Miesten seksikäs pukeutuminen (naiset)?

Pukeutumaton

Moi!

Nyt kaipaan enemmänkin naisten näkökulmaa siitä, miten mies voi pukeutua seksikkäästi? Tietysti kaikilla on omat mieltymyksensä, mutta mitkä olisivat sellaisia "yleisiä" vinkkejä? Tuntuu että naiset voi onnistua tässä niin helposti, tavalliset legginssit jalkaan ja näyttää jo aivan mahtavalta... Miten mies voisi yltää samaan, vai onko se edes mahdollista? Kiinnostaako naisia ulkonäkö siinä mielessä, että olisi vaikea pitää käsiään irti?

Mikä saa sut syttymään?

53

7695

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marina 22

      ihana tupsupipo ja ja Aku Ankka kuvioiset kalsarit saavat minut pauloihinsa.

      • Pukeutumaton

        Oikeasti? Tupsupipo? Aku Ankka kalsarit?

        Lisää vaan naiset!


      • Pukeutumaton kirjoitti:

        Oikeasti? Tupsupipo? Aku Ankka kalsarit?

        Lisää vaan naiset!

        Tupspipo ja Aku Ankka kalsarit, ite tosin tykkään enemmä hämähäkkimiehestä tai supermiehestä mutta akuankka käy hyvin :D


    • girlie way

      jos mies pukeutuu nahkahousuihin sellaisiin mustiin nappanahkaisiin. Sellainen viestii miehen rohkeudesta ja hyvästä itsetunnosta.

      • 21

        Joo ja homoudesta.


      • hjsgjgsk
        21 kirjoitti:

        Joo ja homoudesta.

        Samaten viikset, lippalakki, poliisin univormu, inkkarikuteet,matruusin kostyymi, työmiehen kypärä jne. Myös kaikki motoristit ovat homoja mustissa ja värillisissä motoristinahkavaatteissaan.


    • mun mielipiteeni

      Hyvännäkösellä miehellä näyttää tosi hyvältä jos yläosan vaatetus on täysmustaa :) mielestäni näyttää hyvältä varsinkin blonbin tai vaaleanruskeatukkaisen päällä. Googleta Adam Lambert -kuvia, monissa kuvissa hänellä on hienon näköisesti pelkkää mustaa paitaa. Housuilla ei ole kauheasti väliä mutta jotkin hyvännäköiset farkut ehkä tai joillekin ihanille tapauksille nahkahousut :)

      Kengistä sen verran että itse en tykkää muotitossuista. Eikä saa olla ylivärikäs poika tai minua ei kiinnosta.

      En kuitenkaan tarkoita että kokonaan ilman värejä pitäisi olla mutta todella hyvännäköinen on tumma, hillitty ja tyylikäs pukeutuminen.

      • Pukeutumaton

        Kiitos mielipiteestäsi! Toi sun esimerkki taitaa olla kyllä aika prettyboy... :D


      • mun mielipiteeni
        Pukeutumaton kirjoitti:

        Kiitos mielipiteestäsi! Toi sun esimerkki taitaa olla kyllä aika prettyboy... :D

        Siis jos Lambertia tarkoitat niin ei häneltä muuten tarvi näyttää, esimerkkinä vain hänen paitansa :)
        tykkään ihan taviksista tai hassun tai erikoisen näköisistä miehistä. Ja fiksun näköisistä.

        Jos haluaa näyttää minun mielestä fiksulta niin kannattaa jättää muotivaatteet kauppaan. En sano ettei muotia seuraavat voisi olla älykkäitä. Minun silmiini he eivät vain yleensä näytä siltä.

        Jos oikeasti haluaa tehdä pukeutumisellaan vaikutuksen niin kannattaa kiinnittää hirveän paljon huomiota tyylikkääseen käyttäytymiseen vaatteiden lisäksi.


      • Pukeutumaton
        mun mielipiteeni kirjoitti:

        Siis jos Lambertia tarkoitat niin ei häneltä muuten tarvi näyttää, esimerkkinä vain hänen paitansa :)
        tykkään ihan taviksista tai hassun tai erikoisen näköisistä miehistä. Ja fiksun näköisistä.

        Jos haluaa näyttää minun mielestä fiksulta niin kannattaa jättää muotivaatteet kauppaan. En sano ettei muotia seuraavat voisi olla älykkäitä. Minun silmiini he eivät vain yleensä näytä siltä.

        Jos oikeasti haluaa tehdä pukeutumisellaan vaikutuksen niin kannattaa kiinnittää hirveän paljon huomiota tyylikkääseen käyttäytymiseen vaatteiden lisäksi.

        Selvä, kiitos tähdentämisestä. :) Juuri tyylikkäältä haluan näyttää, mutta se ei ole aina niin helppoa. Sopivan kokoisia ei-muotivaatteita on vaikea löytää, jos on tämän muotoinen kuin minä. Seksikkyys olisi myös plussaa, mutta ehkei sitä voi vain vaatteilla saada aikaan.


      • SSSetä
        Pukeutumaton kirjoitti:

        Selvä, kiitos tähdentämisestä. :) Juuri tyylikkäältä haluan näyttää, mutta se ei ole aina niin helppoa. Sopivan kokoisia ei-muotivaatteita on vaikea löytää, jos on tämän muotoinen kuin minä. Seksikkyys olisi myös plussaa, mutta ehkei sitä voi vain vaatteilla saada aikaan.

        Setä tietää: Aivan ehdoton asia seksikkäässä miehen pukeutumisessa on kengät. Vaikka naiset eivät sitä aina tunnusta, mulkun jälkeen jalat on heidän mielestään miehen kiihottavin ruuminosa. Käytä asiaa hyväksesi, eli kiinnitä paljon huomiota kenkiin. Laatu ja tyyli on niissä kaiken a & o. Kenkä ostoksilla ei kannata pihtailla. Jos olet pieni mies, ja jalkasi siro [heh-heh] käytä koristelemattomia, ohutpohjaisia kenkiä. Jos taas olet iso karju ja 46 numeron kengät, korosta jalkojasi broque-koristeluilla ja paksuilla pohjilla.


      • "guru"

        En ole nainen, mutta tämä täysmusta yläosa on itelle vähän sellanen mitä vittua-fiilis? Jos siis nimeomaan halutaan erottua massasta, niin suosittelen ketjun aloittajalle suosimaan niitä värejä. Toki hillitty tumma pukeutuminen sopii useimmille parhaiten, siinä olet aivan oikeassa "mun mielipiteeni".

        Ja vielä yleisesti aloittajalle ja miksei muillekkin, todellakin panostakaa niihin kenkiin. Täällä se ei ole mahdotonta kun suurin osa 15-30v miehistä kulkee skeittikengissä, tai perustennareissa, lukuunottamatta työaikaa, jolloin monella puvun takia hieman siistimmät kengät jalassa.


      • HeteroÄijä!

        Madam Lambert....


      • 123456781´+3

        Adam Lambert on aivan kamala! Oksettavamman näköistä yökötystä saa hakemalla hakea (googlella).


      • metsien mies.
        "guru" kirjoitti:

        En ole nainen, mutta tämä täysmusta yläosa on itelle vähän sellanen mitä vittua-fiilis? Jos siis nimeomaan halutaan erottua massasta, niin suosittelen ketjun aloittajalle suosimaan niitä värejä. Toki hillitty tumma pukeutuminen sopii useimmille parhaiten, siinä olet aivan oikeassa "mun mielipiteeni".

        Ja vielä yleisesti aloittajalle ja miksei muillekkin, todellakin panostakaa niihin kenkiin. Täällä se ei ole mahdotonta kun suurin osa 15-30v miehistä kulkee skeittikengissä, tai perustennareissa, lukuunottamatta työaikaa, jolloin monella puvun takia hieman siistimmät kengät jalassa.

        hirveennökstä kylläkin kun rapmpataa ympäri vuoden ohuissa valkosissa tossuissa sunnillee pillifarkut ta ivastakohtanaä läkärit ja huppari päässä -- nykyajan nuorison pukeutuista. just semmsota bussista kauppaan liikuntaa harrastavaa.


      • Kämppismies
        SSSetä kirjoitti:

        Setä tietää: Aivan ehdoton asia seksikkäässä miehen pukeutumisessa on kengät. Vaikka naiset eivät sitä aina tunnusta, mulkun jälkeen jalat on heidän mielestään miehen kiihottavin ruuminosa. Käytä asiaa hyväksesi, eli kiinnitä paljon huomiota kenkiin. Laatu ja tyyli on niissä kaiken a & o. Kenkä ostoksilla ei kannata pihtailla. Jos olet pieni mies, ja jalkasi siro [heh-heh] käytä koristelemattomia, ohutpohjaisia kenkiä. Jos taas olet iso karju ja 46 numeron kengät, korosta jalkojasi broque-koristeluilla ja paksuilla pohjilla.

        Kiitti vinkistä Setä. Naiset tuntuu tykkäävän miehellä ryhdikkäästä pepusta. Erään mukaan reisitaskuhousuissa miehen perse voi näyttää tosi hyvältä, mutta joo... ihan sama kunhan se peppu vaan tulee esiin tiukasti timmisti ja jotenkin miesmäisesti.


    • Hotti muija

      Kannattaa pukeutua tuulipuvunhousuihin. Ne saavat minunlaiseni kuumat misut kuumentumaan.

      • Nature75

        Minulla on mustat työhousut, joihin on 10% natriumhypokloriitti päässyt tekemään pieniä kellerryksiä. Sexyä, eikö totta?


    • yksi mielipide

      Hyvin istuvat vaatteet, ei siis liian isot. Mielellään vähän tiukahko kauluksellinen paita tai villapusero ja housut myös istuvat, ei mitään pussittavia tai muodottomia. Vaatteiden värit käyttäjää pukevia. Ei kaameita printtipaitoja tai muita hupivaatteita.

      • nainen25

        siis hyvin istuvat hyvän näköiset vaatteet päälle. Ja mun makuun vähän aikuisempaa tyyliä ettei ihan idolinsa kuvalla varustettua hupparia....
        Ja ehjät vaatteet!!!!
        Muutenkin puhdas ulkomuoto ja ja jos vielä olisit sipaissu jotain tuoksua niin se on siinä. Pitkät hiukset ei kyllä ainakaan munhun pure, mut ehkä johonkin toiseen.
        Täytyy opetella minkälainen asu sopii mihinkin tilaisuuteen.
        Ulkokuoren sisäpuoli kuitenkin ratkaisee, mutta hyvän ensivaikutelman voi tehdä vain kerran.


    • sukkahousu

      Miehestä saa helposti seksikkään siistillä ja rennolla pukeutumisella. Esim hyvät farkut ja rento kauluspaita! Hyvää partavettä (älä lotraa) ja sipaisu geeliä tukkaan niin on hyvä :)

      • lökari lasse

        Minä pukeudun kolitsi housuihin ne on mukavat ja halvat. Pahus kun niitä joutuu ostamaan melkein joka kuukausi uudet. Pieru syö kovasti tuota kolitsi materiaalia, ne kun tulee takalistosta harvaksi kuin lahnaverkko.
        Vaimon mielestä olen seksikäs ja se ei millään malttaisi pitää näppejään erossa munista...eikun tarkoitin minusta.


      • pia-irmeli
        lökari lasse kirjoitti:

        Minä pukeudun kolitsi housuihin ne on mukavat ja halvat. Pahus kun niitä joutuu ostamaan melkein joka kuukausi uudet. Pieru syö kovasti tuota kolitsi materiaalia, ne kun tulee takalistosta harvaksi kuin lahnaverkko.
        Vaimon mielestä olen seksikäs ja se ei millään malttaisi pitää näppejään erossa munista...eikun tarkoitin minusta.

        niittinahkapusero, niittivyö, nahkahousut ja cowboy saappaat ja kullirengas. olet tosihotti.


      • RealMcJesus
        lökari lasse kirjoitti:

        Minä pukeudun kolitsi housuihin ne on mukavat ja halvat. Pahus kun niitä joutuu ostamaan melkein joka kuukausi uudet. Pieru syö kovasti tuota kolitsi materiaalia, ne kun tulee takalistosta harvaksi kuin lahnaverkko.
        Vaimon mielestä olen seksikäs ja se ei millään malttaisi pitää näppejään erossa munista...eikun tarkoitin minusta.

        Heh heh heh
        Ei pahemmin teknisiä virheitä läpässä


    • Cilikoni-hekuma.

      Niin muistuu isävainajan sanat mieleen että: Suomalainen mies haisee tupakalta,viinalta ja paskalta. Eli siinä on teille Suomalaisen miehen peruskuva jonka kanssa teidän kelpaa aivan hyvin sextata.Eivät ne muutkaan paljon kummempia ole,jos vähän tarkemmin tutustutte.

    • Vannela

      Puhtaat, istuvat vaatteet. Aina sopiva olemassa olevaan tilanteeseen. Puku pukujuhliin, farkut vapaalle. Sopivan tiukka t-paita, ei mitään lökäpöksyjä eikä pyllyn vako saa näkyä. Ylimääräistä läskiä ei vyötäröllä. Hyvin pukeutunut timmisssä kunnossa oleva mies on jo itsessään seksikäs.
      Mutta esimerkiksi kesällä ulkotöissä ilman paitaa oleva, ruskettunut mies on seksikäs, varsinkin jos sillä ei ole sitä ihramahaa...
      Siis kaikkinensä hyvin hoidettu mies on seksikäs, kun on pukeutunut tilanteen vaatimalla tavalla, olis se sitten metsällä, karjanhoitajana, asfalttitöissä, pankin tiskin takana, jne. Paksut kultaiset kaulaketjut ovat yök.
      Itseäni kiihottaa kauniit kädet (ei naiselliset, vaan nimen omaan kauniit...)

      • Milla-miu

        Varmista, että peppu näkyy! Ei siis paljaana, mutta että ei ole säkin alla piilossa. Muistan tässä kerran katsoneeni bisnesmiespoppoon perään ja yks veti maagisesti katseeni puoleensa. Hänen pukunsa oli tiukin, ei kinkkana vaan istuva. Housut istuivat täydellisesti ja tärkeimpänä: takki oli senverran lyhyt, että peppu ei peitynyt. Nami ;) Asun ei siis tarvii olla bisneshenkinen, mutta tärkeintä oli housujen hyvä istuvuus ja yläosa joka ei ollut liian pitkä.

        Yhdistelemällä täällä esiintyneitä vinkkejä voisit hakea kaupasta seuraavanlaisen setin: tyylikkäät kengät, hyvin istuvat tiukahkot housut (farkkuaa, nahkaa tai pukukangasta, oman maun mukaan), tummansävyinen paita jossa jotain piristävää väriä (minä sytyn tehokkaimmin jos kyseessä on kauluspaita, vaikka tummalla pohjalla jotain piristävän värisiä kapeita pystyraitoja, ja sitten vielä rennosti puettuna ylänappi auki ja hihat kääräistynä vähän ylös)

        Niin ja hiusten ja parran pituus oman maun mukaan, oma tyyli ja se että näyttää viihtyvän asussaan on tärkeetä. Mutta karvoitus ehdottomasti puhtaana ja jotenkin muotoiltuna ettei esim pitkät hiukset pörrötä miten sattuu. Ja muutenkin suihkunraikkaana ja aavistus miehekästä tuoksua ihoon.

        Oioi, johan tässä rupes jo itseä houkuttamaan kun yritin kuvitella oikein hyvinpukeutuneen miehen ;)


      • --l--
        Milla-miu kirjoitti:

        Varmista, että peppu näkyy! Ei siis paljaana, mutta että ei ole säkin alla piilossa. Muistan tässä kerran katsoneeni bisnesmiespoppoon perään ja yks veti maagisesti katseeni puoleensa. Hänen pukunsa oli tiukin, ei kinkkana vaan istuva. Housut istuivat täydellisesti ja tärkeimpänä: takki oli senverran lyhyt, että peppu ei peitynyt. Nami ;) Asun ei siis tarvii olla bisneshenkinen, mutta tärkeintä oli housujen hyvä istuvuus ja yläosa joka ei ollut liian pitkä.

        Yhdistelemällä täällä esiintyneitä vinkkejä voisit hakea kaupasta seuraavanlaisen setin: tyylikkäät kengät, hyvin istuvat tiukahkot housut (farkkuaa, nahkaa tai pukukangasta, oman maun mukaan), tummansävyinen paita jossa jotain piristävää väriä (minä sytyn tehokkaimmin jos kyseessä on kauluspaita, vaikka tummalla pohjalla jotain piristävän värisiä kapeita pystyraitoja, ja sitten vielä rennosti puettuna ylänappi auki ja hihat kääräistynä vähän ylös)

        Niin ja hiusten ja parran pituus oman maun mukaan, oma tyyli ja se että näyttää viihtyvän asussaan on tärkeetä. Mutta karvoitus ehdottomasti puhtaana ja jotenkin muotoiltuna ettei esim pitkät hiukset pörrötä miten sattuu. Ja muutenkin suihkunraikkaana ja aavistus miehekästä tuoksua ihoon.

        Oioi, johan tässä rupes jo itseä houkuttamaan kun yritin kuvitella oikein hyvinpukeutuneen miehen ;)

        " takki oli senverran lyhyt, että peppu ei peitynyt. Nami ;)"

        Jos puvuntakista kyse niin sitten oli kyllä paha tyylirikko ja takki ihan väärää kokoa!


    • Huolitellusta ulkonäöstä. Vaatteet voi olla peruspuserosta kauluspaitaan tai huppariin. Ja housut farkuista collegehousuihin ta verkkareihin. Kuha vaatteet on ehottomasti puhtaat, sopivan kokoiset ja istuu hyvin. Ja että vaatteitten kantaja tuntee olonsa kotoisaksi niissä.

      Mun mielestä tuossa on tärkeimmät. Asenne se on mikä kolahtaa jos on kolahtaakseen :)

      Vaatteet pittää tietenki olla sopivat tilanteen mukaan.
      Farkut, rento paita ja panosta takkiin. Joku hassu vaatekappale on minun mieleen. esimerkkinä kirkkaanpunanen kaulaliina ja/tai tupsullinen pipo on minu mieleen.
      Ja intiimejä tilanteita varten ehottomasti bokserit, mielellään jottain klassisia piirroshahmoja nii oha se lahja ainaki kauniisti paketoitu ;D

      • se on siinä

        aina seksikä naisen seurassa, kun muistaa olla rvostelematta naistaan. On ihan oma itsensä, eikä kukkoile, eikä kilpaile naisen kanssa.


    • seksikkyydestä

      Vartaloa myötäilevät vaatteet ovat seksikkäät, takapuolesta istuvat housut ja sellainen paita joka juuri mahtuu päälle. Tiukka kauluspaita on hyvä;) Ei mikään pukupaita, vaan tavallinen kauluksellinen paita joka ei ole löysää kangasta. Pahinta ovat ylisuuret vaatteet, esim. telttamainen t-paita jossa on mukahauska teksti. Hiukset mielellään vähän pidemmät, ei ainakaan mitään siiliä.

    • menshoulddressbetter

      Ensinnäkin, siistit vaattet, eikä hirmu monta vuotta vanhat. Jos löydät jotain omaan tyyliisi sopivaa, erikoista, se olisi tosi hyvä. Usein miehet eivät pukeudu muuta kuin mustaan, joten jos sinulle sopii valkoinen, punainen tai voisit jotenkin hieman lisätä väriä asuusi, uskon, että naiset tulevat huomaamaan sinut paremmin. Liian feminiininen ja pelleilevä pukeutuminen ei ole hienoa.. Joskus huivit miehillä näyttävät hyviltä, joskus aika gay:lta.. Hyäv bisnesmäinen tai muuten cool takki on jees.

      Monet kouluni pojat pitävät päällään vain perushuppareita, boring..

      Aja parta tai pidä seksikästä sänkeä. Kasvata hiuksia ja värjää ne. Usein miehet pitävät liian lyhyitä hiuksia.
      Itse pidän bisnessmäisestä tyylistä, mutta myös modernimpi söpö-poika (esim. japanilaistyylinen) voi olla myös hyvä. Lisäksi ulkonäössä, usein miehet eivät treenaa rintalihaksiaa, mutta ne tulee huomattua ensimmäisenä, sekä haukset, vinkki vinkki.

    • jebaaa

      kauluspaita ja pillifarkut, sekä siihen ehkä vielä henkselit. hot!

    • MakuIkäKoko

      Minä pitäisin, jos esikuvasi olisi vaikka David Beckham ja pukumerkki esim. Hugo Boss.

      Oikean kokoiset ja malliset vaatteet (miehen koosta huolimatta). Yksi laatupuku asiantuntevalla palvelulla ostettuna ja rennomatkin vaatteet kaupasta, josta saa myyntipalvelua, jos ei itse osaa arvioida sopivuutta (usein se on helpompaa toisen silmillä sekä naisilla että miehillä).

      Kaikenlainen sellainen "olenpas erikoinen indiepoppari hassuissa rilleissä ja kaulaliinassa ja näytän samalta kuin tuhat muuta helsinkiläistä" tai "ostanpa vähän tatskakuvioista-hupparia ja näytän trendikkäältä bodarilta" on luotaan työntävää.

      Itsekin toimin niin, että minulla on esikuva (suunnilleen ikäiseni, ja siihen nähden sopivasti musta ja rock), joka on tunnettu tyylistään (ei jatkuvasti vaihtuvista muotihärpäkkeistä) ja jonka ideoita seuraan ja lainailen minulle sopivin tavoin.

    • kylvain

      Itse rakastan miehissä sitä, että heillä on partaa. Sellanen seksikäs risuparta vaan toimii ainakin omalle kohdalleni. Se tekee jo paljon. Voi että! En osaa oikein sanoa, miten mies voi pukeutua seksikkäästi. Olen huomannut sen ainakin, että mies joka on suht komea partoineen päivineeen, edes siistit vaatteet päällä ja hyvä itsetunto, niin se tekee miehestä seksikkään. Itsetunto on myös naisissa, että miehissäkin se perusta. Hyvän itsetunnon omaava nainen on seksikäs!

      • jepolis

        Se on se olemus tärkeämpi kuin itse vaatteet. Eli oli päällä mitä vain, kanna se hyvin. Hyvä mutta rento ryhti. Ja sitten jos kroppa ei ole kunnossa niin hae huomio kasvoihin. Katso silmiin, älä lattiaan ja muista hymyillä välillä. Kohteliaisuus on myös tärkeää...

        Pelkästään vaatteissa riittää että on sen näköinen että on edes vähän ajatellut mitä laittaa päälle. Pystyraidat hoikistaa, vaaka leventää. Erilaiset korut tuovat särmää.

        Ja nämä samat asiat huomaan myös naisissa...


    • voi ei

      on varmaan kyseessä hinurimies.

    • mirkku kakkonen

      Miehessä ei mikään vaatekappale saa syttymään,se on se MIES..ajatellaanpa tilannetta jossa on erittäin omasta mielestä vastenmielinen tyyppi niin syttymään ei saa kun bensalla ja sitähän me emme hae tässä.Hyvä esimerkki on mainitsemasi legginssit-sinusta ne on seksyt mutta monen miehen mielestä varsinaiset seksin tappajat.

      • &&&&&

        Legginssit on hyvännäköiset jos niihin on yhdistettynä pitkä neule- tai trikoomekko. Tähän pukeutumiseen tarvii tietenkin olla suht kroppa kunnossa, jotta näyttää hyvältä. Ihan karmeeta tämä lekkinssimuoti on esim. nuorisolla jos ne on laiteetu pelkästään jonkun lyhyen paidan ja takin kanssa. Se näyttää törkeältä, ihan kun olisi pelkissä sukkahousuissa lähdetty ulos!


    • vinkit
    • Mielestäni ei saa liikaa yrittää näyttää seksikkäältä, se on miehessä äärimmäisen epäseksikästä!

      Jos käyttää kauluspaitoja, sen on istuttava päälle, eli oltava slim fit tai muuten hyvin vartaloa korostava, siis ei teltta.

      Housujen on oltava myös hyvin istuvat, muttei liian tiukat.

      Liian niukkaan ja tiukkaan pukeutunut mies vaikuttaa minusta - anteeksi vain - stereotyyppisen homppelimaiselta. On epämiehekästä, kun mies "tyrkyttää" itseään silminnähtävästi!

    • miaK81

      Tämä on nyt sellainen juttu, että riippuu miehestä, mikä hänelle sopii päälle, ja naisesta, mikä hänestä on seksikästä...

      Miehen itsevarmuus saa minut kihelmöimään. Tarkoitan tervettä itsevarmuutta, johon kuuluu olennaisesti myös pehmeys ja toisten huomiointi.

      Ja huumorintajua!

      Vaatetuksesta: kokonaan mustiin pukeutunut mies tai hyväkroppainen mies, jolla on villapaita tai jos miehelle sopii, niin pyllystä tiukat farkut tai muut housut. Jos miehellä on kroppa kunnossa, suht koht tiukat paita ja housut ovat seksikkäät, ei liian tiukat.

      • pohjosen pimu 29v

        jaa..a... oma mies kun vetäsee farkut ja bootsit jalkaan vanha kunnon halonhakkaaja paita tai joku H-D/tribal niin mun polvet lyö loukkua heti :)

        eikä muuten tod. ole mikään kalenteri poika eikä jäätynyt pulkannaru :D


      • Naiselta
        pohjosen pimu 29v kirjoitti:

        jaa..a... oma mies kun vetäsee farkut ja bootsit jalkaan vanha kunnon halonhakkaaja paita tai joku H-D/tribal niin mun polvet lyö loukkua heti :)

        eikä muuten tod. ole mikään kalenteri poika eikä jäätynyt pulkannaru :D

        Syttymään saa miehen kokonaisolemus tietty. Tietyn näköinen ja tyylinen mies, jolla on pepusta ja reisistä sopivasti istuvat kivat farkut (ei pillit!). Niihin lisättynä talvella paitis ja mukavan rento neule. Kesällä menee sopivasti tiukka printtipaitis, enkä nyt tarkoita niitä joissa on joku älytön teksti...

        Näihin lisättynä mukavasti leikatut puhtaat hiukset. Luonnollisuus on valttia. Ja pukeutumisen pitää olla enemmänkin tätä päivää kun 80- tai 90- lukua. Inhoan roikkuvia lököfarkkuja ja kaikkea ylisuurta. Minuun ainakin uppoaa ainakin sellainen vähän rokahtava tyyli!


    • ........

      Pukumies, eli mies tummassa puvussa on aina seksikäs. ;)

      • bbbbbbbbbbbb

        Hyvän näköiset farkut..kiva t-paita. Hiukset leikattu kivasti ja laitettu.

        Saa tuoksua hieman partavedelle..hmmmm


    • -jazza-
    • puetut miehet

      Miehillä enemmän on enemmän eli mitä enemmän vaatetta ja pintaa peitossa, sitä seksikkäämmältä näyttää. Naisillahan asia on päinvastoin.

      • sexymane

        sitten vielä taskussa lämmintä kossua ! se on siinä !


    • VeeraV73

      mun mielestä täältä löytyy seksikkäintä mitä olla voi: www.jyhmis.fi

    • misese

      Se riippuu vähän kehonmallistakin, mutta...

      Kenkiin kannattaa sijoittaa. Itse olen viimeiset 4v käyttänyt vain puman/lacosten (valkoisia) kenkiä, maksavat suht paljon (~100€) mutta kestävät sitten myös, ja jos jaksaa lankkailla valkosella lankilla kestävät vielä pidempään. Velcro-kiinnityksellä olevat ovat varsin hienot ja asialliset, myös nauhallisia löytyy.

      Vyön ei välttämättä tarvitse olla aina perus nahkainen musta/ruskea, kokeile valkoista/vihreää jne.

      Farkuista myös löytyy muutakin väriä kun marketin sininen/ruskea, kokeile jack&jonesin mustaharmaita, tummansinisiä farkkuja joissa on yksityiskohtia. Sitten joku kivan värinen t-paita alle, violettia tai muuta melkein kaikki sopii.

      Lyhythelmainen napillinen paita (tumma tai vaalea missä vois olla jotain detailia raitaa tai printtiä) ja pari rannekorua.

      Alkkareita löytyy myös huutonetistä kuten sanoin toisessa ketjussa. michelinmanjr nimellä löytyy montaa mallia ja merkkiä, c-in2 ovat istuvia ja ei mee munat lyttyyn, yks koko isompi kannattaa ottaa tosin. Salmingit ovat hyviä, sekä hm:n perus bokserit (koita muitakin värejä kuin perus mustavalkoisia, kuvioita ja värejä löytyy kaikenlaista).

      Hajuvesi/partavesiin kannattaa myös sijoittaa (ulkomailta saa todella halvalla), CK in2u on hyvän hajuinen, vähän appelsiinimainen aluksi. Sittarista ym. löytyvä Mexx black on myös hyvä, ja suht halpa.

      Tennarisukat ovat myös hienot, mutta kaikki eivät pidä niistä. Menevät valkoisien kenkien kanssa hyvin yhteen.

      Talvella esim villakangastakki ja siihen kiva huivi missä on raitoja (näin muistaakseni j&jonesissa mustan missä on harmaata, valkoista ja violettia raitaa)

      Tossa jotain miten itse ainakin pukeudun, olen kyllä mies mutta toivottavasti saat jotain noista irti.

    • RaappaLiisa

      Raappahousut ovat ihanan sexyt

    • Anonyymi

      Ihan sama mitä päällä on, kunhan on Isot Munat ja paksu lompsa. Perinteinen raappahousu kalsarit on hot

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      69
      3053
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      419
      2906
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      102
      2282
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      99
      2209
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1924
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1874
    7. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      153
      1868
    8. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1860
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      335
      1846
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1692
    Aihe