Heips!
Olen tässä vuosien varrella kokeillut kaikenlaista kynsiin liittyvää. Nyt olen pitkään pohtinut näiden uusien MINXien kokeilua, mutta hinta on kuitenkin ollut mielestäni melko korkea.
Kun olen tällainen tee-se-itse ihminen haluaisin kokeilla kynsikalvojen kiinnittämistä itse.
Kysymykseni siis kuuluu onko kukaan kokeillut noita koristekalvoja jota voi näemmä tilata seuraavan linkin takaa?
www.kynsitaivas.com
Mulla on tällä hetkellä keskimittaiset luonnon kynnet eli miten mahtaa sopia ja miten tuo asennus onnistuu??
Kiitos avusta jo etukäteen!
Tee-se-itse koristekalvot kynsille
6
546
Vastaukset
- 14
Ei taida olla kyseessä aito Minx? :D
- annamari3
Aidon Minxin maahantuoja on Royal Pink. Aidot kalvot maksaa 14 euroa. Siihen nähden 10 on aika paljon jostain feikkikalvosta...
- Laura J
Juu siis ei ole minxejä vaan ilmeisesti vastaavalla tavalla toimivia kalvoja. Nuo on siis kotikäyttöön tarkoitettuja, kun taas minxejä ei saa tilattua muut kuin koulutetut kynsi-ihmiset...
Siten ajattelin että jos kympillä saan itelle tilattua ja tehtyä niin on melko edullista jos vertaa siihen minxaus maksaa n. 50€.
... kokemuksia noista olin vain vailla eli onko kukaan kokeillut ja miltä näytti ja miten toimi?- minkxiiitsuxx
juhuu tilatkaa hyvät ihmiset kamaa ulkomailta minxit on silkkaaa rahastusta tarkoitettu esim musavideoihin jms leffoihin. kalvoja saa ulkomailta tod edullisesti. nuo minxit on ylihintaista sontaa
- kynneli
Näistä ilmeisesti on kyse. Näyttää uskomattoman kivoilta...=)
http://nelliina.indiedays.com/2010/11/26/upeat-kynnet/- 17
Minulle on pariin näytökseen laitettu aidot minxit rakennekynsien päälle ja ovat totaalisen paskaa. Tälläinen räplääjä saa ne lähtemään heti ensimmäisenä päivänä ja vaikka antaisikin olla niin alkavat jossain vaiheessa repsottaa. Ihan pelkkää rahastusta.
Mutta nuo siis laitettiin niin että valittiin oikean kokoinen kalvo ja "liimattiin" kynnelle. Sen jälkeen kärjestä ylimenevä osa leikattiin ja viilattiin sopivaksi. Sitten kuumenneltiin jonkun lampun alla hetkisen..
Kannattaa olla sitten tarkkana että ei jää mitään ryppyjä sun muita siihen kalvoon. Meille laitettiin niin nopeasti liukuhihna työllä, että jälki ei ollut mitään parasta. Ja omat kynteni eivät siis ole mitkään hirveän pitkät, pari milliä yli sormenpään.
Toivottavasti oli jotain apua :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662288Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381883Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣241578Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711550Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.901318Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841214Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1111135Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241130En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9952- 77949