nyt paripäivää pelkällä suolavesi suihkuttelulla ja röörit pelaa.
yli 2000 euroo sierainten aukipitämiseen menikin näinä vuosina ja noin 500 nasolin pulloa tuli tyhjennettyä
5 vuotta säännöllistä nasolinin käyttöä
11
159
Vastaukset
hyvä neuvo...
nenäankka jol röörit huuhdotaan.
mut ei se auta jos et lopeta nasolinin käyttöä.
vihaan ääntä mikä sieraimista lähtee jos vähänkin on tukkeessa, tekis mieli repiä pää irti ettei tartte sitä vitun tuhinaa kuunnella.
en tykkää muidenkaan tuhisevasta nenähengittelystä,maailman raivostuttavin ääni.monte24 kirjoitti:
nenäankka jol röörit huuhdotaan.
mut ei se auta jos et lopeta nasolinin käyttöä.
vihaan ääntä mikä sieraimista lähtee jos vähänkin on tukkeessa, tekis mieli repiä pää irti ettei tartte sitä vitun tuhinaa kuunnella.
en tykkää muidenkaan tuhisevasta nenähengittelystä,maailman raivostuttavin ääni.Olen tottunu siihen, että nenä on hiukka tukkoinen, kun siellä on limakalvot turvoksissa. Nasolin taitaa kyllä tähänkin juttuun auttaa, kuten varmaan se nenäankkakin.
modelli kirjoitti:
on sairas, meinaan vaan että voiko ton rukoilun jo lopettaa.
ei siitä ihan päivissä parannuta. Kuukausissa... Kirpela vaan ei ole mun enää.
dazu kirjoitti:
Olen tottunu siihen, että nenä on hiukka tukkoinen, kun siellä on limakalvot turvoksissa. Nasolin taitaa kyllä tähänkin juttuun auttaa, kuten varmaan se nenäankkakin.
kun yli viikon käytät niin se myös turvotuttaa eli sun täytyy sit käyttää nasolinia nasolinin aiheuttamaan turvotuksen laskemiseen.
dazu kirjoitti:
ei siitä ihan päivissä parannuta. Kuukausissa... Kirpela vaan ei ole mun enää.
rukoilemista.
monte24 kirjoitti:
kun yli viikon käytät niin se myös turvotuttaa eli sun täytyy sit käyttää nasolinia nasolinin aiheuttamaan turvotuksen laskemiseen.
Usein lääkkeisiinkin tarvii lääkkeet.
- anzzy§§
pseudoefedriini _Duact_. Kaksi kapselia kerralla ja nenä ja korvat poksahtavat auki.
Käytin sitä aina ennen lentomatkoja flunssassa, ettei ilmanpaineen vaihtelu haittaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831748
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee121622- 931538
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen911271Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31056- 64886
Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol152883- 76850
- 52827
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi122805