Amatöörilaulaja/-sanoittaja etsiskelee tällä itselleen jonkinnäköistä musiikillista kumppania. Olis kiva aina toisinaan esimerkiksi vähän jammailla ja miksei ihan vakavammassakin mielessä. Oma musiikkimaku on melko laaja (grunge on tosin erityisen lähellä sydäntä) ja ääneä on vaikea kuvailla, kuulemma muistuttaa hieman Stellan vokalistin, naispuolisen rohean Hurriganes-tulkinnan ja soulvivahteisen soundin sekoitusta - try to guess. Englannin ääntäminen onnistuu ongelmitta ilman suomalaista aksenttia. Ja mainittakoon nyt vielä että olen naispuoleinen ihminen. Multa luonnistuvat siis snadisti raskaammat kuin herkemmätkin kappaleet, kattellaan että mikä kuulostais molemmista hyvältä?
Itse en osaa valitettavasti soittaa mitään (käpy palanut niin koskettimien ja kitarankin suhteen jo aikoja sitten..), ideoita musiikin suhteen löytyis tosin senkin edestä aina toisinaa ja pitäis alkaa taas sanotuksiakin skriivailemaan vähän enemmän. Jos sun intressit on vähääkään samankaltaisia niin ota yhteyttä sähköpostitse ([email protected]) ja kerro vähän ittestäs, mistä päin olet, mitä sä soittelet ja vähän musiikkimakua.
Itse asun Vihdin läheisyydessä, mutta kulkeminen esim. Stadiin onnistuu aina toisinaan. Duuni ja opiskelut vievät tietty aikaa mutta eiköhän noitakin saa sumplittua joten kuten. Anygays, jos yhtään nappas niin kirjottele!
Laulaja etsii musiikkiporukkaa 09-alueelta
wrongdoer
0
340
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881551
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1151431Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras701285- 301182
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1171000Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422981Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46938- 19892
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66818- 46743