Miten korkea on Levi

Levis farkut

ja mistä se sana Levi tulee?

12

547

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nilkku

Se on mahottoman korkea .

• nuoraan haarojen väl

tuon nimen historian nyt kauniisti sanoisi? Sepä tulee tuosta kun nuoraat siellä haaroja levittellöö helposti kaikille.

• KVGKVGKVGKVG

KVG googleta googleta KVG

• ?

ainakaan noista Levis farkuista tulla :D

• pleace vaan

Kato Googlesta. Ei täällä saa oikeuta vastauksia.

• kato vittu googlesta
        pleace vaan kirjoitti:

Kato Googlesta. Ei täällä saa oikeuta vastauksia.

helpolla tussua saa, mutta ei se nimi mistään levittelyistä ole tullut.

• fkdsöl

Kyllä soli viimeksi ihan siihen huiphun asti korkia...

• hormula

Sieltä on hauska laskea sivakoilla alle eiku lumivain pöllyää ja viima vinkuu korvissa,mieki kiikuin kakspäivää ennenkuin pääsin huipulle.Sitte eikyllä mennyt ku puolipäivää ku pääsin alas , mutta mie kyllä keitin yhet kahvit välilä ja voitelin sivakat.

• tämä kuulemani

Viime vuonna kuulin, että Levi on tekotunturi, ei aito. Tuolloin oli kyllä kivikasoja Levin huipulla, kun kävin ryhmämatkalla. Noista kivikasoista päättelisin, että Levi ei ole aito tunturi, vaan sen korkeutta nostetaan kivikasoilla.

• stonehill.
        tämä kuulemani kirjoitti:

Viime vuonna kuulin, että Levi on tekotunturi, ei aito. Tuolloin oli kyllä kivikasoja Levin huipulla, kun kävin ryhmämatkalla. Noista kivikasoista päättelisin, että Levi ei ole aito tunturi, vaan sen korkeutta nostetaan kivikasoilla.

ihan etelästä asti.

• sadfjhgkl
        stonehill. kirjoitti:

ihan etelästä asti.

No sehän on 531 metriä merenpinnasta mitattuna. Huipun ja tunturia ympäröivän maaston välinen korkeusero taas on reilu 300 metriä.

• hiienkivi
        sadfjhgkl kirjoitti:

No sehän on 531 metriä merenpinnasta mitattuna. Huipun ja tunturia ympäröivän maaston välinen korkeusero taas on reilu 300 metriä.

Staallo se on aikoinaan sinne kiviä kannellut ja viskonut pitkin tunturia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2284
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1562
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1499
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1292
    8. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1289
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      265
      1265
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1255
    Aihe