Pitkät hiukset miehellä

pöhköpehko

Olen ollut noin puolivuotta kaljuna. Pikkuhiljaa on alkanut tulla ikävä pitkiä kutreja. Toisaalta hiusten kasvattaminen on tuskaa paksusta karhean kiharasta hiuslaadusta johtuen. Joten ajattelin kysyä, että mitä mieltä naisväki on pitkästä kiharasta kullanruskeasta tukasta miehellä? Niin ja mitä mieltä olette parransängestä pitkien hiusten kanssa? Vai kannattaisiko antaa kasvaa senkin vai kenties sheivata kokonaan pois?

Ajatuksia, kommentteja ideoita, sana on vapaa :-).

35

10937

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huippu pimu

      Normaalit lyhyet ja siistit hiukset on parhaat.

      Ehodoton ei parralle, viiksille ja sängelle.

    • 8+16=27

      Raamatun mukaan pitkät hiukset ovat häpeäksi miehelle. Ja Mussolini vihasi partaa.

      Ole siis ylpeä ja ajele pääsi/naamasi!!

      • sdfsdf

        Siksi kai jeesuksellakin oli pitkä letti..


      • hihhuliiiiii

        Ja vitut


      • 4+16

        Korjaus: Paavalin (kuolevaisen ihmisen) mukaan.

        Jumalan sanassa (3. Moos) miesten hiusten pituuteen otetaan kantaa seuraavalla tavalla:

        19: 27 "älkää leikatko hiuksianne lyhyiksi ohimoilta älkääkä leikkaamalla turmelko parran reunaa"

        21: 5 "papit eivät saa ajaa päätään paljaaksi, eivät leikata partaansa eivätkä viillellä merkkejä ruumiseensa"

        Toisin sanoen, pitkätukkaiset miehet noudattavat Jumalan sanaa automaattisesti, koska heillä on jo valmiiksi hiukset ohimoilta pitkät.


    • short hair

      Lyhyet hiukset näyttävät parhaalta miehellä, AINA JA IANKAIKKISESTI. Pitkät hiukset sopivat ani harvalle, samaten kalju. Lyhyt hiusmalli, vaikka sitten hieman käkkärälläkin, on kaikkein paras.

    • Myrnakuppihoro

      Tykkään pitkistä hiuksista miehillä ja jos ne ovat vielä paksut ja kiharat, niin kasvata ihmeessä! Minun mielestäni on vähän sääli, jos joku heittää "hukkaan" hyvän hiuslaatunsa ja pitää päänsä kaljuna, vaikka hiukset olisivat hyvässä kunnossa. Näen kaljun vähän sellaisena "pakollisena" ratkaisuna, että se ajellaan sitten, kun on alettu muutenkin kaljuuntumaan rumasti tai inttiin lähtö on edessä.

      Mutta tää nyt on minun mielipide. Kuten näet, pitkä tukka (kuten myös kalju, josta itse en kamalasti tykkää) jakaa mielipiteet ja läheskään kaikki naiset eivät pidä pitkistä hiuksista miehillä, mutta niillekin kyllä löytyy omat ihailijansa.
      Parransänki on ihan ok, jos se sopii muuhun pärstään. Kauhean muotoilluista viiva-parroista en tykkää, kuten en toisaalta myöskään jounihynys-tyyppisestä ruokottomasta risuparrastakaan saati viiksistä, mutta sänki on ihan jees.

    • ilman muuta

      Ehdottomasti jos miehelle vaan sopii niin pitkät hiukset ja kiharatkin! Ne ovat kyllä niiin ihanat. Nekin kuitenkin vaativat ehkä tietynlaiset kasvot, että sopivat, samoin kuin kaljukin. Tuntuu vaan että useampi mies ajattelee kaljun sopivan itselleen, vaikka näin ei olisi. Minusta pitkät hiukset miehelle on seksikkäät, myös parta, kunhan on kuitenkin lyhyt. Viikset ovat taas aika karmivat miehellä kuin miehellä. Se tunne kun miehen hiukset koskettavat omaa vartaloa on ihana.... Eli minusta ainakin kuulostaa hyvältä. Toki paljon riippuu ihan siitä, että sopivatko ne miehelle vai eivät, jokaisella on myös omanlaisensa tyyli.

      • njknjkl

        tuo kasvojenpiirre on musta tärkein asia sopiiko miehelle pitkät.. tietynlaisilla kasvonpiirteillä, pitkät hiukset pääsevät jopa kärkipäähän mun miesmieltymyksessä.. tällöin hiukset ovat mun mielestä superseksikkäät!!!


    • se tykkää kans

      MUN rasvainen piiskaletti on toosi ihana!

    • sekopertta

      Omaan päähän ja kokonaisuuteen sopivat!

      Kenellä tukka kasvaa hyvin, kannattaa sitä kasvattaa ja valita itselleen sopiva hiusmalli, kaljuusmuoti alkaa jo pikkuhiljaa ottaa päähän (heh). Miksi miesten pitää olla sellaisia lauma-apinoita että kaikkien pitää näyttää yhdeltä ja samalta?

      Itse en pidä rähjäisistä risuparroista ja sängistä. Siisti muotoiltu on ok, mutta useimmiten vain jos on viiksetkin. Mutta karvankasvu pitää olla kunnollista. Joku pari haiventa huulen yläpuolella on ällöttävää.

      Pitkä tukka rules ok jos ei ole mallia Juice. :)

    • gdffg
    • nainen.

      Mä tykkään miehellä sängestä, ah että se on seksikäs jos miehellä on vielä sellaiset jylhät kasvonpiirteet ja aataminomena näkyvästi esillä...huh!!

      Mulle on sama ja se onko miehellä pitkä tukka vai ei, kasvot ratkaisee ja se onko mies sopivan hoikka ja timmi, ettei mikään plösö läskimaha.

    • vain minun mielipide

      Mun mielestä pitkät hiukset miehellä on ihan yhtä turn-off kuin lyhyet hiukset naisella. Eli sopii suunnilleen yhdelle miljoonasta ja silloinkin todennäköisemmin mies näyttäisi huomattavasti paremmalta lyhythiuksisena. Sama pätee naisiin, pitäisi olla todella jumalainen kaunotar, jotta näyttäisi hyvältä lyhkäisillä hiuksilla. Tätä suomalaiset naiset eivät ole valitettavasti sisäistäneet...

      • niinonkin

        diego forlan, täydellinen...


    • 784h2j 42h3

      Miesten hiusten kuuluu olla jäykät ja suorat. Kuin kiihottunut penis.

    • ....

      Ei pitkiä hiuksia miehille.

    • babyy

      Riippuu ihan miten hiustenmalli sopii sinulle :) itse en oikein kaljusta perusta, mutta se onkin makuasia.

    • hsddsd

      Kasvatin pitkät hiukset vasta vähän vanhempana ja oon nyt saanut römpsää paremmin kuin koskaan aikaisemmin.

      • Anonyymi

        Näin muuten on


    • Beibeeeeeeeeeeeeee

      Kasvata sekä tukka että parta...Varsinkin , kun Sulla on ilmeisesti hyvä hiuslaatu.

    • tyttönen.

      Vanha keskustelu, mutta tähän on silti pakko vastata...


      Pitkät hiukset! Ei mitään lyhyitä. Suurin osa naisista tykkää sellasista peruslyhyistä hiuksista, osa taas ei. Minä kuulun tuohon jälkimmäiseen ryhmään.
      Sellainen viikinki -look on ihana. Niin erilainen, kun niitä lyhythiuksisia on niin paljon :-(
      Pitkiin hiuksiin vielä parta! Ei kuitenkaan mitään puskaa. Vanhentaa liikaa.
      Esimerkkiä tuosta ihanasta yhdistelmästä vaikka Islannin viime vuoden euroviisuedustaja Eythor Ingi. Sitten taru sormusten herrasta -leffoista Aragorn :-)

    • iisisti12

      Joo o, mieltä on niinpaljon ku immeisiä. Tällähetkellä mulla on hiukset yli olkapään, ja ei mitään"juiceilmiötä". aattelin myös kasvattaa parran, joka on tossa 2 vko wanha ja sen näkeee, sillä kasvu on todella nopeta. Aivan sama mulle mitä joku hihhuli on mieltä, mä teen niinku haluan. Piste

    • wannabeviikinki

      Tällainen nostettu. Mietin juuri itse, pitäisikö kasvatella sellainen viikoki-lookki. Ei nyt mitään karmean pitkä hevilettiä, mutta sellainen surffaritukka. Partaa löytyy jo. Tukka on vaalea ja vetää kiharaan. Olen aika pitkä ja harrastan voimailua, niin jospa nuo hartiat leviäisivät vielä lisää korostamaan ulkomuotoa, hehe.

      • wannbeviiiiii

        viikoki, plööh = viikinki.


    • Anonyymi

      Kasvata vaan kaikki, viikset parta ja hiukset max pituudelle, miksi ei?

    • Anonyymi

      Kyllä pitkät hiukset sopii pitkille miehille ja vielä sopivat viikset, pohjoismaalainen vaalea viikinki, niin tiedän monta keski-ikäistäkin naista, jotka haluaisivat miehekseen. 10 vuotta sitten kaluksi ajaminen oli jo vanhaa muotia ja miehet vanheni heti 20 vuotta, samoin se "tussukarvat suun ympärillä" ja viikon vanha sänki, ei voisi kamalampaa olla. Nyt on kaikilla sellainen mamuparta, hyi helvetti ja jos on tummat hiukset, niin näyttää enemmänkin apinalta. Ja, kuka nyt haluaa olla Kekkosen näköinen nahkatukka, se on vanhojen miesten tauti, ettei karvat kasva päähän ja elämä ohi. Seuraava n.50v ihana viikinki ja vaalea, hoikka komistus, kun löydän, niin yritän flirttailla. En huoli mitään pätkiä,paksuja ja alle 45v miestä, joka ryyppää ja katselee urheilua, kulkee aurinkolaseissa sandaalit jalassa ja alushousuissa. Miehen pitää olla suorissa housuissa, kauluspaitaa, kengät ja ehkä villatakki/pusero, jos asuu kaupungissa. Jossain korvessa voi kulkeakkin isoisän kalsareissa tai välihousuissa. Nainen 38v

    • Kihara vaalea pitkä tukka, siitä tulee mieleen nuori Robert Plant. Tykkään =)

    • Anonyymi

      ok minulla on tumman ruskea tukka ja se on ponnarilla noin 15 senttiä pitkä ikää yli 50v pituus 175cm paino 71Kg tytär sanoi että olen vanhemman näkoinen kuin olen leikkaa siili "hänen poikaystävä plondi ja noin 185cm paino kai sama kuin mulla" omat kasvoni ovat kapeat ja suht koht v-Muotoiset kasvot ja leveät hartiat. Haluan Kuulla Teidän Naisten Siis NAISTEN mielipiteen Kiitos Jokatapauksessa :)

    • On hieman sääli, että aikuiset miehet noudattavat sitä standardia vielä usemmin kuin naiset, että miehellä lyhyt tukka ja naisella pitkä. Jos miehellä on hyvä hiuslaatu ja päänahkakin kunnossa ja varsinkin jos vielä luonnonkihara tai luonnostaan melko taipuisa tukka, niin mikä ettei hänellä voi olla enemmän tai vähemmän pitkä tukka. Monet miespuoliset henkilöt, joilla pitkä tukka ovat usein pikkupoikia tai teinipoikia, joskus hieman yli 20-vuotiaita. Jos näitä vanhemmilla miehillä on on pitkä tukka, niin yleensä he ovat hevareita tai heillä on rastat tai sitten ovat vaikka vanhoja hippejä. Joskus olis ilo nähdä sellainen mies, jolla on hiukset enemmän tai vähemmän samantyyppisesti kuin esim. näillä seuraavilla hepuilla:
      https://fi.pinterest.com/15indiana/rory-gallagher/
      https://fi.pinterest.com/pin/512777107544888367/
      https://fi.pinterest.com/lnickels2/david-coverdale/
      https://fi.pinterest.com/doliat/norman/

    • Toki kaikki riippuu myös siitä mitä itse haluaa ja toki lyhytkin tukka, jopa kalju voi olla pukeva, mutta pitkätukkaisia miehiä ja varsinkin jos tukka hyvin hoidettu (ei kuitenkaan liian puunatun ja laitetun näköinen) on ilo katsella.

    • Anonyymi

      kasvata kihara tukka ja maalaa perseen yäpärille pillu niin oot daisy pumpattava

      • Anonyymi

        Daiju


    • Anonyymi

      Kasvata pitkä. Pitkät hiukset miehellä ovat boheemit, kertoo siitä että miehestä löytyy sekä sielukkuutta että hieman kapinahenkeä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5810
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3687
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1948
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1782
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1232
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1187
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      957
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      51
      951
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe