niin minkälainen pitää olla seuraava työsopimus? Eli haen takaa tässä sitä että voiko työantaja tehdä uuden määräaikaisen työsopimuksen vai pitääkö vakinaistaa. Olen ollut töissä nyt 3.5kk.
Töitä olisi tehdä vaikka kuinka paljon enkä ole saanut ollenkaan moitteita.
terv. raksa reiska
Määräaikainen työsopimus päättyy...
raksa reiska
2
534
Vastaukset 2
- Kysyä sopii
Kysy liitosta siellä tiedetään.
- öläij
Määräaikaisen työsopimuksen voi tehdä vain, jos siihen on peruste. Peruste on käytävä ilmi työsopimuksesta ja ilman perustetta tehtyä sopimusta on pidettävä toistaiseksi voimassa olevana. Raksalla peruste voi hyvin olla esimerkiksi tietyn työmaan valmistuminen. Sitten voi tulla uusi määräaiakinen sopimus toista työtä varten jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901643
- 851382
- 1041068
- 48919
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..15905Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su43821Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.114670Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83666Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30651Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45597