Olen tässä katsellut muutamia alle tonnin pyöriä aika keveään harrastelukäyttöön.
Esim. Joitain käytettyjä Cube ltdtä ja trekkejä. Vaatimuksena olisi vähintään
-Tora sl:än tasoinen etuhaarukka tai parempi
-Vaihteisto väh deore mielellään parempi XT? SLX?
-runkokoko esim. 18-19,5"
-Mahd. luotettavat kiekot. (no ei luultavasti tämän hintaluokan pyörissä enää täysiä susia löydykkään, mutta hyppyjä pitäisi kestää)
- hinta alle tonnin haarukassa pysytään
-Merkki mielellään Kona, Cube, Trek, Cannondale, Gary fisher ja muut hyvät merkit. Ei mitään aivan tuntemattomia
Olisko esim. kyseinen pyörä hinta/laatu suhteeltaan OK.
http://www.rtechsuspension.fi/product_info.php?manufacturers_id=223&products_id=5474
Gary fisheri lähtis kivaan 799€ hintaan. Mutta kertokaa jos kyseinen pyörä tai merkki yleensä on täys p.
Ja pyörä tulisi Maasto/lievään hyppely käyttöön ja jonkin verran myös kikkailua.
Olen 180 cm pitkä mutta luulen että 20"- 21" runkokoot ovat ehkä liian isoja, koska olen ajellut pitkään 16" runkokoon pyörällä ja suurta vikaa en runkokoossa ole havainnut.
Gary Fisher
3
2793
Vastaukset
- corrabest
Herra Gary Fisher on ollut luomassa koko maastopyörä kulttuuria,eli sieltä ei varmasti päästetä täysin paskaa kauppoihin.Hinta on kohdillaan.Kammet on jotain Shimanon halpissarjaa,muut osat ok.Minun mielestä tuo on maasturi, ei kikkaulu,eikä hyppelypyörä,ne on erikseen.
- ostajja
Maastopyörällä tässä on "kikkailtu" ennenkin eikä ongelmia ole ollut :). Skeitti/bmx/pyöräparkkia pyöräni ei ole koskaan nähnytkään. Eniten sillä on keulittu ja yritetty päästä mahd. jyrkkiä kallioita ylös ja joskus ehkä alaskin.
Entäs tämä vannepuoli. Kestävyys olisi aikalailla pääominaisuus ei niinkään se keveys tai vierintävastus.
Onko vanteissa yleensä muita suuria eroja kuin että jotkut vanteet ovat 2-kerroksisia ja pinnojen paksuus vaihtelee jonkin verran?
2-kerroksiset ja paksumpipinnaiset ovat varmaankin kestävämpiä ja raskaampia mutta kuinka paljon tosiaan pyörässä pitää olla hintaa että vanteet ovat laadukkaat jos 400e pyörän kaksoiskerros vanteessa ja 1500e pyörän kaksoiskerrosvanteessa on eroa?
Niin, ja entäs tämän kyseisen gary fisherin vanteet? luultavasti ovat 2-kerroksiset mutta ovatko nämä Bontrager Selectit tämänhintaiseen pyörään hyvät vanteet.
heh toivottavasti ei mennyt liian monimutkaiseksi... - corrabest
ostajja kirjoitti:
Maastopyörällä tässä on "kikkailtu" ennenkin eikä ongelmia ole ollut :). Skeitti/bmx/pyöräparkkia pyöräni ei ole koskaan nähnytkään. Eniten sillä on keulittu ja yritetty päästä mahd. jyrkkiä kallioita ylös ja joskus ehkä alaskin.
Entäs tämä vannepuoli. Kestävyys olisi aikalailla pääominaisuus ei niinkään se keveys tai vierintävastus.
Onko vanteissa yleensä muita suuria eroja kuin että jotkut vanteet ovat 2-kerroksisia ja pinnojen paksuus vaihtelee jonkin verran?
2-kerroksiset ja paksumpipinnaiset ovat varmaankin kestävämpiä ja raskaampia mutta kuinka paljon tosiaan pyörässä pitää olla hintaa että vanteet ovat laadukkaat jos 400e pyörän kaksoiskerros vanteessa ja 1500e pyörän kaksoiskerrosvanteessa on eroa?
Niin, ja entäs tämän kyseisen gary fisherin vanteet? luultavasti ovat 2-kerroksiset mutta ovatko nämä Bontrager Selectit tämänhintaiseen pyörään hyvät vanteet.
heh toivottavasti ei mennyt liian monimutkaiseksi...kovastihan noita kehuttiin Etelä-Afrikkalaisella sivustolla,pyysi muuten käytetyistä 1000 Randia,mikähän lie kurssi.Jollain sivustolla myytiin 79 punnalla uusia alennuksessa.Varmaankin 800-1500 hintaisissa pyörissä vanteilla ei ole niin paljon eroa.,mutta yllä 400-1500 e pyörissä vanteet ovat ihan eri maailmoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643315Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432508
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1112406- 311933
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821169