Sama ilmoitus ja kuva kummassakin palvelussa (olen siis 25v mies). Ovat olleet näkyvillä jo useiden kuukausien ajan. Käyn säännöllisin väliajoin nostamassa ilmoituksia paremmin näkyville. En siis itse lähetä viestejä, vaan odotan että naiset ottavat minuun yhteyttä. Kummallakin sivustolla kun naiset nääs vastaavat surkealla prosentilla heille lähetettyihin viesteihin.
Tulos:
Deitti.net: ~20 yhteydenottoa
Suomi24 Treffit: pari yhteydenottoa, pari flirttiä
Deitti.net >>> Suomi24 Treffit
8
3878
Vastaukset
- Huh heijaa
Ei sinua kukaan kotoa tule hakemaan eikä virtuaalimaailmasta löydä. Otapa siis itseäsi niskasta kiinni ja lähesty itse naisia.
- - m31
Et ilmeisesti ymmärtänyt aloittajan pointtia? Deitti.net toimii yleensä huomattavasti paremmin siinä, että siellä myös naiset ottavat enemmän yhteyttä miesten ilmoituksiin. Minulla on täysin vastaava kokemus. Täällä S24:ssa ei paljoa naiset edes vieraile ainakaan kuvattoman miehen profiilissa. Sen sijaan deitti.netissä saattaa saada useamman vastauksen kuvattomaan ilmoitukseen parin päivän sisällä ilmoituksen julkaisusta. Kummallakin palstalla puolestaan tuntuu tosiaan olevan yhtä hankala saada naisia vastaamaan miehen lähettämiiin aloitusviesteihin. Itsekin lähinnä pyrin nykyään panostamaan ilmoitukseen deitti.netissä, jossa saa kuitenkin siedettävästi vastauksia itseä kiinnostavilta naisilta ja monesti siitä joukosta löytyy joku treffeillekin asti. Sen sijaan ei kauheasti kiinnosta enää panostaa aktiivisesti naisten ilmoituksiin kirjoittamiseen, kun kokemuksesta vastausprosentti on silloin sen verran pieni. Ihan samoja juttuja kirjoittelen kummassakin tapauksessa, joten sopii vain kysyä miksi tämä homma toimii paremmin juuri näin päin ja vielä sitten yhdessä, mutta ei toisessa palvelussa.
- Anna**
- m31 kirjoitti:
Et ilmeisesti ymmärtänyt aloittajan pointtia? Deitti.net toimii yleensä huomattavasti paremmin siinä, että siellä myös naiset ottavat enemmän yhteyttä miesten ilmoituksiin. Minulla on täysin vastaava kokemus. Täällä S24:ssa ei paljoa naiset edes vieraile ainakaan kuvattoman miehen profiilissa. Sen sijaan deitti.netissä saattaa saada useamman vastauksen kuvattomaan ilmoitukseen parin päivän sisällä ilmoituksen julkaisusta. Kummallakin palstalla puolestaan tuntuu tosiaan olevan yhtä hankala saada naisia vastaamaan miehen lähettämiiin aloitusviesteihin. Itsekin lähinnä pyrin nykyään panostamaan ilmoitukseen deitti.netissä, jossa saa kuitenkin siedettävästi vastauksia itseä kiinnostavilta naisilta ja monesti siitä joukosta löytyy joku treffeillekin asti. Sen sijaan ei kauheasti kiinnosta enää panostaa aktiivisesti naisten ilmoituksiin kirjoittamiseen, kun kokemuksesta vastausprosentti on silloin sen verran pieni. Ihan samoja juttuja kirjoittelen kummassakin tapauksessa, joten sopii vain kysyä miksi tämä homma toimii paremmin juuri näin päin ja vielä sitten yhdessä, mutta ei toisessa palvelussa.
Mutta sehän haukku deitin yhtä surkeaksi kuin suomi24 treffit....
"Kummallakin sivustolla kun naiset nääs vastaavat surkealla prosentilla heille lähetettyihin viesteihin"
Mutta toisaalta kertoi ettei itse tee yhteydenottoja lainkaan vaan odottaa passiivisena.... eli siinä mielessä ihan oikein todeta että vois vähän itsekin tehdä yhteydenottoja, vois pikkasen parantaa tota treffiseuran löytämistä... - - m31
Anna** kirjoitti:
Mutta sehän haukku deitin yhtä surkeaksi kuin suomi24 treffit....
"Kummallakin sivustolla kun naiset nääs vastaavat surkealla prosentilla heille lähetettyihin viesteihin"
Mutta toisaalta kertoi ettei itse tee yhteydenottoja lainkaan vaan odottaa passiivisena.... eli siinä mielessä ihan oikein todeta että vois vähän itsekin tehdä yhteydenottoja, vois pikkasen parantaa tota treffiseuran löytämistä...Asian ymmärrys on ilmeisen vaikeaa, vaikka tuon juuri rautalangasta yritin vääntää? ;)
Eiköhän aloittaja ole aikanaan tarpeeksi viestejä naisille lähettänyt todetakseen, että kummassakin palvelussa saa yhtä huonosti vastauksia aloitusviesteihin ja keskittyy mielummin pitämään omaa ilmoitusta, koska sen sijaan sillä tavalla pääsee helpommin naisten kanssa yhteyteen, koska etenkin toisessa palvelussa naiset vastaavat myös miesten ilmoituksiin. 20 yhteydenottoa verrattuna toisen palvelun pariin ei mielestäni ole yhtä surkeaa. Väännetäänkö vielä lisää rautalankaa?
- netticupido
Hei,
Jokaisella palvelulla on oma käyttäjäryhmänsä. Luomallasi profiililla kuulut varmasti yhteen paremmin kuin toiseen. Tämän todistaa myös mainitsemasi yhteydenotot. Mutta kuten jo palstan kävijätkin ovat maininneet, parhaan tuloksen deittaillessa saat kuitenkin, kun myös itse otat yhteyttä naisiin.
Mukavaa viikonloppua,
Netticupido- ikideittailija
Miten niin "jokaisella palvelulla on oma käyttäjäryhmänsä"? Samat naamat pyörivät Suomi24:ssa, Deitti.netissä ja Match.comissa. Joskus käväisin E-kontaktissa. Sielläkin oli samoja naamoja. Ja Audreyssäkin on samoja. Kaikki (ihan niin kuin minäkin) kuvittelevat toiveikkaasti, että palvelua vaihtamalla tarjonta vaihtuu ja sitten onnistuu paremmin. Höps.
- Laakerin lehti
En voi muuta sanoa kuin että tuo deitti.net on kyllä todella pinnallinen paikka.
Samat naamat siellä vielä pyörii kuin S24:ssa.
En tiedä onko se yhteydenotto jos nainen sanoo "terve, oisko sulla kuvaa?" - kipa10
ww.sokot.fi sieltä löytyy seuraa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931738
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581159Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181158- 941019
- 62813
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam34773Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani5716- 46696
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42670Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113666