Viimeistä tietoa rengastesteistä

Viime aikoina olemme saaneet lukea TM:n jaTuulilasin rengastesteistä.
TM on tehnyt lähes täyskäännöksen aikaisimpiin testeihinsä. Auto Motor
und Sportin testejä ei ole nyt osunut silmiin. Sen sijaan Auto Bild julkaisi
nunerossa 20 testin, joka oli tehty pohjoisessa Suomessa todellisissa ajo-olo-
suhteissa maanteillä, eikä peilikirkkaiksi kiillotetulla jääradalla, niin kuin
TM ja Tuulilasi tekivät tarkoituksen hakuisesti.

Mikä olikaan lopputulos? Kitkarengas pesi koko nastarengasporukan. Paras
kitka voitti koko testin 116 pisteellä parhaan nastarenkaan jäädessä 105 pisteeseen.

Malta nyt mielesi kitkakiihkoilija, kerron kuinka kävi jäällä. Kitka sai täydet 20
pistettä ainoana renkaana jarrutettaessa jäällä ja lumella.

Eiköhän tämä taas ollutkin tässä. Varmuuden vuoksi tallennan tämän, sillä
nastaspesialisti AE111 ehti jo kerran poistaa tämän. Totuus näköjään satuttaa.

13

538

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voihan vee

      se onkin todella uusinta tietoa koska numeroa 20 ei ole vielä edes ilmestynyt.

      • kui nii ei oo ilmest

        yny? tossa semmonen on mun pöydällä, nro 20 ja päiväys 22.10.2010


    • Mr Nasta

      Joku hikinen autobild ei ymmärrä suomalaisista olosuhteista hevon humppaa. Kitkaspeden on turha yrittää tuputtaa jonkun eteläeurooppalaisen roska-aviisin nollatutkimuksia älykkäille ihmisille. Me tiedämme joka tapauksessa, että nastarengas on ainoa oikea valinta Suomen talveen.

      Nämä kitkaspedetrollit saavat aikaan vain huvittuneisuutta tyhjänpäiväisillä höpinöillään. No, jos joku haluaa tehdä itsestään pellen, niin mikäs siinä.

    • hienoinen vihjaus

      ole vähemmistössä ja ole muodikas. Nythän tämä yksi vähemmistö on saanut jo kirkon asiakin sekaisin, mutta tässä rengasasiassa on vielä töitä.

    • loppu jankutus

      Menin rengasliikeeseen ja ostin Auto Bild testin voittaneet kitkarenkaat. Laitatin vielä niihin nastat vaikka liikkeessä vähän tätä ihmeteltiin. Loppuipahan tämä ainainen nasta-kitka jäkätys ja voin kertoa että nyt pysähtyy kuin seinään ...

      • Juuri noin. Olen samaa mieltä, että varmasti pysähtyy seinään, kun liukuu paljaalla asfaltilla nastojen varassa.
        Älä nyt kuitenkaan kokeile, luota vaan testiin, että pysähtyy......seinään.


      • Ai mikä kitka
        Täpinä kirjoitti:

        Juuri noin. Olen samaa mieltä, että varmasti pysähtyy seinään, kun liukuu paljaalla asfaltilla nastojen varassa.
        Älä nyt kuitenkaan kokeile, luota vaan testiin, että pysähtyy......seinään.

        Tutkitusti kitkarengas liukuu vielä joutusammin paljaalla asfaltilla sen kitkan varassa. Ai minkä kitkan. Pitääkö se erikseen jostain ostaa siihen renkaaseen, kun sitä ei siinä nimestä huolimatta ole. Ja kitkalla ei pysähdy edes seinään vaan liukuu siitäkin vielä läpi.


      • 10
        Ai mikä kitka kirjoitti:

        Tutkitusti kitkarengas liukuu vielä joutusammin paljaalla asfaltilla sen kitkan varassa. Ai minkä kitkan. Pitääkö se erikseen jostain ostaa siihen renkaaseen, kun sitä ei siinä nimestä huolimatta ole. Ja kitkalla ei pysähdy edes seinään vaan liukuu siitäkin vielä läpi.

        Tuo Auto Bildin testi nyt vaan osoittaa aivan muuta.


    • veromies.

      Nastoille on tulossa ensivuonna 150 euron vuotuinen käyttömaksu.

      • Mr Nasta

        Löytyyhän täältä koomikoitakin! No, kitkaspedehän on itsekin varsinainen vitsi.


    • tosi lipsu

      hyvinhän noi kitkat pitää kun on karhennettu jää - taitaa olla myös hiekotettu . hoh hoijaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      126
      1288
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      963
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe