Au pairiksi Berliiniin

aupair.perhe

Tammikuusta -11 lähtien lastenhoitajan paikka vapaana meillä. Löydämmekö sinut täältä?

10 vuotta au pairien avulla selvinnyt muusikkoäiti etsii vauvavuoden tauon jälkeen taas iloista, rehtiä ja autoilevaa aupparia 10, 7 ja 1-vuotiaiden tyttöjen seuraksi.

Perhe käyttää saksaa ja suomea kotikielinä. Musiikki on perheen kolmas kieli-oletko sinäkin harrastanut?

Kaikki tavalliset edut kuuluvat pakettiin,ja vähän epätavallisemmatkin.

Jos olet kiinnostunut, ota yhteyttä osoitteeseen: aupair.perhe at suomi24.fi

13

1616

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aupair.perhe

Perheen äiti alkaa taas työskennellä tammi-helmikuun vaihteessa vaan "puolipaikalla" eli 50%

-au pairille jää paljon vapaa-aikaa vaikka lapsia on kolme.

• tiiiia--

Mitkä kaikki edut kuuluvat? Entä palkka? Ja kuinka pitkäksi aikaa etsitte au pairia? :)

terv. Tiia

• aupair.perhe
        tiiiia-- kirjoitti:

Mitkä kaikki edut kuuluvat? Entä palkka? Ja kuinka pitkäksi aikaa etsitte au pairia? :)

terv. Tiia

-300 €/kk
        -lennot Helsingistä Berliiniin ja takaisin
        -kuukausilippu Berliinin ja sen ympäristön julkisiin (metro,S-juna ja bussi)
        -saksan kielen kurssi (3kk)
        -oma viihtyisä asunto perheen talon yhteydessä,missä on langaton nettiyhteys,tv,radio...ja oma rauha minne ei lapset tule muuta kuin kutsusta.
        -polkupyörä käytössä
        -vapaalippuja Berliinin Filharmoniaan

Mukaan ei tarvi ottaa oikeastaan muuta kuin vaatteet ja hammasharja-no passi ja hyvä mieli vielä!

Etsimme au pairia vuodeksi.

• aupair.perhe
        aupair.perhe kirjoitti:

-300 €/kk
        -lennot Helsingistä Berliiniin ja takaisin
        -kuukausilippu Berliinin ja sen ympäristön julkisiin (metro,S-juna ja bussi)
        -saksan kielen kurssi (3kk)
        -oma viihtyisä asunto perheen talon yhteydessä,missä on langaton nettiyhteys,tv,radio...ja oma rauha minne ei lapset tule muuta kuin kutsusta.
        -polkupyörä käytössä
        -vapaalippuja Berliinin Filharmoniaan

Mukaan ei tarvi ottaa oikeastaan muuta kuin vaatteet ja hammasharja-no passi ja hyvä mieli vielä!

Etsimme au pairia vuodeksi.

Vauvansaantivuoden ja siitä aiheutuneen au pair-"tauon" jälkeen tytöt kyselevät aina "kuka meille tulee" ja "tuleeko jo pian joku au pair?"

Au pairin kanssa on mukava puuhata, kivempaa kuin äidin.

• aupair.perhe

Mutta ensi syksynä 2011 meillä on taas paikka vapaana. Vuodeksi.

• berliiniläinen

Hei! Olen tällä hetkellä aupairina berliinissä, ja satuin sattumalta näkemään tämän. Ajattelinpa vain kertoa, että jos aupairinne kaipaa alussa suomalaista seuraa, jonka kanssa kierrellä kaupunkia, niin täältä löytys vapaaehtoinen :)

• aupair.perhe
        berliiniläinen kirjoitti:

Hei! Olen tällä hetkellä aupairina berliinissä, ja satuin sattumalta näkemään tämän. Ajattelinpa vain kertoa, että jos aupairinne kaipaa alussa suomalaista seuraa, jonka kanssa kierrellä kaupunkia, niin täältä löytys vapaaehtoinen :)

Nyt odottelemme kovasti tämän kevään aupparia paikalle. Kerron hänelle sinusta "berliiniläinen",kunhan hän ehtii kaupunkiin.

Me etsimme vieläkin au pairia, joka asuisi meillä vajaan vuoden elokuusta 2011 lähtien. Ota yhteyttä jos etsit paikkaa!

• NNRK
        aupair.perhe kirjoitti:

Nyt odottelemme kovasti tämän kevään aupparia paikalle. Kerron hänelle sinusta "berliiniläinen",kunhan hän ehtii kaupunkiin.

Me etsimme vieläkin au pairia, joka asuisi meillä vajaan vuoden elokuusta 2011 lähtien. Ota yhteyttä jos etsit paikkaa!

Olen 19-vuotias seurallinen tyttö ja valmistuin viimejouluna ylioppilaaksi. Kiinnostuin ilmoituksestanne, sillä alunperin tarkoitus oli hakea opiskelemaan samantien lukion jälkeen mutta ristiriitaiset uratoiveet ja ehkä jopa suoranainen päättämättömyys ovat alkaneet epäilyttää opiskelemaanlähtemisen suhteen...

Työkokemusta lapsista on sen verran, että olen hoitanut usein tuttavaperheen nyt n. 5 ja 3 vuotiaita poikia, nuorempaa ihan syntymästä saakka. 15-17 vuotiaana ohjasin oman tanssiharrastukseni parissa parhaimmillaan kolmea lastentanssiryhmää, ikähaarukka 3 - 7 vuotta.

Nyt 7 ja 9 vuotiaita serkkujani olen vahtinut myös lyhyempiä aikoja silloin kun he olivat pieniä (ja kun vielä itsekin olin vasta 13-14).

Minulla on myös pikkuvelipuoli joka täytti viime marraskuussa vuoden. Häntä hoidan joskus useitakin kertoja viikossa. Mm. loka-marraskuun vaihteen vietin Thaimaassa isän ja hänen vaimonsa kanssa lapsenvahdin roolissa ja ennen joulua pikkuveljeni oli minulla 3 päivää hoidossa noin 9h per päivä vatsataudin vuoksi. Joten paljon on tultu nähtyä ja tehtyä. :)

Kuulisin mielelläni lisää teidän perheestä ja kerron mielelläni myös itsestäni! Sähköpostia voi lähettää osoitteeseen [email protected]

• NNKR
        NNRK kirjoitti:

Olen 19-vuotias seurallinen tyttö ja valmistuin viimejouluna ylioppilaaksi. Kiinnostuin ilmoituksestanne, sillä alunperin tarkoitus oli hakea opiskelemaan samantien lukion jälkeen mutta ristiriitaiset uratoiveet ja ehkä jopa suoranainen päättämättömyys ovat alkaneet epäilyttää opiskelemaanlähtemisen suhteen...

Työkokemusta lapsista on sen verran, että olen hoitanut usein tuttavaperheen nyt n. 5 ja 3 vuotiaita poikia, nuorempaa ihan syntymästä saakka. 15-17 vuotiaana ohjasin oman tanssiharrastukseni parissa parhaimmillaan kolmea lastentanssiryhmää, ikähaarukka 3 - 7 vuotta.

Nyt 7 ja 9 vuotiaita serkkujani olen vahtinut myös lyhyempiä aikoja silloin kun he olivat pieniä (ja kun vielä itsekin olin vasta 13-14).

Minulla on myös pikkuvelipuoli joka täytti viime marraskuussa vuoden. Häntä hoidan joskus useitakin kertoja viikossa. Mm. loka-marraskuun vaihteen vietin Thaimaassa isän ja hänen vaimonsa kanssa lapsenvahdin roolissa ja ennen joulua pikkuveljeni oli minulla 3 päivää hoidossa noin 9h per päivä vatsataudin vuoksi. Joten paljon on tultu nähtyä ja tehtyä. :)

Kuulisin mielelläni lisää teidän perheestä ja kerron mielelläni myös itsestäni! Sähköpostia voi lähettää osoitteeseen [email protected]

PS. Puhun suomea, sujuvaa englantia ja kohtuullista ruotsia. Saksaa en valitettavasti taida, mutta minulla on melkoinen kielipää.

• oh
        aupair.perhe kirjoitti:

Lukio loppuu keväällä ja olisin innokas lähtemään au pairiksi Saksaan. Olen kohta 19 vuotta vanha ja olen käynyt Mannerheimin lastensuojeluliiton lastenhoitokurssin noin vuosi sitten ja hoitanut siitä saakka lapsia eri perheissä. Siskoni sai lapsen kesällä 2010 ja olen tämän suloisuuden kummitäti ja vakkari hoitotäti, joten kokemusta lasten hoidosta on paljon. Puhun äidinkielenäni suomea, ja saksaa olen opiskellut sen verran, että ainakin toimeen tulisin, mutta tarkoituksenani olisi oppia paremmin. Olen kiinnostunut Saksasta maana ja kielenä erittäin paljon.
        Olisin enemmän kuin kiinnostunut au pair paikasta luonanne! Ottakaa yhteyttä jos vielä au pairia etsitte. sähköposti osoitteeni on [email protected]

• elayza

Hei,
        Olen 28-vuotias nuori nainen Tampereelta ja olen hyvin kiinnostunut au pairin paikasta perheessänne. Työskentelen parhaillaan myyjänä kultasepän liikkeessä. Olen ammatiltani kultaseppä ja tarjoilija.

Minulla on kokemusta lastenhoidosta. Olen työskennellyt 1-2 luokkalaisten iltapäiväkerhon ohjaajana nimikkeellä koulunkäyntiavustaja.
        Olen aina pitänyt lapsista ja lastenhoitoala on ollut yhtenä ammattivaihtoehtona. Tulen suuresta perheestä, jossa olen hoitanut pienempiä sisaruksia, nuorinta ihan vauvaikäisestä asti, joten osaan ihan pienen vauvankin hoidon. Olen työskennellyt myös perheessä lastenhoitajana.
        Pystyn tekemään kaikki taloustyöt ruuanlaitosta siivoukseen. Olen joustava, erittäin luotettava ja tulen toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa. En myöskään polta. Olen työskennellyt ulkomailla pariin otteeseen eri koulutuksiini liittyen, joten tulen hyvin toimeen englannin kielellä ja olen kiinnostunut eri kulttuureista. Olen ollut työssä Berliinissä kultasepänliikkeessä ja Teneriffalla hotellin vastaanottovirkailijana.

Rakastan historiaa, kulttuuria ja taiteita. Tärkein harrastukseni on piirtäminen.
        Olisin kiinnostunut tutustumaan perheeseenne ja tekemään työtä josta todella pidän.
        Kerron mielelläni lisää itsestäni.
        sp.osoitteeni: [email protected]

• Mariavanninen

Hei!

Olen 25v sairaanhoitaja Helsingistä. Harrastan neulomista, lukemista, kitaran soittoa sekä kokkausta. Olen hoitanut apsia sekä vapaa-ajalla sekä työelämässä, suosituksia on sekä suomen- että englanninkielellä.Olen etsimässä elämänmuutosta ja uusia näkökumia elämään toisessa maassa. Tällä hetkellä työskentelen yksityisellä sektorilla Vantaalla.

Lapsien kanssa olen ollut tekemisissä jo 13-vuotiaasta asti, kodinhoito on tuttua sekä lasten kanssa oleminen tulee luonnostaan. Kielitaito on suomi sekä englanti sujuvasti, saksan alkeet osaan. erityisesti pidän lasten kanssa ulkoilusta, leikkimisestä, askartelusta sekä majojen rakentamisesta. :D

Olisin kiinnostunut au pair-työstä erityisesti Berliinissä. s-posti-osoitteeni [email protected]

• Viviene

Oletko kiinnostunut Au Pair?
      Au pair toimisto VIVIENE AU PAIR AGENCY.

Jos olet kiinnostunut, ota yhteyttä osoitteeseen:
      [email protected].

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      257
      4590
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      131
      2993
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2762
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      75
      1749
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1594
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1493
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      55
      1334
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      93
      1245
    9. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      208
      1116
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1109
    Aihe