Joo tehtiin kavereitte kaa tämmönen salibandy joukkue äänekoskelle kun FC KYRPÄJYRÄT. et jos porukat haluu tulla ERITTÄIN LAADUKKAASEEN säbä joukkueeseen ni eiku ilmotusta, ku pelaajii tarvitaaan. Maalivahtii joukkueeemme tarttee myös et jos oot säbä molari tai ees kiinnostunu säbä molarin hommist ni sit SUN ammattilais uras salibandyssä!!!
Chearleedereitä tarvitaan myös, mieluiten hyvännäkösii -97 viiva -94 syntyneit TYTTÖI tänne vaan ni pistetää teidänki chearleeding ura käyntii..
Ilmotelkaa jos kiinnostusta :DD
TÄMÄ EI OLE LÄPPÄ, MEILTÄ LÖYTYY KOHTA OMAT KOTISIVUTKI!!!!
Jos oot -96 viiva -94 ni lue!!
ja tää on sit tosi
6
584
Vastaukset
- jrjsajd
eikö oo hieno??
- hgyukgyugyt
miksette oo kyrpäpoikii
- wearäawkoltf
EI VITUS OOTSÄ HOMO TAI JOTAI VITU KYRPÄPOIKA!!
- huora ♥
voin tulla cheerleaderiks mut oon poika, mut kait se kelpaa jos heitän pippelikopterit tuleemaan ni oon VITTU IN!!
- atwqtvg
Noloja olette. Ja hyvännäkösiä -96 tyttöjä? Olette niin lapsosia vielä että huhhuh.
- pippelikikkeli
kiitti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842063
- 1321752
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161251- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940