asiassa en kehdannut edes näyttää hänen kuvaansa kavereilleni, mutta hänellä oli upea treenattu kroppa ja perse ja oli hän myös ihan mukava. Panin häntä ainoastaan takaapäin.

      • Rumaakka

        No se olin varmasti minä!
        Kiitos kolmesta kauniista lapsesta. :)


    • Tyttöystäväsi on ansainnut paljon parempaa, kuin sinut. Mitä väliä muiden mielipiteillä? Aikuistu ensin ennenkuin etsit mitään tyttöystävää.. Sitä, kun aikuistuu ja tulee järkeä päähän niin ihmisessä näkee muut seikat, eikä pelkästään sen ulkonäön.

      • Täyskymppikommentti

        Juuri noin eikä mitenkään muuten.


    • Eijunalauta

      25-v. ja ajatukset noin 5-v:n tasolla. Jätä tyttikset vielä väliin, kasva ja kehity, ehkä se siitä sitten jonain elämäsi päivänä avautuu tuokin aihe.

      • Anonyymi

        Kyllä ulkoinen viehättävyys on tärkeätä parisuhteessa, moni mies panee rumia naisia koska pillua himottaa, mutta ei niitä yleensä suhteessa pidetä


    • Anonyymi

      Itellä sama tilanne nyt, tytön kaa viettänyt aikaa, ja tullaan toimeen hyvin, ollaan jopa tulevaisuudesta puhuttu.

      Tyttö vaan on vähän ruma :DD kulmakarvat menee yhteen jos niitä ei leikkaa, rinnat on niin flat että Huh ja naama on vähän no ruma, ei yhtään siro nainen jota haluisin palvoa.

      Mutta pystyn oleen avoin sen kanssa ja kyllä se jotenkin toimii, ajattelen vaan kun tytön omatkin kaverit mulle sanoo että miks mä oon sen kaa :DD Suoraan sanottuna mä en haluu olla yksin, ja kauniit naiset hermostuttaa mua, en pysty olemaan oma itseni niitten kaa.

      • Anonyymi

        Olet henkisesti täysin epäkypsä suhteeseen ja please ole mielummin yksin, koska toi nainen on ansainnut sinua paremman miehen.. Miten joku voi olla noin dorka???


    • Anonyymi

      Tuttu ilmiö omasta nuoruudesta, kyllä kaverit heti kiinnittivät huomion tytöystävän ulkonäköön tai vartalon muotoon, lihavat kierrettiin kaukaa samoin rumat. Itse löysin ihan mukavan näköisen tytön, joka on nykyisin puolisoni, sanosko viehättävän kasvoiltaan ja muutama kaveri kehui nuorta naista ihan hyvännäköiseksi.

    • Anonyymi

      Minulla oli kerran erittäin kaunis tyttöystävä, mutta niin saa.nan tyhmä ja itsekäs paska,laiska , se ei osannut mitään , oli työtön ja ei myöskään uskollinen, jätin hänet, nyt minulla vähemmän kaunis, mutta hyvän ammatin omaava, tyylikäs ahkera nainen.
      Kyllä ne muut ominaisuudet ovat paljon tärkeimpiä, kun kaunis ulkonäkö.

      • Anonyymi

        Niin että nainen kuin malli kasvoista ja voi pelata pingistä korvien välissä, ei hyvä ei hyvä, mielummin sellainen tavis jolla terve järki päässä ja petissäkin sujuu, näin se on mullakin.


    • Anonyymi

      Ymmärrän tilanteen hyvin. Itse olen samanlaisessa. Naisystäväni on hyvin ruma ja häntä tuijotetaan kun kävelemme yhdessä. Sängyssä sujuu hyvin koska valot on pois päältä. En aio enää jatkaa suhdetta. Lisäksi hänen luonne on alkanut osoittaa kontrollihaluja.

    • Anonyymi

      Vanha aloitus ja aloittaja jo yies missä kuulumattomissa.
      Jos pohtii tuollaisia rakkaus ei riitä.Ei rakasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      58
      4377
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      24
      1402
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1205
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe