Kävin tuossa läpi miesten ilmoituksia ja meinasi revetä suoni päässä kun jokaisessa ilmoituksessa puhuttiin pilkkeistä silmäkulmissa. Teki mieli vastata että ota nyt hyvä ihminen ne pilkkeet pois ettei tule pysyvää silmävauriota.
Sitten on näitä huumorin tajuisia. Onhan se kiva että on tajuinen, tai edes tajuissaan kun profiiliaan laatii. Mutta voisiko niitä sanoja edes vähän maistella suussa että miltä ne kuulostaa? Yksinään ihan tyhmältä. Sana kaipaa kaveria, haloo!
Kainaloon pitää tottakai KÄPERTYÄ - vielä kerran jos luen käpertymisestä jotain minulla varmaan käpertyy aivot pysyvästi rullalle. Peiton tai viltin alle mennään kun tulee talvi. Eiköhän käy aika pikkaisen pitkäksi siellä pikkuhiljaa...
Ilahduttavan monia liikuntaharrastuksia miehillä kyllä on, mutta kaikki ovat kauheaa reuhtomista ja riehumista, vähän hirvittää sellaista joka on tottunut kävelemään ja uimaan - tekemään asioita rauhallisesti.
Itsestään eläimen tai esineen tehneet tuote-esittelyä läpikäyvät tahot vähän mietityttävät. Itse olen ainakin ihmistä vailla enkä autoa.
Kliseitä profiileissa
84
2132
Vastaukset
- Lady S
Lisää tuohon vielä aloitusviestit tyyliin "tässä olisi, koska tavataan", "käviskö seksiseura tänään", "haluatko jorman kuvan" jne. Ja nuo tulee niiltä huumorintajuisilta, salibandia harrastavilta korkeasti koulutetuilta, jotka etsivät kainaloonkäpertyjää. Pilkkeet silmänurkissa aiheuttavat vakavia vammoja.
- Dr. Longmeat
No entäpä ne naiset sitten
"En usko että täältä mitään itseni tasoista miestä löydän, mutta tein profiilin ihan testi mielessä. Et niinku en pystyny tarpeeks heruttaa galleriassa, facebookissa ja kuvakkeessa et pitää saada vielä täältä vähän huomiota.".
"Ja siix mähän on niinku taiteellinen, et niinku ihmiset ei oikein sillai ymmärrä mua kun mä oon tälläinen taiteilija sielu.."
"Haluan kiltin, rehellisen, luotettavan, huumorintajuisen, ja huomaavaisen miehen (ja siis ne miehet jotka tätä pääsee jyystää on just toisesta päästä kun suomalaiset naiset nyt vaan sattuu olee pelkästään munan perässä hailahtelevia halpoja panoja)"
"Unelmien tyttö nyt kerrankin sinkkuna! Nyt kaikki unelma miehet viestiä tulee ennen kun oon taas poissa markkinoilta!"
Lista on liian pitkä.. - Lady S
Dr. Longmeat kirjoitti:
"En usko että täältä mitään itseni tasoista miestä löydän, mutta tein profiilin ihan testi mielessä. Et niinku en pystyny tarpeeks heruttaa galleriassa, facebookissa ja kuvakkeessa et pitää saada vielä täältä vähän huomiota.".
"Ja siix mähän on niinku taiteellinen, et niinku ihmiset ei oikein sillai ymmärrä mua kun mä oon tälläinen taiteilija sielu.."
"Haluan kiltin, rehellisen, luotettavan, huumorintajuisen, ja huomaavaisen miehen (ja siis ne miehet jotka tätä pääsee jyystää on just toisesta päästä kun suomalaiset naiset nyt vaan sattuu olee pelkästään munan perässä hailahtelevia halpoja panoja)"
"Unelmien tyttö nyt kerrankin sinkkuna! Nyt kaikki unelma miehet viestiä tulee ennen kun oon taas poissa markkinoilta!"
Lista on liian pitkä..Profiilissa vai viesteissä? Tuo on jännä tieto, nainen kun ei saa vistejä naisilta, yleensä. Eli nainen nostaa itsensä jalustalle odottaen suunnilleen ihmeitä ja mies iskee pari sanaa, sisältönä koska ja missä.
Venus ja Mars. - V.V.V Mies
Dr. Longmeat kirjoitti:
Lista on liian pitkä..*LOL* Loistavia :-D
Taidanpa kaataa lasillisen punkkua ja jatkaa tämän palstan lukemista. Täällä on välillä oikeita helmiä mukana. - Lady S
V.V.V Mies kirjoitti:
*LOL* Loistavia :-D
Taidanpa kaataa lasillisen punkkua ja jatkaa tämän palstan lukemista. Täällä on välillä oikeita helmiä mukana.Kaada lasillinen minullekin ja anna samalla jotain haastetta..
- V.V.V Mies
Lady S kirjoitti:
Kaada lasillinen minullekin ja anna samalla jotain haastetta..
Väännettäänkö kättä naistutkimuksesta (josta en juuri mitään tiedä), miesten yksioikoisesta suoritustarpeesta vai faktasta että kahden aikuisen ihmisen suhteen syntyminen on sattumankauppaa? Vai puhutaanko vain jotain shittii?
Ja nyt sitten tuo perkeleen yhteenlaskukin vielä... 9 :-) - Lady S
V.V.V Mies kirjoitti:
Väännettäänkö kättä naistutkimuksesta (josta en juuri mitään tiedä), miesten yksioikoisesta suoritustarpeesta vai faktasta että kahden aikuisen ihmisen suhteen syntyminen on sattumankauppaa? Vai puhutaanko vain jotain shittii?
Ja nyt sitten tuo perkeleen yhteenlaskukin vielä... 9 :-)Emmääkää mistää naistutkimuksesta.... mitää tiedä...
Tunnustatko kohdallasi, että miehilllä on suoritustarve? Sattumankauppaahan kaikki on, sen tietää faktaksi jokainen, mutta tuo miesten tarve suoriutua... Jormasta kuva herran tähden jos meilin antaa.. Ketä kiinnostaa? Siis naista.
Ja joo, voidaan me shittiäkin jutella ;) - V.V.V Mies
Lady S kirjoitti:
Emmääkää mistää naistutkimuksesta.... mitää tiedä...
Tunnustatko kohdallasi, että miehilllä on suoritustarve? Sattumankauppaahan kaikki on, sen tietää faktaksi jokainen, mutta tuo miesten tarve suoriutua... Jormasta kuva herran tähden jos meilin antaa.. Ketä kiinnostaa? Siis naista.
Ja joo, voidaan me shittiäkin jutella ;)Nykymies kokee käsittääkseni aika kokonaisvaltaista suoritustarvetta. Työssä, kaveripiirissä, parisuhteessa, seksissä. Meille on sälytetty varsin kova kuorma joka suuunnalta, ja suomalainen mieshän yrittää täyttää kaikki vaatimukset.
Tunnustan todellakin oman suoritustarpeeni (vaatimuksenkin). Työelämä asettaa omat vaatimuksensa, tosin se on kai ollut olemassa aina ennekin. Kavereiden seurassa on oltava enemmän tai vähemmän "kova jätkä" eikä heikkouksia saa tuoda esiin. Noille tosin itse viittaan kintaalla, oma elämäni ei ole kiinni kavereiden "kunnioituksesta", luulen.
Parisuhteessa paineet miehen kohdalla on koko ajan kasvamassa, pitää olla sekä jännittävä ja kiinnostava että vakaa ja luotettava. Kiville menee, tai siis kiveksille. Ja kun tuohon naulataan kiinni vielä edellytys olla hyvä ja kumppaninsa tyydyttävä seksissä, yhtälö alkaa olla valmis. Kun mies ei voi olla kaikkea mitä odotetaan, sitten mies ei ole omasta mielestään juuri mitään. Itsetunto ahoi, missä luuraat. Nykynaisten ulospäin hehkuva tai hehkutettu itsevarmuus kaivaa entistäkin syvempää hautaa miehen horjuvalle itsetunnolle.
Parisuhde-paineita minulla ei ole, kun se koko elämän kestäväksi tarkoitettu kaatui turvalleen jokin aika sitten. Sattumankauppaa sekin, I presume.
Sen olen saanut vihdoinkin itselleni selvitettyä, jorman kuva ei tosiaankaan kiinnosta ketään, edes naisia :-). Ehkä miehet niitä katselee, verratakseen omaa varustustaan. Peniskateus on kova juttu miesten kesken! Ymmärrän naisten suhtautumisen noihin kuviin, mutta miksi miehet niitä lähettelee, kai niiden perusteella/avulla joskus joku jossain saa piparia. Koolla on väliä, joskaan ei kaikille :-)
Nuo on sitten omia ajatuksiani ja tuntemuksiani, ei mitään tieteellistä pohjaa ta tutkimuksiin perustuvaa tietoa. Olen vaan ajatellut... ja siksi aamulla ehkä särkeekin päätä :-).
Kaadan lisää.... - Nainen vaan
Dr. Longmeat kirjoitti:
Lista on liian pitkä..Aika pahaa tekstiä ;)
- Nainen vaan
V.V.V Mies kirjoitti:
Nykymies kokee käsittääkseni aika kokonaisvaltaista suoritustarvetta. Työssä, kaveripiirissä, parisuhteessa, seksissä. Meille on sälytetty varsin kova kuorma joka suuunnalta, ja suomalainen mieshän yrittää täyttää kaikki vaatimukset.
Tunnustan todellakin oman suoritustarpeeni (vaatimuksenkin). Työelämä asettaa omat vaatimuksensa, tosin se on kai ollut olemassa aina ennekin. Kavereiden seurassa on oltava enemmän tai vähemmän "kova jätkä" eikä heikkouksia saa tuoda esiin. Noille tosin itse viittaan kintaalla, oma elämäni ei ole kiinni kavereiden "kunnioituksesta", luulen.
Parisuhteessa paineet miehen kohdalla on koko ajan kasvamassa, pitää olla sekä jännittävä ja kiinnostava että vakaa ja luotettava. Kiville menee, tai siis kiveksille. Ja kun tuohon naulataan kiinni vielä edellytys olla hyvä ja kumppaninsa tyydyttävä seksissä, yhtälö alkaa olla valmis. Kun mies ei voi olla kaikkea mitä odotetaan, sitten mies ei ole omasta mielestään juuri mitään. Itsetunto ahoi, missä luuraat. Nykynaisten ulospäin hehkuva tai hehkutettu itsevarmuus kaivaa entistäkin syvempää hautaa miehen horjuvalle itsetunnolle.
Parisuhde-paineita minulla ei ole, kun se koko elämän kestäväksi tarkoitettu kaatui turvalleen jokin aika sitten. Sattumankauppaa sekin, I presume.
Sen olen saanut vihdoinkin itselleni selvitettyä, jorman kuva ei tosiaankaan kiinnosta ketään, edes naisia :-). Ehkä miehet niitä katselee, verratakseen omaa varustustaan. Peniskateus on kova juttu miesten kesken! Ymmärrän naisten suhtautumisen noihin kuviin, mutta miksi miehet niitä lähettelee, kai niiden perusteella/avulla joskus joku jossain saa piparia. Koolla on väliä, joskaan ei kaikille :-)
Nuo on sitten omia ajatuksiani ja tuntemuksiani, ei mitään tieteellistä pohjaa ta tutkimuksiin perustuvaa tietoa. Olen vaan ajatellut... ja siksi aamulla ehkä särkeekin päätä :-).
Kaadan lisää....Sun kirjoitukset on sit hyviä ja hauskoja... ja aikas oivaltavia :)
- V.V.V Mies
Nainen vaan kirjoitti:
Sun kirjoitukset on sit hyviä ja hauskoja... ja aikas oivaltavia :)
Älä ole jatkossa Nainen vaan, ole Vaan Nainen :-)
Kirjoitelmani ei kuitenkaan ole tarkoitettu vain viihdykkeeksi, olen minä niihin yrittänyt myös sisällyttää ihan oikeatakin asiaa. Mutta kun elämän ei ole tarkoitettu olevan aina ja jatkuvasti naama norsunvitullaan -vääntämistä, niin jotain "flooraa" sekaan.
15 20=?????????????????????????????? 34? 42? 17?... 35 :-) - Lady S
V.V.V Mies kirjoitti:
Älä ole jatkossa Nainen vaan, ole Vaan Nainen :-)
Kirjoitelmani ei kuitenkaan ole tarkoitettu vain viihdykkeeksi, olen minä niihin yrittänyt myös sisällyttää ihan oikeatakin asiaa. Mutta kun elämän ei ole tarkoitettu olevan aina ja jatkuvasti naama norsunvitullaan -vääntämistä, niin jotain "flooraa" sekaan.
15 20=?????????????????????????????? 34? 42? 17?... 35 :-)Eiköhän ne suorituspaineet ole oikeastaan aika samat naisilla kuin miehillä. Odotusarvo on, että koti hohtaa puhtauttaan, lapset on kirkassilmäisiä, hyvinkasvatettuja herranterttuja, työelämässä on oltava pikkuisen parempi kuin miehen.
Ja tietenkinhän neljän lapsen äidin on näytettävä suunnilleen 2-kymppiseltä, oltava hyvin laitettu ja timmi. Tahtoisi tarkoittaa salia 4 päivänä viikossa ja puolimaratoneja siihen väliin mennen tullen. Perheellinen nainen toteuttaa tuon kauppakassit kädessä.
Ulko tulevista haasteista jokainen valitsee kuitenkin ne, joihin haluaa vastata. Kai se on sitten se itsetuntokysymys. Ehkä. Ei tarvitse hypätä, vaikka joku käskeekin. Sen sijaan voi ajatella omillaan. Tehdä, mikä tuntuu itsestä hyvältä. Eikä polttaa itseään loppuun sen vuoksi, että ympäristö asettaa suorituspaineita.
No, mitä tuli summaksi? - V.V.V Mies
Lady S kirjoitti:
Eiköhän ne suorituspaineet ole oikeastaan aika samat naisilla kuin miehillä. Odotusarvo on, että koti hohtaa puhtauttaan, lapset on kirkassilmäisiä, hyvinkasvatettuja herranterttuja, työelämässä on oltava pikkuisen parempi kuin miehen.
Ja tietenkinhän neljän lapsen äidin on näytettävä suunnilleen 2-kymppiseltä, oltava hyvin laitettu ja timmi. Tahtoisi tarkoittaa salia 4 päivänä viikossa ja puolimaratoneja siihen väliin mennen tullen. Perheellinen nainen toteuttaa tuon kauppakassit kädessä.
Ulko tulevista haasteista jokainen valitsee kuitenkin ne, joihin haluaa vastata. Kai se on sitten se itsetuntokysymys. Ehkä. Ei tarvitse hypätä, vaikka joku käskeekin. Sen sijaan voi ajatella omillaan. Tehdä, mikä tuntuu itsestä hyvältä. Eikä polttaa itseään loppuun sen vuoksi, että ympäristö asettaa suorituspaineita.
No, mitä tuli summaksi?Eiköhän se summa ole sitä, että ihminen ei voi hyvin tässä nykyisessä yhteiskunnassa ja elämäntyylissä. Totta on se, että osa suorituspaineista on sisäsyntyisiä, sukupuoleen katsomatta. Ja niiden toteuttaminen muodostuu ennenpitkää persoonalle itselleen stressiksi, joka taas heijastuu kaikkeen muuhunkin.
Yhteiskunnan paineet on sinänsä myös olemassa, mutta ne lienee kaikille aika yhtäläiset ja niihin vaikuttaminen on helvetin työlästä.
Itse näkisin, kun en lukeudu komeisiin miehiin, ulkonäköpaineet kaikkein stressaavimpina tämän päivän ihmiselle. Kuten totesit, olipa taustat tai tilanne mikä tahansa, naisen on oltava kuin joku sporttimissi, mutta varustettuna isoilla tisseillä. Ja naiset jotka eivät siihen tilaan pääse, lounnollisista syistä tai jostain muusta syystä, ovat herkkiä pistämään kaikki tavismiehet saunan taakse lopetettavaksi. Sama tilanne tapahtuuu myös toisinpäin, eli me rumat miehet haukumme tavisnaiset syvimpään korpeen. Kuitenkaan ei olla itsekään valmiita panostamaan omaan ulkoiseen olemukseen. Ihan kuin tuollaisella toiminnalla jotenkin saisimme nostettua itseämme jossain arvoasteikossa ylöspäin. Ei se vaan taida niin toimia. Inhimillisyyttä kehiin tarvitaan, korvaamaan tämä mammona/ulkonäköpainotteinen pintaliito.
Pitkä löpinä, vähän asiaa :-). Kiteyttäisin sen yhteen virkkeeseen. On se kumma, ettei tavallinen ihminen kelpaa kenellekkään, ei tavalliselle ihmiselle kelpaa kukaan! - Lady S
V.V.V Mies kirjoitti:
Eiköhän se summa ole sitä, että ihminen ei voi hyvin tässä nykyisessä yhteiskunnassa ja elämäntyylissä. Totta on se, että osa suorituspaineista on sisäsyntyisiä, sukupuoleen katsomatta. Ja niiden toteuttaminen muodostuu ennenpitkää persoonalle itselleen stressiksi, joka taas heijastuu kaikkeen muuhunkin.
Yhteiskunnan paineet on sinänsä myös olemassa, mutta ne lienee kaikille aika yhtäläiset ja niihin vaikuttaminen on helvetin työlästä.
Itse näkisin, kun en lukeudu komeisiin miehiin, ulkonäköpaineet kaikkein stressaavimpina tämän päivän ihmiselle. Kuten totesit, olipa taustat tai tilanne mikä tahansa, naisen on oltava kuin joku sporttimissi, mutta varustettuna isoilla tisseillä. Ja naiset jotka eivät siihen tilaan pääse, lounnollisista syistä tai jostain muusta syystä, ovat herkkiä pistämään kaikki tavismiehet saunan taakse lopetettavaksi. Sama tilanne tapahtuuu myös toisinpäin, eli me rumat miehet haukumme tavisnaiset syvimpään korpeen. Kuitenkaan ei olla itsekään valmiita panostamaan omaan ulkoiseen olemukseen. Ihan kuin tuollaisella toiminnalla jotenkin saisimme nostettua itseämme jossain arvoasteikossa ylöspäin. Ei se vaan taida niin toimia. Inhimillisyyttä kehiin tarvitaan, korvaamaan tämä mammona/ulkonäköpainotteinen pintaliito.
Pitkä löpinä, vähän asiaa :-). Kiteyttäisin sen yhteen virkkeeseen. On se kumma, ettei tavallinen ihminen kelpaa kenellekkään, ei tavalliselle ihmiselle kelpaa kukaan!En nyt kyllä ole kanssasi ihan samaa mieltä.. Kyllä minun ymmärtääkseni tavallinen ihminen kelpaa. Tai siis minä ainakin koen olevani tavallinen, ja kelpaan tällaisenä kuin olen. Maailmalle ja muille ihmisille. Miehillekin.
Ihan aikuisten oikeasti. Ihminen luo itse itselleen paineet olla tai tehdä tai käyttäytyä tietyllä tavalla. Ympäristö ja toiset ihmiset voivat odottaa tiettyyn formaattiin asettautumista, pakkoko sitä on kuitenkaan niin tehdä? Voi olla ihan oma itsensä.
Vai mitä? - V.V.V Mies
Lady S kirjoitti:
En nyt kyllä ole kanssasi ihan samaa mieltä.. Kyllä minun ymmärtääkseni tavallinen ihminen kelpaa. Tai siis minä ainakin koen olevani tavallinen, ja kelpaan tällaisenä kuin olen. Maailmalle ja muille ihmisille. Miehillekin.
Ihan aikuisten oikeasti. Ihminen luo itse itselleen paineet olla tai tehdä tai käyttäytyä tietyllä tavalla. Ympäristö ja toiset ihmiset voivat odottaa tiettyyn formaattiin asettautumista, pakkoko sitä on kuitenkaan niin tehdä? Voi olla ihan oma itsensä.
Vai mitä?"Poikkeus vahvistaa säännön" pitää tässäkin paikkaansa. Tuo kommenttini kelpaamattomuudesta perustuu sekä omiin kokemuksiini että esim. S24 keskustelujen antiin. En näitä kovin aktiivisesti seuraa, mutta minusta se kelpaamattomuus kyllä kumpuaa esiin kerta toisensa jälkeen.
Hyvähän se on, että joku joskus jossain löytää sen oman tavallisen minänsä ja kokee elämisen riittävän mielekkääksi ja mukavaksi ns. omillaan. Sellaisia ihmisiä on vaan varmaan aika harvassa, ainakin jos otantana ollaan me eronneet/karanneet, toisella tai kolmannella kierroksella olevat.
Pakko ei tietenkään ole hypätä muiden pillinvihellysten tahdissa, mutta se toimii vain silloin, kun oma elämä on jo tavalla tai toisella kunnossa ja tyydyttävää. Jos minä esim. haluan tutustua naiseen, hurmata hänet jne jne... se tuskin onnistuu ilman että teen jotain asian eteen, ja usein se jotain on jotain muuta kuin mitä normaalisti tekisin. Huomion herättäminen on työlästä silloin, kun se ei herää itsekseen.
Allekirjoitan kyllä sen, että omaan minään kohdustuvat sisäsyntyiset paineet kyllä vähenee, kun lopettaa sen päättömän sinkoilemisen ympäristön ja kanssaihmisten luomien "sääntöjen" mukaan. - Lady S
V.V.V Mies kirjoitti:
"Poikkeus vahvistaa säännön" pitää tässäkin paikkaansa. Tuo kommenttini kelpaamattomuudesta perustuu sekä omiin kokemuksiini että esim. S24 keskustelujen antiin. En näitä kovin aktiivisesti seuraa, mutta minusta se kelpaamattomuus kyllä kumpuaa esiin kerta toisensa jälkeen.
Hyvähän se on, että joku joskus jossain löytää sen oman tavallisen minänsä ja kokee elämisen riittävän mielekkääksi ja mukavaksi ns. omillaan. Sellaisia ihmisiä on vaan varmaan aika harvassa, ainakin jos otantana ollaan me eronneet/karanneet, toisella tai kolmannella kierroksella olevat.
Pakko ei tietenkään ole hypätä muiden pillinvihellysten tahdissa, mutta se toimii vain silloin, kun oma elämä on jo tavalla tai toisella kunnossa ja tyydyttävää. Jos minä esim. haluan tutustua naiseen, hurmata hänet jne jne... se tuskin onnistuu ilman että teen jotain asian eteen, ja usein se jotain on jotain muuta kuin mitä normaalisti tekisin. Huomion herättäminen on työlästä silloin, kun se ei herää itsekseen.
Allekirjoitan kyllä sen, että omaan minään kohdustuvat sisäsyntyiset paineet kyllä vähenee, kun lopettaa sen päättömän sinkoilemisen ympäristön ja kanssaihmisten luomien "sääntöjen" mukaan.Niin no joo. Eronneet ja karanneet. Tietysti tuo asetelma varmasti tuo haastetta. Minä karkailen silloin tällöin. Syntinen nainen... ja nyt sitten tulee syytteleviä sormia....
Olen elooni sinänsä tyytyväinen, en etsi uutta miestä itselleni. Se tietenkin tekee hengittämisen helpommaksi. Voi siepata kiinni, jos osuu kohdalle, varsinaista tarvetta löytää jotain, tai joku, ei ole. - V.V.V Mies
Lady S kirjoitti:
Niin no joo. Eronneet ja karanneet. Tietysti tuo asetelma varmasti tuo haastetta. Minä karkailen silloin tällöin. Syntinen nainen... ja nyt sitten tulee syytteleviä sormia....
Olen elooni sinänsä tyytyväinen, en etsi uutta miestä itselleni. Se tietenkin tekee hengittämisen helpommaksi. Voi siepata kiinni, jos osuu kohdalle, varsinaista tarvetta löytää jotain, tai joku, ei ole.Minä olen väärä ihminen osoittelemaan ketään syyttävällä sormella. Jokainen tekee tahtonsa mukaan, mutta toivottavasti kantaen myös vastuun tekemisistään.
Vapauttava tunne oli itsellenikin päätös siirtää elämän ohjaus jalkovälistä korvien väliin. Moni asia on alkanut maistua paljon paremmalta, kun ei tarvitse omien paisuvaisten perässä koko ajan juosta. Miehen kohdalla tuo vaan usein tarkoittaa seksin loppumista aika totaalisesti, mutta eipä tuohon ole vielä kuollut. - Lady S
V.V.V Mies kirjoitti:
Minä olen väärä ihminen osoittelemaan ketään syyttävällä sormella. Jokainen tekee tahtonsa mukaan, mutta toivottavasti kantaen myös vastuun tekemisistään.
Vapauttava tunne oli itsellenikin päätös siirtää elämän ohjaus jalkovälistä korvien väliin. Moni asia on alkanut maistua paljon paremmalta, kun ei tarvitse omien paisuvaisten perässä koko ajan juosta. Miehen kohdalla tuo vaan usein tarkoittaa seksin loppumista aika totaalisesti, mutta eipä tuohon ole vielä kuollut.Ilman seksiä, joo, voi elää. Seksuaalisuus vähän laajemmin ajatellen kuitenkin kuuluu elämään. Ajattele vaikka flirttiä, ei johda sen kummempaan mutta piristää kummasti päivää. Korkkarit nousee taas hetken paljon kevyemmin ;)
Alkuperäisestä aiheesta on menty aika kauas. Paluu vähän lähemmäksi lähtökohtaa. Miksi miehet eivät voi sanoa profiilissaan olevansa naimisissa ja etsivänsä sivusuhdetta? Miksi ne ihme lätinät kainaloista ja käpertyjistä? - V.V.V Mies
Lady S kirjoitti:
Ilman seksiä, joo, voi elää. Seksuaalisuus vähän laajemmin ajatellen kuitenkin kuuluu elämään. Ajattele vaikka flirttiä, ei johda sen kummempaan mutta piristää kummasti päivää. Korkkarit nousee taas hetken paljon kevyemmin ;)
Alkuperäisestä aiheesta on menty aika kauas. Paluu vähän lähemmäksi lähtökohtaa. Miksi miehet eivät voi sanoa profiilissaan olevansa naimisissa ja etsivänsä sivusuhdetta? Miksi ne ihme lätinät kainaloista ja käpertyjistä?Siksi, että sivusuhdetta etsivä mies on sika, pettäjä ja huoripukki. Noin niinkuin yleistettynä. Nainen ei arvosta miestä, joka hakee vain seksiä suhteelta, olkoon se sitten virallinen parisuhde tai joku muu säätö.
Mitä minä olen pistänyt merkille, jopa eronneet miehet, jos erosta on kulunut vasta vähän aikaa, ovat hyvin monen naisen mielestä säälittäviä ja reppanoita joihon ei kosketa pitkällä tikullakaan (sic).
Noista kainaloonkäpertyjistä en osaa sanoa, kun moinen ei kuulu omaan repertuaariini. Mutta voisin kuvitella, että miehet ovat yrittäneet ottaa oppia naisten profiiliteksteistä, hokien niitä kuin mantraa... edelleen mielessä vain pääsy vällyjen väliin. Vähän valheellinen yritys miellyttää naista käyttäen naisten omia aseita. En tiedä! - Lady S
V.V.V Mies kirjoitti:
Siksi, että sivusuhdetta etsivä mies on sika, pettäjä ja huoripukki. Noin niinkuin yleistettynä. Nainen ei arvosta miestä, joka hakee vain seksiä suhteelta, olkoon se sitten virallinen parisuhde tai joku muu säätö.
Mitä minä olen pistänyt merkille, jopa eronneet miehet, jos erosta on kulunut vasta vähän aikaa, ovat hyvin monen naisen mielestä säälittäviä ja reppanoita joihon ei kosketa pitkällä tikullakaan (sic).
Noista kainaloonkäpertyjistä en osaa sanoa, kun moinen ei kuulu omaan repertuaariini. Mutta voisin kuvitella, että miehet ovat yrittäneet ottaa oppia naisten profiiliteksteistä, hokien niitä kuin mantraa... edelleen mielessä vain pääsy vällyjen väliin. Vähän valheellinen yritys miellyttää naista käyttäen naisten omia aseita. En tiedä!Aijaa.. Minusta vain olisi kiva tietää heti profiilista lukien, mitä mies etsii. En minä ainakaan viestittele saati mitään muuta muiden kuin aviossa olevien kanssa, sellaisten, jotka ovat liikkeellä samoilla ehdoilla.
Voisin kuvitella tuon kalahtavan omaan nilkkaan. Mies sanoo olevansa sinkku ja etsivänsä seuraa syysiltoihin seuraksi teatteriin. Viestiin vastaa sitä myös toivova nainen. Pari viestiä ja selviää, että mies onkin naimisissa ja haluaa salarakkaan. Varmaan kiva tunne naisella.... - V.V.V Mies
Lady S kirjoitti:
Aijaa.. Minusta vain olisi kiva tietää heti profiilista lukien, mitä mies etsii. En minä ainakaan viestittele saati mitään muuta muiden kuin aviossa olevien kanssa, sellaisten, jotka ovat liikkeellä samoilla ehdoilla.
Voisin kuvitella tuon kalahtavan omaan nilkkaan. Mies sanoo olevansa sinkku ja etsivänsä seuraa syysiltoihin seuraksi teatteriin. Viestiin vastaa sitä myös toivova nainen. Pari viestiä ja selviää, että mies onkin naimisissa ja haluaa salarakkaan. Varmaan kiva tunne naisella....Väärinhän se on, mutta minkäs teet? Kun sillä aina tivatulla rehellisyydellä ei saa haluamaansa, ihminen ottaa käyttöön vähemmän rehelliset keinot. Ja yleensä aina johonkuhun sattuu.
Voisin kuvitella, että kaltaisiasi naisia (tai miehiäkään) näillä linjoilla on kovinkaan montaa, tarkoitan siis pelisääntöjä ja tapaa hoitaa karkailut. - Lady S
V.V.V Mies kirjoitti:
Väärinhän se on, mutta minkäs teet? Kun sillä aina tivatulla rehellisyydellä ei saa haluamaansa, ihminen ottaa käyttöön vähemmän rehelliset keinot. Ja yleensä aina johonkuhun sattuu.
Voisin kuvitella, että kaltaisiasi naisia (tai miehiäkään) näillä linjoilla on kovinkaan montaa, tarkoitan siis pelisääntöjä ja tapaa hoitaa karkailut.Tarkoitatko, että karanneita naisia ei olisi ihan noin suoraan asian julkituoden treffipalstalla? Karanneita miehiä kyllä riittää, kuten sanoin, siviilisääty parhaimmillaan ilmoittamatta, tai se on muu. Näitä oppii lukemaan ;)))
Minä uskon, että "kaltaiseni naiset" ilmoittavat kyllä heti ja suoraan, mitä ovat ja mitä etsivät, siviilisäätyään myöten. Vai olenko väärässä? Mutta kun se nyt vain toimii parhaiten, ei anna turhia luuloja kenellekään toisin kuin tuo kainaloisten kaipailu... - V.V.V Mies
Lady S kirjoitti:
Tarkoitatko, että karanneita naisia ei olisi ihan noin suoraan asian julkituoden treffipalstalla? Karanneita miehiä kyllä riittää, kuten sanoin, siviilisääty parhaimmillaan ilmoittamatta, tai se on muu. Näitä oppii lukemaan ;)))
Minä uskon, että "kaltaiseni naiset" ilmoittavat kyllä heti ja suoraan, mitä ovat ja mitä etsivät, siviilisäätyään myöten. Vai olenko väärässä? Mutta kun se nyt vain toimii parhaiten, ei anna turhia luuloja kenellekään toisin kuin tuo kainaloisten kaipailu...Vaikea antaa selkeätä vastausta kun en miesten ilmoituksia ole lueskellut, ja naisten kohdalla olen hakenut vain sinkkuja :-).
Fair game puolin ja toisin on tietysti se optimaalinen tilanne, mutta siihen ei taida näillä palstoilla koskaan päästä. Käsittääkseni treffi-ilmoituksissa käytetään valheellista sisältöä aika rankasti, sukupuoleen katsomatta. Sitten on myös niitä poikkeuksia, jotka ovat sitä mitä kertovatkin olevansa. Ja ne jotka kertovat pelin hengen heti kättelyssä, ilman siirappia. - mummo maalta
V.V.V Mies kirjoitti:
Vaikea antaa selkeätä vastausta kun en miesten ilmoituksia ole lueskellut, ja naisten kohdalla olen hakenut vain sinkkuja :-).
Fair game puolin ja toisin on tietysti se optimaalinen tilanne, mutta siihen ei taida näillä palstoilla koskaan päästä. Käsittääkseni treffi-ilmoituksissa käytetään valheellista sisältöä aika rankasti, sukupuoleen katsomatta. Sitten on myös niitä poikkeuksia, jotka ovat sitä mitä kertovatkin olevansa. Ja ne jotka kertovat pelin hengen heti kättelyssä, ilman siirappia.Hyvästä keskustelusta Lady S:n kanssa. Eikö hyvä keskustelu voikkin laajeta käsittelemään aihepiiriä laajemminkin, kunhan palataan alkuperäiseen aiheeseen.
Treffi palstoilla todellakin liikkuu monen moista "sukankuluttajaa" ja heidän joukostaan sen itselle sopivan löytäminen vaatii taitoa ja tuuria.Profiileissa joiden kanssa itse jatkan kirjoittelua pitää olla "sitä jotakin" ja tämän aistii muutaman viestin jälkeen. Totta kai täälläkin hyvät tavat vaativat vastamaan kaikille viestin lähettäjille, vaikka kiittämällä viestistä.
Kliseet, epämääräiset ilmaisut ja itsensä kehuminen saa minut ohittamaan kyseisen profiilin pikaisesti.
Minulle tämä on yksi harrastus ja olen saanut täältä ihania viestikavereita, joiden kanssa olemme yhteydessä säännöllisesti.
- mies.
Vai niin. Sanoisin että nuo tuote-esittelyt ovat sentään parempia, sillä sinunon silti selvitettävä minkälainen mies on kyseessä. Siinä kainalossa käpertymiset sun muut ovat aika turhia.. mutta sillä pitäisi kuulemma luoda fiilistä, että mies olisi tutustumisen arvoinen. Syyttäkää vain itseänne.
Itselläni on semmoiset putkiaivot, että jos eteen tulee esim. tohtoriksi kouluttautunut nainen, ja ikä on sopiva, niin viesti lähtee ilman muuta, ilman sen kummempia mietiskelyjä, ne muut asiat voi selvittää myöhemminkin. Jos siitä ei sitten tulekaan mitään, niin so what?, minulla on kyllä aikaa laskea koukkuja veteen ja heittää mahdolliset saaliit takaisin mereen jos ei kelpaa. - Kuulostaa tutulta
Aloittajan kanssa olen samaa mieltä.
Mulle ainakin lausahdus "pilkettä silmäkulmassa" tuo mieleen jollain tapaa mielikuvituksettoman ja kaavoihinsa kangistuneen ihmisen, joka kaipaa elämäänsä tekopirteyttä. Entä sitten tämä "käpertyä kainaloon" ? ARGH !!! Vaikka parisuhdetta kaipaankin, ei sen suhteen tarvi silti olla 24/7 kuin peppu ja paita olemista - toisessa roikkumista. Normaali läheisyys - arjessakin - riittää, mutta ei sentään tarvitse linnoittautua sohvalle ja neljän seinän sisään.
Liikuntaharrastuksista voi sanoa sen, että eipä tässä miehenä ole tullut koskaan harrastettua mitään tiettyä lajia verissäpäin. Tapana on tullut harrastaa kausiluontoisesti sitä mikä tuntuu mukavalle. Pitkät kävelylenkit on vakio liikuntamuotoa niin kesällä kuin talvellakin. Kelien salliessa taas esim. fillarointi tai maastojuoksu menevät siinä sivussa. Kalliita kuntosaleja ei tarvitse kunnon ylläpitämiseen, eikä voisi kauheasti kiinnostaa käydä saleilla "näyttäytymässä".
No, oma lukunsa on sitten nämä ihmiset, joilla lemmikki menee jopa ihmissuhdeiten edelle. Vaikka olen eläinrakas mies, silti ihmissuhteet pidetään ihmissuhteina, ja eläimet hyvin pidettyinä lemmikkeinä.- Jaa-a, jaa-a
Vähän alkoi jo kammottaa jossain vaiheessa että todellako jokainen keski-ikäinen mies haluaa että pitää kokoajan lääppiä, lähennellä ja olla päällekkäin, sisäkkäin ja uida toisen iholle. En itse mielestäni ole jääkylmä tunnevammainen nainen, mutta jatkuva "kimpussa oleminen" ahdistaa jo ajatuksenakin. Varsinkin että pitäisi olla jossain hikisessä kainalossa. Joka kerta kun olen ollut, tule niska, selkä tai pää kipeäksi koska asento on kumminkin huono.
Ehkä kaipaan jotain perinteisempää, karumpaa(?) yhdessäoloa miehen kanssa. Ollaan lähekkäin ja yhdessä ja touhutaan yhdessä tai vaikka erikseen, mutta sellainen jatkuva lääpyskely ja liiveihin uiminen ei jaksa innostaa.
Vimmaisesti elukoitaan rakastavatkin vähän mietityttävät. On itsellänikin eläimiä, mutta eivät ne minulle koko elämä ole. Tai jos olisivat niin en etsisi kumppania.
Jotainhan profiiliin tietysti täytyy laittaa että on se syötti asetettuna, mutta kyllä se niin alkaa väsyttää että suurimmalla osalla on samat jutut. Tai sitten kun yritetään olla huvittavia, se huumorintaju ei menekään yksiin omani kanssa. Eli ne tuote-esittelyt... hyh.
- 32. pianosonaatti
Kun elää tarpeeksi pitkään, huomaa että ihmisten juttujen koostumus on likimain seuraava:
- 85 % latteuksia
- 10 % typeryyksiä
- 5 % kliseitä ja mainoslauseita
Tällainen synkkä analyysi ihmisten jutuista on myös klisee. Typeryydellä maustettu klisee.
Joten miksi odottaa joltain treffi-ilmoituksilta enempää?
Onneksi tarjolla on muutakin kuin ihmisten jonninjoutavaa sanojen pyörittelyä. Nimittäin musiikkia. Ilman sitä en jaksaisi enää päivääkään...- 50nainen
... ja kerrassaan mielenkiintoista keskustelua ja vielä rehellisesti punaviiniä nautiskellen. Sinä musikiin rakastaja... lämmin trvehdys sinulle. Ilman musiikkia ei voi elää - niin minäkin ajattelen.
Mutta ne kliseet! Itsekin huomasin kyllästyväni noiden profiilien lukemiseen ja sisältöön, joten nyt en ole lukenut sitten niitä kuukauteen.. ei siis ihme, että juuri kukaan ei ota minuun yhteyttä.
Tulevatko kliseet kuitenkin jotenkin niistä mielikuvista, joita toisella sukupuolella olettaa olevan vaiko omista ajatuksista ja tarpeista? jostakin nettikulttuuriin tiedostamattomista tavoista? Jos Mars ja Venus kuitenkin kokevat asiat eri tavalla, niin ilmeisesti edes aikuiset ihmiset eivät ole tietoisia toistensa mielikuvista ja /tai unohtavat itsensä yrittäessään miellyttää toista, mikä jo auttamattomasti johtaa harhaan.
Olen myös pohtinut näkyykö tässä nyt tämä suomalaisten kyvyttömyys kertoa itsestään? Koska ei osata kuvata omia toiveita rationaalisesti (jotka saattavat muuttua ja olla yllätyksellisiä) niin laitetaan, jotain yleispätevää, joka ei kiinnosta ketään eikä kerro kenestäkään. Ja toisaalta: kaikki me haluamme olla ulkoilmassa jotenkin, syödä ja juoda jotenkin, tavata muita ihmisiä jotenkin, kokea jotakin jne.. Tällä yritän ilmentää sitä, että ihmisen perustarpeet (myös sen vastakaisen sukupuolen kanssa) ovat aika vakio... mutta ne nyanssit erottavat meidät toisistamme. Jospa jokainen miettisi niitä omia nyanssejaan, niin olisivatkohan profiilit erilaisia?
Itse olen miettinyt sitä millaisissa tilanteissa ja ihmisten kanssa tunnen oloni iloiseksi, hyväksi ja onnelliseksi.
Naisena ja itseni jotenkin tuntien, odotan kuitenkin jotain muutakin kuin tavaraselostusta.
Huumori ja pilke... hoh hoh.... pidän enemmän vakavista ihmisistä, joiden huumori perustuu tilanteisiin... eikä ole joku yleinen asenne elämään.
On myös jotenkin ikävää, että naisten ja miksei miestenkin ulkokuoren ja pinnallisuuden korostuminen on taas niin esillä. Kaunis voi olla niin monella tavalla ja sen toivottavasti läheisen ihmisen pitäisi pitää minusta myös saunan puhtaana. Jos suhde perustuu pelkästään ulkokuoren vetovoimaan tntuu se jotekin hataralta pohjalta... tosin hetkellistä onneakin voi tavoitella.
Erittäin harvassa ovat profiilit, joissa persoona tulee esiin.
- Seuraa etsivä
Jep, itsekin S24- treffeissä olleena alkoi ärsyttämään miesten samantyyliset profiilit. Naisten vastaavia en ole päätynyt lukemaan, ehkä pitäisi jotta osaisi itse välttää kliseet! Tässä ärsyttävimmät kohtaamani kliseet:
1.Profiilissa on vain perustiedot, paino ja pituus yms. ja teksti: Ota selvää jos kiinnostaa/ nappasi!;)
Ketä helvettiä kiinnostaa ihminen josta tietää vain painon, kun vieressä on kuvallisia profiileja joissa kerrotaan avoimesti harrastukset, lapset, edelliset suhteet ja ruokailutottumukset?!
2.Adjektiiviluettelot. Todistaisi edes olevansa huumorintajuinen, jos kerran on. Kerro vaikka vitsi?
3."Ehen mä nyt vakavissani täältä ketään etsi, mut eihän sitä ikinä tiiä. Et en oo epätoivonen." Olisit rehellisesti vaan etsimässä seuraa, niin me naisetkin ollaan. Nettideittailu ei ole suurimmalle osalle epätoivoinen yritys päästä suhteeseen jota ei muuten onnistu saamaan, vaan ihan yksinkertaisesti nettideittailu on helppo ja aikaasäästävä tapa tutustua uusiin ihmisiin. Tuollaisen sanominen on loukkaavaa ja typerää.
4. Kiroootusvirrreeeseet Tekstit joita ei pysty stna edes lukemaan ilman epilepsiakohtausta!
5."Pliis, pelasta mut itseltäni, en pärjää ja masentaa.." Mene terapiaan, ei parisuhde paranna.
6. Listataan vaan kriteereitä etsitylle naiselle.
7.Puhutaan vaan itsestä.
8. Tykkään ulkona syömisestä mutta rauhalliset koti-illatkin...JAADIJAADIJAA!Että ihanko hengität ilmaa niinkuin me muutkin? Voi vaude sentään! O,O- Jaa-a, jaa-a
Naulan kantaan. Kuka tosiaan ottaa jostakusta selvää, kun kerta moni muu suostuu kertomaan ihan vapaaehtoisesti edes jotain. Ja miksi sitten koko ilmoitus, jos ei kerta etsi. Etsiä voin vaan ns. tosissaan, tai sitten ei ollenkaan. Jos koko juttu on pelkkää pelleilyä, ei ihme että ihmisillä alkaa päre kärytä kun kaikenlaiset pellet tulevat vaan leikkimään. Siitähän juuri naisia on syytelty että kun eivät muuta tee kuin kokeilevat että kuinka hurja flaksi kävisi teoriassa.
- samperin mies
Provosoiduin typerästä keskustelunavauksestasi ja päätin katsoa, että mitäs nuo naiset sitten kirjoittavat profiileihinsa. Tein satunnaisen haun, eli laitoin hakuehtoihin vain "nainen" "34-vuotias". Mitäs kirjallista herkkua sainkaan ruudulle? Millaisia huikeita aloitusrepliikkejä?
"Löytyisköhän se sitten täältä...Hakusessa oisi sellanen tavallinen mies.. täällä oisi tällanen tavallinen kahden muksun äiti."
"On mukavaa olla yksin, mutta joskus kaipaa toisen läsnäoloa. Sitä kainaloa johon käpertyä."
"Huuhuuuu!! Nainen. Ihan kiva, jos sattuu tykkäämään."
"heipsankeikkaa;) no kah mä kattelen sellasta rehtii ja hellää miestä rinnalleni, joka arvostaa mua naisena"
"Olen lapseton sinkku ja etsin samankaltaista seuraa. Viihdyn kotona koirani kanssa."
"vapaa miestä>... Elämäni mies kuitenkin puuttuu,toistaiseksi!"
"Hei, sinä mies, joka etsit tositarkoituksella elämänkumppania."
"Ilmoitan itseni olevan olemassa..piisaako?"
"Kynttilät, punaviini, hyväseura. Iloinen ja sosiaalinen 34-vuotias kahden lapsen yhteishuoltaja äiti."
"Uutta suhdetta etsimässä tositarkoituksella..."
"Pienisievä neitokainen vailla mukavaa seuraa kaikenlaiseen olemiseen! "
"Vietkö sinä jalat altani? Oletko hyvällä itsetunnolla ja huumorintajulla varustettu mukava ja mukavannäköinen mies? "
"Onko kaikki hyvät VAPAAT miehet varattuja, lieneekö nykygeenit muovautuneet aivan toiseen suuntaan??? Eikö kellään ole huumorintajua, urheilullisuutta, avoimuutta, pituutta, komeutta tai sanotaanko katseenkestävyyttä ja rehellisyyttä."
AAAAAAAAARRRRRGGGGGHHHHHHHH!
Tuo viimeinen muuten kiteytti hyvin sen, millaisia ovat näiden mielikuvituksettomien / laiskojen / tylsien naisten odotukset miesten suhteen.- mies.
Lol.
Tästä tulee lisää poimintoja (Helsingin n35-vuotiaat maisterit sarjasta):
"Etsin ihmissuhdetta, jossa molemmilla olisi hyvä elää ja olla : ) En sen enempää, enkä vähempää. Elävässä elämässähän sen vasta näkee, että kolahtaako toinen, mutta jotenkinhan sitä "kolahtamisen" mahdollisuutta on etsittävä"
Tuosta olisi itselle ainakin tullut todella komeat miinukset.
"Moi!
Olen 35-vuotias akateeminen ja liikkuvainen sinkkunainen Helsingistä ja etsin seuraa itsenäisistä ja reipashenkisistä miehistä.
Pidän ihmisten kohtaamisesta, keskusteluista, ulkoilusta, juoksemisesta, pyöräilystä, matkustelusta, ..."
Minäkin pidän hengittämisestä ja syömisestä...
"35-vuotias akateeminen pitkähiuksinen nainen haluaa tutustua sinuun. Pidän merestä ja pitkistä yöllisistä keskusteluista."
Tuoko on siis ihan kaikki mitä viittit kertoa itsestäsi?
"Olen 35-vuotias mukava, fiksu ja kaikin puolin viehättävä nainen. Kaunis siis naapurintyttömäisellä tavalla. Olen hymyilevä, herkkä ja tunteva. Sosiaalinen, vaikka joskus voin olla myös hiljainen."
Niin, mäkin voin olla sosiaalinen yksin, ja hiljainen vaikka muiden seurassa. - Lady S
mies. kirjoitti:
Lol.
Tästä tulee lisää poimintoja (Helsingin n35-vuotiaat maisterit sarjasta):
"Etsin ihmissuhdetta, jossa molemmilla olisi hyvä elää ja olla : ) En sen enempää, enkä vähempää. Elävässä elämässähän sen vasta näkee, että kolahtaako toinen, mutta jotenkinhan sitä "kolahtamisen" mahdollisuutta on etsittävä"
Tuosta olisi itselle ainakin tullut todella komeat miinukset.
"Moi!
Olen 35-vuotias akateeminen ja liikkuvainen sinkkunainen Helsingistä ja etsin seuraa itsenäisistä ja reipashenkisistä miehistä.
Pidän ihmisten kohtaamisesta, keskusteluista, ulkoilusta, juoksemisesta, pyöräilystä, matkustelusta, ..."
Minäkin pidän hengittämisestä ja syömisestä...
"35-vuotias akateeminen pitkähiuksinen nainen haluaa tutustua sinuun. Pidän merestä ja pitkistä yöllisistä keskusteluista."
Tuoko on siis ihan kaikki mitä viittit kertoa itsestäsi?
"Olen 35-vuotias mukava, fiksu ja kaikin puolin viehättävä nainen. Kaunis siis naapurintyttömäisellä tavalla. Olen hymyilevä, herkkä ja tunteva. Sosiaalinen, vaikka joskus voin olla myös hiljainen."
Niin, mäkin voin olla sosiaalinen yksin, ja hiljainen vaikka muiden seurassa.Pakkohan se on noiden jälkeen tunnustaa, että naiset on ihan yhtä surkeita profiilien tekijöitä kuin miehetkin ;))) Vähän eri tavalla vain.
Millainen olisi hyvä profiili naiselta? Mitä mies ihan oikeasti haluaa tietää, jo naisen profiilista? - näin se menee
Lady S kirjoitti:
Pakkohan se on noiden jälkeen tunnustaa, että naiset on ihan yhtä surkeita profiilien tekijöitä kuin miehetkin ;))) Vähän eri tavalla vain.
Millainen olisi hyvä profiili naiselta? Mitä mies ihan oikeasti haluaa tietää, jo naisen profiilista?Mies haluaa oikeasti tietää mitä nainen haluaa, eikä arvuutella sitä rivien välistä ja senkin mitä ei pidä tärkeänä rehellisesti paino ja hiusten pituus!
Miehen profiilissa ei tarvitse oikeastaan olla mitään, koska mies on yleensä aktiivisempi osapuoli ja voi kertoa yhteydenotto viestissä kaiken tarpeellisen, naisella pitää olla parempi, koska tämä on perinteisesti tyrkyllä. - Lady S
näin se menee kirjoitti:
Mies haluaa oikeasti tietää mitä nainen haluaa, eikä arvuutella sitä rivien välistä ja senkin mitä ei pidä tärkeänä rehellisesti paino ja hiusten pituus!
Miehen profiilissa ei tarvitse oikeastaan olla mitään, koska mies on yleensä aktiivisempi osapuoli ja voi kertoa yhteydenotto viestissä kaiken tarpeellisen, naisella pitää olla parempi, koska tämä on perinteisesti tyrkyllä.Eli mies vie ja nainen vikisee?
En aio provosoitua.... - Niitä Näitä....
näin se menee kirjoitti:
Mies haluaa oikeasti tietää mitä nainen haluaa, eikä arvuutella sitä rivien välistä ja senkin mitä ei pidä tärkeänä rehellisesti paino ja hiusten pituus!
Miehen profiilissa ei tarvitse oikeastaan olla mitään, koska mies on yleensä aktiivisempi osapuoli ja voi kertoa yhteydenotto viestissä kaiken tarpeellisen, naisella pitää olla parempi, koska tämä on perinteisesti tyrkyllä."rehellisesti paino ja hiusten pituus!"
Öö.. Eikö tuo hiusten pituus tule kuvassa esiin..??? Vai rajaavatko naiset kuvansa siten, että pelkät kasvot näkyy..
"Miehen profiilissa ei tarvitse oikeastaan olla mitään, koska mies on yleensä aktiivisempi osapuoli ja voi kertoa yhteydenotto viestissä kaiken tarpeellisen, naisella pitää olla parempi, koska tämä on perinteisesti tyrkyllä."
Hah hah haa :DDDD Tää oli kyllä päivä paras!! Ok, kyllähän miehet ovat aktiivisempia viestittäjiä sekä 98% viesteistä tulee seksiehdotuksia, joten olet kyllä oikeassa siinä, että tässä 98% saaduista viesteistä, ensimmäisessä viestissä tulee esiin kaikki oleellinen, eli se että hakee vain seksiä.
Miehet 80%:sti valehtelee pituutensa sekä painonsa, ja treffeille kun saapuu niin vastaan vaappuukin ylipainoinen ja 10 vanhempi ukko joka paljastaa olevansa 10v vanhempi mutta luokittelee itsensä nuoremmaksi "koska niin moni luulee nuoremmaksi", ja laittaa itsensä urheilulliseksi profiilissaan koska luiden ympärillä on muutakin kuin nahkaa.. Ja mitä nyt muutamasta sentistä pituudessa, naiset tykkää kun laittaa vähän pidemmäksi... Just, just.. - lisää rautalankaa
Lady S kirjoitti:
Eli mies vie ja nainen vikisee?
En aio provosoitua....Miksi miehen kannattaa profiiliin laittaa mitään erityistä, koska mies yleensä lähettää ensinmäisenä viestin sen mukaan kiinnostaako nainen, nainen sitten vastaa, tai sitten ei. Näinhän se menee baarissa ja muuallakin, nainen esittelee itseään ja avujaan, mies ilmaisee kiinnostuksen, tai sitten ei. Tämä on naisten itsensä aikaansaama yleinen käyttäytymismalli, ei sitä kiistää voi.
- .
Niitä Näitä.... kirjoitti:
"rehellisesti paino ja hiusten pituus!"
Öö.. Eikö tuo hiusten pituus tule kuvassa esiin..??? Vai rajaavatko naiset kuvansa siten, että pelkät kasvot näkyy..
"Miehen profiilissa ei tarvitse oikeastaan olla mitään, koska mies on yleensä aktiivisempi osapuoli ja voi kertoa yhteydenotto viestissä kaiken tarpeellisen, naisella pitää olla parempi, koska tämä on perinteisesti tyrkyllä."
Hah hah haa :DDDD Tää oli kyllä päivä paras!! Ok, kyllähän miehet ovat aktiivisempia viestittäjiä sekä 98% viesteistä tulee seksiehdotuksia, joten olet kyllä oikeassa siinä, että tässä 98% saaduista viesteistä, ensimmäisessä viestissä tulee esiin kaikki oleellinen, eli se että hakee vain seksiä.
Miehet 80%:sti valehtelee pituutensa sekä painonsa, ja treffeille kun saapuu niin vastaan vaappuukin ylipainoinen ja 10 vanhempi ukko joka paljastaa olevansa 10v vanhempi mutta luokittelee itsensä nuoremmaksi "koska niin moni luulee nuoremmaksi", ja laittaa itsensä urheilulliseksi profiilissaan koska luiden ympärillä on muutakin kuin nahkaa.. Ja mitä nyt muutamasta sentistä pituudessa, naiset tykkää kun laittaa vähän pidemmäksi... Just, just..Ööö.. tota harvemmat laittaa kuvaa ollenkaan, eikä kaikki edes halua vastata kuvallisille.
- Ohoo,
onpas naisilla hauskoja profiilitekstejä. Kateeksi käy miehiä. :(
- mies.
Lady S kirjoitti:
Pakkohan se on noiden jälkeen tunnustaa, että naiset on ihan yhtä surkeita profiilien tekijöitä kuin miehetkin ;))) Vähän eri tavalla vain.
Millainen olisi hyvä profiili naiselta? Mitä mies ihan oikeasti haluaa tietää, jo naisen profiilista?Tekniset tiedot: itse suunnistan tutkinnon/painon/pituuden/iän mukaan. Itse en ymmärrä noitten naisten kuvauksista juuri mitään. Ne onkin kaikki lähes samanlaisia; eli pelkkää urheilua, matkustelua, jotakin yhteisiä hetkiä pitäisi sitten myös olla kaikkien suorituksien ohella (kainaloon käpertymiset sun muut), ja siinä ne kaikki taisi ollakin.
Ei sen profiilin tarvitse olla pitkä, tarkalle kohdeyleisölle tarkoittu täsmäviesti saattaa tehota parhaiten. Esim. harvoin naiset haluavat älykkyyttä miehiltä, ja jotta se olisi uskottavaa pitäisi naisella olla ainakin akateeminen loppututkinto itsellään, ja sen lisäksi osoitusta jonkinlaisesta hienostuneesta mausta, esim. klassinen musiikki, Mensan jäsenyys, tms. pikkukivaa. Tuolla esim. voisi erottua edukseen, mutta harvoilla naisilla on tuohon tosin edellytyksiä. - Lady S
mies. kirjoitti:
Tekniset tiedot: itse suunnistan tutkinnon/painon/pituuden/iän mukaan. Itse en ymmärrä noitten naisten kuvauksista juuri mitään. Ne onkin kaikki lähes samanlaisia; eli pelkkää urheilua, matkustelua, jotakin yhteisiä hetkiä pitäisi sitten myös olla kaikkien suorituksien ohella (kainaloon käpertymiset sun muut), ja siinä ne kaikki taisi ollakin.
Ei sen profiilin tarvitse olla pitkä, tarkalle kohdeyleisölle tarkoittu täsmäviesti saattaa tehota parhaiten. Esim. harvoin naiset haluavat älykkyyttä miehiltä, ja jotta se olisi uskottavaa pitäisi naisella olla ainakin akateeminen loppututkinto itsellään, ja sen lisäksi osoitusta jonkinlaisesta hienostuneesta mausta, esim. klassinen musiikki, Mensan jäsenyys, tms. pikkukivaa. Tuolla esim. voisi erottua edukseen, mutta harvoilla naisilla on tuohon tosin edellytyksiä.Tekniset tiedot ;)
Miehet muuten yleensä pelästyvät älykästä naista... Et ilmeisesti ole ihan normimies. - Jaa-a, jaa-a
Kun en ole lesbo, niin en katsele naisten ilmoituksia. Uskon kyllä että kliseet vilisevät silläkin taholla. :P
- Jaa-a, jaa-a
. kirjoitti:
Ööö.. tota harvemmat laittaa kuvaa ollenkaan, eikä kaikki edes halua vastata kuvallisille.
Omasta kuvastani näkee etten ole missi, eikä ole puskurit tunkemassa kuvasta ulos. Olen siis ihan tavallisen näköinen. Onko niin että minulle ei vaan periaatteestakaan halua joku vastata sen takia että kehtasin laittaa kuvan esiin?
Pitäisikö pitää toista profiilia, sellaista missä EI ole kuvaa, että saa mahdollisimman laajan valikoiman miekkosia tyrkylle?
Sitten jos kuvattomassa profiilissa toteaisi että "olen tavallisen näköinen", niin sehän se vasta klisee olisikin. :( - mies.
Lady S kirjoitti:
Tekniset tiedot ;)
Miehet muuten yleensä pelästyvät älykästä naista... Et ilmeisesti ole ihan normimies.:)
En kyllä osannut arvata, että miehet voisivat pelästyä. Ei itselleni tullut mieleenkään. Olen kyllä vähän ujo itse, mutta ei naisten älykkyys ole koskaan pelottanut minua. Itseäni ei juuri huvita keskustella ainakaan mistään peruslatteuksista, mutta jos esim. jotakin kiinnostavia artikkeleita löytyy tieteellisistä julkaisuista, niistä voisi keskustella. En siis tietenkään valitse näitä omasta tieteenalastani, vaan lueskelen ihan muitakin aloja pelkän mielenkiinnon vuoksi. Profiilissani vieraili muuten yksi tohtori tänään, mutta hän taisi olla tosin liian vanha minulle :) - Lady S
mies. kirjoitti:
:)
En kyllä osannut arvata, että miehet voisivat pelästyä. Ei itselleni tullut mieleenkään. Olen kyllä vähän ujo itse, mutta ei naisten älykkyys ole koskaan pelottanut minua. Itseäni ei juuri huvita keskustella ainakaan mistään peruslatteuksista, mutta jos esim. jotakin kiinnostavia artikkeleita löytyy tieteellisistä julkaisuista, niistä voisi keskustella. En siis tietenkään valitse näitä omasta tieteenalastani, vaan lueskelen ihan muitakin aloja pelkän mielenkiinnon vuoksi. Profiilissani vieraili muuten yksi tohtori tänään, mutta hän taisi olla tosin liian vanha minulle :)Juu, kyllä miehet pelästyy, jo sitä maisterikohtaa... Otin sen sitten pois, viestejä alkoi tulla ihan eri tahtiin ;)
Siitäkin huolimatta, kun jotain ajatuksellista heittää kehiin niin lakoaahan nuo, miehet. Pitää ilmeisesti olla melkoisella itsevarmuudella varustettu mies, että jotain muutakin kuin paskan jauhantaa kestää...
Otahan kiinni siitä tohtorista, iästä huolimatta... Et voi tietää, ellet katsoa korttia ;) - mies.
Lady S kirjoitti:
Juu, kyllä miehet pelästyy, jo sitä maisterikohtaa... Otin sen sitten pois, viestejä alkoi tulla ihan eri tahtiin ;)
Siitäkin huolimatta, kun jotain ajatuksellista heittää kehiin niin lakoaahan nuo, miehet. Pitää ilmeisesti olla melkoisella itsevarmuudella varustettu mies, että jotain muutakin kuin paskan jauhantaa kestää...
Otahan kiinni siitä tohtorista, iästä huolimatta... Et voi tietää, ellet katsoa korttia ;)Itse en kyllä ole melkoisella itsevarmuudella varustettu, vaan pelkästään juuri sillä, eli jotakin älykkyyttä löytyy. Siksi sitä älykkyyttä ei tarvitse pelätä. Olen muuten huomannut, että sivistyneet ja koulutetut vanhat naiset pitävät minusta, nuoremmat tai samanikäiset eivät jostakin syystä kelpuuta minua. Ehkä on sitten muutettava strategiaa ja otettava joku vanhempi. Minulla on tosin kiikarissa toinenkin joka on minua vanhempi, mutten ole vielä lähettänyt hänellekään viestiä.
Tuntuu vähän siltä, että ihmiset ovat oikeasti tyhmentyneet viime aikoina, ja että jo 80-luvulla syntyneet ovat jo henkisesti jälkeenjääneitä, eivätkä ole samalla aallonpituudella kanssani. - entinen deittailija
Lady S kirjoitti:
Millainen olisi hyvä profiili naiselta? Mitä mies ihan oikeasti haluaa tietää, jo naisen profiilista?yhdellä tytöllä oli otsikko vilkkumaan biisistä "takkutukka, lumpeenkukka..." tai jotain semmoista. kyseessä ei sitten ollut mikään peikkotyttö (termi jota vihaan yli kaiken), vaan kaunis vähän alta parikymppinen nainen.
Minusta se oli hauska, rimmasi kivasti, sattui heti silmään sieltä listasta. riimittelyt on kivoja, käyttäkää niitä. törkeästi vaan rippaa jostain biisistä riimitykset. - akateeminen äijä
Lady S kirjoitti:
Juu, kyllä miehet pelästyy, jo sitä maisterikohtaa... Otin sen sitten pois, viestejä alkoi tulla ihan eri tahtiin ;)
Otahan kiinni siitä tohtorista, iästä huolimatta... Et voi tietää, ellet katsoa korttia ;)ei-akateemiset miehet tietää että maisterinaiseen on heikot saumat, joten ei kannata.
itsekään en pidä pelästymisenä sitä, että hypin rutinilla pelkän ammattikoulun käyneiden naisten yli, ellei profiilissa ole hyvää kuvaa tai jotain muuta erityisen mielenkiintoista.
eli minusta pelkäämisestä puhuminen on vähän höhlää, pelätäänkö mie miehet lihavia naisia kun naiset taas pelkäävät lyhyitä miehiä? - mensajamm
mies. kirjoitti:
Tekniset tiedot: itse suunnistan tutkinnon/painon/pituuden/iän mukaan. Itse en ymmärrä noitten naisten kuvauksista juuri mitään. Ne onkin kaikki lähes samanlaisia; eli pelkkää urheilua, matkustelua, jotakin yhteisiä hetkiä pitäisi sitten myös olla kaikkien suorituksien ohella (kainaloon käpertymiset sun muut), ja siinä ne kaikki taisi ollakin.
Ei sen profiilin tarvitse olla pitkä, tarkalle kohdeyleisölle tarkoittu täsmäviesti saattaa tehota parhaiten. Esim. harvoin naiset haluavat älykkyyttä miehiltä, ja jotta se olisi uskottavaa pitäisi naisella olla ainakin akateeminen loppututkinto itsellään, ja sen lisäksi osoitusta jonkinlaisesta hienostuneesta mausta, esim. klassinen musiikki, Mensan jäsenyys, tms. pikkukivaa. Tuolla esim. voisi erottua edukseen, mutta harvoilla naisilla on tuohon tosin edellytyksiä...kyllä on naisilla edellytyksiä vaikka mihin...
- mies.
akateeminen äijä kirjoitti:
ei-akateemiset miehet tietää että maisterinaiseen on heikot saumat, joten ei kannata.
itsekään en pidä pelästymisenä sitä, että hypin rutinilla pelkän ammattikoulun käyneiden naisten yli, ellei profiilissa ole hyvää kuvaa tai jotain muuta erityisen mielenkiintoista.
eli minusta pelkäämisestä puhuminen on vähän höhlää, pelätäänkö mie miehet lihavia naisia kun naiset taas pelkäävät lyhyitä miehiä?En ole edes vilkaissut ammattikoulun käyneiden profiileja. Minulle ei kelpaa edes ammattikorkeakoulun käyneet. Olen kyllä ollut tekemisissä parin tuommoisen amistapauksen kanssa. Ihan mukavia ihmisinä, toinen oli selvästi älykkäämpi kuin toinen, mutta aika toivottomia he ovat, kun puhutaan älykkyydestä. Jotta ihmistä jaksaisi katsoa vuodesta toiseen, en kyllä valitsisi mitään tuollaisia, jos on itsellä alla akateeminen loppututkinto.
- Lady S
mies. kirjoitti:
En ole edes vilkaissut ammattikoulun käyneiden profiileja. Minulle ei kelpaa edes ammattikorkeakoulun käyneet. Olen kyllä ollut tekemisissä parin tuommoisen amistapauksen kanssa. Ihan mukavia ihmisinä, toinen oli selvästi älykkäämpi kuin toinen, mutta aika toivottomia he ovat, kun puhutaan älykkyydestä. Jotta ihmistä jaksaisi katsoa vuodesta toiseen, en kyllä valitsisi mitään tuollaisia, jos on itsellä alla akateeminen loppututkinto.
Niin no juu. Älykkyys ei aina katso koulutusta. Melkoisia bimpoja ja pellejä nykyään valmistuu, yliopistoistakin. Uskomatonta mutta totta.
En tarkoittanut tutkinnon pelkäämistä. Tarkoitin ajatusten pelkäämistä. Väärät sanavalinnat joissain kohdin varmaan, tuolla ketjussa minulla. Kun nainen alkaa heitellä omia ajatuksiaan, ei kenenkään toisen, alkaa monella miehellä tulla kauhukuva siitä, että miten tuon kanssa pärjää: nianen, joka ajattelee itse! Miehenhän täytyy kuitenkin olla (luola-aikojen perimää..) se kaikin puolin vahvempi osapuoli. Jos siitä tulee jo viesteissä miehelle jotenkin epävarma olo, asia jää siihen. Ja taas palattiin siihen itsetuntoon... - mies.
Lady S kirjoitti:
Niin no juu. Älykkyys ei aina katso koulutusta. Melkoisia bimpoja ja pellejä nykyään valmistuu, yliopistoistakin. Uskomatonta mutta totta.
En tarkoittanut tutkinnon pelkäämistä. Tarkoitin ajatusten pelkäämistä. Väärät sanavalinnat joissain kohdin varmaan, tuolla ketjussa minulla. Kun nainen alkaa heitellä omia ajatuksiaan, ei kenenkään toisen, alkaa monella miehellä tulla kauhukuva siitä, että miten tuon kanssa pärjää: nianen, joka ajattelee itse! Miehenhän täytyy kuitenkin olla (luola-aikojen perimää..) se kaikin puolin vahvempi osapuoli. Jos siitä tulee jo viesteissä miehelle jotenkin epävarma olo, asia jää siihen. Ja taas palattiin siihen itsetuntoon..."Niin no juu. Älykkyys ei aina katso koulutusta. Melkoisia bimpoja ja pellejä nykyään valmistuu, yliopistoistakin. Uskomatonta mutta totta."
Joo, ilman muuta, ei ole yllättävää. Itse tutkinto ei vielä takaa mitään, sitäkin olen toitottanut täällä varmaan useaan kertaan. Pitää olla vielä lisänäyttöjä, ja sen lisäksi oikea tieteenala. Pitäisi olla "No junk science here". Monet eivät tajua, että jotkut tieteenalat ovat oikeastaan pelkkää näennäistiedettä, eli pseudotiedettä, kuten esim. lääketiede.
Se osaamisen taso on sitten arvauskeskus, jossa arvauskeskuslääkäreitä. Yhtä surkeaa se on yksityisellä, teillä painavampi säkki fiat-rahaa, jota tuhlataan tutkimuksiin, ja saatte jonkun tehottoman lääkkeen, jolla on sivuvaikutuksia. "Terveinäkin" ihmiset ovat vellovia bakteeri/loiskasoja, syljestäkin löytyy yli sata eri lajia, joista osa patogeenisia. Soluista löytyy biljoonittain lisää patogeenejä. Kun olet vanhempi, niin väärä antibiootti ja jänteet voivat napsahtaa poikki, siellä kun oli niin paljon niitä.
"Kun nainen alkaa heitellä omia ajatuksiaan, ei kenenkään toisen, alkaa monella miehellä tulla kauhukuva siitä, että miten tuon kanssa pärjää: nianen, joka ajattelee itse!"
Heh, en oikein ymmärrä, juuri tuollaista minä ainakin haluaisin naiseltani. Jos hän tosiaankin on minua nerokkaampi (mikä on kyllä epätodennäköistä), niin tottakai hyväksyn sen ja alistun vaikka jos on tarve. Olen semmoinen tyyppi, että viihdyn oikeastaan parhaiten sellaisten seurassa, jotka ovat minua vähän parempia, koska siinä sitten oppii toisilta paljon, eikä itse tarvitse olla aina antavana osapuolena. - akateeminen mies...
mies. kirjoitti:
"Niin no juu. Älykkyys ei aina katso koulutusta. Melkoisia bimpoja ja pellejä nykyään valmistuu, yliopistoistakin. Uskomatonta mutta totta."
Joo, ilman muuta, ei ole yllättävää. Itse tutkinto ei vielä takaa mitään, sitäkin olen toitottanut täällä varmaan useaan kertaan. Pitää olla vielä lisänäyttöjä, ja sen lisäksi oikea tieteenala. Pitäisi olla "No junk science here". Monet eivät tajua, että jotkut tieteenalat ovat oikeastaan pelkkää näennäistiedettä, eli pseudotiedettä, kuten esim. lääketiede.
Se osaamisen taso on sitten arvauskeskus, jossa arvauskeskuslääkäreitä. Yhtä surkeaa se on yksityisellä, teillä painavampi säkki fiat-rahaa, jota tuhlataan tutkimuksiin, ja saatte jonkun tehottoman lääkkeen, jolla on sivuvaikutuksia. "Terveinäkin" ihmiset ovat vellovia bakteeri/loiskasoja, syljestäkin löytyy yli sata eri lajia, joista osa patogeenisia. Soluista löytyy biljoonittain lisää patogeenejä. Kun olet vanhempi, niin väärä antibiootti ja jänteet voivat napsahtaa poikki, siellä kun oli niin paljon niitä.
"Kun nainen alkaa heitellä omia ajatuksiaan, ei kenenkään toisen, alkaa monella miehellä tulla kauhukuva siitä, että miten tuon kanssa pärjää: nianen, joka ajattelee itse!"
Heh, en oikein ymmärrä, juuri tuollaista minä ainakin haluaisin naiseltani. Jos hän tosiaankin on minua nerokkaampi (mikä on kyllä epätodennäköistä), niin tottakai hyväksyn sen ja alistun vaikka jos on tarve. Olen semmoinen tyyppi, että viihdyn oikeastaan parhaiten sellaisten seurassa, jotka ovat minua vähän parempia, koska siinä sitten oppii toisilta paljon, eikä itse tarvitse olla aina antavana osapuolena.""Kun nainen alkaa heitellä omia ajatuksiaan, ei kenenkään toisen, alkaa monella miehellä tulla kauhukuva siitä, että miten tuon kanssa pärjää: nianen, joka ajattelee itse!""
"Heh, en oikein ymmärrä, juuri tuollaista minä ainakin haluaisin naiseltani."
Eli mahdollisimman typeriä vastarannankiiski ajatuksia, joita itsekin tuossa esittelit? mitä typerämpi ja utopistisempi ajatusrakennelma malliin zeitgeist, sen parempi?
Akateemisten naisten ideat ovat yleensä typeriä, johan sen todistaa Vihreiden suosio akateemisten naisten keskuudessa. - Hohhoijaa vaan
mies. kirjoitti:
Ei sen profiilin tarvitse olla pitkä, tarkalle kohdeyleisölle tarkoittu täsmäviesti saattaa tehota parhaiten. Esim. harvoin naiset haluavat älykkyyttä miehiltä, ja jotta se olisi uskottavaa pitäisi naisella olla ainakin akateeminen loppututkinto itsellään, ja sen lisäksi osoitusta jonkinlaisesta hienostuneesta mausta, esim. klassinen musiikki, Mensan jäsenyys, tms. pikkukivaa. Tuolla esim. voisi erottua edukseen, mutta harvoilla naisilla on tuohon tosin edellytyksiä.Minä olen klassista musiikkia soittava, maisterintutkinnon suorittanut nainen. Tuleeko tästä oikeasti lisäpisteitä, että on maisteri jolla on joku muu harrastus kun shoppailu?
Et voi olla vakavissasi. Kyllähän nyt valtaenemmistö maisterintutkinnon suorittaneista naisista harrastaa jotain muuta kun tositelkkarin tuijotusta kuola valuen kotisohvalla. - Hohhoijaa vaan...
akateeminen mies... kirjoitti:
""Kun nainen alkaa heitellä omia ajatuksiaan, ei kenenkään toisen, alkaa monella miehellä tulla kauhukuva siitä, että miten tuon kanssa pärjää: nianen, joka ajattelee itse!""
Eli mahdollisimman typeriä vastarannankiiski ajatuksia, joita itsekin tuossa esittelit? mitä typerämpi ja utopistisempi ajatusrakennelma malliin zeitgeist, sen parempi?
Akateemisten naisten ideat ovat yleensä typeriä, johan sen todistaa Vihreiden suosio akateemisten naisten keskuudessa.Ei se, että lukee putkitutkinnon läpi tarkoita että on erityisen hyvä ajattelemaan itse.
Siksi vierastan tutkintojen perusteella tehtävää luokittelua. Todellakin, ihminen voi tehdä ajatusrakennelmia malliin zeitgeist ja olla koulutettu. Maailmassa on akateemisesti koulutettuja kreationisteja, eikä heidän kotiyliopistonsa nimi ole välttämättä "Texas University of Christian Science". - Hohhoijaa vaan...
näin se menee kirjoitti:
Miehen profiilissa ei tarvitse oikeastaan olla mitään, koska mies on yleensä aktiivisempi osapuoli ja voi kertoa yhteydenotto viestissä kaiken tarpeellisen, naisella pitää olla parempi, koska tämä on perinteisesti tyrkyllä." rehellisesti paino ja hiusten pituus!"
Miksi? Nuo näkee kuvasta tai viimeistään livenä.
Rehellisempi kuva on. Toisen painon arvioiminen muutaman kilon haitarilla on vaikeaa. Et sinä pysty silmimääräisesti sanomaan naisesta onko painoa 55 vai 60 kiloa. - mies.
""Kun nainen alkaa heitellä omia ajatuksiaan, ei kenenkään toisen, alkaa monella miehellä tulla kauhukuva siitä, että miten tuon kanssa pärjää: nianen, joka ajattelee itse!""
Akateemisten naisten ideat ovat yleensä typeriä, johan sen todistaa Vihreiden suosio akateemisten naisten keskuudessa.Zeitgeisthan on hyvä liike, joskaan ei täysin totuudenmukainen. Samoja asioita voi lukea vaikka talousdemokratiablogista.
Lähes kaikki mitä tulee telkkarista ja lehdistä on sensuroitua ja rappiotavaraa. Juutalaisten omistamat mediat ja yksityiset pankki. Jos jokin on mielestänne rappiollista, ne se on sitä. Homous, rap-musiikki, ja mahaanmuuttajat ovat kaikki yritys tuhota kulttuurimme ja raunioittaa vähän kerrallaan arvoja jotka ovat tärkeitä meille, kuten isänmaallisuus, perhe, ja onnelliset avioliitot. Tärkeistä asioista ei mediassa kerrota. Ei kerrota pakolaisista, mitä he oikeastaan aiheuttavat meille, ei kerrota rahajärjestelmän romahduksesta joka tapahtuu pian, eikä kerrota lääketieteen mädännäisyydestä mitään. Eikä kerrota ilmastohuijauksestakaan, jonka yhtenä tarkoituksena on taas rahastaa.
Nykyään vaaditaan itsenäistä ajattelua että pärjää paremmin kuin muut, minä olen ainakin sanonut stop kaikille sanomalehdille ja televisio-ohjelmille, ja valitsen itse ne asiat mihin uskon, ja mitä ei kerrota mediassa. Onneksi on netti, ja täällä ei voi sensuroida kaikkea, vaikka varmasti joku haluaisi sitäkin. - mies.
Akateemisten naisten ideat ovat yleensä typeriä, johan sen todistaa Vihreiden suosio akateemisten naisten keskuudessa."Akateemisten naisten ideat ovat yleensä typeriä, johan sen todistaa Vihreiden suosio akateemisten naisten keskuudessa. "
Aika toivoton tämä paikka kyllä tuntuu olevan. Kannattako ottaa sitten joku jolla on vain tyhjä perus-rammi, jonka sitten joutuu ohjelmoimaan uudelleen? Joskus ne akateemiset naiset tuntuvat olevan niin kieroutuneita omaan ajatusmaailmaansa, ettei niitä saa enää koulutettua hyville tavoille. - mies.
mies. kirjoitti:
Zeitgeisthan on hyvä liike, joskaan ei täysin totuudenmukainen. Samoja asioita voi lukea vaikka talousdemokratiablogista.
Lähes kaikki mitä tulee telkkarista ja lehdistä on sensuroitua ja rappiotavaraa. Juutalaisten omistamat mediat ja yksityiset pankki. Jos jokin on mielestänne rappiollista, ne se on sitä. Homous, rap-musiikki, ja mahaanmuuttajat ovat kaikki yritys tuhota kulttuurimme ja raunioittaa vähän kerrallaan arvoja jotka ovat tärkeitä meille, kuten isänmaallisuus, perhe, ja onnelliset avioliitot. Tärkeistä asioista ei mediassa kerrota. Ei kerrota pakolaisista, mitä he oikeastaan aiheuttavat meille, ei kerrota rahajärjestelmän romahduksesta joka tapahtuu pian, eikä kerrota lääketieteen mädännäisyydestä mitään. Eikä kerrota ilmastohuijauksestakaan, jonka yhtenä tarkoituksena on taas rahastaa.
Nykyään vaaditaan itsenäistä ajattelua että pärjää paremmin kuin muut, minä olen ainakin sanonut stop kaikille sanomalehdille ja televisio-ohjelmille, ja valitsen itse ne asiat mihin uskon, ja mitä ei kerrota mediassa. Onneksi on netti, ja täällä ei voi sensuroida kaikkea, vaikka varmasti joku haluaisi sitäkin.Tämä video on ihan loistava, useimmiten mitkään latteudet eivät uppoa minuun, mutta tämä on ihan ensiluokkainen, katsokaa kommenteistakin:
http://www.youtube.com/watch?v=hQj3qFKZ7-k - mies.
mies. kirjoitti:
Tämä video on ihan loistava, useimmiten mitkään latteudet eivät uppoa minuun, mutta tämä on ihan ensiluokkainen, katsokaa kommenteistakin:
http://www.youtube.com/watch?v=hQj3qFKZ7-kTässä tarvitaan muuten vähän nettitietoutta.. tällaiset videot sensuroidaan yleensä 24h kuluessa youtubesta, juutalaiset itse nimittäin omistavat youtuben (jewtube olisi oikeampi nimitys), kuten lähes kaiken muunkin median maailmassa. Mutta joku lataa videot aina uudelleen sinne, joten tässä on strategiana tietää videon nimi, joka on tässä tapauksessa "attack of the white nations", ja etsiä sitä jewtuben hakutoiminnolla.
Tässä on uusin toimiva linkki:
Attack of the White Nations
http://www.youtube.com/watch?v=MBSFGHrSeiQ
mm. rasisimi, holokausti, poliittinen korrektius, ja juutalaisviha on myös heidän oma keksintönsä, jottei heitä voisi kritisoida avoimesti. - Laululainaukset
entinen deittailija kirjoitti:
yhdellä tytöllä oli otsikko vilkkumaan biisistä "takkutukka, lumpeenkukka..." tai jotain semmoista. kyseessä ei sitten ollut mikään peikkotyttö (termi jota vihaan yli kaiken), vaan kaunis vähän alta parikymppinen nainen.
Minusta se oli hauska, rimmasi kivasti, sattui heti silmään sieltä listasta. riimittelyt on kivoja, käyttäkää niitä. törkeästi vaan rippaa jostain biisistä riimitykset.tuntuu aika halvoilta ja epäomaperäisiltä tavoilta herättää huomioita. Vähän kuin olisi joku transu, jonka naiseus on pelkkää lainattua ulkokuorta.
Tuossa Vilkkumaan biisissä kuvataan sellaista aika katastrofaalista homsantuunaista, jollaiseen varmaan jokainen nainen joinain päivinä samaistuu. Kokoaikaisesti tuon tyypin ihminen taas on kumppanina jokseenkin sietämätön. Jos olet oikeasti kuullut koko kappaleen ja silti koit otsikon vetoavaksi, sinulla on varmaankin aika vahva hoivavietti? Peikkotyttö on tuohon Takkutukkaan verrattuna itsellinen ja mieleltään terve naishenkilö. Takkutukka vastaa ehkä sitä kuin jos joku mies lainaisi otsikossa jotain Irwinin retkulaulua.
Mutta ehkäpä kannattaakin keskittyä koko profiilitekstiin sen sijaan että takertuu yksittäisiin sanoihin tai otsikoihin, jotka eivät oikeasti kuvaa paljon mitään.
Ongelma näissä lainauksissa on se, että oikeasti mikään lainattu teksti ei voi kuvata ihmisen persoonaa yhtä hyvin kuin oma otsikko, varsinkaan jo se on hätäisesti jostain napattu. Sen sijaan typerä lainaus voi karkottaa turhaan vastaajia. Lady S kirjoitti:
Otahan kiinni siitä tohtorista, iästä huolimatta... Et voi tietää, ellet katsoa korttia ;)Yliopistoihmiset ovat itsekeskeisiä ja/tai pienien piirien ihmisiä. Näin insinööriopiskelijana en kyllä kusekaan yliopiston suuntaan. Liian moni teistä "älyköistä" on aiheuttanu facepalmin mitä tulee käytökseen ja käytännön juttuihin. Yliopistonaiset = hirveet vaatimukset ja teenäisyys. Miten helvettissä voi olettaa että joku 'huonomman' koulutuksen ihminen voi sietää että sitä aina pidetään huonompana, jopa täysin persoonaan liittyvissä asioissa? Muistakaa 'älyköt' että joku ne teidänkin norsunluutornit on rakentanu käytännössä.
- mahdotontatoisinaan
..sentään nähdä vaivaa...
Vaikka nyt olisikin niin, että mies laittaa viestin naiselle ensin, niin silti nainen käy katsomassa sen profiilin ja jos se on täysin mitäänsanomaton niin ei siinä mitkään hyvät viestit kauheasti auta.
Hiusten pituus... no joo... naiset muokkaa hiuksiansa koko ajan... väriä, pituutta, leikkaustaa jne., joten ei se nyt hirveästi kerro mitään. En kyllä ymmärrä,,,, jos siis etsit itsellesi "suhdetta" hiusten pituuden mukaan, niin en tiedä kuinka moni nainen haluaa olla kanssasi. Tosin tiedän kyllä naisia, jotka inhoavat kaljuja ja viikisä jne.
Nyt mentiin kliseistä jo aika kauas tai sitten ei.
Suurin illuusio on kuitenkin se, että hmiset kuvittelevat koko ajan löytävänsä jotain parempaa.- DiibaDaaba...
"Suurin illuusio on kuitenkin se, että hmiset kuvittelevat koko ajan löytävänsä jotain parempaa."
Juuri näin se menee tuolla ja siksi siis lopetinkin koko touhun, kun en ole mikään "varalla" tai 8:s vaihtoehto, jollaiseksi joutuu kun nämä ikuiset etsijät täyttävät saitin...
- Vetopeli...
kaikki on niin saatanan pirtsakoita, vesikävelijoitä.
- Jaa-a, jaa-a
Tuo on hyvä tuo pirtsakka. Eli yäk, hyh.
Vesikävelyä en itse ole vielä kokeillutkaan ja kävelysauvatkin enimmäkseen pönöttävät jemmassa. Ei noista kulloisistakin rahvaan vouhotuksista jaksa innostua. Parempi on keksiä ihan ikiomia juttujaan. Jos semmoisia edes on 6 miljardin nutipään joukossa olemassakaan.
- tylsistynyt...
Kaikkein tyhmimmät kliseet ovat ne, kun ihmiset kertovat, miten he eivät innostu esimerkiksi pettämisestä tai epärehellisyydestä. Luulevatko he, että joku niistä innostuu? Täytyykö todellakin ilmoittaa inhoavansa jotain inhottavaa? Vai ajatteleeko joku välttävänsä kierot tyypit kertomalla, ettei pidä kieroilusta?
- Jaa-a, jaa-a
Ei hemmetti, niin totta...
Voisi melkein laittaa profiiliin että ei innostu murhamiehistä tai pedofiileista... tai jehovista ja puhelinmyyjistä. - 19 + 9
Tyyppi, joka ei innostu töykeydestä katosi sanaa sanomatta kesken viestittelyn...
- pekoo
Olin kerran treffeillä ensimmäistä kertaa yhden naisen kanssa. Treffien loppupuolella hän halusi alkaa puhua pettämisestä ja mustasukkaisuudesta. Alkoi kysyä mitä mieltä minä olen pettämisestä ja halusi kovasti painottaa, että hän ei itse siedä pettämistä eikä aio itse pettää. Samaten hän painotti, ettei ole itse mustasukkainen. Minulle ei oikein avautunut mikä tässä oli hänen pointtinsa, lähinnä tuntui hassulta aiheelta ensitreffeillä ja etenkään kun mikään pettäminen ei ollut mitenkään muuten esillä. Harvemmalla varmaan on kovin eroavia mielipiteitä pettämisestä ja mustasukkaisuudesta ja vaikka olisikin, niin niitä tuskin myönnettäisiin :)
- - m31
19 + 9 kirjoitti:
Tyyppi, joka ei innostu töykeydestä katosi sanaa sanomatta kesken viestittelyn...
Äläs nyt. Olen törmännyt useamman kerran naiseen, jonka kanssa on keskusteltu naisen omasta aloitteesta siitä, että kuinka törkeää on vain kadota jos ei enää kiinnostakaan. Naiset ovat sen sijaan painottaneet, että toivovat, että sen asian voisi sanoa mielummin suoraan. Olen maininnut olevani täsmälleen samalla kannalla ja toivovani, että näin käyttäydyttäisiin puolin ja toisin jos sellainen tilanne tulisi, koska se on vain reilua toista kohtaan. Kas kummaa useampi nainen on sitten kuitenkin päättänyt hetken päästä ottaa ja kadota. Eikä tämä nyt varmasti ole mitenkään naisiin kohdistuva asia sinänsä, varmasti miehetkin osaavat samaa, mutta eipä nyt sattuneesta syystä ole kokemuksia miehiin tutustumisesta täällä :) Tuntuu monesti, että joillakin on tarve esittää itsestään muka hyviä piirteitä, mutta ei kuitenkaan kyetä ryhtymään ns. sanoista tekoihin. Kyllä mun mielestä aikuiselta ihmiseltä haluaisi odottaa, että hän sentään seisoisi sanojensa takana.
- Möykkynen
Siis tää keskustelu piristi päivää....tuo kainaloon käpertyminen, tai ylipäänsä sen ruumiinosan mainitseminen tuossa yhteydessä (tai oikeastaan muussakin yhteydessä) on niin tahmanen klisee että oikein hirvittää.
Samoin tämä että joku ei innostu valehtelusta, pettämisestä, kaksinaamaisuudesta---hei halooo, KUKA nyt tommosesta INNOSTUISI? ei sitä nyt tarvii tuollaisia itsestäänselvyyksiä mainita, sitä voi jopa olla näissäkin asioissa yksilöllinen... - Hirmeliini
Varattu mies ilmoittaa profiilissaan olevansa "EHDOTTOMASTI YHDEN NAISEN MIES" ja inhoavansa pettämistä. Ja silti hakemassa naisseuraa. Haloo!
Ja sitten nuo "nuorekkaat". Varsinkin vanhemmat miehet (yli 50) on kaikki järjestään niin nuorekkaita, että... - nightranger
"Pilkettä silmäkulmassa"
Toi on kyllä, mitähän se edes meinaa?- keepol
Tätä pitäisi varmaan kysyä naisilta. Naisten ilmoituksissahan tuo toistuu vähän väliä kun toivovat, että miehellä pitää olla pilkettä silmäkulmassa.
- dfdsf
keepol kirjoitti:
Tätä pitäisi varmaan kysyä naisilta. Naisten ilmoituksissahan tuo toistuu vähän väliä kun toivovat, että miehellä pitää olla pilkettä silmäkulmassa.
pfff. Tää nettideitti tuntuu kyllä epäonnistuneelta, siis niille jotka ovat tositarkoituksella liikkeellä.
- susalin
dfdsf kirjoitti:
pfff. Tää nettideitti tuntuu kyllä epäonnistuneelta, siis niille jotka ovat tositarkoituksella liikkeellä.
Sanotaanko vaikka niin, että se on varattujen sivusuhdesaitti? ;))
- ..............
Mua alko jotenkin tänkin viestin jälkeen ihan mahottomasti naurattaan. Kaikesta sitä ihmiset pelihousujaan repii ja antaa asioiden pänniä. Toivottavasti tämä viestii siitä, ettei sen suurempia pännimisen aiheita elämässä ole, joka on hieno juttu. Tuskinpa ihmisillä yleisesti ottaen ainakaan liikaa sitä pilkettä silmäkulmassa on, kun ihan perus nettideittimaailma ja erilaisten ihmisten läsnäolo ja kirjoitukset aiheuttaa niin paljon murinaa (eikä siis vain sinulla vaan kun näitä muitakin aloituksia katsoo).
- Jaa-a, jaa-a
En ole yöuniani menettänyt näiden pilkkeiden vuoksi, enkä ole vetämässä itseäni kiikkuun sen takia että joku jossakin käpertyy... ;)
- hiljaa!!
Jaa-a, jaa-a kirjoitti:
En ole yöuniani menettänyt näiden pilkkeiden vuoksi, enkä ole vetämässä itseäni kiikkuun sen takia että joku jossakin käpertyy... ;)
OLET sitä ja OLET tätä, ja OLET sellainen ja OLET tällainen, ja sit SÄ TEET sitä, ja sit SÄ TEET tätä, ja
vielä ET OLE tällainen, ETKÄ OLE sellainen, BÄÄ BÄÄ BÄÄ! OLis jo pää kiinni!
Voiko mitään KUVOTTAVAMPAA persoonaa olla sillä ilmoituksen laatijalla?
KUKA haluaa edes vastata siihen? - prkl!
hiljaa!! kirjoitti:
OLET sitä ja OLET tätä, ja OLET sellainen ja OLET tällainen, ja sit SÄ TEET sitä, ja sit SÄ TEET tätä, ja
vielä ET OLE tällainen, ETKÄ OLE sellainen, BÄÄ BÄÄ BÄÄ! OLis jo pää kiinni!
Voiko mitään KUVOTTAVAMPAA persoonaa olla sillä ilmoituksen laatijalla?
KUKA haluaa edes vastata siihen?Miltähän mahtaa se hyvä profiili näyttää?
- Meditaatio
Mirja esittelee yhden naapurin miehen, jolla lapsi ennestään, poika eronnut, "psyykepotilaan", kaksikin: jotka käyttävät samoja palveluja, Helsingin Herttoniemestä, kolmannenkin...Kytäjän kartanon historia, sisarkin ?
- Diakoni
Myös joinakin vuosina Helsingissä, Hämeestä...soittikin kerran vatsa kipeää, Hämeen "miehet"!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422988Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872886SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1602802Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012095Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä141954- 1111949
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501569Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li371544Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3681407- 871051