Naisen kiinnostus alkaa, kun oma loppuu!?!

ihmettelevä mies

Kertokaa naiset miksi? Muutaman kerran olen ollut ihastunut ihastuttavaan neitoon, jotka ovat kuitenkin vältelleet katsetta ja antaneet muutenkin ymmärtää ettei kiinnosta. Jossain vaiheessa omakin kiinnostus lopahtaa luonnollisesti. Ei jaksa enää hakata päätä seinään ja kiusata itseään.

Mutta sitten: Kas kummaa, naista alkaa kummasti kiinnostaa. Itsellä vaan on jo muut asiat mielessä.

Onko kyse itsetunnon puutteesta vai mistä? Eikö nainen kestä tipahdusta jalustalta?

6

1061

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jfakljkafjakljlak

Vastauksia lienee yhtä monia kuin naisiakin. Mitä omiin kokemuksiini tulee, niin voisin esittää kolmenlaisia näkemyksiä.

Ehkä nainen ei ole ollutkaan koskaan kiinnostunut. Kun lopetat ne liian kuumien katseiden luomiset, ja olemuksesi viestii että et enää ole kiinnostunut, nainen "uskaltaa" suhtautua sinuun avoimemmin. Olen itse huomannut, että toimin näin; kun eräs minua katsellut työkaveri alkoi seurustella, minun oli helpompi hänen seurassaan kun en tuntenut sitä painetta että minun pitäisi ehkä torjua hänet, jos olen samanlainen leikkisä huulenheittäjä kuin muiden kanssa. Ehkä kaveri ei oikeasti edes ollut kiinnostunut minusta mutta minulla oli intuitio, että jos vähänkin vinkkaan, sieltä tullaan. Usein kuitenkin nämä fiilikset ovat pitäneet paikkansa.

Jos nainen on ollut kiinnostunut mutta jostain syystä ollut epävarma omista tunteistaan tai sinusta, vetäytyminen saattaa toki aiheuttaa sen reaktion, että hän yrittää saada huomiosi takaisin. Ex-mieheni kanssa kävi vähän näin. Hän yritti ja yritti ja kun lakkasi yrittämästä, koin että minunkin tunteilleni on tilaa ja se tietty "epätoivoisuus" hänen toimistaan katosi. Olen myös hitaasti syttyvä, joten minulla kestää tunteiden ja luottamuksen kehittyminen aikansa. En ole mikään salamarakastuja.

Kolmanneksi tulee vielä mieleen, jotain siihen tyyliin että nainen ei ehkä (?) ole tajunnut sinun olevan kiinnostunut ja vasta käytöksen muutos on saanut heidät miettimään asiaa, ts. hidas sytytys. Miten selkeästi olet kiinnostustasi ilmaissut?

• aloittaja.......

Kuulostaa järkevältä. Ehkäpä olen ollut joskus liian innokas, mutta toisaalta annan silti epäselviä signaalejakin. Joku on sanonut että käytöksestäni tulee mieleen "naistenmies", vaikka en sellainen todellakaan ole. Sekin voisi olla yksi syy, kun tosiaan ihastun ns. hitaasti lämpeneviin.

• näin se on

just joo

• _!_

Löytyy teitä miehiäkin jotka käyttäydytte juuri noin kun kyse ei ole naisesta joka hemasee heti avoimella seksuaalisuudellaan.
      Mutta se siitä.
      Olet kiinnostunut kaiketi sellaisista tyttöistä jotka vaatii hiukan aikaa lämmetäkseen uroksille. Sehän on naiselle aina myös raskauden uhka päästää mies lähelle, jos sitä primitiivitaustaa tutkitaan. Jotkut ottaa hieman enemmän aikaa punnitakseen ootko sä totissasi vai vaan yks pelle muiden seassa.
      Toisenluotoiset naiset iskee tuosta noin vaan, jos vaan sopii miehenä ulkoisesti ja käytökseltään heidän kiinnostuksensa kuvaan.
      Ja niin edelleen.
      Ei tuohon ole yksinkertaista vastausta vaikka sitä varmasti mielelläsi hait, mies kun olet ja arvostat suoria teitä ilman turhia mutkia ja selityksiä.

• jäppinen

Kertoo naisen huonosta itsetunnosta. Haluaa vaan ihailua, ihan sama mistä. Jos loppuu, niin itsetunto romahtaa: "mitä minussa on vialla"

Näin näen asian miehenä.

• johdonmukaista?

Naiset tykkää vaikeasti tavoiteltavista miehistä. Jos mies kiinnostuksellaan ikään kuin tarjoaa itseään naiselle, tällöin hän helposti menettää naisen arvostuksen. Jos mies taas on välinpitämätön, niin hän ei ensinnäkään enää tarjoaa itseään naiselle, eikä vaikuta epävarmalta vilkuilullaan - tällainen itsevarma, naisista piittaamaton homomies, joka vilkuilee vain miesten perään, on naiselle haluttu saalis. Tästä voimme päätellä, että kaikkein suosituimmat naistenmiehet ovatkin todellisuudessa homoseksuaaleja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      96
      6366
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3803
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3180
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      370
      1726
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      959
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      956
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      880
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe