Lueskelin tässä tutkimusta aiheesta, ja sen mukaan Suomessa 2/3 miehistä on ylipainoisia! (enemmän tai vähemmän) ja vastaavasti naisista vaan puolet.
Heikollakin matikkapäällä tästä voi päätellä että suomalaisilla naisilla on suurempi todennäköisyys saada ylipainoinen mies kumppanikseen kuin vastaavasti miehellä ylipainoinen nainen.
Tämä on tuttu ilmiö oikeassa elämässäkin. Ylipainoinen ja möhömahainen, ja vähän juntisti ja huonosti pukeutuva mies on vaatimassa naiselta hyvää ja hoikkaa ulkonäköä. Mielessä ei ilmeisesti käy, että hoikkaa ja hyvin pukeutuvaa naista voisi häiritä miehen repsahtanut vartalo ja kulahtaneet vaatteet.
Ylipainoiset miehet : (
28
458
Vastaukset
- naunou
Ei ole täälläkään mitään muuta tarjolla.
(naurua) mie suutun
Mul on siis 50% mahdollisuus mennä parisuhteeseen miehen kanssa - tai oikeastaan jos otetaan huomioon muut nisäkkäät niin on aika hyvät mahkut on seksikkääseen rottaan - hyttysnaaraista puhumattakaan. Tää teoria panee kyl Laasasen markkinateorian koville.
Syvimmät sympatiani ovat puolellasi, mutta valitettavasti sinullekaan ei ole tarjolla kuin lihava mies tai tulevaisuus vanhanapiikana. Tsemppiä kuitenkin! ;-)
- seessamine
miulle sopii sopivasti lihava mie ;-)
- seessamine
seessamine kirjoitti:
miulle sopii sopivasti lihava mie ;-)
sie :)
Aivan näin, ylipainoisia miehiä on enemmän kuin naisia. Tässä vastaus kysyjälle, miksi en ota "läskiä" miestä. Naisen on vaikea löytää sopisuhtaista miestä tänäpäivänä.
- Kahmann
nih, jokku hualii luufiulunki
- Ikisinkku M
Aivan yhtä hankalaa se on miehellekin hoikkaa ja täysipäistä naista löytää joka ei olisi jo varattu, usko pois.
- Ikisinkku M
Teidän ei pitäisi huolia niitä möhömahoja vaan mieluummin panostaa laatuun, jos ette niin ei pidä valittaa.
- venkula-Erkki
pordellissa saa valita objektin ja selviää pienellä kertamaksulla
ei ämmää kannata loppuiäx vuokrata--------upsahta ne nopeasti niin, ettei vanha Ekkikään kestä katsella Asia ratkeaa siirtymällä afrikkalaiseen heimoihanteeseen, jossa miehen iso maha on vaurauden ja korkean sosiaalisen aseman merkki. Hoikkaan mieheen tyytymään joutuvia naisia lähinnä säälitään.
- Oasis
Miten vapauttava näkökulma :)
Oasis kirjoitti:
Miten vapauttava näkökulma :)
Heti aloit haaveilla vähän pönäkämmistä viiksivalluista, myönnä pois =)
- Oasis
bravo.bravi kirjoitti:
Heti aloit haaveilla vähän pönäkämmistä viiksivalluista, myönnä pois =)
Minkäs mä itselleni mahdan, muhkeat viikset vain saa aikaan ihania väristyksiä vatsan pohjassa... Ja yhdistettynä vielä pönäkkyyteen niin siinä alkaa olla polvet jo pelkkää velliä ;)
Oasis kirjoitti:
Minkäs mä itselleni mahdan, muhkeat viikset vain saa aikaan ihania väristyksiä vatsan pohjassa... Ja yhdistettynä vielä pönäkkyyteen niin siinä alkaa olla polvet jo pelkkää velliä ;)
E
- Oasis
bravo.bravi kirjoitti:
E
Ihana! Voi miksen mä elänyt villeintä nuoruuttani 80-luvulla, silloin oli paras viiksikausi...
Nykyään joutuu tyytymään tällaiseen:
http://www.youtube.com/watch?v=B_8PsRtCtmE Oasis kirjoitti:
Ihana! Voi miksen mä elänyt villeintä nuoruuttani 80-luvulla, silloin oli paras viiksikausi...
Nykyään joutuu tyytymään tällaiseen:
http://www.youtube.com/watch?v=B_8PsRtCtmEGüntherhän on ensirakkautesi. Eikö se anna pikkusen anteeksi viiksien vaatimattomuutta? :s
- Oasis
bravo.bravi kirjoitti:
Güntherhän on ensirakkautesi. Eikö se anna pikkusen anteeksi viiksien vaatimattomuutta? :s
No kyllä se vähän antaa ja vielä kun tuota suutaan noin nätisti muikistelee, niin eihän siitä voi kuin tykätä
Oasis kirjoitti:
No kyllä se vähän antaa ja vielä kun tuota suutaan noin nätisti muikistelee, niin eihän siitä voi kuin tykätä
Tulee se. Side välillänne on kuin sydämen muotoon taivutettu rautalanka ja alussa teidät on yhdeksi luotu niisk.
- Oasis
bravo.bravi kirjoitti:
Tulee se. Side välillänne on kuin sydämen muotoon taivutettu rautalanka ja alussa teidät on yhdeksi luotu niisk.
Voi tätä lemmen määrää... Vallan tässä herkistyy. Otan Güntheria viiksistä kiinni ja muiskautan märän pusun heti kun hän vain suvaitsee saapua uniini. *puspus*
Oasis kirjoitti:
Voi tätä lemmen määrää... Vallan tässä herkistyy. Otan Güntheria viiksistä kiinni ja muiskautan märän pusun heti kun hän vain suvaitsee saapua uniini. *puspus*
*Vetistelee kyynelkosteat Nessut pitkin lattioita*
- Oasis
bravo.bravi kirjoitti:
*Vetistelee kyynelkosteat Nessut pitkin lattioita*
Ihanaa kun sä eläydyt mun lempeen noin täysillä :D
Oasis kirjoitti:
Ihanaa kun sä eläydyt mun lempeen noin täysillä :D
Oon niin herkkä, niin herkkä ettei voi mtn kun niiskuttaa vaan ~_~
- Nasdaq13
NO missä kohtaa se ylipaino on?
Tässä?
Vai kenties tässä?
http://www.youtube.com/watch?v=WgyM2QbvRrk Meillä sitten on rikottu tätä todennäköisyyttä, minä olen se ylipainoinen ja mies on ihannepainossaan kaikkien taiteen ja tieteen sääntöjen mukaan. Ite olen kyllä muutaman kerran miettinyt voikohan mun repsahtanut vartalo ellottaa puolisoa jossain vaiheessa. Mutta vaikka hoikistua voi(n)kin, niin vanhettumiselle ei mahda mitään. :)
Hoikka hoikalle ja pullukka pullukalle mantra on sitten taas minusta niin typerä, kun olla saattaa. Kukin itse päättää mistä tykkää ja elää sen kanssa tapahtui mitä tahansa.- iiics~
Mulle ei ole vieläkään selvinnyt, tuomitaanko naiset ja miehet saman painoindeksin mukaan ylipainoisiksi? Tunnettua on, että lihakset painaa enemmän kuin rasvakudos, ja myös että naisen kehossa on prosentuaalisesti enemmän rasvaa - hoikallakin naisella, hormonaalisista syistä.
Pääseekö mies siis helpommin ylipainoisen kirjoihin?- Nasdaq
Kyllä.
Pahinta on se että itse kirjaa itsensä. siinä on sellainen tuomari, että brenkullakaan ei pääse eroon.
(naurua Nasdaqista)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215604- 531695
- 211173
- 691017
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53987Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom162968- 48918
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57910Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.129906Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58858