Active kuntoklubi - en suosittele!

Hauisboi

Törkeetä huijausta! Mulle luvattiin alunperin 50 euron lahjakortti sinne. Sit kävin juttelee niist ja se tyyppi sano, et viis kertaa saan käydä ilmaseks treenaamas, ilman sitoutumista. Sit menin sinne yks päivä ja se rupes heti kauppaa kaikkee ja sanoin, et tulin vaan tutustumaan tähän paikkaan. Se ohjaaja oli tosi töykee sen jälkeen mulle, sit se sano et kaks kertaa voin tulla treenaa ilmaiseksi tällä viikolla. Seuraavana päivänä ku yritin mennä sinne (klo 20 mennessä piti mennä), niin ovi oli lukossa, eikä tyyppiä näkyny eikä kuulunu ja kello oli vast 19.40. Tosi törkeetä! Älkää käyttäkö noiden palveluita - ikinä.

35

7623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • activella treenannut

      Kävitkö malmin vai puistolan activella... aika vaikee on uskoa moista tarinaa,tunnen molempien salien ohjaajat enkä usko että tuollai vedättäisivät.. Tuo 5 ilmaisen käynnin idea on siinä, että kertakäynti maksaa 10e jos ei ole asiakas. Saliohjaaja on paikalla maanantaista torstaihin klo 16-20 ellei toisin mainita, yleensä on ovella ilmoitus jos estynyt tiettynä päivänä.. Ja toisekseen, miksi täällä huutelet, netissä on ko salin yhteystiedot numeroineen anna palautetta suoraan omistajalle jos koet tulleesi väärinkohdelluksi.

      • entinen asiakas

        Hei activella treenannut,

        se ei aina ole niin helppoa laittaa palautetta kyseiselle johtajalle, koska hän ei ota mitään asioita vakavasti, vaan mielummin huutaa ja riehuu. Tämän takia on hyvä että kirjoitetaan nettiin, sillä silloin muut voivat varautua siihen, kun ovat liittymässä.


      • poistaaspotkittu
        entinen asiakas kirjoitti:

        Hei activella treenannut,

        se ei aina ole niin helppoa laittaa palautetta kyseiselle johtajalle, koska hän ei ota mitään asioita vakavasti, vaan mielummin huutaa ja riehuu. Tämän takia on hyvä että kirjoitetaan nettiin, sillä silloin muut voivat varautua siihen, kun ovat liittymässä.

        Kirjoitan tähän ketjuun, koska sama salinomistaja ymmärtääkseni. Vikaa on muussakin kuin salin omistajan käytöksessä.

        Locomotion, Riihimäellä, onpahan paikka, ei voi muuta sanoa. Missään nimessä en voi suositella. Lensin jo toistamiseen ulos sieltä ja toisilla kuntosaleilla olen aina ollut pidetty jäsen, itsekin liikunta-alan koulutusta ja kokemusta omaava henkilö. Ensimmäisen kerran lensin pihalle, koska valitin toistuen kovaa olevasta musiikista, tästä on jo noin kaksi vuotta aikaa ja annoin muutenkin paljon palaute-ehdotuksia, jotka omistaja koki tyytymättömyyden ilmaisuna, käyttivätpä monet ehdotukseni hyväksi muuten minut ensin pois potkaistuaan!


        No tämä toinen äkkilähtö em. salilta tapahtui tänä vuonna, toukokuussa 2018. Tällä kertaa ehdin olla jäsen noin kaksi kuukautta, viimeksi ehdin olla noin kaksi viikkoa. Saliesimies oli vaihtunut ja alku näytti oikein hyvältä, kunnes alkoi tapahtua yllättäen. Ensin havaintoni salilta muuten. Musiikin taso oli OK, asiallinen verrattuna parin vuoden takaiseen kokemukseen. Musiikin sisältö oli kuitenkin enimmäkseen aivan kauheaa, eikä pelkästään meidän mielipide. Kauittimet on jopa pukuhuoneessa ja sieltä tuli mm. räppiä (fuck sanat raikuivat) ja raskasta musiikkia, joka on harvan naisen makuun. Salilla on myös eläkeläisalennus ja kuulemma paljon eläkeläisiä, joten tuollaisen musiikin soittaminen ei oikein sovi tuohonkaan. Itse en ole edes eläkeläisikäinen ja silti en kuuntelisi tuollaista karmeaa maailman lopun musiikkia. Sääliksi käy talon asukkaitakin. Totesin, että salilla oli myös sama miespuolinen pt, joka naureskeli minulle pari vuotta sitten, kun valitin musiikin kovuudesta (oikein korviin sattui).

        Tällä kertaa erimielisyys salin henkilökunnan kanssa alkoi proteiinipatukasta! Vanhempani osti salin automaatista proteiinipatukan. Yllättäen patukka osoittautui kivikovaksi, minulla on vahvat sormet ja enkä edes minä meinannut saada sitä katkeamaan. Vanhempani meni sanomaan asiasta vastaanottoon, josta sanottiin, että tiskillä patukat ovat pehmeämpiä, eivätkä olleet. Koska asian selvittely ei edennyt tyydyttävällä tavalla, minä riensin vastaanottoon saman asian vuoksi. Täysin kivikasvoiset ja tympeän näköinen henkilökunta oli tiskillä (saliesimies ja vastaanottovirkailija). Heidän mielestään proteiinipatukan kuuluukin olla kova, hyvänen aika sentään, enpä ole koskaan aiemmin pitänyt kädessäni kivikovaa proteiinipatukkaa. Patukka oli niin kova, että sitä ei meinannut saada edes sormin poikkaistua, ei olisi tullut mieleenkään laittaa sellaista suuhun ja asettaa hampaansa riskialttiiksi. Ei kaikilla ole parikymppisten ehjiä hampaita. Nix nax hampaat pois patukoita myynnissä salilla, jossa on eläkeläisiäkin melko paljon. Vastaanottovirkailija alkoi näsäviisailla: ”Olisit googlannut”. Eipä googlaaminen olisi millään tavoin auttanut. ”Olisitte tullut kysymään meiltä”, sanoi toinen, kyllä asiakkaan pitää voida luottaa siihen, että myytävä tuote on OK, on vastuutonta myydä kivikovia patukoita, emmekä edes tienneet noin kovia patukoita olevan olemassa. Nuori saliesimies kertoi itse syövänsä niitä, sanoin, että syököön rauhassa, mutta älkööt tarjotko niitä muille, vastuutonta. Erikoista oli, että myös pari personal traineria osallistui patukka-asiassa salin puolusteluun. Toisen (lyhythiuksinen nainen) mielestä patukka on oikein hyvä, sen voi poikkaista (ainoa asia vain, että patukkaa ei ostaja saanut poikkaistua, enkä minäkään meinannut saada nuorempana ja hyvänäppisenä) ja laittaa imeytymään suuhun. Myöhemmin toinen personal trainer (pitkähiuksinen nainen) taas sanoi, että miksette kokeilleet patukkaa, no kerroin, että se ostettiin kaapista. Meni naurettavuuksiin koko touhu. Katseltuani aikani tympeää ja käsittämätöntä tekstiä suoltavaa henkilökuntaa viskasin kevyesti jo avatun patukan vastaanoton tiskiltä heidän koppiinsa, äänestä päätellen meni lattialle. Henkilökunnalta oli tippunut naamarit kunnolla, ei hymynhäivää ja mitään hävittävää salin suhteen ei enää ollut. Palattuamme alas vaatteita vaihtamasta saliesimies asteli vastaanoton kopista hyvin terhakkaan oloisena ja meille kävi selväksi, että meidät aiotaan erottaa. Minut patukan heiton vuoksi (niin metsä vastaa, kun sinne huutaa) ja vanhempani äänen korotuksen vuoksi (hänellä on luontaisesti kova ääni). Saliesimies syytti vielä, että olisin yrittänyt heittää häntä proteiinipatukalla, sanoin, että ei pidä paikkaansa, myöhemmin vielä sanoin, että jos olisin halunnut osua häneen, olisin osunut loistavasti tarkan heittokäden omaavana, heitin patukan vain turhautuneena pois vastaanottoon ja tosiaan äänestä päätellen meni lattialle. Vastaanoton nuorella naisvirkailijalla oli erittäin hauskaa, nauroi koko ajan katketakseen, kun meitä erotettiin, kysyin, että mitä nauraa, ei kyennyt edes vastaamaan. Lopuksi vielä kehoitin henkilökuntaa heräämään soittamansa musiikin hirveyteen, suurin osa treenaajista (nuoriakin) pitää omia musiikkeja ja kuulokkeita.


      • haaskausta

        Ne patukat ovat huijausta, ei niitä kannata ostaa. Hirvittävä hinta mitättömästä määrästä proteiinia, ne varmaan kovettuvatkin siellä kaapissaan kun niitä ostetaan niin harvoin. En tiedä onko patukoissa pehmeystakuu. Syö mieluummin vaikka oma kaupasta ostettu kananmuna.


    • Activeboikotti

      En suosittele minäkään!
      Olin sopimuksen vaatiman ajan jäsenenä, jonka jälkeen laitoin sopimuksne jäihin. Vuoden päästä maksu alkoi taas juosta ja soitin activelle, että haluan irtisanoa sopimuksen. Kaveri sanoi puhelimessa, että tule tällä viikolla niin homm ahoituu. Päivä oli torstai, joten menin perjantaina, mutta eihän paikka ollut auki. Ninpä menin maanantaina ja tyyppi sanoi, ettei se ole enää mahdollista vaan minulta veloitetaan vielä kirkkaat 100euroa. Ei selittelyjä väärästä informaatiosta, eivät kuulemma olleet vastuuvelvollisia tästä. Täytyy sanoa, ettei voisi paskempi maku suuhun jäähä. Täytyy vaan pistä sana kiertämään!

      • vanhabodari

        Olisit lukenut sopimusehdot,ne on ne pienellä präntätyt säännöt ja pätee koska on etukäteen asiakkaalle ilmoitettu. Itse olen pitänyt välilla kausivapaita ko salilla ja homma toimii loistavasti, lorvikuukasista ei tule maksua. Aina kun teet sopimuksen minkä tahansa tahon kanssa,lue säännöt, ne pitää oikeudessa ja tosielämässä.


      • entinen asiakas

        Minulla on samanlaisia kokemuksia paikan omistajan kanssa. Puhelimmessä erittäin törkeä ja suorastaan lapsellinen. Liityin kesällä hänen lomansa aikana ja paikalla oli todella nätti blondi tyttö, joka ei tiennyt alennuksista ja muista mitään. Nämä piti kuitenkin olla neuvoteltavissa jälkikäteen kun pomo tulee takaisin, ja hän ottaa yhteyttä ennen kun rahaa alkaa mennä tilitltä.

        Muistutin asiasta 3 kertaa mutta kukaan ei ottanut puhelimella eikä sähköpostilla yhteyttä. Kun rahat oli lähtenyt tililtä yritin soittaa henkilölle, joka ei vastannut. Laitoin netin kautta ilmoituksen että haluan keskustella mainoksista, koska liittyessäni oli kaksi todella houkuttelevaa tarjousta "Liity nyt ja treenaat juhannuksen jälkeen (huomi että tämä oli elokuussa, joten erittäin houkutteleva tarjous, ilman päättymisaikaa". Toinen oli "ota kaveri mukaan, treenaatte molemma 8 viikkoa ilmaiseksi" (ilman rajoituksia ja voimassaoloja). Kun tämä johtaja sitten lopulta vastaa hän sanoo että nämä mainokset eivät tietenkään ole voimassa, haukkui minua lapselliseksi, keskeytti jokaisella lauseella. Päästiin kun päästiinkin jonkunlaiseen sopimukseen, mutta päätin kuitenkin antaa palautetta saamastani asiakaspalvelusta. Joten kirjoitin palaute laatiokon kautta, mitä oli mieltä asikaspalvelusta, ja mainiksosta. Sekä myös mitä sääntöjä koskee mainosia.

        Johtaja soittaa ravioissaan takaisin, ja väittää että on pelkurimaista lähettää tällaisia viestijä, jos mielummin soittaisi, ja kun kerroin että on mahdotonta puhua huutavan ja keskyttävän henkilön kanssa, ja että halusin vaan antaa palautteen niin että hän voi jatkossa halutessaan parantaa asiakapalvelua. Hän ei näin halunnut, vaan sanoi sopimuksen irti.

        Joten tällaista "palvelu" saa kysesiletä yritykseltä jos haluaa.

        Muuten salista, jos kestää sitä että sopimus voi loppua miloin vaan, mainoksia ja sopimuksia tehdään vähän miten sattuu, eikä kukaan ikinä pysty vastamaan reklmaohin, niin ihan siistit tilat, siivous taso voisi tietenkin parantaa, ja muutamia laitteita rikki. Tosin ne kyllä huolletti yksi kerrallaan.

        Eli tällaisia kokomuksia. Kannttaa varautua mikäli liittyy jäseneeksi.


      • eienään

        Keravalla maailman surkeinta asiakaspalvelua! Aivan luokatonta! Asiakkailla ei ole mitään merkitystä tuolle ukolle! Aina kun olen mennyt esim maksamaan salimaksua liikuntaseteleillä, ollut lappu luukulla että "olemme huomenna taas paikalla".. Puistolasta olen aina saanut mukavaa asiakaspalvelua, mutta Saviolla sitä ei saa ollenkan ja Keravalta maailman huonointa! EN VOI SUOSITELLA KENELLEKKÄÄN!!!!!


      • Myösentinenasiakas
        entinen asiakas kirjoitti:

        Minulla on samanlaisia kokemuksia paikan omistajan kanssa. Puhelimmessä erittäin törkeä ja suorastaan lapsellinen. Liityin kesällä hänen lomansa aikana ja paikalla oli todella nätti blondi tyttö, joka ei tiennyt alennuksista ja muista mitään. Nämä piti kuitenkin olla neuvoteltavissa jälkikäteen kun pomo tulee takaisin, ja hän ottaa yhteyttä ennen kun rahaa alkaa mennä tilitltä.

        Muistutin asiasta 3 kertaa mutta kukaan ei ottanut puhelimella eikä sähköpostilla yhteyttä. Kun rahat oli lähtenyt tililtä yritin soittaa henkilölle, joka ei vastannut. Laitoin netin kautta ilmoituksen että haluan keskustella mainoksista, koska liittyessäni oli kaksi todella houkuttelevaa tarjousta "Liity nyt ja treenaat juhannuksen jälkeen (huomi että tämä oli elokuussa, joten erittäin houkutteleva tarjous, ilman päättymisaikaa". Toinen oli "ota kaveri mukaan, treenaatte molemma 8 viikkoa ilmaiseksi" (ilman rajoituksia ja voimassaoloja). Kun tämä johtaja sitten lopulta vastaa hän sanoo että nämä mainokset eivät tietenkään ole voimassa, haukkui minua lapselliseksi, keskeytti jokaisella lauseella. Päästiin kun päästiinkin jonkunlaiseen sopimukseen, mutta päätin kuitenkin antaa palautetta saamastani asiakaspalvelusta. Joten kirjoitin palaute laatiokon kautta, mitä oli mieltä asikaspalvelusta, ja mainiksosta. Sekä myös mitä sääntöjä koskee mainosia.

        Johtaja soittaa ravioissaan takaisin, ja väittää että on pelkurimaista lähettää tällaisia viestijä, jos mielummin soittaisi, ja kun kerroin että on mahdotonta puhua huutavan ja keskyttävän henkilön kanssa, ja että halusin vaan antaa palautteen niin että hän voi jatkossa halutessaan parantaa asiakapalvelua. Hän ei näin halunnut, vaan sanoi sopimuksen irti.

        Joten tällaista "palvelu" saa kysesiletä yritykseltä jos haluaa.

        Muuten salista, jos kestää sitä että sopimus voi loppua miloin vaan, mainoksia ja sopimuksia tehdään vähän miten sattuu, eikä kukaan ikinä pysty vastamaan reklmaohin, niin ihan siistit tilat, siivous taso voisi tietenkin parantaa, ja muutamia laitteita rikki. Tosin ne kyllä huolletti yksi kerrallaan.

        Eli tällaisia kokomuksia. Kannttaa varautua mikäli liittyy jäseneeksi.

        Hei Riihimäeltä! Mahtaako olla sama johtaja, joka omistaa myös Locomotionin Riihimäellä, Sopimukseni irtisanottiin ilman syytä. Vetivät ainakin kilon herneitä nenään palautteistani. Salilla musiikki on huutanut järjettömän kovaa. Kylmäkiskoista toimintaa.


      • Active-no

        Taitaa olla kautta linjan sama juttu, tänään 31/10/2016 Lahden motarilla Active kuntoklubi tarroitettu auto tuli eteeni ja liimautui kaverin auton perään joka ajoi edelläni. Siis ajettiin n. 90 tappituntumalla. Ohitin ja työnnyin siihen väliin koska mun perään saa ajaa, rungollinen auto. No kaveri ymmärsi yskän ja jätti vähän rakoa. Sit kun kurvas liittymästä ulos, näytti keskisormea, melko lapsellista.

        En kyl siihen kuntoklubiin menis, niitten sivuilla ei ole kun se yks p-numero, ei mitään muita yhteystietoja.


    • exactivialainen

      Activet on ihan syvältä. En suosittelel kenellekään. Asiaton "palvelu" joka ei ole paikalla silloin kun pitäisi ja muutenkin ihan kusetusta. Itse tietävät sen mutta vähät välittää. Olen tehnyt valituksen kuluttaja-asiamiehelle ja vihdoin poikii jotain tulosta., ei henk.koht mutta yleensäkin näistä kuntosalien sopimuksista yms. yhdenkin ihmisen valitus vaikuttaa siellä rokassa. Valituksia on varmaan sinne paljon näistä mennytkin. Mutta EI ACTIVE:lle. Pistettiin boikottin!!

    • activeasiakas

      Tein Activen kanssa 12 kk sopimuksen mutta en muuton takia pääse käymään sielä. Jos joku haluaa voin vuokrata korttia, niin ei tarvitse sitoutua niin pitköksi aikaa ja pääsee halvemmalla. Kysyin tästä Activen henkilökunnalta, se oli ok jos vuokraan. Jos joku on kiinnostunut ottakaa yhteyttä [email protected].

      • entinenasiakas

        Hei,

        lain mukaan voit irtisanoa sopimuksen mikäli se olisi sinulle kohtuutonta käyttää palveluita uudesta paikasta. Tosin, ongelimani Activen toimitusjohatajan kanssa perusteella, hän luultavasti yrtittää kiistää tätä oikeutta, joten kuluttajavirastolle vaan viestiä. Voit myös takautuvasti saada rahoja takaisin, ajasta milloin et ole kohtuudela voinut käyttää palvelut.


    • yrittäjäyrittää

      Hyvä että löytyy tämmöinen ketju. Kirjoitin asiasta jo yrittäjät palstalle hakeakseni mielipiteitä. Kopsaan viestin myös tänne niin väki tietää minkä kanssa ovat tekemisissä.

      >>>>
      Kyllä ärsyttää tällä hetkellä erään pääkaupunkiseudulla toimivan kuntosaliketjun toiminta. Heillä on iso juliste seinällä että tuo kaverisi meille jäseneksi niin saat 8 viikkoa ilmaista treeniaikaa. Mitään muuta asiasta ei mainita ja asiakas luonnollisesti jää mielikuvaan että tuodessaan kaverin paikalle ja kaverin kirjoitettua jäsensopparit itselle ropsahtaa n. 2kk ilmaista treeniaikaa. Olinpa vielä mukanakin kun kaverini tuli tekemään sopparia, mainitsin että hän tulee minun kauttani niin varmaankin saan tuon mainostamanne ilmaiset 8 viikkoa. Vastaus oli että `juujuu` ja otti hetkeksi korttini ja ainakin olevinaan näpytteli jotain tietokoneelle. No yllätyin kun seuraavassa kuussa lähti kuitenkin suoraveloitus tililtäni. Lähetin saliketjulle mailia ja tiedustelin että eikö minulla pitäisi olla kaksi seuraavaa erää ilmaisia. Vastauksena tuli että saan ilmaiset kuukaudet kun he ovat tarkastaneet että kaverini on maksanut viisi ensimmäistä kuukausimaksuaan ja kehottivat palaamaan asiaan tammikuussa. No tuo jo alkoi vituttamaan, kun ei mistään tuommoisesta ole missään mainintaa ja vaikutti ihan päästä vetäistyltä jutulta. Lähetin vastauksena kiitokset tiedosta ja pienen palautteen että eikö tuommoisesta seikasta olisi hyvä olla maininta jossain kohti.. Yllättäin tuo 5kk ajanjakso menee myös juuri siihen missä minulla loppuu jäsensopimus. Eli vaikuttaa että tuolla tavalla yrittävät saada minut jatkamaan sopimustani.

      No mainitsin asiasta myös kaverilleni ja naureskeltiin että semmoista peliä tällä kertaa. No kaverini tuumasi että hän voi kyllä käydä ihan paikanpäällä maksamassa 5kk ennakkoon salimaksujaan. No hän kävi ja muutama päivä sen perään laitoin uutta mailia jossa kerroin taas omani ja kaverini nimen ja että kaveri on nyt maksanut mainitut 5kk salimaksuja, joten saisinko ilmaiset treeniviikkoni, kiitos. Tähän ei ikinä vastannut. Laitoin viikko siitä uuden mailin samoilla sanoilla ja toivoen kuittausta että asia etenee johonkin suuntaan. No siitä on nyt taas viikko eikä vastausta.

      En yhtään ihmettele että ketjun liikevaihto näkee laskeneen kuin lehmän häntä, jos asiakaspalvelupolitiikka on tätä luokkaa. Pitääkö tässä alkaa pienyrittäjänä läksyttämään miksi minun käyräni on vahvasti nouseva kun heillä taas laskeva.

      Mielestäni tuossa olisi jo ainekset pistää viestiä kuluttajasuojavalvojallekin. Eipä kyse ole kuin n. sadasta eurosta, mutta periaatteesta ärsyttää niin paljon. En varmasti jatka tuossa ketjussa jos niitä ilmaiskuukausia pitää sinne tammikuulle odotella sen takia että saavat minut vaan jatkamaan lafkassaan. Nimenomaan viestissä mainitaan että saan ilmaisen treeniajan kun kaverini on maksanut 5kk maksujaan. Näin on nyt tapahtunut, vaikka jo tuo 5kk perioodi tuntui oudolta kun siitä ei missään mainita. Ymmärtäähän sen siten tietenkin että salilla on riskinsä jos joku ei maksakaan jäsenmaksujaan ja sitten jakavat ilmaista treeniä eteenpäin.

      • yrittäjäyrittää

        Älkää helvetti menkö tuon lafkan asiakkaiksi. Tarina jatkuu näin:
        >>>
        Moi,

        Mitenkä lie etenee tämä ilmaistreeniasia kaverin tuomisesta kuntosalille?
        Näkyy lähteneen edelleen suoraveloitus tililtä ja tällä kertaa se oli
        53,90e, kun sopimuksessa lukee 49,90e. En usko että tuota on minkään
        lakipykälän mukaan luvallista korottaa kesken sopimuskauden, kun siitä ei
        ole mainintaa missään ja sopimuksen mukaan kuuluisi edetä. Hinnastonne on
        saattanut päivittyä mutta ei sen pitäisi koskea keskeneräisiä sopimuksia,
        joissa on omat sovitut ehtonsa. Eli mikä lienee homman nimi? Henk. koht.
        kokisin suorastaan riemastuttavaksi jos asia etenisi joskus edes hieman että
        minun tarvitsee aina muutaman viikon välein itse olla yhteydessä..


      • aloittelevakuntoilij
        yrittäjäyrittää kirjoitti:

        Älkää helvetti menkö tuon lafkan asiakkaiksi. Tarina jatkuu näin:
        >>>
        Moi,

        Mitenkä lie etenee tämä ilmaistreeniasia kaverin tuomisesta kuntosalille?
        Näkyy lähteneen edelleen suoraveloitus tililtä ja tällä kertaa se oli
        53,90e, kun sopimuksessa lukee 49,90e. En usko että tuota on minkään
        lakipykälän mukaan luvallista korottaa kesken sopimuskauden, kun siitä ei
        ole mainintaa missään ja sopimuksen mukaan kuuluisi edetä. Hinnastonne on
        saattanut päivittyä mutta ei sen pitäisi koskea keskeneräisiä sopimuksia,
        joissa on omat sovitut ehtonsa. Eli mikä lienee homman nimi? Henk. koht.
        kokisin suorastaan riemastuttavaksi jos asia etenisi joskus edes hieman että
        minun tarvitsee aina muutaman viikon välein itse olla yhteydessä..

        Älä täällä valita,ko salin seinällä on ollut jo yli puoli vuotta ilmoitus hinnankorotuksesta,koskien kaikkia asiakkaita. Tiedot hinnan korotuksista siis oli salilla käyvien asiakkaiden tiedossa,myös minun. Riittää vain, että vilkaisee infotaulua salilla käydessään...:) Ilmoituksessä selkeesti mainittiin tulevista korotuksista, tiettyyn ajankohtaan asti hinta oli tuo 49.90. Ja tuleva korotus koski kaikkia asiakkaita,nykyisiä ja uusia...


      • yrittäjäyrittää
        aloittelevakuntoilij kirjoitti:

        Älä täällä valita,ko salin seinällä on ollut jo yli puoli vuotta ilmoitus hinnankorotuksesta,koskien kaikkia asiakkaita. Tiedot hinnan korotuksista siis oli salilla käyvien asiakkaiden tiedossa,myös minun. Riittää vain, että vilkaisee infotaulua salilla käydessään...:) Ilmoituksessä selkeesti mainittiin tulevista korotuksista, tiettyyn ajankohtaan asti hinta oli tuo 49.90. Ja tuleva korotus koski kaikkia asiakkaita,nykyisiä ja uusia...

        Hei kuule, jos sopimuksessa lukee 49,90e ja se on tehty vuoden määräajaksi niin ei siinä auta yksikään lappunen infotaululla että heillä olisi minkään valtakunnan lainvoimaa lupaa korottaa hintaa kesken sopimuskauden.

        Ajattele hieman mikä järki siinä edes olisi jos teet sopimuksen jossa sovit maksavasi jonkin summan tietyn ajan ja sitten firma mielivaltaisesti päättääkin korottaa hintaa eikä sinulla ole edes mahdollisuutta lopettaa sopimusta koska se on vuoden mittainen. Ei asiat näin toimi ja tuo on suoraan rikollista toimintaa.

        Kun päivittävät hinnastoaan uudet hinnat ovat voimassa hinnanmuutoksen jälkeen tulleilla asiakkailla, mutta eivät missään nimessä voi vaikuttaa jo tehtyihin sopimuksiin joissa ei ole mitään mainintaa asiasta. Järki käteen!


      • yrittäjäyrittää
        aloittelevakuntoilij kirjoitti:

        Älä täällä valita,ko salin seinällä on ollut jo yli puoli vuotta ilmoitus hinnankorotuksesta,koskien kaikkia asiakkaita. Tiedot hinnan korotuksista siis oli salilla käyvien asiakkaiden tiedossa,myös minun. Riittää vain, että vilkaisee infotaulua salilla käydessään...:) Ilmoituksessä selkeesti mainittiin tulevista korotuksista, tiettyyn ajankohtaan asti hinta oli tuo 49.90. Ja tuleva korotus koski kaikkia asiakkaita,nykyisiä ja uusia...

        Kuulosti sen verran omituiselle tuo tarinasi että piti ihan vilkaista kyseisen kuntosalin ilmoitustaulu ja se näyttää tältä
        http://img21.imageshack.us/img21/1912/zr4c.jpg

        Vihjaatko missä kohti ilmoitustaulua hinnankorotuksesta mainitaan? Vaikka mainittaisiinkin sillä ei olisi mitään virkaa allekirjoitettuja sopimuksia vastaan. Ja melko älyvapaata ajattelua että kaikki automaattisesti tarkastelisivat mitä ilmoitustauluilta löytyy. Eiköhän semmoset asiat ilmotettaisi ihan muulla tavoin.

        Epäilenkin vahvasti että viestin kirjoittaja on Activen henkilökuntaa. Juha ehkäpäs?


    • aloittelevakuntoilij

      En ole henkilökuntaa,vaan tavan treenari,jo pari vuotta salilla käyneenä. Ilmoitus todella oli taululla aikansa keväällä ja kesällä vielä. Muistaakseni siinä luki,että tiettyyn ajankohtaan asti vanhat asiakkaat maksaa sen 49.90 ja kaikki uudet maksaa 53.90. hinnasto muuttui syksyllä koskemaan kaikkia asiakkaita, eli vanhatkin maksaa nyt sen 53.90. En itse ainakaan näe ongelmaa maksaa tuota korotusta. Käsittääkseni noilla on oikeus tarkistaa hintojaan siinä missä kauppiaden ja muiden palvelujen tarjoajat.. Onhan lähellä kalliimpiakin saleja ja halvempiakin löytyy...:)

      • Jarmo S

        Tämän saliketjun palveluja en todellakaan voi suositella.
        Mistään en ole saanut niin ala-arvoista asiakaspalvelua, salin ylläpitoa ja yleistä siisteyden ylläpitoa.
        Kävin joitakin vuosia tämän ketjun salilla, ja aina kun huomatin epäkohdista tai rikkinäisistä laitteista oli vastaus "säkö sen rikoit" tai "eiks toi nyt oo vähän neiteilyä"
        Kieltämättä varmasti nuo AsiakasPalvelijan vastaukset ovat aivan aiheellisia jos kerran taljan vaijerin saa poikki normi reenissä ja kun huomauttaa homeessa olevista suihkutiloista.
        Myös jatkuva valehtelu mm.siitä että vanhoille jäsenille hinnat ei nouse, muuttuikin jossain vaiheessa siihen että uudet jäsenet reenaa halvemmalla hinnalla kuin vuosikausia palveluita käyttäneet.
        Vastaukseksi sain asiaa kysyessäni että "ainahan voit erota liittyä uudestaan jotta saist pienemmän kk-maksun"
        Ei ihme että näillä puupäillä liikevaihtokin on puolittunut ja tuloskin on tukevasti pakkasen puolella.
        Että tällästä..


      • Markku R
        Jarmo S kirjoitti:

        Tämän saliketjun palveluja en todellakaan voi suositella.
        Mistään en ole saanut niin ala-arvoista asiakaspalvelua, salin ylläpitoa ja yleistä siisteyden ylläpitoa.
        Kävin joitakin vuosia tämän ketjun salilla, ja aina kun huomatin epäkohdista tai rikkinäisistä laitteista oli vastaus "säkö sen rikoit" tai "eiks toi nyt oo vähän neiteilyä"
        Kieltämättä varmasti nuo AsiakasPalvelijan vastaukset ovat aivan aiheellisia jos kerran taljan vaijerin saa poikki normi reenissä ja kun huomauttaa homeessa olevista suihkutiloista.
        Myös jatkuva valehtelu mm.siitä että vanhoille jäsenille hinnat ei nouse, muuttuikin jossain vaiheessa siihen että uudet jäsenet reenaa halvemmalla hinnalla kuin vuosikausia palveluita käyttäneet.
        Vastaukseksi sain asiaa kysyessäni että "ainahan voit erota liittyä uudestaan jotta saist pienemmän kk-maksun"
        Ei ihme että näillä puupäillä liikevaihtokin on puolittunut ja tuloskin on tukevasti pakkasen puolella.
        Että tällästä..

        Kävit joitain vuosia sitten,,ja nyt vasta sait aiheen haukkua...:) Mulla on yleensä tapa antaa palaute heti. Kuntosaleilla toki vallitsee aika vapaat säädökset,joissakin on jopa ns sisäänheittäjät ja semmoiset kierrän itsekkin kaukaa. Paras taisi olla erään finnbodyn respa joka paikan avoimien ovien päivänä yritti saada väkisin minusta asiakasta. Huomautettuani päivän olevan avoin,häipyi toista asiakasta kiusaamaan. Itse käyn saleilla joissa saa ottaa vaikka vain kertamaksun tai kuukauden paketin,ilman että ollaan tyrkyttämässä muuta. Tähän päivään mennessä en ole nähnyt yhtään salia,jossa olisi kaikki tip top,aina niistä on pientä vikaa löytänyt,mutta ei haittaa mun treeniä..:)


      • Jarmo S
        Markku R kirjoitti:

        Kävit joitain vuosia sitten,,ja nyt vasta sait aiheen haukkua...:) Mulla on yleensä tapa antaa palaute heti. Kuntosaleilla toki vallitsee aika vapaat säädökset,joissakin on jopa ns sisäänheittäjät ja semmoiset kierrän itsekkin kaukaa. Paras taisi olla erään finnbodyn respa joka paikan avoimien ovien päivänä yritti saada väkisin minusta asiakasta. Huomautettuani päivän olevan avoin,häipyi toista asiakasta kiusaamaan. Itse käyn saleilla joissa saa ottaa vaikka vain kertamaksun tai kuukauden paketin,ilman että ollaan tyrkyttämässä muuta. Tähän päivään mennessä en ole nähnyt yhtään salia,jossa olisi kaikki tip top,aina niistä on pientä vikaa löytänyt,mutta ei haittaa mun treeniä..:)

        Lueppas kirjoitukseni ajatuksella läpi, sääli että luetun ymmärtäminen on Suomessa näin surkeaa tasoa..
        Tässä vielä lainaus uudestaan jollei mene muuten kaaliin:

        "Kävin joitakin vuosia tämän ketjun salilla"


    • 56342312345hyihyi

      Salinpitjillä ei koulutusta asiakaspalveluun.Ovat yleensä roinaajia ja pokeja jossain kuppilassa.Harvinaisen pikku-sieluista porukkaa.Tietävinään jotain mutta halveksivat jos et penkkaa tai kyykkää.East-bodyllä muutamia nahkatukka körmyjä kyräilee korkean otsansa alta vihamielisesti jos satun lauteille samaan aikaan.

    • Myöspoispotkittu

      Vastaanotin tällaisen tänään. Isoilla kirjaimin omat kommenttini.

      "Hei,

      Jäsenyytesi Kuntokeskus Locomotionilla on irtisanottu tästä päivästä alkaen.
      Syynä jäsenyytesi irtisanomiseen on pidempiaikainen tyytymättömyytesi kuntokeskustamme ja sen palveluita kohtaan.

      MINÄ: OLEN OLLUT JÄSEN VAIN NOIN 2 VKO:A. PIDEMPIAIKAINEN TYYTYMÄTTÖMYYS? OLEN OLLUT TYYTYMÄTÖN LÄHINNÄ VAIN YHTEEN ASIAAN, MUSIIKIN SOITTOON TODELLA KOVAA. MISSÄÄN MUUALLA EN OLE JOUTUNUT HUOMAUTTAMAAN TÄSTÄ SEIKASTA. VÄLILLÄ MUSIIKIN TASOA PIENENNETTY JA VÄLILLÄ TAAS LISÄTTY. TUNTUI TARPEEN HARKITA KORVATULPPIEN TAI KUULOSUOJAIMIEN KÄYTTÖÄ. OLEN ANTANUT USEITA KEHITYSEHDOTUKSIA, EI NIITÄ VOIDA LUKEA TYYTYMÄTTÖMYYDEKSI. ITSEHÄN PYYTÄVÄT PALAUTTEITA, OLISIVAT KIITOLLISIA.

      On molemmille osapuolille ja yleiselle ilmapiirille parempi, että etsit sellaisen kuntokeskuksen, jossa viihdyt paremmin
      ja joka palvelee paremmin toiveitasi.
      On oikein, että olet antanut meille palautetta ja kertonut toiveesi. Sinun palautteisiisi on aina vastattu asiallisesti ja pyritty ottamaan ne huomioon jos on ollut mahdollista.
      Emme kuitenkaan kykene täyttämään jokaisen yksittäisen asiakkaan toiveita vaan on mentävä enemmistön ehdoilla.

      MINÄ: MUSIIKIN KOVUUDESTA MARISIVAT MUUTKIN ASIAKKAAT, MUTTA KUKAAN TOINEN EI KUULEMMA OLLUT TULLUT VALITTAMAAN SIITÄ HEILLE JA MINÄ KUKA USKALSIN SAIN POTKUN TAKAMUKSIINI. KENENKÄÄN EI PITÄISI JOUTUA KÄRSIMÄÄN MUSIIKIN KOVUUDESTA. KAPPALEET OLIVAT MYÖS HENGÄSTYTTÄVÄN NOPEATEMPOISIA JA SEASSA HEVIÄKIN (EI SOVELLU SALILLE, JOSSA ELÄKELÄISROUVIAKIN).

      Käytöksesi henkilökuntaa kohtaan on ollut myös epäasiallista. He työskentelevät minulle ja toteuttavat minun päätöksiä työssään.
      Ei ole oikein, että olet kohdistanut vihaasi heihin ja aiheuttanut turhaa mielipahaa.

      MINÄ: Höpöhöpö. Myönnän sanoneeni salin esimiehelle tänään joitakin valittuja sanoja hänen käyttäydyttyä todella epämiellyttävästi minua kohtaan, mutta ei sen vakavampaa kuin: "Haista kukkanen", kun kieltäytyi pienentämästä musiikin voimakkuutta ja kun ilmoitti, että Locomotion irtisanoo sopimuksen sanoin häntä häijyksi. Kyllä Locomotion aiheutti minulle moninkerroin enemmän mielipahaa kuin minä heille. Todella ala-arvoista kohtelua. Minulle sanottiin tiukkaan sävyyn: "Sinulla ei ole enää mitään asiaa tänne tästä päivästä lukien!" "Nyt!!!" = häivytkös siitä. Aivan karmeaa käytöstä.

      KÄRPÄSESTÄ TEHTY HÄRKÄNEN. ÄLKÄÄ LAITTAKO PALAUTTEISIIN NIMEÄ, JOS HALUATTE VÄLTTYÄ MIELIVALTAISILTA IRTISANOMISILTA.

      Tämä irtisanominen on täysin laillinen, sillä Jokaisella kuntokeskuksella on oikeus valita asiakkaansa.

      Ystävällisin terveisin
      Pasi Silvennoinen
      Toimitusjohtaja
      Kuntokeskus Locomotion"

      P.S. Mielenkiinnolla luin tämän ketjun muita mielipiteitä. :-)
      P.S. 2 Minut yritettiin vihjailemalla saada itse irtisanoutumaan (sain emailia ja näin tänään vastaanotossa minulle lähetetyn emailin tulostettuna, vielä yrittivät muistuttaa minua asiasta), mutta kun en suostunut talo irtisanoi, voitin rahallisesti väännön. :-)

    • Myöspoispotkittu

      Locomotionin omistaja omistaa nettihaun perusteella myös Active kuntoklubia.

      Annoin palautetta mm. toistuen liian kovaa huutavasta musiikista (ei tahtonut edes toisen ääntä kuulla ja miltei korviin sattui).

      Alla Locomotionin vastaus. Siinä vinkataan minua irtisanoutumaan. Ei jäänyt tähän. Sama email odotti minua tulostettuna paperilla vastaanoton tiskillä! Minulta kysyttiin olenko saanut emailin? Minulle myös sanallisesti muistutettiin irtisanoutumisen mahdollisuudesta toistuen. Mielestäni tämä jankkaaminen oli jo painostukseksi luokiteltavaa. Vastattuani etten aio irtisanoutua Locomotionin esimies sanoi: "Me irtisanomme sopimuksen!". Annoin hänen käytöksestään irtisanomistoimenpiteeseen liittyen palautetta: "häijyä" ja ettei hän ole koskaan hymyillyt salilla minulle, vaikka olin jokusen kerran asioinut hänen kanssaan.

      "Palautteet Locomotionille

      Laitan viestiä koskien lähettämiäsi palautteita. Olen lukenut kaikki
      huolellisesti läpi ja keskustellut asiasta myös toimitusjohtajamme sekä
      henkilökuntamme kanssa. Kiitos kaikista antamistasi palautteista sekä
      kehitysideoista. Otamme erittäin vakavasti kaikki palautteet, jotka
      asiakkailtamme tulevat. Olemme myös lukeneet/käsitelleet kaikki yleiset
      palautteet, jotka ovat tulleet muiltakin asiakkailtamme yleisen
      palautekyselyn myötä. Harkitsemme osaa ehdotuksista, mutta kaikkia emme
      voi valitettavasti toteuttaa. Meidän on ajateltava kaikkia asiakkaitamme
      emmekä voi ruveta toimenpiteisiin yksittäisen palautteen vuoksi.

      Musiikista on tullut monesti palautetta, suurimmaksi osaksi vain
      positiivista. Olemme lisänneet musiikkilistallemme kappaleita, joita
      asiakkaat ovat itse toivoneet. Tämän vuoksi kuntokeskuksessa soi
      monipuolinen musiikki, jotta sieltä löytyisi kaikille mieluista
      kuunneltavaa. Jos kuitenkaan tämä musiikki ei Sinua miellytä,
      suosittelen omia nappikuulokkeita ja musiikkisoitinta, jotta voit
      kuunnella haluaamaasi musiikkia.

      MINÄ: kuinka kukaan edes kuulisi omaa musiikkia nappikuulokkeista, kun salin musiikki soi niin kovaa? Musiikki on ollut enimmäkseen häiritsevän nopeatempoista ja seassa jopa hevikappaleita.

      Musiikkia ei valitettavasti voida
      säätää nykyistä hiljemmalle tai ottaa sitä myöskään kokonaan pois.

      MINÄ: toisen korvien piinaaminen on milteipä fyysiseksi kidutukseksi luokiteltavaa.

      Monet
      haluavat kuunnella harjoitellessaan musiikkia ja saavat siitäkin treenin
      ohella hyvää oloa ja iloista mieltä. Mikäli koet tämän asian Sinulle
      kuitenkin liian ikäväksi, täytyisi tässä tilanteessa miettiä, onko
      meidän kuntokeskuksemme Sinulle sopivin vaihtoehto. Jos olet sitä
      mieltä, ettet sopeudu

      MINÄ: Sopeudu? Onpa loukkaavaa!

      kuntokeskukseemme kokonaisuudessaan, voimme tehdä
      poikkeuksen Teidän tapauksessa ja halutessanne irtisanoa sopimuksen
      ilman irtisanoutumisaikaa. Tämä olisi tietenkin ikävää, mutta haluamme,
      että kaikki asiakkaamme ovat tyytyväisiä tiloihimme ja palveluihimme.
      Emme halua ketään pakottaa olemaan täällä asiakkaana, jos itselle suuria
      epäkohtia on liikaa.

      MINÄ: valitin lähinnä vain musiikin kovuudesta. Toinen seikka johon olin tyytymätön oli salietiketin kohta, jossa kiellettiin treenaajia lepäämästä sarjojen välillä laitteissa, järjetöntä, toinen välissätekijähän vain sotkisi treenaamista ja moni pitää vain noin minuutin taukoja.

      Meidän on ajateltava monia satoja, jopa tuhatta
      ihmistä ja valitettavasti kaikki eivät aina halua samoja asioita.

      MINÄ: kenenkään ei pitäisi joutua kärsimään musiikin soiton kovuudesta ja laadusta.

      Asiakkaat ovat olleet suurimmaksi osaksi tyytyväisiä palveluihimme ja
      ymmärtävät myös meidän kantamme asiassa. Olen omasta puolestani erittäin
      pahoillani, jos keskuksestamme löytyy epäkohtia. Pyrimme jatkuvasti
      parantamaan palveluitamme ja teemme muutoksia, jotta tyytyväisyys
      asiakkaillamme säilyy. Mitä yksittäisiin ikäviin kokemiisi tapauksiin
      tulee, emme valitettavasti voi sille tehdä tässä tapauksessa mitään.
      Kuntokeskus ei ole valitettavasti näistä asioista vastuussa ja meidän on
      erittäin vaikeaa kontrolloida tämän kaltaisia ikäviä tapauksia.
      Palautetta on tullut hurjat määrät koskien ilmapiiriä yms. Monien
      mielestä meidän kuntokeskuksessa on erittäin iloinen, rento ja
      suvaitseva ilmapiiri, jonne on helppoa tulla ja jossa on mukavaa
      treenata.

      MINÄ: huono ja kireä ilmapiiri heijastuu johdosta väkisinkin treenaajiin.

      Toki yksittäisiä ikäviä tapauksia välillä ilmenee, kun on
      monta kymmentä ihmistä samaan aikaan samoissa tiloissa. Toivomukset
      koskien laitteita ja välineitä on laitettu eteenpäin
      toimitusjohtajallemme, joka vastaa kaikista hankinnoista.

      Toivottavasti sait tästä viestistä kaipaamasi vastaukset.

      --
      Ystävällisin terveisin
      Kuntokeskuksen esimies"

      P.S. Minua kiinnostaa onko em. firma irtisanonut mielipiteen ilmaisun vuoksi vain naisia? Onko mentaliteettina: "Olet nainen ja sinun pitää olla vaito, muuten sinua rangaistaan".

      • karpoosi

        Niin kauan kun ne kaksi adhd akkaa ovat aspassa duunissa, tulee meininki jatkossakin olemaan sama. Valitettavasti... Salin ilmapiiri on aina juuri sellainen, kuin sen asiakaspalvelija haluaa. Nämä kaksi nuorta ylipirteää muijaa ei kyllä osaa yhtään mitään. Olen kanssasi samaa mieltä melusaasteesta ja aspan omasta linjasta. Homma todellakin paranee salia vaihtamalla...:)


    • Kålli4

      Olen aikeissa aloittaa saliharrastuksen todella pitkän tauon jälkeen ja etsin sopivaa salia. Tämän viestiketjun luettuani tiedän ainakin mihin en ole menossa. Kiitos kommentoijille.

    • Entisetasiakkaat

      Minä ja mieheni emme suosittele Activea kuntosaliksi!

      1) Hirveää asiakaspalvelua. Miehelleni on puhelimessa menetetty täysin hermo, alettu huutaa ja lopuksi lyöty luuri korvaan. Kyse oli tällöin sopimukseen kuuluvien ilmaisten treenikuukausien saamisen selvittämisestä. Myös mieheni kaverille on huudettu puhelimessa kun on yritetty selvittää liittymisetuja. Emme halua tukea tällaista yritystä!

      2) Kallis. Paljon monipuolisemmat ja laadukkaammat salipalvelut saa muualta joko samaan hintaan tai halvemmalla. Mielellämme maksamme vaikka enemmänkin muualle.

      3) Sali epäsiisti ja laitteita ei huolleta. Siivousta ei hoideta kunnolla; nurkat ovat pölyisiä ja laitteiden kahvat likaisia. Tuskinpa mitää välineitä puhdistetaan koskaan kunnolla. Salilla paikalla oleva asiakaspalvelija varmasti kuulee crosstrainerin narinan tai näkee rikkinäiset painot, mutta asioille ei tehdä mitään, vaikka antaa palautetta. Juoksumattojen matot kuluneet liukkaiksi.

      4) Palautteen antaminen ei kannata. Eikä sitä haluta tai arvosteta. Palautelaatikko löytyy, mutta näköpiirissä ei ole kynää tai paperia. Hommattiin sitten lopulta itse, että sai palautetta annettua. Pitäisi ymmärtää, että asiakkaat kertovat ilmaiseksi, miten sali voisi olla parempi, että se voi kehittyä ja olla kiva paikka treenata!

      Suosittelemme laittamaan arvostelun salista Facebookiin (tietysti myös positiiviset kokemukset), niin ihmiset saavat oikean kuvan yrityksestä.

      • nössipoika

        Hei, mikä näistä Activen saleista antoi ko vaikutelman, Asun itse radan varrella ja Kerava,Savio,Puistola akseli sopii duunimatkani varrelle hyvin. herttoniemi on jo liian kaukana. Olen jo Keravan ja puistolan salit tsekannut, mutta vielä en osaa päättää, lähinnä aamureenit käy minulle tällähetkellä.


      • 5689y

        Keravalla salin omistaja on sekopää, jolle asiakas on vihollinen. Kysyi tältä henkilöltä mitä tahansa, niin mies vääntää keskustelun väkisin väittelyksi tai alkaa uhittelemaan. Sopimusvaihtoehtojen läpikäyminen salin esittely oli sen verran ihmeellinen kokemus, että sopimus jäi tällä kertaa tekemättä.
        Samalla kuukausihinnalla on tarjolla huomattavasti korkeatasoisempia saleja, mukaan lukien asiakaspalvelu.


    • kunnonkunto

      Olen menossa Activelle kokeilemaan heti kun aika antaa myöten.

    • kohtaentinenreenari

      Onpas ko sali menossa huonoon jamaan, salien laitteiden huolloista vastaava jannu on irtisanottu, asiakaspalvelu saleilla olematonta ja siisteys kärsinyt.

      Näinkö sali ajetaan hallitusti alas ja asiakkaat, ne vähätkin äänestää jaloillaan..

      Vielä tulee salilla käytyä halvan sopparin takia, mutta voi olla vaihto edessä ellei taso ala nousemaan.
      Käsipainoja korjattu mm sikaflexillä, kun ei ole viitsitty kiristää pultteja tai vaihtaa niitä.
      Penkkien päälliset repeilee ja niitä ei uusita, siivotaan jos jaksetaan.. jne...

      Kuulin, että saleista on vastuussa vain kaksi henkilöä, toinen hoitaa reskontran ja toinen nostaa rahat, muusta toiminnasta ei sitten taida olla mitään tietoa.

    • eienääikinä

      Keravan Activella kävin aikanani ja asiakaspalvelu oli sen verran käärmeistä että en taida toista kertaa mennä. Puistolan activella sama homma. Jos haluaa treenatessa kuunnella kuittailua niin tervetuloa.

    • Anonyymi

      luin palautteet ja olin aikeissa ruveta käymään activella mutta taidan jättää väliin ja etsiä toisen salin :) kiitos palautteiden antajille.

    • Anonyymi

      24/7 auki ja hyvät laitteet minulle.
      Salin siisteys näin korona aikana varsinkin pistää edukseen silmään!
      Saviolla tosi mukava nainen asiakaspalvelussa ja samoin keravalla hyvä ilmapiiri. Miinus piste ryhmäliikunnan puutteesta.
      Antoivat myös 1vkon ilmaisen kokeilukortin.
      Itse treenaan iltaisin ja onneksi ei käy mörssäreitä Activella .

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kiitos nainen

      Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3485
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

      Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1878
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

      Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

      Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1194
    5. Olet hyvin erilainen

      Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

      on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

      Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      213
      886
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

      Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

      Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

      Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe