1 giga riittää, videoita ei tarvita. Kuuntelen töissä musiikkia ja radiota, eikä ole aikaa latailla soitinta, vaan pitää olla irtonaiset paristot.
Vastaukset 7
- mitä..
googlesta löytääkään kun laittaa hauksi "mp3 aaa battery"...
- V200
16.4. hyvä vastaus. Miehelle ostin gigantista: http://www.clasohlson.fi/Product/Product.aspx?id=168521160
Itse olen tyytyväinen Creative Muvon monivuotinen käyttäjä.
Kun vielä hankin korvakäytäväkuulokkeet, niin tosi hyvä kuunnella moottoripyörällä ajaessakin.
Itsekin sain noita "lataa akkuja" viestejä, vaan niitä kun ei sähköttömissä paikoissa latailla, eikä matkaa taitettaessa.
- 0+909po9
ei kannata ostaa pattereilla toimivaa soitinta tulee nimittäin paljon halvemmaksi usb-johdolla ladattava ja ei se lataaminen vie kun n.1-2 tuntia ja voi kuunnella samalla latauksella useamman päivän ajan.
- 33
että nissä voi myös käyttää battereiten sijasta ladattavia akkuja.
- opetella...
lukemaan, eikös tuo aloittaja nimenomaan totea että:
"eikä ole aikaa latailla soitinta, vaan pitää olla irtonaiset paristot." - 33
opetella... kirjoitti:
lukemaan, eikös tuo aloittaja nimenomaan totea että:
"eikä ole aikaa latailla soitinta, vaan pitää olla irtonaiset paristot."tarkoitin, että ostaa vaikkapa muutaman akun ja akkulaturin. Lataa niitä akkuja sillain, että soitin on aina käytettävässä ilman lataus taukoja.
Mulla on USB laturi ja siinähän se samalla lataa akkuja, kun tietokone on päällä.
- muvo
gigantista ja clas ohlsonilta ainakin saa, ja sit jos vielä jostain löytää Creative muvo V200 soittimen, niin sitä voin suositella. näköjään saa jopa 4gt kokoisena.
Itsellekin patteri -versio oli ainut mahdollisuus, kun pidän soitinta reissussa mukana, niin aina riittää virtaa, maasta ja latureista riippumatta. aina vain ei ole aikaa/mahdollisuuttaa lataukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51841
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍83781Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15690Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,2654Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1564- 56541
- 70523
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it183522Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24486Ihmettelen tämän palstan naisia
Kun ne uskovat olevansa jotain niin ihmeellistä ja hienoa. Ja että kaikki naiset on niin upeita ja hienoja. Että mistä83479