Miten selän ja rinnan näppylät pois?

kuu

Eli miten saan sileän selän ja rinnan (näppylät ym. epäpuhtaudet pois) kotikonstein, nopeasti, helposti ja halvalla??
Kiitos vinkeistä.

9

7017

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen

      finnit eivät ole pahasti tulehtuneita, ihon kuorinta saattais auttaa. Saippualla pesu ei suositeltavaa, ellei ole sitä marseille-nimistä saippuaa tms. Body shopilla on ihan hyviä kuorinta-aineita koko vartalolle ja todella hyvä saippua (vihreän värinen) en muista, minkä niminen, mutta suosittelen sitä (Tea tree sarjaa taisi olla).

      Äläkä missään nimessä rappaa tai hipelöi selän/rinnan finnejä. Se vain pahentaa finnien tulehtumista.

      • kuu

        Kuulostaa hyvältä... taidanpa kokeilla. Kiitos :)


    • =o)

      Hei vaan,
      minä olen "kamppaillut" saman asian kanssa melkoisen paljon, mutta olen huomannut, että kun juon tarpeeksi vettä päivässä ( n.2litraa) se auttaa aika nopeasti. Ensin niitä alkaa puskea tietysti enemmän, mutta rauhoittuvat sitten.

      Lisäksi liiallinen pesu ärsyttää minun ihoani. En kuuraamalla kuuraa ihoani näppyisistä kohdista, vaan huuhtelen saippuat pois. Kuitenkin aina suihkun jälkeen laitan rasvaa ko. kohtiin (jotain kevyttä ja kosteuttavaa).
      Kesällä tietysti aurinko hoitaa jo aika pienelläkin auringossa oleskelulla.

      Auttaa siis minulla, ei välttämättä muilla, mutta toivottavasti oli jotain apua?!!

    • vera

      Kokeile Aloe Vera-geliä.mutta tee ensin testi ettet ole allerginen..on aika hintavaa,mutta voi käyttää vaikka mihin.esim.itikan pistoihin ja auringon polttamiin jne.

      • TURKU 1490

        Heips minulla on tullut yks kaks selkään finnejä mikä mahtais tepsiä niihin että neh lähtis pois itse kokeilen jos selän rasvaaminen auttais sekä joka päivänen suihkussa käyminen


      • Anonyymi
        TURKU 1490 kirjoitti:

        Heips minulla on tullut yks kaks selkään finnejä mikä mahtais tepsiä niihin että neh lähtis pois itse kokeilen jos selän rasvaaminen auttais sekä joka päivänen suihkussa käyminen

        Rasvaaminen pahentaa näppylöitä, tai niin ainakin itselläni on käynyt ja niin myös olen kuullut. Tai se tietenkin riippuu siitä, millaista rasvaa käytät. Jos rasva on 'kevyttä', niin silloin sen ei pitäisi haitata näppylöitä. Muuten rasvat JA varsinkin öljyt lisäävät näppylöitä, tai pahentavat niitä. (En suosittele kokeiltavaksi) .. Apteekista saa kuitenkin ostettua akneen tarkoitettuja rasvoja, mutta ne vaativat reseptin. Eli jos haluat aknerasvan/voiteen, käy ensiksi näyttämässä näppylöitäsi lääkärillä ja hän antaa sinulle reseptin :)

        Suihkussa käyminen auttaa toistaiseksi, mutta paras tapa saada näppylät pois on juoda vettä (ei liikaa, ettei altistu vesimyrkytykselle) ja hankkia akneen sopiva rasva/voide!


    • kaletzu -85

      ootteko kaikki naisia? kun ite oon poika ja rinta kukkii!

    • ....................

      BREVOXYL, itselleni tulee silloin tällöin näppyjä rintaan ja sillä lähtee. Kantsii vaan varoo, että tuote ei koske lakanoihin yms. lähtee värit. Muuten ihan paras tuote. Kaikkea olen kokeillut ja tuote on lähes ihme.

    • Anonyymi

      Miten saa rinnasta itse näppylät pois

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      51
      3636
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2098
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1584
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1434
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1391
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1312
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1208
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1134
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1079
    10. 23
      1059
    Aihe