Onko tähän jotain "etikettiä"? :) Itse olen kahden vaiheilla.. Musta olisi toki asuun sopivampi, mutta se saa jalkaterät näyttämään jotenkin kummallisilta mustien kenkien kanssa. Tai sitten kuvittelen vain.
Tummansininen pitkä iltapuku: mustat vai vaaleat sukkikset?
8
1955
Vastaukset
- lellielli
Ihonväriset ja mahdollisimman ohuet ovat juhlavimmat. Mutta eihän niiden sukkisten kuulu pitkän iltapuvun alta näkyä ollenkaan, kun kenkienkin pitäisi olla 'suljetut', joten sinäänsä ihan sama.
- tietysti neonpinkit
Iltapuvun kanssa EI käytetä sukkahousuja! Jalat ja sääret tulee olla hyvin hoidetut ym,ym. itsestäänselvyyksiä. Saa käyttää maalaisjärkeä...
- ei paljain säärin
Juhliin ei mennä sääret paljaina vaikka puku viistäisi maata. Se on itsestä kiinni laittaako sukkahousut vai stayupit tai sukkanauhaliivit ja sukat, mutta silein kokonaisuus tulee sukkahousuilla.
Itse koettaisin löytää, vaikka vaikeaa voi ollakin, nimenomaan tummansiniset sukkahousut. Värillisiä kyllä valmistetaan mutta ei tule välttämättä vastaan ensimmäisellä hyllyllä.
- no nic
...lellielliä. Yksinkertaisesti näyttää parhaimmalta.
- moukkulaliini
Juhla, kuin juhla. Klo 18 jälkeen aina mustat. Ihan olen ammattilaisilta oppinut.
- niiiiiin
ei missään nimessä koskaan valkoisia tai ihonvärisiä sukkahousuja älytön muotimoka!
- makuasia kokonaan
Onpa tähän tullut taas outoja vastauksia. On aivan sama, laitatko mustat vai vaaleat sukkahousut, molemmat sopivat yhtä hyvin. Minä laittaisin vaaleat.
- kiyftuo
"Juhla, kuin juhla. Klo 18 jälkeen aina mustat. Ihan olen ammattilaisilta oppinut. "
esimerkiksi vaalean puvun ja kenkien kanssa ei todellakaan mustia sukkiä.
ihonväriset ja ohuet ovat varmin valinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236945Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401231Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47834Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733