Pitäisikö salata?

kultainenkala

Olen ns ongelmanuori. Älykäs olen, yleistiedosta ei hajuakaan. Minä en meikkaa mutta hoidan kyllä ulkonäköäni. Käyn salilla vähintään 2x viikossa. Mutta... minulla on aina jokin laihdutuskuuri salaisesti käynnissä, lopulta se päättyy sortumiseen. Minulla on viiltelyarpia. Olen 166cm ja painan n. 62kg. Olen hyvin luonteikas. Peruskoulua en ole suorittanut eikä töitä näkyvissä. Juon useasti. Poltan. Tarvitsisin miehen joka minut rauhoittaa :(

11

690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oma elämä..

      Turha odottaa sellaista, että joku mies voisi sinut parantaa. Hoida asiasi kuntoon esimerkiksi terapialla. Miehen tehtävä ei ole sinun rauhoittaminen.

      Peruskoulun voi nykypäivänä suorittaa netissä. Luonnetta pystyy kehittämään ja itse kasvamaan ajan saatossa. Juomista ja polttamista pystyy itse säännöstelemään.

    • ...............

      Eikö tuo tunnu vähän kohtuuttomalta? Nuo odotuksesi kumppanilta (pelastaa, rauhoittaa, parantaa) ja kuitenkin mietit, että itse et edes antaisi hänen kuulla totuutta itsestäsi?

      Kalanen, kyllä se niin on, että se pelastaja löytyy vain omasta itsestään - ei kannata lähteä sillä asenteella, että joku muu sinut rauhoittaa ja parantaa. Ja ei parisuhde ole mikään autuaaksi tekevä asia. Parisuhde voi tuoda omat soppansa elämään ja se ei ole välttämättä mikään ratkaisu sinulle. Eli olet viillellyt, et enää? Ja nyt ongelmana on lähinnä tuo oman kehon kanssa kamppailu? Miten ajattelit, että voisit sellaisen salata? Musta kuitenkin tuntuu, että parempi rauhoittava keino sulla olisi ottaa oma elämä hallintaasi ja opettella olemaaan oman itsesi ihannenainen. Ja kun ehjemmäksi olet tullut, niin tottakai sun tulee vaatia itsellesi juuri sellainen parisuhde, jossa sun ei tarvitse salailla niitä surullisempiakaan vaiheita elämässäsi - ihan jo oman itsesi vuoksi.

    • Oletko ihan varma, että sellaista miestä löytyy mistään? Hoitoonhan sinut pitää saada.

    • Täsmäohjeet

      Lopeta juominen ja polttaminen. Liiku useammin. Laihduttaminen mikäli siihen on oikeasti tarvetta kannattaa tehdä järkevästi. Punttisalilta saat apua siihen jos siellä on osaavaa henkilökuntaa. Mene takaisin koulunpenkille ja suorita koulu loppuun. Mieti mikä olisi itseäsi kiinnostava ammatti ja opiskeluala. Ei kannata odottaa miestä rauhoittuaksesi. Oikeanlaisen löytämiseen voi mennä kauan.

      • kultainenkala

        Kiitän.


      • kultainenkala
        kultainenkala kirjoitti:

        Kiitän.

        Eikö tuo tunnu vähän kohtuuttomalta? Nuo odotuksesi kumppanilta (pelastaa, rauhoittaa, parantaa) ja kuitenkin mietit, että itse et edes antaisi hänen kuulla totuutta itsestäsi?
        - Ei. Miksi tuntuisi? Ja miten nuo liittyy toisiinsa?

        Eli olet viillellyt, et enää?
        - Joo, en viiltele enää.

        Ja nyt ongelmana on lähinnä tuo oman kehon kanssa kamppailu?
        - Ei sekään oikeastaa.

        Miten ajattelit, että voisit sellaisen salata?
        - Ai tyytymättömyyden omaan kroppaani? Helposti.

        Oletko ihan varma, että sellaista miestä löytyy mistään?
        - Kyllä, eihän tuo ole kriteeri eikä mikään. On niitä tuollasia miehiä ollu, mutta sitte jotaki muuta häikkää on pahasti ollu :/


        Tässä vain ihmettelen kun mullahan menee hyvin nykyää. Nii mitä ihmettä te puhuitte terapioista. Enemmän mietin tota menneisyyttä että uskaltaako kertoakaan.


    • .kokenut.

      mies ei ole naiselle mikään terapeutti tai rauhoittaja.
      Mies on hyvin yksinkertainen ja vähään tyytyväinen olento, hyvä ruoka ja seksi riittää.
      Älä sano sanaakaan menneisyydestäsi tai mistään muustakkan negatiivisetsta sillä miehen aivoakapasiteetti ei kykene käsittelemään negatiivisia asioita ja tämä johtuu puhtaasti testosteronista joka tekee kyvyttömäksi empatiaan.
      Hoida itsesi terveeksi ja elä sen miehen kanssa jonka löydät nöyrästi, fiksusti ja hiljaisesti, niin pääset kaikkein helpommalla ja saat kestävän rauhallisen parisuhteen.

      • .kokenut.

        piti vielä lisäämäni että yksinkertaisuudessaan ja testosteronista johtuen jokainen mies tällä planeetalla kohteelee kunnioituksella vain niitä jotka kunnioittvat itseään,
        jos paljastat menneisyydestäsi ajanjakson jolloin et ole kunniottanut itseäsi alkaa mies pohjimmiltaan halveksumaan sinua, hän ei tokikaan näytä sitä avoimesti mutta syvällä sisimmässään et ole hänelle enää se ihanainen joksi hän sinua luuli vaan sinussa on hänelle tahra.
        Tämä on julmaa teksiä mutta miehte ovat julmia luolamiehn tasolle jämähtäneitä olentoja, niin kauan ihania kun elämä on heille yksinkertaista.


    • ohjeita naiselta

      Olen samaa mieltä edellisen kanssa: hoida ensin itsesi kuntoon ja kun löydät miehen, salaa menneisyytesi. Anna itsestäsi kuva normaalina, iloisena ja tasapainoisena ihmisenä. Miehiltä on turha pyytää sääliä tai empatiaa, ajat miehen vain pois, jos hän saa tietää heikkouksistasi.

      Juominen ja polttaminen pitää lopettaa, lisää myös liikuntaa: se piristää! Joka päivä liikuntaa ainakin tunti. Pysyy ajatukset poissa juomisesta ja polttamisesta.

      Peruskoulun voit käydä aikuislukiossa joko ilta-tai päivälinjalla loppuun. Sen jälkeen suosittelen jatkamaan lukiossa tai hakemaan ammattikouluun. Nämä asiat pitää hoitaa alta pois, muuten et vain tule koskaan pärjäämään elämässä.

      • pdgvsifbh

        olen tuhonnut kaikki parisuhteeni sillä että olen kertonut rikkinäisestä menneisyydestäni ja sillä etten ole ollut ns: tarpeeksi vahva ja terve kestämään parisuhdetta,
        hoida siis itsesi iloiseksi ja tasapainoiseksi naiseksi ennen kuin alat metsästämään miestä itsellesi koska parisuhteessa on omat kiemuransa jotka vaativat tasapainoisen ja positiivisen ihmisen.
        Miehillä on tutkimusten mukaan mm:
        -putkiaivot.
        -erilainen näkökyky.
        -korkea testosteronimäärä.
        Tämä kaikki tekee miehestä erilaisen verrattuna naiseen, on siis asioita joita voit jakaa vain ns: "tyttöjen kesken", pidä joskus tyttöjen iltoja jonne ei miehiä päästetä, siellä saatte purkaa asioita joita miehet eivät kykene ymmärtämään. Toinen vaihtoehto on lähteä uimaan tai lenkille jolloin samalla purkaat mieltäsi. Ja onhan aina mahdollisuus suunnata ajatukset "yläkertaan" pieni uskonnollisuus ei maksa mitään.
        Suomessa on menty liiallisuuksiin tasa arvossa, on väärin kuvitella että miehet ja naiset ovat samanlaisia,
        muissa kulttuureissa ja jossain vuorilla ja viidakoissa on ihania naisten taloja ja miesten taloja illanviettoja ja muuta varten.


      • kultainenkala
        pdgvsifbh kirjoitti:

        olen tuhonnut kaikki parisuhteeni sillä että olen kertonut rikkinäisestä menneisyydestäni ja sillä etten ole ollut ns: tarpeeksi vahva ja terve kestämään parisuhdetta,
        hoida siis itsesi iloiseksi ja tasapainoiseksi naiseksi ennen kuin alat metsästämään miestä itsellesi koska parisuhteessa on omat kiemuransa jotka vaativat tasapainoisen ja positiivisen ihmisen.
        Miehillä on tutkimusten mukaan mm:
        -putkiaivot.
        -erilainen näkökyky.
        -korkea testosteronimäärä.
        Tämä kaikki tekee miehestä erilaisen verrattuna naiseen, on siis asioita joita voit jakaa vain ns: "tyttöjen kesken", pidä joskus tyttöjen iltoja jonne ei miehiä päästetä, siellä saatte purkaa asioita joita miehet eivät kykene ymmärtämään. Toinen vaihtoehto on lähteä uimaan tai lenkille jolloin samalla purkaat mieltäsi. Ja onhan aina mahdollisuus suunnata ajatukset "yläkertaan" pieni uskonnollisuus ei maksa mitään.
        Suomessa on menty liiallisuuksiin tasa arvossa, on väärin kuvitella että miehet ja naiset ovat samanlaisia,
        muissa kulttuureissa ja jossain vuorilla ja viidakoissa on ihania naisten taloja ja miesten taloja illanviettoja ja muuta varten.

        Ps. mä seurustelen ja mies tietää menneisyydestä. Tiesi jo ennenkuin alettiin seurustelemaan.

        Ja joo, käyn kuntosalilla tunnin päivässä, kiitos huolehtivaisuudesta. Mutta joo. Voisinha mä seuraavassa suhteessani jättää kertomatta menneisyyteni, kattelen tulisko erilaine suhde. Mä kerään enemmän kyllä jotenki jotai hoivaviettisiä miehiä aina :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      629
      4593
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      51
      3603
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      104
      3491
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3011
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2469
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2374
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2281
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2120
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2055
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      2013
    Aihe