PEPPU VAI TISSIT?

answerstomeee

Kumman naisen ottaisit:

Sellaisen jolla on hyvä perse vai sen jolla hyvät tissit?

12

815

Äänestä

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perseilijä

Ei tisseillä niin väljä hyvä perse olla pitää :P

• Tissimi€s

Tissit! Tissit ovat minulle kaikkein tärkeintä naisessa. Persekin on kyllä aika tärkeä. Tosin vaikka kasvot ja rintavarustus kuinka täyttäisi kaikki kohtuudella asetettavat kriteerit, joskus saattaa huono peppu pilata kokonaisvaikutelman. Naisen arvon määrittävistä tekijöistä siis näkisin tissien olevat 4/10, pepun 3/10 ja kasvojen 3/10. Kaikki ovat tärkeitä, yhtään niistä ei voi laiminlyödä.

• kiitos vaan

Next!

• m81mmm

hyvä perse voi korvata huonot tissit, mutta hyvät tissit eivät voi korvata huonoa persettä. mutta oikeastaan, huonoja tissejä ei olekkaan. paitsi silarit.

• Mies metrosta...

Minulle on erittäin tärkeää, että naisella on suht kookkaat rinnat ja pyöreä peppu, muutoin ei kiinnosta.- Rehellisesti vastattuna

• ........

Peppu ehdottomasti. Naisen pitää näyttää hyvältä myös takaa ;)
      Kiinteä pyöreä peppu, kaunis lantio ja pienet kiinteät rinnat = NAM!

• 09090990

En pelkästään noiden 2 kriteerin perusteella naista valitse eivätkä ne edes kuulu tärkeysjärjestyksen kärkipäähän, mutta itsehän kysyit yksinkertaistuksia: jos näistä kahdesta osa-alueesta pitää valita, niin peppu tietenkin.

• Molemma on hyvät.

• Tietystiiiii

Rintojen koolla ei väliä, kunhan on hyvä takapuoli! Ihan sama onko AA vai DD kunhan takapuoli on hyvässä kuosissa! ;)

• [Kelmi]
        Tietystiiiii kirjoitti:

Rintojen koolla ei väliä, kunhan on hyvä takapuoli! Ihan sama onko AA vai DD kunhan takapuoli on hyvässä kuosissa! ;)

Olen ihan samaa mieltä, kaunis lantionseutu tekee minut onnelliseksi. Sitten kun minulla on joskus oma nainen, haluan myös kertoa ja osoittaa hänelle kuinka paljon pidän siitä piirteestä hänessä :D. Se ei kuitenkaan tarkoita mitään panojuttuja.

• Mr Groove

Tissitkin on kivat, mutta jos valita pitää ehdottomasti kiinteä ja naisellisen puöreä peppu.

• Tulee kyllä katsottua ihan molempia puolia. Naisesta pitää saada hyvin kiinni, muttei kuitenkaan liian hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      56
      1582
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      342
      1095
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      131
      911
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      12
      724
    5. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      595
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      39
      559
    7. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      90
      548
    8. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      43
      503
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      45
      488
    10. Mies Naiselle pyydän...

älä satuta minua.
      Ikävä
      44
      446
    Aihe