Soittolistasta ja tiedostojen sijainnista

Kustavin Kalle

Elikkäs miten tuon iTunesin kanssa tällainen homma toimii: minulla on nyt soittolista johon olen plokannut iTunesiin laittamistani biiseistä ne jotka olen iPhoneen halunnut.
Mutta koska musiikit on hyvinkin pirstaleisesti pitkin tietokonetta ja haluaisin ne pariin pääkansioon siirrellä, niin miten saan pidettyä soittolistan iTunesissa pysymään ajantasalla siirrettyjen musiikkien sijainnista, vai onko tämä edes mahdollista?

2

466

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1stMacFinn

Katso nyt ensiksi, miten sulla on iTunesin asetuksissa Lisäasetukset-välilehdellä "Pidä iTunes Media -kansio järjestettynä" ja "Kopioi kappaleet iTunes Media-kansioon, kun ne lisätään Kirjastoon" ruksattuna. Jos on, asia kunnossa. Jos ei, käytä tuota, vältyt paljolta käsityöltä, sillä iTunes pidää musiikin artistin ja albumin mukaan kansioituna. Siten myös, jos muutat vaikka albumin nimeä, se siirtyy uuden nimen mukaiseen kansioon.

Ja soittolistat pysyvät kunnossa kun hoidat ton järjestyksen iTunesissa itsessään, etkä esim. Resurssinhallinnassa.

• Kustavin Kalle

Kopioiko tuo "Kopio tiedostot iTunes Media-kansioon, kun ne lisätään Kirjastoon" sitten kaikki iTunesiin lisätyt biisit tuonne kansioon? Kun minulla on yli 50Gt musiikkia ja parilla eri kiintarin osiolla ja kiintarilla eikä tuonne C: asemalle mahdu niin paljoa tietoa kopioida. Ja äärimmäisen epäkäytännöllistä olis jos olis sitten tuplakappaleet kaikista biiseistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      191
      11579
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      58
      5489
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2777
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      40
      2405
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1871
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      44
      1845
    7. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      29
      1714
    8. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      12
      1636
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      42
      1488
    10. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1486
    Aihe