Juuri paistettu, pehmeä, rasvainen ja sokerinen. Naaam! Kyllä paiväkahvi ilman pullaa on kuin pano ilman orgasmia.
Mehevä munkkirinkilä
9
452
Vastaukset
- reva.p47
Kyllä mantelijauhoista pyöräytetty lörtsy on parempaa. Minä laihduin lörtsyillä kuukaudessa 20 kg ja vaihdevuodetkin näyttävät yllättävästi peruuntuneen.
- Kari Juhani
Kuulostaa ihanalta! Voisitko antaa reseptin lörtsyysi?
Mantelijauhoista tosiaan tehdään leivonnaisia, lähinnä leivoksia ja kakkuja leipomoissakin. Ja niistä oikeasti tulee herkullisempia kuin vehnäjauhoista tehdyistä. Myös muista aineksista saadaan aivan upeita jälkiruokia ja leivonnaisia. Karppien reseptejä löytyy vaikka kuinka. Mielestäni pullaa herkullisempi kahvileipä on mantelikakku. Myös mutakakku ja suklaakakku ovat ihania. Herkullisesta ei tarvi luopua vhh:lla. Oikeastaan saa syödä enemmän kaikkea hyvää kuin lautasmallilla (mihin näköjään pullat taas kuulukin, vaikka aikaisemmin pullien syöminen on vaan merkki heikosta luonteesta), ja mikä parasta täysin hyvällä omallatunnolla!
http://karppaus.info/resepti/resepti.php?id=1536
Yhtä hatara tieto näkyy olevan vaihdevuosista. Vaihdevuodet tulee kyllä miehillekin naisten lisäksi. Joillakin naisilla ei vaihdevuosioireita tule ollenkaan, joillakin jo kolmikymppisenä ja joillakin vasta seitsemänkymppisenä. Tämäkin on vähän erilaista eri kansallisuuksilla. Esimerkiksi aasialaisilla on harvoin mitään vaihdevuosioireita, kun taas meillä harvemmassa ovat ne, joilla niitä ei ole. Ravitsemus vaikuttaa tähänkin. Olen sitä mieltä, että myös mielialojen vaihtelut, masennus jne liitetään helposti vaihdevuosiin, vaikka ne voivat johtua juuri väärästä ravitsemuksesta ja vaikka vitamiininpuutoksesta.
Omalta kohdaltani voin vaan todeta sen, että olo on kuin parikymppisellä. :) Muista en voi mennä mitään sanomaan. :D- hörmyskä.p47
rva.p47 kirjoitti:
Mantelijauhoista tosiaan tehdään leivonnaisia, lähinnä leivoksia ja kakkuja leipomoissakin. Ja niistä oikeasti tulee herkullisempia kuin vehnäjauhoista tehdyistä. Myös muista aineksista saadaan aivan upeita jälkiruokia ja leivonnaisia. Karppien reseptejä löytyy vaikka kuinka. Mielestäni pullaa herkullisempi kahvileipä on mantelikakku. Myös mutakakku ja suklaakakku ovat ihania. Herkullisesta ei tarvi luopua vhh:lla. Oikeastaan saa syödä enemmän kaikkea hyvää kuin lautasmallilla (mihin näköjään pullat taas kuulukin, vaikka aikaisemmin pullien syöminen on vaan merkki heikosta luonteesta), ja mikä parasta täysin hyvällä omallatunnolla!
Yhtä hatara tieto näkyy olevan vaihdevuosista. Vaihdevuodet tulee kyllä miehillekin naisten lisäksi. Joillakin naisilla ei vaihdevuosioireita tule ollenkaan, joillakin jo kolmikymppisenä ja joillakin vasta seitsemänkymppisenä. Tämäkin on vähän erilaista eri kansallisuuksilla. Esimerkiksi aasialaisilla on harvoin mitään vaihdevuosioireita, kun taas meillä harvemmassa ovat ne, joilla niitä ei ole. Ravitsemus vaikuttaa tähänkin. Olen sitä mieltä, että myös mielialojen vaihtelut, masennus jne liitetään helposti vaihdevuosiin, vaikka ne voivat johtua juuri väärästä ravitsemuksesta ja vaikka vitamiininpuutoksesta.
Omalta kohdaltani voin vaan todeta sen, että olo on kuin parikymppisellä. :) Muista en voi mennä mitään sanomaan. :Densimmäiset munkit uunista ulos ,,,tulee kadulle taivaallinen tuoksu joka pakottaa tehtaan myymälään hakemaan kotiin pussillisen ( n 10--15 kpl ) suussa sulavia sokerimunnkeja jossa on sisällä sitä punaista töhnää..aaaaaaAAAAAAAAAAHHH.
- reva.p47
rva.p47 kirjoitti:
Omalta kohdaltani voin vaan todeta sen, että olo on kuin parikymppisellä. :) Muista en voi mennä mitään sanomaan. :DMinun vaihdevuodet peruuntuivat kokonaan. Tulin näet yllättäen raskaaksi kun avasin Kari Juhanille portit mantelilörtsyyni. Olo on kuin teiniraskaalla tai oikeastaan teinikevyellä :D (olenhan nyt 20 kg kevyempi). Ja kaikki tämä kuukaudessa!
Mutakakku kuulostaa jopa paremmalta kuin hiekkakakku, joita saankin taas pian leipoa oman VHH-palleron kanssa. Olen ajatellut antaa pallerolle nimeksi Antti Kari Juhani. Tai sitten Maarit Kari Juhani, jos käy vahinko eli tulee tyttö. Eka lelukin on jo ostettu: pieni pörröinen kuutti. Jahka taapero kasvaa, ostan sille norpan. - hörmyskä.p47
reva.p47 kirjoitti:
Minun vaihdevuodet peruuntuivat kokonaan. Tulin näet yllättäen raskaaksi kun avasin Kari Juhanille portit mantelilörtsyyni. Olo on kuin teiniraskaalla tai oikeastaan teinikevyellä :D (olenhan nyt 20 kg kevyempi). Ja kaikki tämä kuukaudessa!
Mutakakku kuulostaa jopa paremmalta kuin hiekkakakku, joita saankin taas pian leipoa oman VHH-palleron kanssa. Olen ajatellut antaa pallerolle nimeksi Antti Kari Juhani. Tai sitten Maarit Kari Juhani, jos käy vahinko eli tulee tyttö. Eka lelukin on jo ostettu: pieni pörröinen kuutti. Jahka taapero kasvaa, ostan sille norpan.samoin kussessa jopa pakkasella kirkaan tähtitaaivaan alla..
Mutta hauskinta on kesällä kuivalla polulla kivasti rapajaa kusi kuivan kävyn päällä !
Kävelen kusen ja kudon sukkaa,,,olen monitaitoinen vhh-mummo - Sanna_
hörmyskä.p47 kirjoitti:
samoin kussessa jopa pakkasella kirkaan tähtitaaivaan alla..
Mutta hauskinta on kesällä kuivalla polulla kivasti rapajaa kusi kuivan kävyn päällä !
Kävelen kusen ja kudon sukkaa,,,olen monitaitoinen vhh-mummoMulle kävi kanssa Yrjön erämökillä...että pian syntyy vauveliini, annan sen nimeksi Yrjö Suuri II...
reva.p47 kirjoitti:
Minun vaihdevuodet peruuntuivat kokonaan. Tulin näet yllättäen raskaaksi kun avasin Kari Juhanille portit mantelilörtsyyni. Olo on kuin teiniraskaalla tai oikeastaan teinikevyellä :D (olenhan nyt 20 kg kevyempi). Ja kaikki tämä kuukaudessa!
Mutakakku kuulostaa jopa paremmalta kuin hiekkakakku, joita saankin taas pian leipoa oman VHH-palleron kanssa. Olen ajatellut antaa pallerolle nimeksi Antti Kari Juhani. Tai sitten Maarit Kari Juhani, jos käy vahinko eli tulee tyttö. Eka lelukin on jo ostettu: pieni pörröinen kuutti. Jahka taapero kasvaa, ostan sille norpan.Aika ihania vaikutuksia sinun elämässäsi on vhh:lla aloittamisesta tullut. Mahtaa laittaa mantelilörtsys suut makiaks sillä Kari Juhanilla. Mukavaa, että noin kivasti olet laihtunut ja nuortunut.
Itse tosin ole laihtunut noin paljon, mutta olen kyllä ollut Vhh:lla ollut pidempään kuin kuukauden, joten perässä tullaan. Tosin saattaa olla jo noissa lukemissa, ainakin sen perusteella, että vaattet tipahtelee päältä. Tosi ihanaa on!
- Heedon
Tänään meni samanlainen herkkupala päiväkahviseuran seurana. Kyllä ne osaa tuossa lähiruokalassa leipomisen jalon taidon! Ja vielä kun heidän loihtimansa lounasruokakin on todella hyvää, niin ei paremmasta väliä. Miten joku onnistuukin tekemään noin herkullista Lindströmin pihviä ja perunamuusia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222401- 612327
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062270- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 321480
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371422- 281190
- 951171
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201156