Tossa alapuolella on hyvä keskustelu koneista. Mutta kumpi on parempi ts. kumpi antaa paremman lopputuloksen höylä vai kone. Itse olen ajanut höylällä jo yli 20 -vuotta ja olen katsonut sähkökoneiden suuntaan, joten kumpi?
Kone vai höylä?
Metrosex
3
824
Vastaukset
- poormanni
tynamiitti!
- Höylän kannalla
Itse suosin monta vuotta sähkökonetta sen nopeuden ja helpon käytettävyyden takia. Noin vuosi sitten kuitenkin siirryin käyttämään pelkästään höylää. Vaikka aikaa kuluu hieman enemmän on jälki huomattavasti parempaa ja ihokin ärsyyntyy vähemmän ajon aikana. Etenkin jos sänki ehtii kasvamaan vähänkään pidemmäksi on sen ajelu sähkökoneella varsin tuskallista.
Nämä siis omia kokemuksia, parranajaminenhan on varsin yksilöllinen asia. - Partaukko
Lukaise täältä: http://partaukko.blogspot.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611079- 458492
- 1295363
- 1443684
- 693598
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353564- 403278
- 552559
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak372073- 281806