Missä urheilevat miehet?

liikunnasta nauttiva

Olen elänyt pitkän suhteen miehen kanssa, jossa yhteinen intohimo oli liikkuminen (ajoittain hieman tavoitteellisemmassakin mielessä). Nyt yksin ollessani olen tipahtanut todellisuuteen - näitä urheilevia keski-ikäisiä vapaita miehiä ei ilmeisesti ole missään. Miehet, niinkuin naisetkin viettävät enimäkseen vapaa-aikansa tv:n ääressä sekä baareissa. Omat elämätapani eivät ole keskivertoa, mutta olen hämilläni siitä että minut koetaan jotenkin "erilaiseksi" koska en etsi seuraa baareista, läheden mielummin aamulla lenkille kuin jään krapulassa nuokkumaan, menen illalla ajoissa nukkumaan palautuakseni tämän päivän treenseistä jne.

Onko minulla " kohtalotovereita". Olisi mielenkiintoista kuulla ajatuksianne:)

20

3014

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jukkkkka

      varmasti löytyy. kuntosalit, lenkkipolut, urheilutapahtumat.. etsivä löytää;)

    • Liikuntaa

      Minä taas haluaisin tietää mistä löytyy liikunnallisia, fiksuja ja vapaita naisia. Baarit ja varsinkaan juopottelu ei minua kiinnosta. Tykkään myös nukkua riittävästi ja myöhäiset illanvietot eivät ole yhteensopivia sen kanssa. Tv:stä tulee hyvin vähän mitään kiinnostavaa ja vaikka tulisikin, niin ei sitä olisi aikaa paljon katsoa. Itse en ole vielä aivan keski-ikäinen vaan kolmen ja neljänkymmenen välillä.

    • Sporttaileva

      Itse ainakin kuulun juurikin sinun kuvailemaan kategoriaan. Elämääni kuuluu olennaisena osana liikkuminen useasti viikossa ja yhtenä osana on tietenkin terveellinen hyvä ruoka sekä riittävä lepo. Baareissa en käy ja muutenkaan en juuri alkoholia käytä, koska monesti sen myötä tulee nukuttua levottomasti eikä sit jaksa lenkeillä.

      Ikävä puoli tässä liikunnalisuudessa on ettei juurikaan uusia tuttavuuksia löydä tuolta lenkkipoluilta. kaltaisen löytäminen on enemmän sattuman varassa. varmaan yksi hyvä mahdollisuus törmätä kaltaiseen sportti ihmiseen ois jokin urheilumatka tai kurssi tms missä samanhenkisiä kokoontuu yhteen.

      • anuliinu00

        Hienoa kuulla, että en ole minkään yksin:) Harrastan myös liikuntaa aktiivisesti (lenkkeily/kuntosali) . Olen miettinyt, että pitäisikö sitä muuttaa omaa elämäntapaansa hieman boheemimmaksi ja alkaa kulkea baareissa. En ole kuitenkaan valmis luopumaan asioista joista saan niin paljon iloa ja hyvää oloa. Baareissa oleminen tuo mukaan puolestaan väsymystä joskin ehkä joskus myös hauskoja hetkiä. Uskon että meitä on monia jotka olisivat mielellään lähdössä tapaamaan uusia ihmisiä esim. lenkille sunnuntai/la aamuna kuin nuokkumaan kotona kärsien edellisen illan juhlimisesta. Ei muuta kuin organsioimaan tätä pidemmälle!

        Olen itse nainen, mutta jos kiinnostusta riittää ottakaa yhteyttä. Liikunnan iloa on mukava jakaa toisen kanssa:)


      • tsemppiä..
        anuliinu00 kirjoitti:

        Hienoa kuulla, että en ole minkään yksin:) Harrastan myös liikuntaa aktiivisesti (lenkkeily/kuntosali) . Olen miettinyt, että pitäisikö sitä muuttaa omaa elämäntapaansa hieman boheemimmaksi ja alkaa kulkea baareissa. En ole kuitenkaan valmis luopumaan asioista joista saan niin paljon iloa ja hyvää oloa. Baareissa oleminen tuo mukaan puolestaan väsymystä joskin ehkä joskus myös hauskoja hetkiä. Uskon että meitä on monia jotka olisivat mielellään lähdössä tapaamaan uusia ihmisiä esim. lenkille sunnuntai/la aamuna kuin nuokkumaan kotona kärsien edellisen illan juhlimisesta. Ei muuta kuin organsioimaan tätä pidemmälle!

        Olen itse nainen, mutta jos kiinnostusta riittää ottakaa yhteyttä. Liikunnan iloa on mukava jakaa toisen kanssa:)

        ei jouda täällä lorvimaan


      • eronnut_susi
        anuliinu00 kirjoitti:

        Hienoa kuulla, että en ole minkään yksin:) Harrastan myös liikuntaa aktiivisesti (lenkkeily/kuntosali) . Olen miettinyt, että pitäisikö sitä muuttaa omaa elämäntapaansa hieman boheemimmaksi ja alkaa kulkea baareissa. En ole kuitenkaan valmis luopumaan asioista joista saan niin paljon iloa ja hyvää oloa. Baareissa oleminen tuo mukaan puolestaan väsymystä joskin ehkä joskus myös hauskoja hetkiä. Uskon että meitä on monia jotka olisivat mielellään lähdössä tapaamaan uusia ihmisiä esim. lenkille sunnuntai/la aamuna kuin nuokkumaan kotona kärsien edellisen illan juhlimisesta. Ei muuta kuin organsioimaan tätä pidemmälle!

        Olen itse nainen, mutta jos kiinnostusta riittää ottakaa yhteyttä. Liikunnan iloa on mukava jakaa toisen kanssa:)

        Ei kannata muuttaa anuliinu00. Urheilullisia miehiä on varmasti enemmän kuin naisia, mutta miten löytää ja tutustua. Miehenä olen huomannut saman kun on eron jälkeen tullut baarissa käytyä. Baareissa urheilevia naisia on todella vähän. Nuoretkin, kauniskasvoiset naiset suorastaan valuvat lattialla, eivät kävele. Lenkkipolulla tulee aivan upeita oman ikäisiä naisia vastaan. Mitäs jos pysähtyisin juttelemaan. Aika koominen tilanne olis. Yksi lähtis karkuun, toinen soittas poliisin - nyt se lenkkipolkuraiskaaja yritti taas ;) Vähän hankala paikka tutustua luontevasti. Kuntosali - no joo. Joitakin tyhjänpäiväisiä sanasia tulee vaihdettua naisten kanssa, mutta se on kuitenkin treenipaikka, ei tututstumispaikka. Kaikilla on omat treeninsä. Baarissa taas tutustuminen on luontevaa, kun sinne mennään enimmäkseen sitä varten. Mutta kun te kiinnostavimmat naiset olette muualla. Ajatus deittilenkistä ei taidakaan olla aivan hullu idea.


    • Liikkuvia miehiä tapaa urheiluseuroissa, maratonkouluissa jne.
      Täälläkin yksi vapaaa mies joka vetää 4 maratonia 4 puolimaratonin lisäksi vuodessa....

      • Womanwoman

        Mitä muuta urheileva mies tekee kuin käy lenkillä? Kai nyt baareissakin voi käydä vaikka tykkää liikkua...Minä aloitin lenkkeilyn ja liikunnan puolitoista vuotta sitten, tauon jälkeen, eikä se estä mitenkään käymästä myös jorailemassa. Mutta kun oma kroppa ja sitä kautta psyyke on liikunnan avulla muokkautunut vahvaksi ja itsetuntoa kohottavaksi, ei möhömahat tai velttoilijat siellä baarissa jaksa kiinnostaa. Tulkaa urheilijamiehet oluselle, teitä kaivataan!


      • Pasi72^^^^
        Womanwoman kirjoitti:

        Mitä muuta urheileva mies tekee kuin käy lenkillä? Kai nyt baareissakin voi käydä vaikka tykkää liikkua...Minä aloitin lenkkeilyn ja liikunnan puolitoista vuotta sitten, tauon jälkeen, eikä se estä mitenkään käymästä myös jorailemassa. Mutta kun oma kroppa ja sitä kautta psyyke on liikunnan avulla muokkautunut vahvaksi ja itsetuntoa kohottavaksi, ei möhömahat tai velttoilijat siellä baarissa jaksa kiinnostaa. Tulkaa urheilijamiehet oluselle, teitä kaivataan!

        Itse kuulun melko varmasta tuohon aloittajan etsimään "urheileva, keski-ikäinen, vapaa mies", mutta en usko että minua mistään baarista voi iskeä, kun siellä tulee käytyä lähinnä firman pikkujouluissa ja kesäisin ehkä jossain terassilla muutamien kavereiden kanssa. Arkipäivät kuluvat lähinnä töissä, salilla, lenkillä ja kotona. En ole enää kohta kymmeneen vuoteen jaksanut etsiä naista elämääni, kun se nuorempanakin oli niin vaikeaa ja nykyisellä elämällä en millään enää jaksaisi aloittaa tuota baarissa roikkumista. Ainot suhteen poikaset mitä minulla on ollut tässä 2000-luvun aikana ovat kaikki alkaneet työpaikalta ja yksi tuolta salilta.


    • Ohi mennään kovaa

      Olen nuorempi mies, mutta kun lenkkeilee tiettyihin aamun tunteina sekä joskus illalla niin kadut, tiet ja polut ammottavat tyhjyyttään.

      Toki moni on vaihtanut sisälajeihin ja osa hiihtää, mutta hyvillä ilmoilla kuvittelisi olevan paljon enemmän porukkaa liikkeellä.
      Yleensä siellä on vain ne koiran kusettajat sekä kaikkein intohimoisimmin suhtautuvat liikunnalliset ihmiset, muuten on joka talossa valot päällä ja miehitys päällä.

      Yritäppä sitten nuorena miehenä löytää liikkuvia (ei siis erityisen urheilullisia naisia). Ei heitä mahdottomasti ole ja vaikea lenkkipolullakaan iskeä.

      Ajatus siitä että keski-ikäisenä istun naisen kanssa vain kotona tv-tä töllöttäen sohvan nurkassa nyhjäten olipa lapsia tai ei, on oksettava.

    • Anonyymi

      Minä ainakin pidän urheilusta ja etsin samanlaista näistä itselleni 😊t: nippe

    • Anonyymi

      Naista:nippe

    • Anonyymi

      Salilla ainakin itse käyn.
      T. 31v Mies

    • Anonyymi

      Miten olisi nettideittailu? Sitten vaan omaan profiiliin ehdotus, että mennäänkin ensitreffeillä maratonkouluun. Itse myös urheilullinen nainen, kolmen kympin puolella vielä. Jonkin aikaa olen nettideittaillut ja tavannut mukavia, urheiluhenkisiä, ikäisiäni miehiä jos jonkinlaisen lajin ääressä.

    • Anonyymi

      Olen etsinyt liikkuvaa hoikkaa naista samanlaisena miehenä jo koko tämän vuosituhannen. Tuloksetta! Lenkillä heitä näkee, mutta ei oikein tunnu sopivalta "käydä kiinni". Urheiluseuroista tutut laitanaan varattuja. Öisinkin olen kierroksia tehnyt, joitakin sopivia nähnyt, mutta lähes aina vähemmän urheilullisten piirittäminä. Todella vähän heitä deittisivuillakin, ja vaatimukset kovia. Suosittelen naisia tekemään hakuja liikuntatermeillä eikä yksistään selata kuvien perusteella. Kyllä meitä ahkerasti liikkujiakin löytyy, ei ole syytä valittaa.

      • Anonyymi

        Itse urheilullisena miehenä etsinyt samanlaista naista.
        Tiedän kyllä miksi tämä on niin vaikeaa.
        Alle 33v hoikka lapseton liikunnallinen nainen on se kaikista tasokkain naistyyppi ja hänen vaatimukset miehen suhteen ei koske liikunnallisuutta vaan perintötekijöitä:
        jos nainen on sporttinen niin vaatii että mies on:
        pitkä, komea, korkea status/isopalkkainen, matala ääni, leveät hartiat, iso penis jne


    • Anonyymi

      Niko olisi kovasti kiinnostunut löytämään salille kansaan naista reenataan yhdess kovaan.ise olen käynyt monta vuotta missä nainen?

    • Anonyymi

      Olen 40 ikäinen mies ja toimin parissa lajissa lasten/nuorten valmentaja eli liikuskelen paljon liikuntapaikoilla kesät talvet. Kroppa kohtuu kunnossa ja 185cm pituutta ja täytyy toverit sanoa että muhinoimaan pääsisi kerran kaksi kuukaudessa jonkun juniorin äidin kanssa ( ei siis välttämättä oman joukkueen) jos haluasi. Hulluksi meno menee sitten kun tälläisiä naisia pamahtaa vastaa yöelämässä muutaman naukun ottaneena..

    • voihan sitä viikot kuntoilla ja viikonloppuna ottaa kännit ja olla edelleen hyvässä kunnossa. ei mitään ristiriitaa

    • Anonyymi

      Täällä olisi juuri salilta tulin😊

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      326
      3672
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1679
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1435
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      56
      1243
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      192
      1198
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe