Jarkko jyräsi välieriin

kämmenlyönti

17

1862

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvää viikonloppua!!

      pelätään pahinta.

      • "(¤YO

        Haistapa kakka.


      • hyvää viikonloppua!!
        "(¤YO kirjoitti:

        Haistapa kakka.

        ...


    • Kia terveiset

      Jarkko on vauhdissa ja nyt on oikeaa intoakin taas pitkästä aikaa.
      Näyttää sille, että muutamaan tärkeään asiaan on uusi valmentaja osannut kiinnittää huomiota.
      Tennispelistä ehkä jopa 60% perustuu hyvään syöttöön. Se kulkee nyt ja myös sen jälkeiset vaiheet kulkevat.
      Hyvä Jarkko!

      • JUL365

        näkyykö peli muualla kuin rahastuskanava sport prolla?


      • JUL365 kirjoitti:

        näkyykö peli muualla kuin rahastuskanava sport prolla?

        epäilempä että ei piä kestä? urheilijalle jos tulee hyvänolon tunne ,niin peli on menetetty! toivotaan parasta!


      • kaksoisvirhe
        JUL365 kirjoitti:

        näkyykö peli muualla kuin rahastuskanava sport prolla?

        peli näkyy suorana veikkaus.fi


      • dDdDdada
        JUL365 kirjoitti:

        näkyykö peli muualla kuin rahastuskanava sport prolla?

        Näkyi svt hd kanavalla kuten monet muutkin pelit. Lopputulos vaan oli :(


    • tennispillu

      Pää petti taas. Ottelupallon onneton tunarointi ja Niepalle tyypillinen kaksoisvirhe pahimpaan mahdolliseen paikkaan.

      Viime aikoina peli kulkikin epäilyttävän hyvin, mutta nyt tuli kunnon mahalasku ja mätkähdys todellisuuteen. Ei ole enää maskun hörökorvasta pelimieheksi. Mailat pussiin vaan ja oikeisiin töihin.

    • koskaan muutakuin voittaa jonkun pelin,ihmettelen että hän ainakin lehtien mukaan joku supermies tenniksessä.on ollut jo pitään ulkona.tapsa

      • Haista Kukka

        Siis en tieda mitaan muuta niin arsyttavaa kuin ihmiset jotka haukkuvat ja arvostelevat Niemista. Itse pitkaan tennista pelanneena ja talla hetkella yliopisto tennista pelaavana, voin vain kuvitella kuinka hemmetin kovan uran Nieminen on tehnyt (ja tekee parhaillaan). Sadan parhaan joukkoon paaseminen on todella todella kova saavutus kenelta tahansa ja vaatii kovaa tyota. Enpa usko etta Suomesta tulee pitkaan aikaan ketaan mies/naispelaajaa nousemaan top 50 joukkoon, tai edes top 100.
        Suomalaiset ovat niin kriittinen urheiluyleiso, etta ei ole toista. Sen sijaan, etta me kannustaisimme maamiehiamme ja naisiamme niin haukumme heti jos jokin ei mene taysin nappiin. Pessimistinen ja ikava asenne vaikuttavat varmasti myos pelaajien "paan kestamiseen".

        Joten hajotkaa itseenne arvostelijat. Nieminen on hemmetin kova jatka.


      • kovahko jätkä
        Haista Kukka kirjoitti:

        Siis en tieda mitaan muuta niin arsyttavaa kuin ihmiset jotka haukkuvat ja arvostelevat Niemista. Itse pitkaan tennista pelanneena ja talla hetkella yliopisto tennista pelaavana, voin vain kuvitella kuinka hemmetin kovan uran Nieminen on tehnyt (ja tekee parhaillaan). Sadan parhaan joukkoon paaseminen on todella todella kova saavutus kenelta tahansa ja vaatii kovaa tyota. Enpa usko etta Suomesta tulee pitkaan aikaan ketaan mies/naispelaajaa nousemaan top 50 joukkoon, tai edes top 100.
        Suomalaiset ovat niin kriittinen urheiluyleiso, etta ei ole toista. Sen sijaan, etta me kannustaisimme maamiehiamme ja naisiamme niin haukumme heti jos jokin ei mene taysin nappiin. Pessimistinen ja ikava asenne vaikuttavat varmasti myos pelaajien "paan kestamiseen".

        Joten hajotkaa itseenne arvostelijat. Nieminen on hemmetin kova jatka.

        Top kymppiin yltäneet pelaajat ansaitsevat arvostusta, muut ovat vain rivimiehiä, joita maailmassa riittää. Nieminenkin oli top kymppiin päästä, mutta se pipo petti ratkaisevalla hetkellä häviöön jollekin nobodylle jossain pikkukisassa ja homma jäi haaveeksi. Nyt on jo liian myöhäistä. Suurin syy menestymättömyyteen on pitkään pelaaminen ilman valmentajaa, ja sitten kun on valkku ollut, niin se on ollut täyspaska valkku.

        Nykyisellä valmennuksella, mikäli nIeminen oli parikymppinen, olisi top kymppi mahdollinen.


      • Tennisguru
        kovahko jätkä kirjoitti:

        Top kymppiin yltäneet pelaajat ansaitsevat arvostusta, muut ovat vain rivimiehiä, joita maailmassa riittää. Nieminenkin oli top kymppiin päästä, mutta se pipo petti ratkaisevalla hetkellä häviöön jollekin nobodylle jossain pikkukisassa ja homma jäi haaveeksi. Nyt on jo liian myöhäistä. Suurin syy menestymättömyyteen on pitkään pelaaminen ilman valmentajaa, ja sitten kun on valkku ollut, niin se on ollut täyspaska valkku.

        Nykyisellä valmennuksella, mikäli nIeminen oli parikymppinen, olisi top kymppi mahdollinen.

        Ai vaikka on "tosipaska valkku"?


    • vasuri myös

      Nyt kaatui Florent Serra. Hyvä Jakke! Maailmassa ehkä joku xx miljoonaa tennispelaajaa ja sinä olet yksi parhaista !

    • pienet teot

      Puheet on aina kovia Jarkolla. Jos se rehvastelu vähenisi niin voisi arvostuskin kasvaa.

      • Go Jakke!

        Mitä???? Missä se on rehvastellut? On joskus sanonut olevansa kohta top kympissä. Tämä ei ehkä toteudu, mutta kyllä Maskun pojasta on rehvastelu kaukana. Yksi ryhdikkäimmistä urheilijoista mitä meillä on. Verrataan vaikka jääkiekkoilijoihin, jotka tappelee kapakoissa, rakentelee ökytaloja (ilman lupia usein), naivat missejä, ajelevat ökyautoillaan....

        Jakke on tienannut 4,8 Milj. USD urallaan, onko tästä mitään havaintoa että olisi pullistellut niillä
        rahoillaan?

        Vittu, että oli Ljubilicin kaato tänään lähellä... Jakke kaatui saappaat jalassa eikä se ikinä selittele
        häviöitään.


      • tennisneito
        Go Jakke! kirjoitti:

        Mitä???? Missä se on rehvastellut? On joskus sanonut olevansa kohta top kympissä. Tämä ei ehkä toteudu, mutta kyllä Maskun pojasta on rehvastelu kaukana. Yksi ryhdikkäimmistä urheilijoista mitä meillä on. Verrataan vaikka jääkiekkoilijoihin, jotka tappelee kapakoissa, rakentelee ökytaloja (ilman lupia usein), naivat missejä, ajelevat ökyautoillaan....

        Jakke on tienannut 4,8 Milj. USD urallaan, onko tästä mitään havaintoa että olisi pullistellut niillä
        rahoillaan?

        Vittu, että oli Ljubilicin kaato tänään lähellä... Jakke kaatui saappaat jalassa eikä se ikinä selittele
        häviöitään.

        Käyttäisi nyt edes tennistossuja eikä saappaita, voisi se liikkuminenkin parantua. Ties vaikka Nieppa nousisi verkollekin useammin kuin keran ottelussa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe