Kynsi aloittelupaketti

ginnamoni

Hei mistä saisi halvalla tilattua aloitus paketin, kun haluaisin itselleni kokeilla tehdä kynnet?
eli kaikki aineet, tipit ym, ja sitten tuo "uuni". Joskus muistaisin hobby hallissa nähneeni, mutta en löytänyt sitä enään, ja kun tossa googletin niin kaikki oli n.200e, ihan niin kallista en aatellut :(

7

483

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ST-NailArt

täältä: http://bit.ly/ajVJlG
      Kyseessä on oma yritykseni joka myy kynsituotteita
      laidasta laitaan!

terkuin, Sanna Tara / Sanna Tara Nail Art & Beauty Studio

• santtu ;D

vähän liian kallista tuolla bit :ssä

• .....

Tuostapa oli mainiota vähän tutkia hintoja. Tuossa paketissa on paljon sellaista tavaraa jota en itse tarvitsisi, joitakin tarvikkeita voi ostaa myös lähitavaratalosta. Tippejä en mielestäni tarvitsisi, mutta viime huollossa jouduttiin kahteen kynteen laittamaan tipit. Isosta tippilaatikosta jäisi kuitenkin suurin osa käyttämättä kun jatkossakin tarkoitus on selvitä ilman tippejä ja vain vahvistaa omia kynsiä. Itse tarvitsisin vain uunin ja geelitarvikkeet ilman ylimääräisä lisukkeita kun lakkaan kynteni peittävillä lakoilla. Jos tällaisen paketin saisi jostain kohtuuhinnalla ja lisäksi hiontakoneen terineen niin sitten voisi harkita.

• ginnamoni

ja olikin ihan ok hintainen, mutta kuinka toimiva setti on. kauanko noilla aineilla normi käytössä kynnet pysyy?
        ja muutenkin voisit hiukan kertoo, ihmetytti myös miksi ohjeet englanniksi, eikö suomenkielisetkin olisi
        aika jees? :D

• määvaan2010
        ginnamoni kirjoitti:

ja olikin ihan ok hintainen, mutta kuinka toimiva setti on. kauanko noilla aineilla normi käytössä kynnet pysyy?
        ja muutenkin voisit hiukan kertoo, ihmetytti myös miksi ohjeet englanniksi, eikö suomenkielisetkin olisi
        aika jees? :D

5 millin purkit ei kauaa kestä.......

• jupsjuu
        ..... kirjoitti:

Tuostapa oli mainiota vähän tutkia hintoja. Tuossa paketissa on paljon sellaista tavaraa jota en itse tarvitsisi, joitakin tarvikkeita voi ostaa myös lähitavaratalosta. Tippejä en mielestäni tarvitsisi, mutta viime huollossa jouduttiin kahteen kynteen laittamaan tipit. Isosta tippilaatikosta jäisi kuitenkin suurin osa käyttämättä kun jatkossakin tarkoitus on selvitä ilman tippejä ja vain vahvistaa omia kynsiä. Itse tarvitsisin vain uunin ja geelitarvikkeet ilman ylimääräisä lisukkeita kun lakkaan kynteni peittävillä lakoilla. Jos tällaisen paketin saisi jostain kohtuuhinnalla ja lisäksi hiontakoneen terineen niin sitten voisi harkita.

halvimmalla EuroNailDesignista.... postituskuluineen noin 30 egee Suomeen. 2 vuoden takuu.

Sähköviila kotiintuotuna parilla kympillä ebaysta.... ihan kelpo vehje omaan käyttöön. Ei ehkä kestäisi jokapäiväisessä ammattikäytössä kuitenkaan.

• CC

Itse tilasin kaikki kamat Mereneidistä.... totesin, että järkevintä on itse kasata paketti kaikesta mitä tarvitsee, sillä yleensä aloituspaketeissa on sellaistakin mukana mitä itse en tarvitse.
      Sain ihanaa palvelua Mereneidistä, tarkat ohjeet ja vinkit.
      Suosittelen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3412
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3222
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      2887
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      46
      2589
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1973
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1331
    Aihe