Hei mistä saisi halvalla tilattua aloitus paketin, kun haluaisin itselleni kokeilla tehdä kynnet?
eli kaikki aineet, tipit ym, ja sitten tuo "uuni". Joskus muistaisin hobby hallissa nähneeni, mutta en löytänyt sitä enään, ja kun tossa googletin niin kaikki oli n.200e, ihan niin kallista en aatellut :(
Kynsi aloittelupaketti
7
483
Vastaukset
- ST-NailArt
täältä: http://bit.ly/ajVJlG
Kyseessä on oma yritykseni joka myy kynsituotteita
laidasta laitaan!
terkuin, Sanna Tara / Sanna Tara Nail Art & Beauty Studio- santtu ;D
vähän liian kallista tuolla bit :ssä
- .....
Tuostapa oli mainiota vähän tutkia hintoja. Tuossa paketissa on paljon sellaista tavaraa jota en itse tarvitsisi, joitakin tarvikkeita voi ostaa myös lähitavaratalosta. Tippejä en mielestäni tarvitsisi, mutta viime huollossa jouduttiin kahteen kynteen laittamaan tipit. Isosta tippilaatikosta jäisi kuitenkin suurin osa käyttämättä kun jatkossakin tarkoitus on selvitä ilman tippejä ja vain vahvistaa omia kynsiä. Itse tarvitsisin vain uunin ja geelitarvikkeet ilman ylimääräisä lisukkeita kun lakkaan kynteni peittävillä lakoilla. Jos tällaisen paketin saisi jostain kohtuuhinnalla ja lisäksi hiontakoneen terineen niin sitten voisi harkita.
- ginnamoni
ja olikin ihan ok hintainen, mutta kuinka toimiva setti on. kauanko noilla aineilla normi käytössä kynnet pysyy?
ja muutenkin voisit hiukan kertoo, ihmetytti myös miksi ohjeet englanniksi, eikö suomenkielisetkin olisi
aika jees? :D - määvaan2010
ginnamoni kirjoitti:
ja olikin ihan ok hintainen, mutta kuinka toimiva setti on. kauanko noilla aineilla normi käytössä kynnet pysyy?
ja muutenkin voisit hiukan kertoo, ihmetytti myös miksi ohjeet englanniksi, eikö suomenkielisetkin olisi
aika jees? :D5 millin purkit ei kauaa kestä.......
- jupsjuu
..... kirjoitti:
Tuostapa oli mainiota vähän tutkia hintoja. Tuossa paketissa on paljon sellaista tavaraa jota en itse tarvitsisi, joitakin tarvikkeita voi ostaa myös lähitavaratalosta. Tippejä en mielestäni tarvitsisi, mutta viime huollossa jouduttiin kahteen kynteen laittamaan tipit. Isosta tippilaatikosta jäisi kuitenkin suurin osa käyttämättä kun jatkossakin tarkoitus on selvitä ilman tippejä ja vain vahvistaa omia kynsiä. Itse tarvitsisin vain uunin ja geelitarvikkeet ilman ylimääräisä lisukkeita kun lakkaan kynteni peittävillä lakoilla. Jos tällaisen paketin saisi jostain kohtuuhinnalla ja lisäksi hiontakoneen terineen niin sitten voisi harkita.
halvimmalla EuroNailDesignista.... postituskuluineen noin 30 egee Suomeen. 2 vuoden takuu.
Sähköviila kotiintuotuna parilla kympillä ebaysta.... ihan kelpo vehje omaan käyttöön. Ei ehkä kestäisi jokapäiväisessä ammattikäytössä kuitenkaan.
- CC
Itse tilasin kaikki kamat Mereneidistä.... totesin, että järkevintä on itse kasata paketti kaikesta mitä tarvitsee, sillä yleensä aloituspaketeissa on sellaistakin mukana mitä itse en tarvitse.
Sain ihanaa palvelua Mereneidistä, tarkat ohjeet ja vinkit.
Suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663412Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1282887- 462589
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391331