Tympeät tytöt lenkkipoluilla

RunningMan

Olen harrastanut lenkkeilyä kuutisen vuotta ja käyn useamman kerran viikossa juoksemassa.
Mistä ihmeestä johtuu, että vastaan tulevat tytöt ja nuoret naiset eivät ota minkäänlaista katsekontaktia?
Jos joku sattuu joskus vahingossa vilkaisemaan, niin sekin katse kääntyy äkkiä maata kohden. Aivan kun oikein vältettäisiin antamasta minkäänlaista merkkiä kiinostuksesta. Vanhemmat naiset kyllä vilkaiset tavallisesti silmiin. Asia on alkanut viime aikoina vituttamaan siinä määrin, että lenkille lähtökin tympii.

Ulkönäössäni ei pitäisi olla vikaa. Olen Teemu Selänteen näköinen, 30v, 190 cm pitkä ja kaikinpuolin sopusuhtainen kaveri. Asteikolla 4-10, arvioisin pärstäni olevan 8,7 pistettä. :)

Seuraako tämä karma vain minua, vai onko muilla vastaavia kokemuksia?

97

4807

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoijaa...!!!

      Miksi ihmeessä naisten pitäisi lenkkipolulla ottaa sinuun kontaktia?? Ei todellakaan tarvitse, jos eivät halua. Lenkkipolku harvemmin on mikään iskupaikka, ja siellä jokaisella on oikeus kulkea vaikka taivaalle katsellen, jos haluaa.

      Jos olet kerran kuvailemasi kaltainen komistus, niin löydät aivan varmasti toivomaasi seuraa joko ravintoloista, netin kautta, jne., missä ihmiset ovat siinä tarkoituksessa liikkeellä.

      Kaikkea sitä kuuleekin!

    • ctp. questionaire

      kuulostat epätoivoiselta. ihmiset halveksuu sellaista, koska ovat itsekin epätoivoisia.

      Mitä jos et enää koskaan harrasta seksiä kenenkään, tai minkään kanssa?

    • Nainen***

      Jos ei katsota, silloin ei syystä tai toisesta haluta antaa mitään kiinnostuksenosoitusta. Ei välttämättä liity sinuun itseesi henkilökohtaisesti, vaan haluavat vaan olla rauhassa lenkillä.

      Toinen syy voi olla hieman monitahoisempi. Jotkut, kuten minä, en ota katsekontaktia pimeällä tai yksinäisellä paikalla mieslenkkeilijään tai kävelijään ihan turvallisuussyistä. Jotkut pervot voivat luulla katsekontaktin olevan pyyntö seksiin eli siis todellisuudessa raiskaukseen. Jotkut raiskurithan näkee todellisuuden eri lailla kuin muut. Ja tämä siis pätee minun kohdallani ihan normaaliin tiellä liikkumiseenkin. Jos on muita ympärillä tai olen muuten turvallisen oloisessa ympäristössä, otan kyllä katsekontaktia, jos en satu olemaan normaalissa ujossa mielentilassani.

      Älä siis ota henkilökohtaisesti.

      • Ei Teemua nähnykkään

        Itseasiassa miehenä kanssa yritän välttää katsekontaktia juuri pimeillä lenkkipoluilla kun nainen varsinkin nuori kulkee ohi ja yritän välttää menemästä liian läheltä. Mielestäni turha aiheuttaa toiselle mitään pelon tunteita.

        Joskus miettii että oisko parempi kattoa ja hymyillä mutta ehkä näin ruma mies vaikuttaisi vain enemmän pervolta sitten? :D


      • Nainen***
        Ei Teemua nähnykkään kirjoitti:

        Itseasiassa miehenä kanssa yritän välttää katsekontaktia juuri pimeillä lenkkipoluilla kun nainen varsinkin nuori kulkee ohi ja yritän välttää menemästä liian läheltä. Mielestäni turha aiheuttaa toiselle mitään pelon tunteita.

        Joskus miettii että oisko parempi kattoa ja hymyillä mutta ehkä näin ruma mies vaikuttaisi vain enemmän pervolta sitten? :D

        "Mielestäni turha aiheuttaa toiselle mitään pelon tunteita. "

        Tuo on herrasmiehen käytöstä, kiva että on teitä tuolla lailla ajattelevia miehiä :)

        "Joskus miettii että oisko parempi kattoa ja hymyillä mutta ehkä näin ruma mies vaikuttaisi vain enemmän pervolta sitten? :D"

        Hymyile vaan "turvaympäristössä", eikä kai kukaan hymystä voi pahastua? Jos paljon vanhempi mies hymyileeja ottaa kontaktia, niin tytöstä ja nuoresta naisesta voi pervolta käytökseltä vaikuttaakin. Aikuiselta ulkonäöltään näyttävä tyttö on kuitenkin mieleltään vielä lapsi. Mutta, jos suhteellisuudentajuinen mies hymyilee nätisti ilman härskejä maneereja ohimennen, niin en usko, että kukaan sitä pahakseen pistää. ;)


      • anonyymi absolutisti
        Nainen*** kirjoitti:

        "Mielestäni turha aiheuttaa toiselle mitään pelon tunteita. "

        Tuo on herrasmiehen käytöstä, kiva että on teitä tuolla lailla ajattelevia miehiä :)

        "Joskus miettii että oisko parempi kattoa ja hymyillä mutta ehkä näin ruma mies vaikuttaisi vain enemmän pervolta sitten? :D"

        Hymyile vaan "turvaympäristössä", eikä kai kukaan hymystä voi pahastua? Jos paljon vanhempi mies hymyileeja ottaa kontaktia, niin tytöstä ja nuoresta naisesta voi pervolta käytökseltä vaikuttaakin. Aikuiselta ulkonäöltään näyttävä tyttö on kuitenkin mieleltään vielä lapsi. Mutta, jos suhteellisuudentajuinen mies hymyilee nätisti ilman härskejä maneereja ohimennen, niin en usko, että kukaan sitä pahakseen pistää. ;)

        "Mielestäni turha aiheuttaa toiselle mitään pelon tunteita. "

        Itsekin monesti mietin tätä varsinkin pimeällä kulkiessa tai syrjemmässä jossa ei muita juurikaan kulje. Esim lenkkeillessä. Kun itse mietin että onkohan vastakkaisella sukupuolella turvaton tai arka olo yksin kulkea pimeässä tai syrjässä jos joku tuntematon uros juoksee vastaan. Koitan olla mahdollisimman vaarattoman näköinen. Toisaalta taas mietin että en kehtaa liikaa yrittää olla vaarattoman oloinen. Koska terve tieto mahdollisesta uhasta saattaa jossain tilanteissa pelastaa ihmisen ties miltä, joten ihan täysi oikeus kaikilla on olla ennakkoluuloisia ja varovaisia.


    • Ei Teemua nähnykkään

      Mulla taas on se ongelma että olen sua 10 cm lyhyempi, saman ikäinen, sopusuhtainen (yläkroppaa löytyy), pärstän arvioisin olevan siinä 6 asteikolla 4-10 ja tuntuu että aika moni nainen kattoo heidän kävellessä/juostessa minua silmiin niin minun lenkkeillessä ja pyöräillessä vaikken itse vilkaise heitä kuin sivusilmällä enkä siis tuijota.

      Itsekkin olen niin keskittynyt usein että ei siinä ehdi tai mieti kiinnostuksia, mutta joskus miettii että monikohan näistä kattoo "sillä silmällä" vai onko mussa jotain vikaa kun tuolla tavoin katellaan?

      • Ei Teemua nähnykkään

        Niin tai siis en mieti sen enempää koska ihmisethän voivat katsella ihan muuten vain mitä huvittaa.


    • ...

      Olet siis iskumielessä siellä lenkkipolulla. Useimmat naiset ovat varmaankin vain yksinkertaisesti lenkillä. Mieskontakteja he haluavat ihan jossain muualla On huomioitava se tosiasia, että miehet poikkeuksetta olettavat katseen merkitsevän kiinnostusta. Naisen on siis paras olla vilkaisemattakaan, jos haluaa olla rauhassa.

      • kjhfhkdfgh

        naiset pelkäävät etteivät saakaan katse kontaktille vastetta. Elikkä huono itsetunto voi olla syynä ettei uskalleta ottaa katsekontakstia.


    • iskupaikka

      Kun itse on lököttävissä verkkareissa, tukka silmillä ja umpihiessä niin eipä tulisi mieleenkään että kukaan äijä edes haluaisi ottaa katsekontaktia :D

      • Nam....

        Hikoileva sporttinen nainen verkkareissa - tosin mielellään kireissä - on mitä seksikkäin näky. :)


      • ASlkjölhgfiuyuhkj
        Nam.... kirjoitti:

        Hikoileva sporttinen nainen verkkareissa - tosin mielellään kireissä - on mitä seksikkäin näky. :)

        Just joo. Kas kun ei rinnat paljaana. Hyi hitto kun ällöttää kaikki kaltaisesi kuolaajat.


      • Tiedämme kyllä
        ASlkjölhgfiuyuhkj kirjoitti:

        Just joo. Kas kun ei rinnat paljaana. Hyi hitto kun ällöttää kaikki kaltaisesi kuolaajat.

        Väittää etteivätkö naiset käyttäisi niitä vinkuvan kireitä trikoita juurikin korostaakseen treenattujen kroppiensa muotoja.


      • trikoonvinguttaja
        Tiedämme kyllä kirjoitti:

        Väittää etteivätkö naiset käyttäisi niitä vinkuvan kireitä trikoita juurikin korostaakseen treenattujen kroppiensa muotoja.

        Naiset ja miehet käyttävät "vinkuvan kireitä" trikoita siksi, että ne on suunniteltu liikuntaan. Niitä myydään yleisesti urheiluliikkeissä ja marketeissa, teepä pieni tutkimusretki urheiluvaatteiden ihmeelliseen maailmaan! Trikoot eivät vingu eivätkä kiristä, koska ne joustavat oikealla tavalla. Vartalonmyötäisinä ja litteäsaumaisina ne eivät hierrä tai lepata juostessa. Materiaali kuivuu nopeasti ja pitää mallinsa pesun jälkeen. Noita ominaisuuksia ei esim. collegepuvussa tai verkkareissa ole, joten enemmän lenkkeilyä harrastavat päätyvät jossain vaiheessa ostamaan vinkuvat tikoot oman mukavuutensa takia.


      • Lenkkeilijätyttö
        trikoonvinguttaja kirjoitti:

        Naiset ja miehet käyttävät "vinkuvan kireitä" trikoita siksi, että ne on suunniteltu liikuntaan. Niitä myydään yleisesti urheiluliikkeissä ja marketeissa, teepä pieni tutkimusretki urheiluvaatteiden ihmeelliseen maailmaan! Trikoot eivät vingu eivätkä kiristä, koska ne joustavat oikealla tavalla. Vartalonmyötäisinä ja litteäsaumaisina ne eivät hierrä tai lepata juostessa. Materiaali kuivuu nopeasti ja pitää mallinsa pesun jälkeen. Noita ominaisuuksia ei esim. collegepuvussa tai verkkareissa ole, joten enemmän lenkkeilyä harrastavat päätyvät jossain vaiheessa ostamaan vinkuvat tikoot oman mukavuutensa takia.

        Siksihän ne naiset niitä trikoita käyttävät, että saivivat miesten katseita.. Ei hyvää päivää! Itse käytän trikoita juuri mukavuuden takia. Ne ovat älyttömän hyvät, kun juostaan pitkää matkaa tms. Ammattiurheilijatkin käyttävät teknisiä vatteita juuri siitä syystä, että materiaali tuntuu miellyttävältä tehdessä kovaa suoritusta. Ei sen takia, että pitäis esitellä lihaksia TV:ssä!

        Olen ihan kurkkuani myöten täynnä, kun miehet huutelevat perään lenkkipolulla. Sain huutelua perääni juuri viimeksi tänään. Ja tuli kyllä ärsyyntynyt olo. Silloin kun olen lenkillä haluan keskittyä urheilusuoritukseen ja nauttia luonnossa olemisesta.


      • MarinLogiikka
        Tiedämme kyllä kirjoitti:

        Väittää etteivätkö naiset käyttäisi niitä vinkuvan kireitä trikoita juurikin korostaakseen treenattujen kroppiensa muotoja.

        Miehillekkin on trikoita. Käyttääkö miehet sitten näitä trikoita kalunsa korostamiseen, kun ne tunnetusti tuo 'muodot' esille? :D


      • Lenkkeilijätyttö kirjoitti:

        Siksihän ne naiset niitä trikoita käyttävät, että saivivat miesten katseita.. Ei hyvää päivää! Itse käytän trikoita juuri mukavuuden takia. Ne ovat älyttömän hyvät, kun juostaan pitkää matkaa tms. Ammattiurheilijatkin käyttävät teknisiä vatteita juuri siitä syystä, että materiaali tuntuu miellyttävältä tehdessä kovaa suoritusta. Ei sen takia, että pitäis esitellä lihaksia TV:ssä!

        Olen ihan kurkkuani myöten täynnä, kun miehet huutelevat perään lenkkipolulla. Sain huutelua perääni juuri viimeksi tänään. Ja tuli kyllä ärsyyntynyt olo. Silloin kun olen lenkillä haluan keskittyä urheilusuoritukseen ja nauttia luonnossa olemisesta.

        Itsekin pidän urheilullisen näköisistä naisista ja trikoista, mutta eipä tulisi mieleen alkaa huutelemaan tai muuten ahdistelemaan naisia lenkkipolulla. Harmi että noinkin itsekeskeisiä ja ajattelemattomia löytyy, pilaa muiden treenin.


    • Hottis Pottis

      he eivät todellakaan lenkillä ollessaan todellakaan noteeraa sinua, vaikka kuinka hottis olisit omasta mielestäsi.

      tai

      he ovat noteeranneet sinut, mutta eivät halua että sinä huomaat sen:

      - he eivät edelleenkään ole kiinnostuneita sinusta
      - olet sen verran hyvännäköinen, että he eivät halua ilmaista kiinnostustaan, koska (heidän mielestään) et olisi kuitenkaan kiinnostunut heistä.

      Henk.koht. en katsele miehiä lenkkipolulla.

    • jhjhjkgyrtyrt

      Itse en halua kenenkään näkevän kun punaisena ja hikisenä puuskutan tukka märkänä lenkkipolulla. Miksi kaikkien pitäisi katsella sinua? Eikö saisi keskittyä suoritukseen?

    • Hölkän kölkän

      On olemassa klisee, jonka mukaan monikin on löytänyt puolison lenkkipolulta, mutta tuo "lenkkipolku" tarkoittaa kävelemistä ja maisemien (ja ihmisten) katselua sauvat kädessä tai ilman. Hikilenkit ovat ihan eri juttu.

    • 29

      Ehkä naiset ovat lenkillä urheilun takia, eivätkä flirttaillakseen vastaantulijoiden kanssa.

    • rullaluistelija...

      Vastaantulijoiden silmiinkatselu ei kuulu Suomessa hyviin tapohin.

      Jos haluat joskus yrittää pientä kontaktia, niin sano jotain, älä tuijottele. En ole kuin kerran rullaluistelulenkillä lyöttäytynyt tytön seuraan ja se kyllä tykkäsi, juoksi minun ansiosta vielä alkuperäiseen suunnitelmaan 5km lisälenkin. Juteltiin vielä varmaan puoli tuntia siinä tienhaarassa missä erottiin.

      Rullaluistimissa on se hyvä puoli, että voit rullailla mielenkiintoisen naisen ohitse ja jäädä sitten pitämään pientä taukoa penkille, kiristellä luistimia tms. ja kun juokseva nainen menee ohitse, voi siitä heittää jotain ja katsoa miten nainen reagoi, jos sitä kiinnostaa niin se saattaa jopa pysähtyä tai sitten jos se huutelee mennessään, niin voi helposti pinkaista perään.

      Mut kyllä ne naisetkin osaa, kerran juoksulenkillä vetäisin kahden nuoren naislenkkeilijän ohitse, niin kuulin selvästi takaa kommentin "olipa hyvä perse". Pakostakin alkoi hymyilyttämään, vähän jäi kyllä kaivelemaan kun pokka ei riittänyt pieneen jarruttelemiseen ja tarkennuksen pyytämiseen.

      • RunningMan

        Haa, tännehän on tullut kivasti vastauksia.
        Jäi tuossa ensimmäisessä viestissä mainitsematta, että lenkkipolku jota käytän
        on taajamassa ja siten aktiivisessa käytössä. Ei siis mikään hämärien hiipparien väijymispaikka.

        On tietenkin ikävää joutuessaan yksin liikkuessa pelkämään tuolla tavoin. Kuitenkin nämä
        ns. puskaraiskaukset, joissa tekijä on uhrille tuntematon ovat melko harvinaisia.
        Median uutisointi osaltaan pitää yllä tätä myyttistä käsitystä.

        En ole lenkkipolulla iskumielellä, mutta kyllä sitä nyt sen verran voi toista noteerata(jo ihan kohteliaisuudesta), että tietää olevansa olemassa.
        Harvoin sitä on kuitenkaan niin keskittynyt suoritukseensa, ettei vastaantulijoita ehtisi vilkaista.
        Tässä on myös kulttuurien välillä eroja.
        Olin muutama vuosi sitten Keski-Euroopan maassa jossa Vastaantulevat tervehtivät lenkkipolulla, ikään tai sukupuoleen katsomatta. Soisi moisen tavan rantautuvan tännekin.

        Älkää naiset nyt noin aliarvioiko itseänne, te näytätte varsin hurmaavilta hikisinä ja huohottavina ;)


      • ijhr6oni
        RunningMan kirjoitti:

        Haa, tännehän on tullut kivasti vastauksia.
        Jäi tuossa ensimmäisessä viestissä mainitsematta, että lenkkipolku jota käytän
        on taajamassa ja siten aktiivisessa käytössä. Ei siis mikään hämärien hiipparien väijymispaikka.

        On tietenkin ikävää joutuessaan yksin liikkuessa pelkämään tuolla tavoin. Kuitenkin nämä
        ns. puskaraiskaukset, joissa tekijä on uhrille tuntematon ovat melko harvinaisia.
        Median uutisointi osaltaan pitää yllä tätä myyttistä käsitystä.

        En ole lenkkipolulla iskumielellä, mutta kyllä sitä nyt sen verran voi toista noteerata(jo ihan kohteliaisuudesta), että tietää olevansa olemassa.
        Harvoin sitä on kuitenkaan niin keskittynyt suoritukseensa, ettei vastaantulijoita ehtisi vilkaista.
        Tässä on myös kulttuurien välillä eroja.
        Olin muutama vuosi sitten Keski-Euroopan maassa jossa Vastaantulevat tervehtivät lenkkipolulla, ikään tai sukupuoleen katsomatta. Soisi moisen tavan rantautuvan tännekin.

        Älkää naiset nyt noin aliarvioiko itseänne, te näytätte varsin hurmaavilta hikisinä ja huohottavina ;)

        Tyttöporukoissa liikkuessa saatetaan heittää herjaa "rullaluistelijan hyvästä bebasta", mutta yksin liikkuva nuori nainen tuntee usein turvattomuutta.
        Se etteivät nämä ns. puskaraiskaukset ole yleisiä, ei vähennä yksilön pelon tunnetta.


    • ....(qqqq)

      Ei kuulu suomalaiseen kulttuuriin flirttailla lenkkipoluilla. Ja monet ovat siellä vaan keskittymässä siihen kuntoiluun, joten ihan ymmärrettävää, ettei siellä tavallisesti olla flirttailu mielessä.

      Baarit taitaa suomessa olla ainoa paikka, missä on yleisesti hyväksyttyä lähestyä vastakkaista sukupuolta, vaikka usein kyllä etenkin naisilta kuulee, että he eivät ole baarissa kuin ainoastaan hauskaa pitämässä kavereineen, eivätkä siis toivo mitään lähestymisiä miehiltä. Ja sitten kuulee toisaalta, että "aloittakaa kuntosaliharrastus, siellä on helppo lähestyä vastakkaista sukupuolta". Mutta en minä ainakaan missään kuntosalilla osaa naisia lähestyä, en halua mitään salilähentelijän mainetta. Kun ei baarin ulkopuolella "iskeminen" ole Suomessa kerta soveliasta.

      Minä en siis todellakaan tiedä, missä tilanteissa/paikoissa Suomessa kannattaa yrittää lähestyä naista, kun kaikkialla se tuntuu olevan väärin. Taidan elää sinkkuna loppuikäni, mutta Jungnerin lausetta lainatakseni: So fucking what? Nautin joka päivästä ilman naisystävääkin tai ehkä jopa juuri siksi.

      • cpt. questionaire

        "Baarit taitaa suomessa olla ainoa paikka, missä on yleisesti hyväksyttyä lähestyä vastakkaista sukupuolta"

        "en halua mitään salilähentelijän mainetta"

        "Kun ei baarin ulkopuolella "iskeminen" ole Suomessa kerta soveliasta."

        "Taidan elää sinkkuna loppuikäni"

        elämä on lyhyt.


      • tätyli neuvoo
        cpt. questionaire kirjoitti:

        "Baarit taitaa suomessa olla ainoa paikka, missä on yleisesti hyväksyttyä lähestyä vastakkaista sukupuolta"

        "en halua mitään salilähentelijän mainetta"

        "Kun ei baarin ulkopuolella "iskeminen" ole Suomessa kerta soveliasta."

        "Taidan elää sinkkuna loppuikäni"

        elämä on lyhyt.

        no niin..tätyli vastaa: jos olet pitkä komistus niin nopeassa kontaktissa sinua lyhyemmät naiset joutuvat katsettaan nostamaan ylöspäin ja monet meistä lenkkeilijöistä katsotaan jalkoja...ehkä sun komea ulkomuoto saa aikaan hämmennystä et sit vaan salaa vilkuillaan taaksempäin kun komea juoksija meni ohitse..(mä teen näin) ja mielessä sit siunaillaan omaa ujoutta...:) Älä masennu,jatka katsekontaktia ja vaikka hymynkin vilauttamista..tai jos haluat sopivan osuessa kohdalle -kysy vaikka kelloa tms..jospa saisit jutunjuurta...nyrpistelijöitä on aina mut niitä ei kannata noteerata! Nainen tuntee varmasti itsensä imarrelluksi huomioista...


      • hahahahha
        tätyli neuvoo kirjoitti:

        no niin..tätyli vastaa: jos olet pitkä komistus niin nopeassa kontaktissa sinua lyhyemmät naiset joutuvat katsettaan nostamaan ylöspäin ja monet meistä lenkkeilijöistä katsotaan jalkoja...ehkä sun komea ulkomuoto saa aikaan hämmennystä et sit vaan salaa vilkuillaan taaksempäin kun komea juoksija meni ohitse..(mä teen näin) ja mielessä sit siunaillaan omaa ujoutta...:) Älä masennu,jatka katsekontaktia ja vaikka hymynkin vilauttamista..tai jos haluat sopivan osuessa kohdalle -kysy vaikka kelloa tms..jospa saisit jutunjuurta...nyrpistelijöitä on aina mut niitä ei kannata noteerata! Nainen tuntee varmasti itsensä imarrelluksi huomioista...

        Jahas, tunnistin itseni tuosta tekstistä. Ainoa syy siihen miksi en miehiä/poikia tuijottele (olen vielä ihan teini itsekin), on se, että mulla on niin huonossa kunnossa iho ja yleensä lenkkeilen ilman meikkiä, joten en halua että kukaan kiinnittää naamaani mitään huomiota. Tätä voi sitten soveltaa "vanhempiinkin" naisiin: heitä voi häiritä myös se, että ei ole meikkiä, hiukset huonosti, hiki valuu, rumat lökövaatteet päällä jne. JA MIKSI EDES OLETAT, ETTÄ NAISET OVAT JOTENKIN VELVOLLISIA VILKUILEMAAN MIEHIÄ _IKINÄ_ _MISSÄÄN_ JOS EIVÄT NIIN HALUA!?!?! huoooooooooh


      • Rico suave -mies

        Voihan sitä iskeä baarin lisäksi koululla, kaveripiireissä, tapahtumissa (festareilla jne.) ja jotkut kuormasyöpöt iskevät työpaikallakin.


      • huoh...
        hahahahha kirjoitti:

        Jahas, tunnistin itseni tuosta tekstistä. Ainoa syy siihen miksi en miehiä/poikia tuijottele (olen vielä ihan teini itsekin), on se, että mulla on niin huonossa kunnossa iho ja yleensä lenkkeilen ilman meikkiä, joten en halua että kukaan kiinnittää naamaani mitään huomiota. Tätä voi sitten soveltaa "vanhempiinkin" naisiin: heitä voi häiritä myös se, että ei ole meikkiä, hiukset huonosti, hiki valuu, rumat lökövaatteet päällä jne. JA MIKSI EDES OLETAT, ETTÄ NAISET OVAT JOTENKIN VELVOLLISIA VILKUILEMAAN MIEHIÄ _IKINÄ_ _MISSÄÄN_ JOS EIVÄT NIIN HALUA!?!?! huoooooooooh

        Mitäs väliä sillä on onko sinulla huono vai hyvä iho? Kai se mahdollinen kumppanisi täytyy tykätä sinusta myös ilman meikkiä? Vai aiotko joka tilanteessa olla hänenkin kanssaan pakkelit naamassa? Välillä ei oikein ymmärrä tätä logiikkaa mikä monilla on omaa itseään kohtaan. Kyllä minä ainakin miehenä pitäisin, jos minusta joku sattuisi kiinnostumaan juuri silloin kun en ole parhaimmillani. Eikö se kiinnostus juuri silloin olisi aidointa?


      • hohhhoooohohoohha
        huoh... kirjoitti:

        Mitäs väliä sillä on onko sinulla huono vai hyvä iho? Kai se mahdollinen kumppanisi täytyy tykätä sinusta myös ilman meikkiä? Vai aiotko joka tilanteessa olla hänenkin kanssaan pakkelit naamassa? Välillä ei oikein ymmärrä tätä logiikkaa mikä monilla on omaa itseään kohtaan. Kyllä minä ainakin miehenä pitäisin, jos minusta joku sattuisi kiinnostumaan juuri silloin kun en ole parhaimmillani. Eikö se kiinnostus juuri silloin olisi aidointa?

        Ja lässyti lässyti. Ei todellakaan kiinnosta jossain lenkkipolulla tiirailla miehiä. Minusta on ihan sama miten sinä haluat tulla huomatuksi mutta minulla ei ole aikomusta jatkossakaan ottaa miestä mukaan lenkilleni. Joten houhotan ja läähätän ihan itsekseni enkä kaipaa siihen mitään silmä- enkä muutakaan peliä. Piste.


    • Running Man 2

      Kerran kun olin lenkillä ja juoksin bussipysäkin ohi illalla, siinä oli joku nuori neitonen, joka oikeen äännähti silleen sensuellisti minut nähdessään. En heti tajunnut tilannetta, mutta tyttö piti ilmeisesti tällaista määrätietoisesti hikisenä juoksentelevaa komistusta vetoavana. En jäänyt siinä tytön kanssa haastelemaan vaan jatkoin matkaani.

      Opiskeluajoilta taas muistan, kun joskus juoksin matkan kotoa kouluun ja posket liikunnasta ja ulkoilmasta punaisena ja muutenkin hieman kuntoilusta hengästyneenä kävelin oppilaitoksen käytävillä niin useampikin vastaan tuleva nuori neitonen oikein mielihyvällä reagoi läsnäolooni.

      Kyllä se niin vain on pojat ja tytöt, että juokseva mies on naisten mieleen!

      • 36y54

        raiskaaja. Etenkin hyvin pitkä, urheilullisen ja voimakkaan näköinen, jota ei pääse karkuun tai voita fyysisesti.
        Naisiahan on kehoitettu joutuessaan uhkaavaan tilanteeseen (mahdollisen raiskaajan kohtaamiseen): katsomaan pois, kulkemaan nopeasti ohi, esittämään määrätietoista ja vahvaa. Vihonviimeinen asia olisi alkaa flirttailemaan jossain keskellä ei mitään. Mistä sen tietää millä asialla se mies siellä pururadalla liikkuu?
        Todennäköisesti ilmaantumisesi näköpiiriin lenkkipolulla aiheuttaa pakokauhun naisissa.


      • ?RS
        36y54 kirjoitti:

        raiskaaja. Etenkin hyvin pitkä, urheilullisen ja voimakkaan näköinen, jota ei pääse karkuun tai voita fyysisesti.
        Naisiahan on kehoitettu joutuessaan uhkaavaan tilanteeseen (mahdollisen raiskaajan kohtaamiseen): katsomaan pois, kulkemaan nopeasti ohi, esittämään määrätietoista ja vahvaa. Vihonviimeinen asia olisi alkaa flirttailemaan jossain keskellä ei mitään. Mistä sen tietää millä asialla se mies siellä pururadalla liikkuu?
        Todennäköisesti ilmaantumisesi näköpiiriin lenkkipolulla aiheuttaa pakokauhun naisissa.

        Tavallaan ymmärrän ajatuksesi, mutta "jokainen mies on potentiaalinen raiskaaja" kuulostaa aika seksistiseltä tai vähintäänkin ylipelokkaalta. Jokainen nainen on sitten varmaan potentiaalinen sukkapuikkosurmaaja?


      • 36y5
        ?RS kirjoitti:

        Tavallaan ymmärrän ajatuksesi, mutta "jokainen mies on potentiaalinen raiskaaja" kuulostaa aika seksistiseltä tai vähintäänkin ylipelokkaalta. Jokainen nainen on sitten varmaan potentiaalinen sukkapuikkosurmaaja?

        jos lähestyisin isompaa ja vahvempaa miestä sukkapuikko kädessä pahat mielessä, niin miehen olisi hyvin helppo vääntää ranteestani ja saada surma-ase pois.Ja varmasti hän päihittäisi minut sitä seuraavassa taistelussa.
        Toisekseen, miessukupuolessa on useampia rikollisia ja väkivaltaisia kuin naisissa. Vankilathan ovat täynnä pelkästään miehiä. Ei miesten tarvitse pelätä naisia, mutta naisten tarvitsee pelätä lähes kaikkia miehiä. Naisten suurin pelko liittyen miehiin on että mies tappa hänet. Miesten on liittyen naisiin, että nainen nauraa hänelle.
        Testosteroiinin puute naisissa aiheuttaa myös sen että naiset eivät ole niin väkivaltaisia.


      • aasgf
        36y5 kirjoitti:

        jos lähestyisin isompaa ja vahvempaa miestä sukkapuikko kädessä pahat mielessä, niin miehen olisi hyvin helppo vääntää ranteestani ja saada surma-ase pois.Ja varmasti hän päihittäisi minut sitä seuraavassa taistelussa.
        Toisekseen, miessukupuolessa on useampia rikollisia ja väkivaltaisia kuin naisissa. Vankilathan ovat täynnä pelkästään miehiä. Ei miesten tarvitse pelätä naisia, mutta naisten tarvitsee pelätä lähes kaikkia miehiä. Naisten suurin pelko liittyen miehiin on että mies tappa hänet. Miesten on liittyen naisiin, että nainen nauraa hänelle.
        Testosteroiinin puute naisissa aiheuttaa myös sen että naiset eivät ole niin väkivaltaisia.

        "naisten tarvitsee pelätä lähes kaikkia miehiä" - tuo lause kyllä paljastaa kupletin juonen. En nyt sano pahalla, mutta kannattaisiko käydä vaikka jonkun psykologin juttusilla puhumassa noista peloista. Tuntuu nimittäin melko liioitellulta jos olet sitä mieltä että lähes kaikkia miehiä tarvitsee pelätä.

        Toisekseen on aika älytön väite, ettei naiset harjoita väkivaltaa. Miesten väkivaltaisuus saattaa olla yleisempää, mutta kyllä naisetkin sitä tekevät. Tuossa pari linkkiä, joista voit aloittaa itsesi sivistämisen:

        http://www.iisalmensanomat.fi/mielipide/artikkelit/naisten-väkivalta-on-edelleen-vaiettu-tabu/543643
        http://www.ensijaturvakotienliitto.fi/liitto/haetko-tietoa/perhevakivalta/naiset_vakivallan_tekijoina/

        Kolmanneksi, jos nainen yllättää sukkapuikko tai vaikka veitsi kourassa, siinä ei isokokoinenkaan mies välttämättä ehdi reagoida enne kuin on puikko silmässä ja puukko selässä.

        Neljänneksi olet kai kuullut ettei miehiä ja naisia laiteta samaan vankilaan, vaan että naisille on omat naisvankilat. Joten on hieman harhaanjohtavaa sanoa, että vankilat on täynnä miehiä, koska naisvankilat ovat puolestaan täynnä naisia.


      • iuhåä
        aasgf kirjoitti:

        "naisten tarvitsee pelätä lähes kaikkia miehiä" - tuo lause kyllä paljastaa kupletin juonen. En nyt sano pahalla, mutta kannattaisiko käydä vaikka jonkun psykologin juttusilla puhumassa noista peloista. Tuntuu nimittäin melko liioitellulta jos olet sitä mieltä että lähes kaikkia miehiä tarvitsee pelätä.

        Toisekseen on aika älytön väite, ettei naiset harjoita väkivaltaa. Miesten väkivaltaisuus saattaa olla yleisempää, mutta kyllä naisetkin sitä tekevät. Tuossa pari linkkiä, joista voit aloittaa itsesi sivistämisen:

        http://www.iisalmensanomat.fi/mielipide/artikkelit/naisten-väkivalta-on-edelleen-vaiettu-tabu/543643
        http://www.ensijaturvakotienliitto.fi/liitto/haetko-tietoa/perhevakivalta/naiset_vakivallan_tekijoina/

        Kolmanneksi, jos nainen yllättää sukkapuikko tai vaikka veitsi kourassa, siinä ei isokokoinenkaan mies välttämättä ehdi reagoida enne kuin on puikko silmässä ja puukko selässä.

        Neljänneksi olet kai kuullut ettei miehiä ja naisia laiteta samaan vankilaan, vaan että naisille on omat naisvankilat. Joten on hieman harhaanjohtavaa sanoa, että vankilat on täynnä miehiä, koska naisvankilat ovat puolestaan täynnä naisia.

        ...suurin osa ON miehiä. Luepa tilastoja miestuomittujen määrästä suhteessa naistuomittujen määrään, jos sinua oikeasti kiinnostaa. Miesrikollisia/tuomittuja/vankeja maailmanlaajuisesti ON paljon enemmän suhteessa kuin naisia. Testosteroiinihormoni aiheuttaa miehissä suurempaa agressiokäyttäytymistä. Naisrikollisiakn/väkivaltarikollisia on, mutta määränä huomattavasti vähemmän kuin miehissä.
        Naisten KANNATTAA pelätä lähes kaikkia miehiä. Toki on poikkeuksiakin miehissä, mutta vähän alkoholia, niin kilttikin mies voi tehdä melkein mitä vaan. Ja jos juokset yksin metsäpolulla, jossa ei ole muita ihmisiä, ja joku nuorehko isokokoinen mies tulee vastaan, niin parasta on vain täysillä juosta karkuun, muuten otat liian ison riskin.


      • 987uu
        iuhåä kirjoitti:

        ...suurin osa ON miehiä. Luepa tilastoja miestuomittujen määrästä suhteessa naistuomittujen määrään, jos sinua oikeasti kiinnostaa. Miesrikollisia/tuomittuja/vankeja maailmanlaajuisesti ON paljon enemmän suhteessa kuin naisia. Testosteroiinihormoni aiheuttaa miehissä suurempaa agressiokäyttäytymistä. Naisrikollisiakn/väkivaltarikollisia on, mutta määränä huomattavasti vähemmän kuin miehissä.
        Naisten KANNATTAA pelätä lähes kaikkia miehiä. Toki on poikkeuksiakin miehissä, mutta vähän alkoholia, niin kilttikin mies voi tehdä melkein mitä vaan. Ja jos juokset yksin metsäpolulla, jossa ei ole muita ihmisiä, ja joku nuorehko isokokoinen mies tulee vastaan, niin parasta on vain täysillä juosta karkuun, muuten otat liian ison riskin.

        Tässä yksi linkki. Tilastot vaihtelevat, mutta esim. uk:ssa miehet ovat vastuussa 11 kertaa enemmän murhista suhteessa naisiin.
        http://social.jrank.org/pages/1253/Violent-Crime-Gender-Differences-in-Violent-Crime-Offenders.html
        Googleta esim. "male criminals ratio female criminals" tms.


      • 432235
        iuhåä kirjoitti:

        ...suurin osa ON miehiä. Luepa tilastoja miestuomittujen määrästä suhteessa naistuomittujen määrään, jos sinua oikeasti kiinnostaa. Miesrikollisia/tuomittuja/vankeja maailmanlaajuisesti ON paljon enemmän suhteessa kuin naisia. Testosteroiinihormoni aiheuttaa miehissä suurempaa agressiokäyttäytymistä. Naisrikollisiakn/väkivaltarikollisia on, mutta määränä huomattavasti vähemmän kuin miehissä.
        Naisten KANNATTAA pelätä lähes kaikkia miehiä. Toki on poikkeuksiakin miehissä, mutta vähän alkoholia, niin kilttikin mies voi tehdä melkein mitä vaan. Ja jos juokset yksin metsäpolulla, jossa ei ole muita ihmisiä, ja joku nuorehko isokokoinen mies tulee vastaan, niin parasta on vain täysillä juosta karkuun, muuten otat liian ison riskin.

        Joo, sanoin kyllä että miehiä on varmasti enemmän mutta kyllä naisetkin harjoittaa väkivaltaa, ja se väkivalta saattaa olla miehiä useimmin myös henkistä tai kohdistua lapsiin. Miesten väkivalta on ehkä yleisempää mutta on typerää jos väittää ettei naiset harjoita väkivaltaa. Tähänkin voi käyttää googlea.

        Tuossa sun jutussa on kuitenkin yksi seikka mitä en ymmärrä, nimittäin se että mielestäsi naisten kannattaa pelätä lähes kaikkia miehiä. On meinaan aika ankea elämä jos kaikki miehet on mahdollisia raiskaajia tai murhaajia, en tuota pelkoa nyt lähtisi tilastoilla selittelemään. Naisen kannattaa pelätä ehkä miestä joka lähtee pimeällä juoksemaan kohti, mutta pelkäätkö myös esim. kaupan kassajonossa takanasi olevaa miestä tai postinjakajamiestä joka tulee rappukäytävässä vastaan, tai ylipäätään jos tutustut johonkin mieheen niin onko sinulla koko ajan pelko että hän saattaa käydä päälle ja raiskata tai pahoinpidellä, vaikkei hän olisi aggressiivisesti käyttäytynytkään?


      • fasdga
        iuhåä kirjoitti:

        ...suurin osa ON miehiä. Luepa tilastoja miestuomittujen määrästä suhteessa naistuomittujen määrään, jos sinua oikeasti kiinnostaa. Miesrikollisia/tuomittuja/vankeja maailmanlaajuisesti ON paljon enemmän suhteessa kuin naisia. Testosteroiinihormoni aiheuttaa miehissä suurempaa agressiokäyttäytymistä. Naisrikollisiakn/väkivaltarikollisia on, mutta määränä huomattavasti vähemmän kuin miehissä.
        Naisten KANNATTAA pelätä lähes kaikkia miehiä. Toki on poikkeuksiakin miehissä, mutta vähän alkoholia, niin kilttikin mies voi tehdä melkein mitä vaan. Ja jos juokset yksin metsäpolulla, jossa ei ole muita ihmisiä, ja joku nuorehko isokokoinen mies tulee vastaan, niin parasta on vain täysillä juosta karkuun, muuten otat liian ison riskin.

        By the way: ikinä en ole naisen kimppuun käynyt vaikka olen kuinka humalassa ollut, eikä näin ole myöskään tehnyt yksikään tuttavapiirini miehistä. Pelätähän voi vaikka maailmansotaa, mutta kuinka todennäköistä se on, niin se on eri asia. Typerää tuollainen ajattelu että kuka tahansa mies käy kännissä väkivaltaiseksi. Ehkä sinulla on ollut vääränlaisia kokemuksia mutta älä ala yleistämään.


      • 57w5
        fasdga kirjoitti:

        By the way: ikinä en ole naisen kimppuun käynyt vaikka olen kuinka humalassa ollut, eikä näin ole myöskään tehnyt yksikään tuttavapiirini miehistä. Pelätähän voi vaikka maailmansotaa, mutta kuinka todennäköistä se on, niin se on eri asia. Typerää tuollainen ajattelu että kuka tahansa mies käy kännissä väkivaltaiseksi. Ehkä sinulla on ollut vääränlaisia kokemuksia mutta älä ala yleistämään.

        ...kun kavereillasi on vaimo ja pari itkevää lasta, stressaava työ, niin vähän viinaa alle, niin vaimo on kohta mustelmilla. Luuletko olevasi poikkeus? Et ole, et vain ole vielä joutunut paineeseen. Luuletko muutenkaan tietäväsi kaiken mitä kaverisi ovat puuhailleet sinulta salassa?


      • Jorma-Mies Äijälä
        57w5 kirjoitti:

        ...kun kavereillasi on vaimo ja pari itkevää lasta, stressaava työ, niin vähän viinaa alle, niin vaimo on kohta mustelmilla. Luuletko olevasi poikkeus? Et ole, et vain ole vielä joutunut paineeseen. Luuletko muutenkaan tietäväsi kaiken mitä kaverisi ovat puuhailleet sinulta salassa?

        Joo, kyllähän se akka pitää kurissa pitää, sehän on sanomattakin selvää.


      • hdfrtz
        57w5 kirjoitti:

        ...kun kavereillasi on vaimo ja pari itkevää lasta, stressaava työ, niin vähän viinaa alle, niin vaimo on kohta mustelmilla. Luuletko olevasi poikkeus? Et ole, et vain ole vielä joutunut paineeseen. Luuletko muutenkaan tietäväsi kaiken mitä kaverisi ovat puuhailleet sinulta salassa?

        Ja sama toisin päin. Kun itselläsi on synnytyksenjälkeinen masennus, lapset itkee yöllä, työssä stressaa, niin kohta on miehellä sukkapuikot silmissä ja kivekset kynsisaksilla irtileikattuna ja tehosekoittimessa. Et vain ole vielä joutunut paineeseen. Kyllähän se tiedetään, että nainen paineessa on psykopaatti joka murhaa lapsetkin kehtoonsa. Luuletko muutenkaan tietäväsi kaiken mitä naiset maailmalla, verhojen ja suljettujen ovien takana tekevät? Keittävät suloista myrkkysoppaansa ja hautovat murhaa!


      • Akat hiljaa!
        57w5 kirjoitti:

        ...kun kavereillasi on vaimo ja pari itkevää lasta, stressaava työ, niin vähän viinaa alle, niin vaimo on kohta mustelmilla. Luuletko olevasi poikkeus? Et ole, et vain ole vielä joutunut paineeseen. Luuletko muutenkaan tietäväsi kaiken mitä kaverisi ovat puuhailleet sinulta salassa?

        Ja nyt pidä ämmä turpas kiinni tai tulee nyrkistä!


      • jatka noin
        57w5 kirjoitti:

        ...kun kavereillasi on vaimo ja pari itkevää lasta, stressaava työ, niin vähän viinaa alle, niin vaimo on kohta mustelmilla. Luuletko olevasi poikkeus? Et ole, et vain ole vielä joutunut paineeseen. Luuletko muutenkaan tietäväsi kaiken mitä kaverisi ovat puuhailleet sinulta salassa?

        Se on ihan hyvä, että välttelet miehiä, sillä kenenkään miehen ei soisi joutuvan lähellekään tuollaista katkeraa kiukuttelijaa.


      • Sään.lenkkeilijä
        Akat hiljaa! kirjoitti:

        Ja nyt pidä ämmä turpas kiinni tai tulee nyrkistä!

        Näin. Täältähän sitä tulee. Miehet eivät kestä käytännössä juuri mitään sanomista joten jokainen mies on väkivaltainen ja pelottava uhka. Miehellä kun ei ole muuta vaihtoehtoa kuin näyttää mahtinsa fyysisesti. Se nyrkki heilahtaa niin helposti vaikka muuta kaunistellaankin.
        Eiköhän liene parempi että naiset eivät todellakaan lenkkipolulla luo turhia silmäyksiä outoihin hiippareihin vaan mieluummin lisää vauhtia ja mahdollisimman huomaamattomasti pois tilanteesta.


      • 57w4
        hdfrtz kirjoitti:

        Ja sama toisin päin. Kun itselläsi on synnytyksenjälkeinen masennus, lapset itkee yöllä, työssä stressaa, niin kohta on miehellä sukkapuikot silmissä ja kivekset kynsisaksilla irtileikattuna ja tehosekoittimessa. Et vain ole vielä joutunut paineeseen. Kyllähän se tiedetään, että nainen paineessa on psykopaatti joka murhaa lapsetkin kehtoonsa. Luuletko muutenkaan tietäväsi kaiken mitä naiset maailmalla, verhojen ja suljettujen ovien takana tekevät? Keittävät suloista myrkkysoppaansa ja hautovat murhaa!

        Koko kirjoitukseni pointti on että SAMA EI PÄDE toisin päin. Lukisit tilastoja, ne eivät ole puolueellisia. Naiset EIVÄT käyttäydy samassa määrin väkivaltaisesti kuin miehet. Jopa useimmat raiskaukset jäävät tilastojen ulkopuolelle, koska niitä ei ilmoiteta koskaan, eikä myöskään perheväkivaltaa.
        Sama EI päde toisinpäin.


    • ...........

      Pelkkää nopeaa vilkaisua pidempi katse silmiin ja sen jälkeen katseen kääntäminen maata kohti pitäisi kuulemma olla osoitus kiinnostuksesta. Jos sen sijaan kääntää katseen sivulle ei ole niin kiinnostunut.

      Naiset eivät kuitenkaan tykkää miehistä jotka kerjäävät heidän kiinnostustaan. Ja naisille riittää pelkkä ulkonäkö miehen houkuttelemiseksi, mutta mies ei voi luottaa _pelkkään_ ulkonäköönsä. Vaikka mies olisi kuinka hyvän näköinen, on hänellä oltava lisäksi jotakin muutakin, tyypillisesti edellytetään ainakin tervettä itseluottamusta.

    • samaaihmetellyt

      Itse olen 16-vuotias tyttö ja lenkkeilen paljon.
      Aina kun joku ihminen tulee vastaan yritän ottaa katsekontaktia, koska minusta on törkeää kävellä toista ihmistä vastaan, ilman, että kumpikaan on näkevinäänkään.
      Olen huomannut, että suunnilleen yksi kymmenestä ihmisestä ylipäätänsä katsoo takasin ja jos katseet kohtaa räväytän suulleni jonkun hymyn tapaisen, johon vastaa keskimäärin yks sadasta!
      En todellakaan yritä iskeä lenkillä ketään, mutta mielestäni kuuluu yleissivistykseen olla näkevinäänkään toinen ihminen!

      Itse en ole asunut muualla kuin Suomessa, mutta minusta tämä suomalaisten käytön on törkeää!

      • 987+

      • uglkgklkl

        itsekin olen liittynyt näihin katse maassa oleviin jos joku tulee vastaan. Ainakin jos nainen tulee vastaan. Melkein aina tuli ahdistunut olo kun kukaan ei katsonut kohti joten siitä syystä lopetin itsekin katselun.Enkä todellakaan ollut millään isku mielellä vaan ihan kohteliaisuudesta katsoin kun tiesin miltä se tuntuu jos ihmiset eivät noteeraa sinua mitenkään.

        En tiiä onko tämä asia muuttunut vai onko se ollut aina näin täällä suomessa. Jokainen haluaa tulla huomatuksi, jopa se kaiksista suurin ja pelottavimman näköinen mies. Ilman sitä huomiota muuttuu tunteettomaksi kun tietää ettei kukaan välitä sinusta edes ihmisenä vaikkei se välttämättä niin ole mutta siltä se vaikuttaa. Kerran tuli dokumentti häkissä olevasta sarvikuonosta joka muuttui sitä vihaisemmaksi mitä enemmän ihmiset pelkäsivät sitä. Eihän se sarvikuono ymmärtänyt sitä miksi ihmiset pelkäsivät sitä ja siksi purki pahaa oloaan potkimalla häkkiä.


      • lenkkeilevä mies

        Olen mies ja pyrin säännönmukaisesti olemaan katsomatta vastaantulevaa tuntematonta naista, koska en halua tämän kuvittelevan mitään. Näköjään sekin on väärä toimintatapa. Teet niin tai näin, aina se on jotenkin väärinpäin näköjään.


      • wake up!!

        olet valitettavasti juuri sellainen kohteliaaksi ja kiltiksi opetettu kunnontyttö, joka päätyy sarjamurhaajien kuten Ed Geinin, ted Bundyn, tai green river-murhaajien uhreiksi. "Täytyy olla kohtelias, olisi TÖYKEÄÄ olla katsomatta silmiin" yms. kääntyä pois, jos mies kävelee vastaan. näin meitä naisia on kasvatettu. Ensin muut, sitten minä. Ei saa loukata. Jotkut miehet tässä ketjussa jopa SUUTTUVAT kun kehtaa sanoa että naisten on oltava varuillaan kaikkialla ja joka hetki.
        Ja p.s. minä todellakin olen asunut muuallakin kuin suomessa. Esim. vasta on taas uutisissa ollut norjalainen nainen joka joukkoraiskattiin Kreikassa. Hän oli taatusti täydellisen "kohtelias" koko 3 viikkoa kestäneen joukkoraiskauksen ajan. Annatko siitä hänelle pisteitä ja 10 todistukseen!


      • wake up call
        wake up!! kirjoitti:

        olet valitettavasti juuri sellainen kohteliaaksi ja kiltiksi opetettu kunnontyttö, joka päätyy sarjamurhaajien kuten Ed Geinin, ted Bundyn, tai green river-murhaajien uhreiksi. "Täytyy olla kohtelias, olisi TÖYKEÄÄ olla katsomatta silmiin" yms. kääntyä pois, jos mies kävelee vastaan. näin meitä naisia on kasvatettu. Ensin muut, sitten minä. Ei saa loukata. Jotkut miehet tässä ketjussa jopa SUUTTUVAT kun kehtaa sanoa että naisten on oltava varuillaan kaikkialla ja joka hetki.
        Ja p.s. minä todellakin olen asunut muuallakin kuin suomessa. Esim. vasta on taas uutisissa ollut norjalainen nainen joka joukkoraiskattiin Kreikassa. Hän oli taatusti täydellisen "kohtelias" koko 3 viikkoa kestäneen joukkoraiskauksen ajan. Annatko siitä hänelle pisteitä ja 10 todistukseen!

        Naurettavaa väittää että joku tänne kirjoittava tyttö joka katsoo miehiä silmiin ja peräti hymyilee joutuu heti raiskattavaksi ja/tai tapettavaksi pelkästään hymyilynsä takia. Kuulostat kyllä sen luokan hapannaamalta ja luulosairaalta, että pysy siellä pommisuojassasi vaan, tuskin miehet sinun hymyjäsi kaipaavat - vielä kun joku ymmärtäisi katkaista nettiyhteyden sinne pommisuojaan missä lymyilet, niin säästyttäisiin näiltä ihmisten pelotteluilta.

        Voisit myös jättää ameriikkalaiset sarjafilmit ja Patrcia Cornwellin jännärilukemistot vähemmälle jos näet sarjamurhaajia lenkkipoluilla. Montako Ted Bundya ja Ed Geiniä Suomessa luulet asuvan ja moniko niistä saalistaa juuri sinun lenkkipolullasi? (Ai niin, tuskin lenkkeilet, voithan joutua raiskatuksia ja tapetuksi, jos poistut pommisuojastasi.)


      • keskellä kaupunkia
        wake up call kirjoitti:

        Naurettavaa väittää että joku tänne kirjoittava tyttö joka katsoo miehiä silmiin ja peräti hymyilee joutuu heti raiskattavaksi ja/tai tapettavaksi pelkästään hymyilynsä takia. Kuulostat kyllä sen luokan hapannaamalta ja luulosairaalta, että pysy siellä pommisuojassasi vaan, tuskin miehet sinun hymyjäsi kaipaavat - vielä kun joku ymmärtäisi katkaista nettiyhteyden sinne pommisuojaan missä lymyilet, niin säästyttäisiin näiltä ihmisten pelotteluilta.

        Voisit myös jättää ameriikkalaiset sarjafilmit ja Patrcia Cornwellin jännärilukemistot vähemmälle jos näet sarjamurhaajia lenkkipoluilla. Montako Ted Bundya ja Ed Geiniä Suomessa luulet asuvan ja moniko niistä saalistaa juuri sinun lenkkipolullasi? (Ai niin, tuskin lenkkeilet, voithan joutua raiskatuksia ja tapetuksi, jos poistut pommisuojastasi.)

        Taidatkin olla se lenkkipolkuja kyttäävä mies kun noin älähdit. On todella lapsellista typeryyttä tuolta 16-vuotiaalta kuvitella elävänsä kohteliaassa maailmassa jossa mies otta hatun pois päästänsä ja vielä kumartaa kun esittää hienostuneesti kysymyksensä: saako neidin raiskata? Juuri tuollainen katseiden hakeminen ja hymyileminen on kuin hunajaa kärpäsille. Mutta kyllä elämä opettaa tuotakin pimua ja vielä hymy hyytyy.
        Itse en koskaan mene pimeässä lenkille ilman kaveria. Koskaan ei voi olla liian varovainen. Maailma on täynnä kaikenmaailman hörhöjä.


      • sarjaraiskaaja?
        keskellä kaupunkia kirjoitti:

        Taidatkin olla se lenkkipolkuja kyttäävä mies kun noin älähdit. On todella lapsellista typeryyttä tuolta 16-vuotiaalta kuvitella elävänsä kohteliaassa maailmassa jossa mies otta hatun pois päästänsä ja vielä kumartaa kun esittää hienostuneesti kysymyksensä: saako neidin raiskata? Juuri tuollainen katseiden hakeminen ja hymyileminen on kuin hunajaa kärpäsille. Mutta kyllä elämä opettaa tuotakin pimua ja vielä hymy hyytyy.
        Itse en koskaan mene pimeässä lenkille ilman kaveria. Koskaan ei voi olla liian varovainen. Maailma on täynnä kaikenmaailman hörhöjä.

        "maailma on täynnä kaikenmaailman hörhöjä" - takes one to know one, niin kuin engelsmanni sanoisi.

        On ihan hyvä pimeällä olla varovainen, mutta jos valoisaan aikaan liikkuu eikä missään syrjäpolulla niin aivan turha pelätä mitään Ted Bundyja. Aika raskasta on elämä jos joutuu jatkuvasti pelkäämään puolta ihmiskuntaa. Sinä se et taida paljon hymyillä. Miehethän pitävät sellaista kutsunu raiskaukseen. Oikein oivallettu, kymmenen pistettä ja voisitko olla jo kirjoittamatta tänne palstalle, ettei sua vaan virtuaaliraiskata.


      • Vanha viesti, mutta juuri näin itsekin olen yrittänyt toimia. Tuntuu tosi tyhmältä, että keskellä ei mitään tulee toinen ihminen vastaan (samalla asialla vielä, eli juosten), ja sen joutuu ohittamaan alle metrin päästä, mutta kumpikin vain katselee puita.


    • Lenkkinainen28v

      No et oo varmaan ainakaan mua vastaan lenkkeilly! ;) Mun mielestä on hirmu kiva tutkailla lenkillä ohikulkevia ihmisiä...joskus jopa tervehdin ihan tuntemattomia jos joku näistä vastaantulijoista katsoo takaisin tai jopa hymyilee.:)

      Mutta ei tuo maahantuijottelukaan liity mitenkään sinuun. Se on vain nykynuorison keskuudessa (ja vähän vanhempienkin) vähän niinkus muotia ilmeisesti. Mua ärsyttää se ihan suunnattomasti. Mulle on aina kotona opetettu että selkä suorana ja pää pystyssä pitää kulkea. Mutta mää oonkin maalta. :D

    • Yualle

      Miksi ihmeessä kierrät lenkkipolkua VÄÄRÄÄN suuntaan...;) Eivät tietenkään nuoret naiset luo vastaantuleviin katsekontaktia, silloinhan saattaisit luulla, että olet heistä kiinnostava!!! Siitäkin huolimatta, että sinut ohitettuaan heitä seuraa ihastuttava EdT:n tuoksu :> Nauttikaamme siitä.

      • ljhljhlj

        Miksi juosta vastaan kun voi juosta takana. Nainenkin saa lisää vauhtia kun luulee, että joku pera pervo yrittää ottaa kiinni :) Pelkkä katse ei kerro mitään toisen kiinnostuksesta, muutenhan suurin osa varatuista olisi kiinnostunut minusta :) Jospa ne onkin kiinnostunut minusta siinä mielessä :O


      • wake up!!!

      • gfffggfdgfdfgdfg
        ljhljhlj kirjoitti:

        Miksi juosta vastaan kun voi juosta takana. Nainenkin saa lisää vauhtia kun luulee, että joku pera pervo yrittää ottaa kiinni :) Pelkkä katse ei kerro mitään toisen kiinnostuksesta, muutenhan suurin osa varatuista olisi kiinnostunut minusta :) Jospa ne onkin kiinnostunut minusta siinä mielessä :O

        Vai nainankin saa vauhtia.Onkos sinulla sitten tapana useimmiten kyttäillä miehiä?


      • ahahdfafd

      • wake up!!!
        ahahdfafd kirjoitti:

        suksi vittuun, helvetin hörhö

        mahdotonta ymmärtää sitä mitä naiset joutuvat kokemaan miesten taholta. Et ole päivääkään elänyt naisena, joten kannattaisi pistää suu kiinni.


      • wake up!!!
        wake up!!! kirjoitti:

        mahdotonta ymmärtää sitä mitä naiset joutuvat kokemaan miesten taholta. Et ole päivääkään elänyt naisena, joten kannattaisi pistää suu kiinni.

        Olen tehnyt parhaani tällä palstalla valistaakseni naiivia sinisilmäistä,16-vuotiasta tyttölasta, joka kertoo menevänsä juttelemaan lenkkipolulla tuntemattomille miehille hymyillen, keskellä ei mitään. Mutta olen saanut tarpeekseni siitä halveksunnasta jota olen saanut oskseni häneltä, sekä etenkin miehiltä!
        TEEPPÄ SITTEN IHAN MITÄ HUVITTAA! Huom! kannattaa valita asuksesi kireät keimailevat vaatteet, pienet shortsit, lenkkeilypaikaksi vaikkpa Kontula, mene oikein flirttaillen keimailemaan ryhmälle tummaihoisia humalassa olevia miehiä,pimeällä, juttele oikein olan takaa, etenkin hetkenä jolloin ei ole muita ihmisiä lähellä, mitä minä siitä piittaan? Tai, jos ei onni potkaise, niin eikun etelänlomalle Turkkiin, espanjaan, tai vaikka Kongoon-siellä on tällähetkellä käynnissä valtakunnalliset raiskajaiset!SAAT MITÄ ANSAITSET. EVVK.


      • minskiläinen
        wake up!!! kirjoitti:

        Olen tehnyt parhaani tällä palstalla valistaakseni naiivia sinisilmäistä,16-vuotiasta tyttölasta, joka kertoo menevänsä juttelemaan lenkkipolulla tuntemattomille miehille hymyillen, keskellä ei mitään. Mutta olen saanut tarpeekseni siitä halveksunnasta jota olen saanut oskseni häneltä, sekä etenkin miehiltä!
        TEEPPÄ SITTEN IHAN MITÄ HUVITTAA! Huom! kannattaa valita asuksesi kireät keimailevat vaatteet, pienet shortsit, lenkkeilypaikaksi vaikkpa Kontula, mene oikein flirttaillen keimailemaan ryhmälle tummaihoisia humalassa olevia miehiä,pimeällä, juttele oikein olan takaa, etenkin hetkenä jolloin ei ole muita ihmisiä lähellä, mitä minä siitä piittaan? Tai, jos ei onni potkaise, niin eikun etelänlomalle Turkkiin, espanjaan, tai vaikka Kongoon-siellä on tällähetkellä käynnissä valtakunnalliset raiskajaiset!SAAT MITÄ ANSAITSET. EVVK.

        En voi muuta sanoa kuin että olen syvästi pahoillani siitä kaikesta mitä sulle on tehty/olet saanut kokea. Ei ole terveen puheita tuollaiset, tuo ei ole sitä "todellisuutta" mistä koitat kovasti valistaa. Suurin osa miehistä on normaaleja, hyviä miehiä, jotka eivät hakkaa vaimoaan/lapsiaan, raiskaa tuntemattomia jne. Sulla itselläsi on varmasti muunlaisia kokemuksia, mutta sanon vaan että usko mua; se ei ole sitä todellisuutta.

        Ja ainiin, olen nuori, myöskin aktiivisesti lenkkeilevä naishenkilö. Enkä pistä pahakseni jos joku kivannäköinen nuori lenkkeilevä mies vähän vilkaisee vaikka itse ei hehkeimmillään olekaan, piristäähän tuo vaan ja askel kummasti kevenee :D

        Terve varovaisuus pitää olla , mutta rajansa kaikella.


      • pointit olemassa
        wake up!!! kirjoitti:

        Olen tehnyt parhaani tällä palstalla valistaakseni naiivia sinisilmäistä,16-vuotiasta tyttölasta, joka kertoo menevänsä juttelemaan lenkkipolulla tuntemattomille miehille hymyillen, keskellä ei mitään. Mutta olen saanut tarpeekseni siitä halveksunnasta jota olen saanut oskseni häneltä, sekä etenkin miehiltä!
        TEEPPÄ SITTEN IHAN MITÄ HUVITTAA! Huom! kannattaa valita asuksesi kireät keimailevat vaatteet, pienet shortsit, lenkkeilypaikaksi vaikkpa Kontula, mene oikein flirttaillen keimailemaan ryhmälle tummaihoisia humalassa olevia miehiä,pimeällä, juttele oikein olan takaa, etenkin hetkenä jolloin ei ole muita ihmisiä lähellä, mitä minä siitä piittaan? Tai, jos ei onni potkaise, niin eikun etelänlomalle Turkkiin, espanjaan, tai vaikka Kongoon-siellä on tällähetkellä käynnissä valtakunnalliset raiskajaiset!SAAT MITÄ ANSAITSET. EVVK.

        Niin. Lukekaapa ihmiset laajalla sydämellä ja viisaudella tämän kirjoittajan tekstiä - on harmillista että hän kirjoitti niin kärkevään ja jyrkkään sävyyn, että heti täällä ihmiset tyrmäsivät hänen ihan järkevät ja huomioon otettavat pointtinsa sen kärkevän/hyökkäävän tekstityylin sisältä. Sisältö ratkaisee, ei muoto - pointit ratkaisevat, ei tyyli, ainakin tässä tapauksessa kun kirjoittajan tarkoitus on ollut valistava, huolehtiva, hyvä...

        Tähän aikuisikään mennessä kun ei enää olla teinejä, luulisi muidenkin ihmisten olevan perillä nykymaailman menosta siinä määrin, että käsittävät kirjoittajan tuomat huolenaiheet ja neuvot ihan luettavan arvoisiksi. Kyllä niin on, että on erittäin naiiivia ja riskialtista naisena mennä juoksemaan yksinäisille metsälenkkipoluille ja siellä sitten vastaantulevan miehen nähdessään hymyillä tälle kohteliaisuuttaan ja oikein hakemalla hakea katsekontaktia mieheltä, koska tämä tällainen hymy-katse-kohtaaminen kuuluisi ns. käytöstapoihin. Ihan huuhaata ja satumaailmaa, erittäin varomatonta.

        Konteksti vaikuttaa kaikkeen. Jos ollaan kirkkaassa päivänvalossa ja liikutaan ihmisten ilmoilla, liikutaan sosiaalisemmin ja voidaan katsoa vastaantulevaa normaaliin tapaan jne - tosin nykyään on niin paljon häiriköitä liikkeellä ulkona, että fiksumpaa on olla olematta liian tuttavallinen aivan vieraan ihmisen kanssa. Normaalilla tavalla liikutaan ja ollaan, mutta riskijuttuja kannattaa välttää, ei mennä juoksentelemaan yksinäisille pimeille lenkkipoluille vaan mennä juoksemaan päivänvalossa ihmisten ilmoille tai sitten illemmalla ihmisten ilmoille - ei riskeerata moninkertaisesti 1) myöhäiseen aikaan lenkille 2) syrjäisille poluille 3) hymyilemään ja luomaan katseita vastaantuleviin miehiin.

        Niin kauan aikaa kun nainen on fyysisesti miestä heikompi, on selvää että naisen asema mieheen nähden on riskitilanteissa turvatonta - siksi on ihan järkevää hieman käyttää järkeä.

        Eivät nämä raiskaus-ja kimppuunkäymistapaukset ole mitään harvinaisia nykyään. Vain murto-osa tapahtuneista jutuista tulee edes ilmi lehtiin.

        Jotkut tekevät hetken mielijohteesta, näkevät nätin naisen ja tilaisuuden..., päässä kliksahtaa, toiset ovat hautoneet päässään pitkään naisvihaa ja katkeroituneet, näitä riittää. Ulkoisesti ei ole pääteltävissä kuka on vaarallinen ja kuka ei.

        Viestini on se, että nykymaailmassa saa ja tulee olla älykäs että varovainenkin. Hymyilyt vieraille miehille pimeillä kujilla saa jättää pois ja ottaa terveen järjen käyttöön.

        Miesten on vaikeampi käsittää tätä maailmankuvaa. Saattaisivat käsittää paremmin, jos tilanne olisi se, että naisten olisi fyysisesti mahdollista raiskata miehiä perseeseen peniksellään ja näitä rikoksia olisi samoin määrin ilmoilla kuin miesten tekemiä naisiin kohdistuvia rikoksia - eli jos olisi sama tilanne olemassa miehille kuin naisille. Ja mikäli miehet olisivat naisia pienempiä, sanotaan että naiset olisvat 100-kiloisia ja miehet 50-kiloisia ja olisi yleisesti tiedossa että naiset olisivat tehneet perseraiskauksia miehille. Jos mies sijoittaa itsensä tähän maailmankuvaan, hän huomaa millaisista asemista käsin hän lähtee lenkille ulos. Höyhensarjalaisena.


      • 4aw4taggfszdbv
        pointit olemassa kirjoitti:

        Niin. Lukekaapa ihmiset laajalla sydämellä ja viisaudella tämän kirjoittajan tekstiä - on harmillista että hän kirjoitti niin kärkevään ja jyrkkään sävyyn, että heti täällä ihmiset tyrmäsivät hänen ihan järkevät ja huomioon otettavat pointtinsa sen kärkevän/hyökkäävän tekstityylin sisältä. Sisältö ratkaisee, ei muoto - pointit ratkaisevat, ei tyyli, ainakin tässä tapauksessa kun kirjoittajan tarkoitus on ollut valistava, huolehtiva, hyvä...

        Tähän aikuisikään mennessä kun ei enää olla teinejä, luulisi muidenkin ihmisten olevan perillä nykymaailman menosta siinä määrin, että käsittävät kirjoittajan tuomat huolenaiheet ja neuvot ihan luettavan arvoisiksi. Kyllä niin on, että on erittäin naiiivia ja riskialtista naisena mennä juoksemaan yksinäisille metsälenkkipoluille ja siellä sitten vastaantulevan miehen nähdessään hymyillä tälle kohteliaisuuttaan ja oikein hakemalla hakea katsekontaktia mieheltä, koska tämä tällainen hymy-katse-kohtaaminen kuuluisi ns. käytöstapoihin. Ihan huuhaata ja satumaailmaa, erittäin varomatonta.

        Konteksti vaikuttaa kaikkeen. Jos ollaan kirkkaassa päivänvalossa ja liikutaan ihmisten ilmoilla, liikutaan sosiaalisemmin ja voidaan katsoa vastaantulevaa normaaliin tapaan jne - tosin nykyään on niin paljon häiriköitä liikkeellä ulkona, että fiksumpaa on olla olematta liian tuttavallinen aivan vieraan ihmisen kanssa. Normaalilla tavalla liikutaan ja ollaan, mutta riskijuttuja kannattaa välttää, ei mennä juoksentelemaan yksinäisille pimeille lenkkipoluille vaan mennä juoksemaan päivänvalossa ihmisten ilmoille tai sitten illemmalla ihmisten ilmoille - ei riskeerata moninkertaisesti 1) myöhäiseen aikaan lenkille 2) syrjäisille poluille 3) hymyilemään ja luomaan katseita vastaantuleviin miehiin.

        Niin kauan aikaa kun nainen on fyysisesti miestä heikompi, on selvää että naisen asema mieheen nähden on riskitilanteissa turvatonta - siksi on ihan järkevää hieman käyttää järkeä.

        Eivät nämä raiskaus-ja kimppuunkäymistapaukset ole mitään harvinaisia nykyään. Vain murto-osa tapahtuneista jutuista tulee edes ilmi lehtiin.

        Jotkut tekevät hetken mielijohteesta, näkevät nätin naisen ja tilaisuuden..., päässä kliksahtaa, toiset ovat hautoneet päässään pitkään naisvihaa ja katkeroituneet, näitä riittää. Ulkoisesti ei ole pääteltävissä kuka on vaarallinen ja kuka ei.

        Viestini on se, että nykymaailmassa saa ja tulee olla älykäs että varovainenkin. Hymyilyt vieraille miehille pimeillä kujilla saa jättää pois ja ottaa terveen järjen käyttöön.

        Miesten on vaikeampi käsittää tätä maailmankuvaa. Saattaisivat käsittää paremmin, jos tilanne olisi se, että naisten olisi fyysisesti mahdollista raiskata miehiä perseeseen peniksellään ja näitä rikoksia olisi samoin määrin ilmoilla kuin miesten tekemiä naisiin kohdistuvia rikoksia - eli jos olisi sama tilanne olemassa miehille kuin naisille. Ja mikäli miehet olisivat naisia pienempiä, sanotaan että naiset olisvat 100-kiloisia ja miehet 50-kiloisia ja olisi yleisesti tiedossa että naiset olisivat tehneet perseraiskauksia miehille. Jos mies sijoittaa itsensä tähän maailmankuvaan, hän huomaa millaisista asemista käsin hän lähtee lenkille ulos. Höyhensarjalaisena.

        varovaisuus kohtuudella on hyvä mutta tuo "wake up" -täti syytti koko miessukupuolta raiskaajiksi ja väkivaltaisiksi hulluiksi jotka hakkaavat ja raiskaavat naisia heti kun saavat vähänkään siihen syytä. tuollaiset saatanan höyrypäät heitetään niskapersotteella vittuun vaikka olis kuinka hyvä pointti haudattuna kaikkien niiden harhaisten syytösten ja houreiden sekaan.


      • jebajep
        4aw4taggfszdbv kirjoitti:

        varovaisuus kohtuudella on hyvä mutta tuo "wake up" -täti syytti koko miessukupuolta raiskaajiksi ja väkivaltaisiksi hulluiksi jotka hakkaavat ja raiskaavat naisia heti kun saavat vähänkään siihen syytä. tuollaiset saatanan höyrypäät heitetään niskapersotteella vittuun vaikka olis kuinka hyvä pointti haudattuna kaikkien niiden harhaisten syytösten ja houreiden sekaan.

        .. taitaa tuo "pointit olemassa"-kirjoittaja mitä suuremmalla todennäköisyydellä olla wake up-täti ihan ite..


      • Wake up!!
        4aw4taggfszdbv kirjoitti:

        varovaisuus kohtuudella on hyvä mutta tuo "wake up" -täti syytti koko miessukupuolta raiskaajiksi ja väkivaltaisiksi hulluiksi jotka hakkaavat ja raiskaavat naisia heti kun saavat vähänkään siihen syytä. tuollaiset saatanan höyrypäät heitetään niskapersotteella vittuun vaikka olis kuinka hyvä pointti haudattuna kaikkien niiden harhaisten syytösten ja houreiden sekaan.

        juuri tuollaisia miehiä olen tavannut lapsuudesta asti kuin sinä: "tuollaiset... heitetään niskapersotteella vi'****uun". Eli pointtini tuli TODISTETUKSI sinun taholtasi, olet oikea väkivaltarikos-uhkailija. Tuo oli muten tappouhkaus. Katsokaas nyt naiset, minkälaisia uhkailijoita tuollaiset vähättelevät miehet itse ovatkaan! Täällä uhkailevat heikkoja naisia VÄKIVALLALLA! Mutta eipä tullut yllätyksenä. Olen varautunut sinun kaltaisiisi väkivaltarikollis-miehiin. Ja kaikkien muidenkin naisten tulisi olla! Jatka poika vaan uhkailujasi, kohta olet vankilassa ja saat kokea sinua voimakkaammilta miehiltä miltä tuntuu joutua heidän "naiseksi".


      • 46tswgr
        Wake up!! kirjoitti:

        juuri tuollaisia miehiä olen tavannut lapsuudesta asti kuin sinä: "tuollaiset... heitetään niskapersotteella vi'****uun". Eli pointtini tuli TODISTETUKSI sinun taholtasi, olet oikea väkivaltarikos-uhkailija. Tuo oli muten tappouhkaus. Katsokaas nyt naiset, minkälaisia uhkailijoita tuollaiset vähättelevät miehet itse ovatkaan! Täällä uhkailevat heikkoja naisia VÄKIVALLALLA! Mutta eipä tullut yllätyksenä. Olen varautunut sinun kaltaisiisi väkivaltarikollis-miehiin. Ja kaikkien muidenkin naisten tulisi olla! Jatka poika vaan uhkailujasi, kohta olet vankilassa ja saat kokea sinua voimakkaammilta miehiltä miltä tuntuu joutua heidän "naiseksi".

        nyt olis taas aika sinun poistua maisemista. kiitos. taidat saada jotain tyydytystä tuollaisesta raivoamisesta ja syyttelystä. en edes jaksa lukea viestiäsi ensimmäistä lausetta pidemmälle.


    • miax

      Lenkillä juoksen. Ja keskityn siihen. Tuijotan edessä olevaa tietä/polkua. En edes huomaa ovatko vastaantulijat miehiä vai naisia, huomioin vain sen verran ettei tule törmäystä.

    • juoksija3

      Mun mielstä kuuluu peruskohteliaisuuteen noteerata vastaantulijat eikä teeskennellä valheellisesti ettei muka huomaisi että läsnä on ketään muuta kuin itse. Ja jos ei vastaantulijaa edes silmäyksen verran katso, niin saattaa juosta vaikka kaverinsa ohitse. Näteille tytöille saatan heittää pienen hymyn, vaikka olisivat tuntemattomiakin.

    • Jos asia häiritsee noin paljon niin anna tytön ohittaa sinut ja lähde hetken päästä perään. Sitte juokse vähän aikaa tytön sivulla niin, ettei hän huomaa sinua. Tämän jälkeen jätä käsiesi mittainen väli ja tönäise tyttö nurin. Kun hän menee nurin, istu selkään ja sano että jos olet hijaa niin selviämme kyllä tästä.

    • fgfyu

      jos ererhtyy katsomaan pitkään kaunista niin ei kyl vastista saa. ovat niin omissaa. ei sillä mielellä koskaa.

    • Mietintä myssykkä

      siis oletko juoksemassa juoksemisen ilosta vai juoksemisella iskemässä naisia?

      • juoksijanainen

        oon juoksijanainen ja silloin kun oon lenkillä, niin mun kemikaalit hyrrää siihen malliin et se mistä haaveilen,ei suinkaan oo rakkaus, vaan pikemminkin ihan suoraan sanottuna TAPPAMINEN.
        tai vähintäänkin sun voittaminen viivalla,alistaminen ja niin edelleen.
        sama pätee kun reenaan salilla. en käytä kuitenkaan hormoneja,mutta kehossa tapahtuu liikkuessa hormonaalisia vaihteluja varmaan,kun mieliala vaihtuu. en ihan tiedä varmaks sanoa mitä, mutta tunnin rankan juoksun jälkeen on kyllä vatsa sekaisin ihan samalla tavalla kun ennen kuukautisia.
        jotkut on vähän kattoneetkin et miks oon niin vihasen näkönen, oon huomannut arkuutta miehissä, mut ei paljoa haittaa., kun haluun rauhassa reenata niin että tuntuu.
        varmaan saisit hymyn baarissa jos joskus viitsisin semmosissa pyöriä,vapaa-ajalla kun oon mieluumin vaan kotona rauhassa.
        mut ei kannata masentua, vaan antaa naisten nauttia sukupuolettomasta olosta lenkkipolulla:)
        olishan se varmaan piristävää saada seksuaalista huomiota lenkillä,niin jalka nousis koreesti, mutta jokaselle makunsa mukasesti. opettele vaistoon ihmisestä, haluuks se olla rauhassa kun reenaa vai sopiiko pikkuflirtti piristään puurtamista.


    • reenaavanainen

      Häh? Et oo tosissasi? Mä käyn lenkillä ihan itseäni varten. Siitä tulee hyvä olo ja pysyy kunto yllä sekä toimii palauttavana harjoitteena oman lajitreenin ohessa. Kun mä juoksen, mulla soi rokki luurissa ja ajattelen ihan omia juttuja. En missään tapauksessa käy lenkillä ja treenaamassa miehen haku mielessä. Käytkö sä muka vaan naisia pokaamassa? Eli kun oot parisuhteessa, et enää urheile?

    • mietipä tätä

      Lenkkipoluilla liikkuvat lenkkeilijät, koiranulkoiluttajat ja raiskaajat.

      • mietipä ite lisää

        Hyvä uutinen on se, että eläimiinsekaantujat pysyvät maaseudulla.


      • oletko itse
        mietipä ite lisää kirjoitti:

        Hyvä uutinen on se, että eläimiinsekaantujat pysyvät maaseudulla.

        Mistä tiedät?


    • lallatilallatilaa

      Mä olen varmasti se vanhempi täti, mutta kyllä mäkin katsekontaktia välttelen. En ole mikään Hemaiseva Muija, ja olen hieman epävarma itsestäni, joten en halua mitään epätoivoinen puuma -imagoa itselleni. Juoksen mielelläni ilman silmälaseja, jolloin näenkin suht heikosti. Pidän katseen ylhäällä hyvän asennon ylläpitämiseksi, ja katseeni viivähtää mahdollisessa vastaantulijassa sen verran, että hahmotan, onko kyseessä joku tuttu, jota sitten olisi tietysti kiva moikata.

      Joskus katsekontakti osuu, ja jos toinen hymyilee tai melkein hymyilee, pyrin toki vastaamaan hymyyn. Tämä ihan oli kyseessä vanha tai nuori, mies tai nainen, sellainen vain ilahtunut ele tai jotain. Olen varattukin, joten en seuranhakuisesti pyrikään käyttäytymään. Sen muistan, että joskus nuorempana olisi ihan mielellään vaikka kontaktia ottanutkin, mutta eipä silloin kukaan edes vilkaissut, tai sitten just sillä tavalla ohi mennen ja vältellyt katsomasta kohdalla. Kuten sanottu, en ole mikään katseenkestävä tapaus ollut edes nuorena.

    • liinu83

      Missä päin liikut? Jos liikut Keravalla niin olen ehkä nähnyt juoksemassa juuri sinut =) Kyllä mä oisin voinut pysähtyä juttelemaankin, jos mun naama ois sua kiinnostanut....olen 27 v kauniiksi usein sanottu nainen

    • urheileva poitsu

      liinu et voi juosta etelämpänä niin kohtaisimme:):)))))))))

    • Nopea juoksija...

      Eipä ole ei. Kyllä ne tytöt katselee ja joskus hymyilevät. Samaan suuntaan juostessa saatetaan vaihtaa pari sanaakin, mutta juoksen sen verran kovaa, että harvoin kukaan pysyy mukana.

      Kerran tuli vastaan niin upean näköinen kiinalaistyttö hymy huulillaan, että meinasi pokka pettää.

      Erään juoksutapahtuman maalissa puolituttu naisihminen tuli juttusille. Myöhemmin hän tuli sanomaan, että "olis kotona sauna lämpimänä."

      Mutta en todellakaan etsi naikkosta, sillä olen varattu.

      Ehkä sulla on niin epätoivoinen & kuolaava katse, että tytöt hyppivät sivuun...?

    • .....

      Ei varmasti kukaan henkilökohtaisena välttele toisen katsetta lenkillä. Itse ainakin juoksen rentoutuakseni ja miettiäkseni. Haluan siis olla rauhassa enkä edes tule ajatelleeksi ketä juuri katsoin ja ketä en.
      Jos katson jotakuta niin se näyttää ehkä tutulta tai sitten vaan vaistosta että mikä,kuka?
      Vaikka joku puhuisi minulle en kuulisi mitään luurien läpi.
      Ja tuntuisi se minusta kiusalliselta että joku katselee juuri silloin kun on hikinen ja hengästynyt..

    • re45678

      Te miehet käyttäydytte ihan samalla tavalla lenkki polulla , liekö kyse suomalaisten ujoudesta

    • lenkkipolusta show:D

      kaikki ovat lenkillä eikä missään deitti-treffeillä ! sitten vaan töppöstä toisen eteen jos lenkki tekisi hyvää kropalle mmm.. olet tyytyväinen tiseesi joten mene ravintoloihin , baareihin, keskustaan & nettiin kyllä täällä naisia piisaa kuten nämä kommentoijat .. '' katseet eivät kohdistu minuun lenkki polulla '' he keskittyvät lenkkeilyyn ja voivathan hekin varattuja olla? :)

    • tytöt kertokaa

      Hankala juttu kyllä. Olen isokokoinen lihaksikas ja aika "uhkaavan" näköinen. Ihan hyvännäköinen, mutta kalju ja partaa on. Ulkonäkö vaan pettää, ihan kiltti oon.

      Tykkään kyllä heittää pienen katseen vastaantulevalle, koska se on kohteliasta. Ja ihan iästä riippumatta.
      Kyllähän pienen hymyn saaminenkin piristää.

      Vituttaa käydä lenkillä kun tuntuu, että osa vastaantulijoista kaivelee jo jotain pippurisumutetta taskustaan vaikka haluaa vaan juosta.

      Köyhällä ei ole kauheesti varaa valita harrastuksiaan, mutta tosiaan alkanut kyllä hatuttaan ankarasti. Ymmärrän kyllä asian naisen kannalta, maailma on aika paha paikka. Mutta tarviiko oikeesti noin hysteerinen olla?

      Onko antaa vinkkejä? mihin aikaan tytöt ei käy lenkillä? Alanko juokseen vain jossain keskustassa...

      Täytyy kait alkaa sitten pyöräileen jos sitä sais tehdä rauhassa.

      • Pohdiskellen

        Voi olla hassu ajatus, mutta kannattaa vältää uhkaavan värisiä vaatteita...?? Tarkoitan mustaa hupparia tms...ja vielä pitää huppua päässään. Synkkä pukeutuminen voi tuoda mieleen synkkiä ajatuksia...ainakin itsellä on niin hurja mielikuvitus, että ehtii ajatella vaikka mitä jos mustiin pukeutunut mies odottaa vaikkapa kyytiä tien varressa pimeällä. :/


    • ei kukaan

      niin toiset ratsastaa nytkin ellei tallilla niin sängyssä - minulla

    • n*28

      Ehkä mä olen sitten liian tyhmä tai hyväuskoinen nainen, mut en mä kyllä osaa pelätä lenkkeilevää miestä raiskariks. Jotenki se on mulle vaan helpotus, jos jollain pimeellä polulla tulee lenkkeilevä mies vastaan tai juoksee ohi. Tulee semmonen olo että onneks täällä on muitakin, en oo yksin jos jotain sattuis.

      Mutta tosiaan jos joku lusmun oloinen mies tulee vastaan musta huppari päällä, huppu vedetty syvälle päähän, mustat housut ja sitä rataa, ni sit tulee kyllä heti pelokas olo. Mut sellanen sporttisissa vaatteissa juoksenteleva mies ei kyllä heti laita hälytyskelloja soimaan.

    • runningW

      Mä olen varmaan erilainen nuori :D Nimittäin jos näen kivannäköisen miehen niin kyllä mä hymyilen ja ilmaisen kiinnostukseni sillä.

      Jos oot vapaa, niin kerropa missä lenkkeilet niin ehkä kohdataan :)

    • hiessäolinkyltänään

      kerro sä tuskin pkseudulla?

    • Aijaa vaan

      Outoa, asun pk-seudulla ja olen ulkoillessani koiraani 9-vuoden ajan saanut suunnilleen aina katsekontaktin ja hymyä vastaantulevilta lenkkeileviltä naisilta ja tytöiltä, erityisesti tytöiltä.

      Harminpaikka että koira ei päästä niitä lähelle, rupeaa elämöimään jos joku neiti rupeaa hidastelemaan vauhtia ja kysyy koiran nimeä, kateellinen narttu kun on...

    • poluilla katsekontak

      naama rinnat keskivartalo/peppu. onse vaan niin että lenkkeilevät naiset on kauniita...katseltavaa...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      136
      2163
    2. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      204
      1973
    3. Seiska: Suhdekohussa rypenyt Anssi Heikkilä paljastaa - Pernilla Böckermanin kanssa tällaiset välit

      Anssi Heikkilä ja Pernilla Böckerman tanssivat yhdessä TTK:ssa ja heidän ympärillään spekuloitiin suhteesta. Nyt Heikkil
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1566
    4. Ilouutinen: Sohvaperunat Soile ja Jorma taas TV:ssä - Sohvikset jo 18 kautta - Onnea!

      Onnea Sohvikset 18 kautta! Ja ihana Soile (ja Jorma!) taas mukana! Lue lisää ja katso Soilen hauska kuva tästä: https:
      Sohvaperunat
      9
      1095
    5. Elokapinan kielto aloite kerää nimikirjoituksia kovaa vauhtia !

      Nyt klo 14 mennessä nimiä on jo liki 17000 allekirjoitusta. Nyt niitä nimiä vaan lisää meille riittää no
      Maailman menoa
      309
      1013
    6. Piupali Paupali

      Kun en mä tunne teitä... Hyvät huomenet ja mukavat päivät ja hyvät viikonloput, arvoisat naiset ja herrat. 😊🎩🎪🤹🏼‍♂️
      Ikävä
      164
      974
    7. Mitä muuttaisit kaivattusi

      Ulkonäössä tai persoonassa
      Ikävä
      75
      878
    8. Elokapinan lakkautusaloite 50 000 nimeä

      Ja lisää tulee, kohta on Ylenkin uutisoitavaa aloitteesta. https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143
      Maailman menoa
      260
      864
    9. Hei, mies, kirjoita jotain minusta

      Plus jokin tunnistemerkki/kirjain nimessäni. En todellakaan ymmärrä, pidätkö minusta vai toisesta naisesta. Et ole koska
      Ikävä
      42
      863
    10. Näyttääkö kaivattusi

      Iloiselta vai surulliselta?
      Ikävä
      56
      816
    Aihe