Olen aktiivisempaa juoksuharrastusta aloitteleva 13-vuotias. Oon kyllä harrastanut liikuntaa aiemminkin, mutta nyt on alkanut kiinnostamaan juoksuharjoittelu tosissaan. Osaako joku neuvoo tai antaa kokemuksii, mitkä vois olla hyvät juoksukengät, siis sellaset ihan kunnolliset ja vaimennetut, joilla on hyvä harjotella pari-kolme kertaa viikossa. Tähän asti ollu käytössä jotku systeriltä perityt Nike Perceptit joista oon tykänny, eli uudet kengät vois olla jotku samantyyppiset. Painan 55 kiloo ja mulla on viel aika kapee 38-39 kokonen jalka, enkä tarvii tukia, eli kengät ei sais olla mitkään kauheen leveet ja raskaat kanootit.
Hyvät juoksukengät nuorelle
joonas_97
1
538
Vastaukset
- tässä neuvoja...
Kannattaa mennä kauppaan ja sovitella siellä myyjän opastuksella eri malleja. Kuvauksesi perusteella esim. Niken Pegasukset voisivat olla hyvät, mutta tärkeintä on, valitset eri vaihtoehdoista mieleisesi.
Aktiivisesti harrastavalle nuorelle kannattaa kengät valita mieluiten aikuisten puolelta naisten malleista, joista löytyy sopiva koko. Ns. junior-mallit ovat kyllä halvempia, mutta ovat heppoisempaa tekoa ja niissä ei useinkaan ole yhtä hyvää vaimennusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1952747Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83022654Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy412344Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1591414Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171112Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään471091- 57792
Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j10791- 19709
- 55682